برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

9919

کامیونی که از دم قسط می‌فروختند،فیلم معرفی کامیون ماک مترو

تاریخ خبر

در این ویدئو به سراغ معرفی کامیون ماک مترو یکی از جذاب ترین کامیون های آمریکایی قدیمی در کشور رفته ایم و دلیل نام‌گذاری این کامیون به این نام و معرفی کامل بخش های مختلف این کامیون رفته ایم.

معرفی کامیون ماک اولترا لاینر

در حالی که بسیاری از مردم کامیون ماک را به کامیون های دماغ دار بزرگ جثه می پندارند اما ماک در زمان هایی که هنوز کامیون بی دماغ رایج نبوده است کامیون بی دماغ تولید میکرده و حتی همان طور که در ویدئو نیز گفته شد به بعضی از کشور های اروپایی نیز صادر میکرده است.
دقت فرمایید صادرات ماک بی دماغ به اروپا در زمانی بوده که کشور های اروپایی مملو از کامیون های اروپایی دماغدار بوده اند و در واقع می‌توانیم کامیون های ماک مترو را بعنوان اولین شرکت هایی که دچار تغییر در ساختار و طراحی شدند نام ببریم.
ماک اولترا لاینر را می‌توان پدر کامیون رنو مگنوم دانست که پس از پایان یافتن تولیدات این کامیون این طراحی به رنو مگنوم رسید.
کامیون های ماک مترو در نسخه های مختلف زیر سنگین و سنگین و نسخه های سرعتی تولید گردیده که تنها نسخه های سرعتی این کامیون وارد کشور شدند و نسخه های زیر سنگین که فنربندی و دیفرانسیل متفاوتی را دارا بودند به کشور وارد نگردیده اند.
کامیون های ماک مترو مس از گذشت سال ها هنوزهم طرفداران خاص خود را دارا هستند و افرادی هک در پی خرید کامیون با بودجه ۲.۵۰۰ هستند از این کامیون استفاده می نمایند.

گالری

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به باکامیون می باشد.