دستاورد جدید ویرا دیزل در بازار ایران با کامیون شاکمن

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleویرا دیزل عرضه کننده انحصاری کامیون شاکمان دماغ دار و شاکمان۴۹۰ در بازار کامیون ایران است.
در این مقاله به دستاورد جدید شرکت ویرا دیزل در استفاده از گیربکس های ایتون در کنار موتور کامینز پرداخته ایم.
شاکمن ویرادیزل
جعبه دنده های مدرن ایتون در کنار پیشرانه های کامینز
دنیای خودروسازی امروز را ، دنیای بدون سرزمین می دانند. شرکت های بزرگ و صاحب تکنولوژی با سرعت تمام آخرین تکنولوژی ها را تولید و سایرین که میخواهند بهترین را خلق کنند این تکنولوژی ها را خریداری می کنند و چینی ها امروزه استاد این کار هستند، علی الخصوص در بخش خودروهای سنگین. بزرگترین بازار مصرف و تولید خودروهای سواری و تجاری با توجه به تولید انبوه و استراتژی حضور در بازارهای جهان و رسیدن به مرحله تمرکز بر روی کیفیت به عنوان مزیت اصلی به خوبی توانسته اند بهترین تکنولوژی ها را در کنار هم قرار دهند. در زمینه خودروهای سنگین شرکت بزرگ شاکمان چین، یکی از بزرگترین تولید کنندگان خودروهای سنگین تجاری در چین می باشد که به خوبی توانسته این مشارکت را با بزرگان غربی ایجاد کند.
شرکت ویرا دیزل زیر مجموعه گروه ماموت که یکی از پرسابقه ترین و عظیم ترین ها در عرصه خودروهای تجاری می باشد به عنوان نماینده رسمی شرکت شاکمان شناخته می شود و حال محصولات ویرا دیزل به طبع همکاری با شاکمان با آخرین تکنولوژی های غربی به بازار ایران عرضه خواهد گردید.
موتور CUMMINS که سردمدار پیشرانه های دیزل جهان است به عنوان قلب تپنده محصولات ویرا دیزل شناخته می شود. که همواره قابل اعتماد بوده و شناخته شده ترین در عرصه جهانی است. از سوی دیگر سیستم انتقال قدرت این محصولات نیز برند کاملا شناخته شده ایتون می باشد که خود سابقه طولانی در تامین جعبه دنده های سنگین دارد و عملا محصولات ویرا در حساس ترین بخش خود از تکنولوژی و اعتبار محصولات پرسابقه بین المللی (کامینز-ایتون) بهره می برند.
قطعا نگرانی بسیاری از دارندگان خودروهای سنگین به لحاظ حساسیت کار و نحوه استفاده به پیشرانه و سیستم انتقال قدرت تعلق دارد که ویرا دیزل با انتخاب بهترین های جهان با سابقه مستند و درخشان کلیه نگرانی ها را رفع کرده است و محصول قابل قبول را به گفته مدیران خود به بازار ایران عرضه خواهد نمود. محصولاتی که قطعا می توانند با توجه به ادعای مدیران این شرکت در عرصه طراحی و کیفیت در کنار خدمات حرفهای جدیدی را در بازار داشته باشند.
جهت مشاهده ویدئو بررسی کشنده شاکمان دماغ دار لطفا اینجا کلیک کنید.
شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
15 دیدگاه
زمانی که ما ماک را مونتاژ میکردیم چین وسیله نقلیه را نمیساخت اکنون باز هم با توسل به کمپانیهای بزرگ کامیون سازی دارد آنرا سر هم میکند مسوولان محترم کشور لطفا شما هم راه چین را بروید و با خرید و یا شراکت کمپانیهای بزرگ بتوانیم ما هم یک کامیون ایرانی بسازیم و با افتخار استفاده کنیم که هم اشتغال دائم ایجاد کرده و هم نامی ایرانی رادر صنعت گسترش دهیم
بدین بدین این اشغالهای چینی را به مردم من خودم لیفان دارم مدل 99موتور باز کردم یعنی بدبخت شدم
ماشینهای اشغال چینی را وارد ایران نکنید ازاروپا سواری وکامیون وارد کنید
شما تاجر ها که به فکر من راننده نیستید با ماشین چین چطور راننده خانه خراب میشود فقط به فکر این هستید که ماشین چینی تو بازار ایران به قیمت ماشین اروپایی آب کنید
مشکل اساسی مملکت ما دراین نکته نهفته که درصدسال گذشته نتوانستیم درس درست اخلاق و پاکدامنی به جامعه منتقل کنیم و افرادی منزه پاک ومردم دوست تربیت کنیم وتا زمانیکه این مهم انجام نشود درهیچ زمینه ای پیشرفت نخواهیم کرد .
سلام بنده ازاینکه روز به روز تعداد وارد کنندگان ماشین سنگین زیاد میشوند خوشحال هستم من راننده پایه یک با تمام مدارک ولی پول ندارم بخرم ازمسولین خواهشاً تقاضا میکنم که رانندگانی که مدارک دارند را کمک ویاری کنند که به طوراقساط بتوانند ماشیندار بشوند ممنونم
از ماست که بر ماست اگر خودم مردم ایران از این اشغالهای چینی استقبال نمیکردند اینجوری حالا یکه تازی نمیکردن ببینید عیب کجاست چرا میخریم چرا خریدین مگه به زور بهتون فروختند هرکس هرچیزی را خودش به خودش تحمیل کرده
خیلی بدردنخورزودفرسوداست راننده رابدبخت بیچاره می کند
خیلی بدردنخورزودفرسوداست
ماشین های چینی اشغال وارد کنید . ده برابر فرو کنید به این راننده های بدبخت.
ن
آخی مردم نون ندارن بخورن همین ماشین های آشغال چینی هم شده برای من شده آرزو ،،،مگه 5میلیارد کم پولیه ارزان ترینش زیر 4میلیارد نیست اف اچ شده ده میلیارد دیگه فکر نکنم با این درآمدها شوفری بشه چرخ همین چینی ها هم خرید نگاه کنید کشور افغانستان زیر بنز سوار نمیشن ایران هم شده آزمایشگاه ماشین های چینی ،،،یا خدا
با سلام خدمت همکاران عزیزم
عیب اصلی از خوده ما راننده هاست اگه برا خرید این ماشینای بدرد نخوره چینی نریم تو صف عاقبتمون این نمیشه
ََشغل ما مدیر نداره وقتی ی چوپان میره گوسفند میفروشه ماشین می خره این میشه
تو را ب خدا حیف پول نیست بدی ماشین چینی اسیرت کنه تو جاده.هی بمونیم خونه بهتر.
توکشورما هیچ کس به فکر دیگری نیست فقط پا روهم میزاریم وبالا میریم چین هم محصولات خوب زیاد داره ولی وارد کنندها محصولات درجه یک وارد نمیکنندبه همین خاطر ماباخرید جنس چینی به مشکل برمیخوریم اینم فقط برای سود بیشتره.
بااین تورم که مردم اندرخم یه کوچه هستند نمیدونم چطور میخواهیم این ماشینها بخریم ونون دربیاریم فریاد رسی هم نیست ولی لطفا از خدمات بعد از فروش هم صحبت بفرمایید ممنون
ارسال دیدگاه