بازگشت دوباره سری جدید کامیون فوتون دنده و اتومات به بازار،فیلم
آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleدر نمایشگاه خودرو تبریز جدید ترین کامیون های فوتون در معرض دید قرار گرفته بودند و طبق اعلام شرکت فوتون ۴۳۰ دنده ایی جدید یورو پنج و کامیون فوتون ۴۹۰ جدید یورو پنج بزودی توسط ایران خودرو دیزل به بازار عرضه خواهند شد.
تفاوت فوتون۴۳۰ جدید نسبت به قبل
دارای موتور یورو پنج است که دیگر مشکلی برای تولید در ایران نخواهد داشت .
فاصلهمحوری این کامیون ۲۰ سانتی متر افزایش یافته که دیگر این کامیون برای استفاده در انواع کاربری ها در ایران مشکلی نخواهد داشت.
این کامیون دارای داشبورد و صحفه کیلومتر متفاوت لا سری قبل است و در این سری استاندارد های ۸۵ گانه را داراست که اپشن هایی مانند رادار خط خوان و ترمز اضطراری را داراست.
این کامیون بدلیل افزایش محوری ۴۴تن را نیز در وزن ناخالص مجاز خواهد بود.
فوتون ۴۹۰ جدید و تفاوت با سری قبل
فوتون اتومات جدید دارای موتور یورو پنج یا ای ای وی خواهد بود که در این کامیون حدود۴۹۰ اسب بخار قدرت یعنی ۳۰ اسب بخار بیشتر از فوتون اتومات سری قبل قدرت تولید خواهد کرد.
در اینوضعیت این کامیون مشابه ام پاور و دیما قدرت تولید میکند.
فوتون اتومات جدید نیز دچار افزایش فاصله محوری شده و در سری جدید ۴۴ تن مجموعوزنناخالص مجاز است.
این کامیون نیز استاندارد های ۸۵ گانه را داراست.
در داشبورد نیز مانیتور لمسی با قابلیت های مختلف قرار داده شده است.
شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیونجدیدترین ویدئو ها
-
مقایسه کشنده ولوو FM460 با کمپرسی FMX46010 آذر, 1403
مطالب پربازدید
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
11 دیدگاه
مگه توی کشور ما گازوئیل مخصوص کامیون های یورو ۵ موجود هستش که اینا چنین استانداردی گذاشتن!!!!!
دل خوش ب این ها نباشید ما بهترين ماشین های روز دنیا اوردم
با چه قیمتی
حیف ایرانی که ب این روزافتاد
اگرپولحرامداریبخری
یه ولوو ۴۶۰ شرف داره به این چینی ها
سلام
پس آتامان که این همه براش تبلیغ شد
کم آورد و به بایگانی رفت
سلام
ایرانی لایق بهترین ها بوده و هست.اما ببینید ایران و به چه روزی انداختند که ناچار و از روی اجبار بجای ماشین های درجه یک اروپایی و آمریکایی ، لگن های چینی رو مجبوره برداره و چقدر هم خوشحال باشه که قطعات یدکی اش پیدا میشه
مثل ماشین کامیون بنز که ۶۰ سال پیش فقط برای معادن ساخته شد و الان بعد از گذشت نیم قرن هنوز با همون استایل و قالب با یه تغییر بزرگ هنوزم تولید میشه اونم اینکه دیگه قطعاتش آلمانی نیست بلکه همه اش چینی هست.
خداییش چین اگه بازار ایران و نداشت این عتیقه هاشو کجا میفروخت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تورخدا راننده بدبخت بدهکارنکنیددیگه بااین کاروبارجانداره که بدهکاربشن به این ملت فداکار رحم کنید
باید با تریلرها و کامیونهای اروپایی و ژاپنی و آمریکایی خداحافظی کرد و فکر تولید مشترک با چین بود
باید با تریلرها و کامیونهای اروپایی و ژاپنی و آمریکایی خداحافظی کرد
داداش رحم به مانمیکنید به خانواده مارحم کنید اینا کامیون نه ترمز داره نه موتور همان ماشین ولوو 420یا 460لاشه اش میرزه با 10تا از این چینی ها. بسه دیگه مردم را تو این ماشینهابدبخت نکنید
ارسال دیدگاه