
قیمت روز انواع لودر، بیل مکانیکی و وسایل راهداری
جدیدترین لیست قیمت انواع لودر ها، بیل مکانیکی و وسایل راهداری و...
سایر لیست های قیمت:
لیست قیمت کامیون لیست قیمت لاستیک لیست قیمت تراکتور لیست قیمت اتوبوس لیست قیمت کامیونت لیست قیمت تریلر
لیست قیمت لحظه ای باکامیون:
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۰۱:۰۲
نام | سال ساخت | KM | قیمت روز (تومان) |
---|---|---|---|
لودر ۴۷۰ کوماستو | ۱۴۰۰ | ۰ |
11,100,000,000
|
9 دیدگاه
سلام ، وقت بخیر
لودر وارداتی هستش یا ساخت هپکو ؟
اشتباهه.
لودر 470 مدل 1400 الان حدود 17 تومنه
برند کوماتسو رو که هپکو نمیزنه و ژاپن ساخت کوماتسو تحت لیسانس خودش رو به شرکتی مثل هپکو نمیده
نیوهلند و چند برند دیگر که قطعات را از سازنده میگیرند و در هپکو انها را مونتاژ میکنن یادمه در بیل های بکهولودر نیوهلند که کشورهای اروپایی بصورت مشترک سازنده ان هستند و قرار دادی با هپکو برای مونتاژ امضا کردند و مهندسین هپکو و مدیر عامل ان وقت اصرار کرد لااقل فرمول الیاژ دکل ها را به هپکو بدهند و هپکو دکل ها را براساس الیاژ اصلی در اراک بسازد و قبول کردند ولی بدون استثا در ان سال تمام دکل های بکهولودرهای نیوهلند شکست و یا ترک برداشت و فراخوان تعویض دادند و اروپاییان شاکی شدن که اعتبار ماشین انها از ناحیه دکل توسط هپکو صدمه دیده است… و حالا کوماتسو !!! پنجاه سال بعد شاید
جناب نمی دونم چقدر در حوزه ماشین آلات راهسازی آگاهی داری ولی شرکت ما الان دقیقا 20 ساله پیمانکار عمرانی هستش و این حوزه کار تخصصیمون هستش ؛
اکثر لودرهای کوماتسو 470 (WA470-3) و همچنین بلدوزر های کوماتسو D155A موجود در کشور ساخت یا مونتاژ (CKD) شرکت هپکو هستن .
داستان همکاری هپکو و کوماتسو ژاپن به اینصورته : که شرکت هپکو در اوایل تابستان سال 1383 به منظور تأمین نیاز مشتریان به ماشینآلات ساختوساز و ماشینآلات معدنی با هدف افزایش سهم بازار فروش خود با کوماتسو ژاپن وارد مذاکره شد و توافقنامهای رو به امضا رسوند که در اون ساخت بخشی از بلدوزر و لودر های کوماتسو در شرکت هپکو تحت نظارت مستقیم کوماتسو ژاپن صورت بپذیره .
ما کاری به الان شرکت هپکو که ورشکسته و نابودش کردن نداریم وقتی بحثی میشه یاد بگیریم با مطالعه و علمی حرف بزنیم .
سلام.وقت بخیرفکرکنم هپکوساخت کوماتسونداره هنوز
سلام.وقت بخیرفکرکنم هپکوساخت کوماتسونداره هنوز
هپکو تنها شرکتی در دنیا است که با کوماتسو محصول تولید کرده و برند هپکو و کوماتسو باهم روی محصول خورده است
متاسفانه برخی خود تحقیری دارند
اقا حامد
وقتی بیل مکانیکی ات که مونتاژ ان توسط هپکو انجام گرفته و زیرسازی و شاسی ان روسی است و پمپ هیدرولیک ان ایتالیا و موتور ان انگلیس و محصول مشترک اروپاس و در هپکو مونتاژ میشه برای یه قطعه ناچیزی باسم بالانسر میلنگ که کلا دو تا چرخ دنده شبیه به هم که درخلاف جهت هم چرخش میکنند تا ارتعاش و لرزش حاصل از گاز زیاد در هنگام کار در حالت ایستا که گیربکسی در کار نیست که صدا و لرزش اطاق را براثر ازدیاد گاز ( چون ایستاده و ساکن حفاری میکنه و حرکتی نداره که گیربکس تعویض شود و دور موتور بالا را کم کند) کم میکند خراب شد و دو سال و نیم دستگاهت خوابید و تمام اهالی هپکو کمک کردن تا بتونن با وارد کردن ان از اروپا مشکلت حل شود ( چون تحریم شدیدی اعمال شده بود) انوقت میفهمی که ایران توان تولید این چرخ دنده را ندارد و خود حقیری نیست و واقعیتی است که باید لمس کنی و از دور شعار ندهی
جناب نمی دونم چقدر در حوزه ماشین آلات راهسازی آگاهی داری ولی شرکت ما الان دقیقا 20 ساله پیمانکار عمرانی هستش و این حوزه کار تخصصیمون هستش ؛
اکثر لودرهای کوماتسو 470 (WA470-3) و همچنین بلدوزر های کوماتسو D155A موجود در کشور ساخت یا مونتاژ (CKD) شرکت هپکو هستن .
داستان همکاری هپکو و کوماتسو ژاپن به اینصورته : که شرکت هپکو در اوایل تابستان سال 1383 به منظور تأمین نیاز مشتریان به ماشینآلات ساختوساز و ماشینآلات معدنی با هدف افزایش سهم بازار فروش خود با کوماتسو ژاپن وارد مذاکره شد و توافقنامهای رو به امضا رسوند که در اون ساخت بخشی از بلدوزر و لودر های کوماتسو در شرکت هپکو تحت نظارت مستقیم کوماتسو ژاپن صورت بپذیره .
ما کاری به الان شرکت هپکو که ورشکسته و نابودش کردن نداریم وقتی بحثی میشه یاد بگیریم با مطالعه و علمی حرف بزنیم .
ارسال دیدگاه