برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

3027

مشخصات فنی و قیمت اسکانیا اس۵۰۰ جدید ماموت scania s500

تاریخ خبر

در این ویدئو نسل جدید کشنده های اسکانیا که بتازگی وارد ایران شده اند را مورد بررسی قرار دادیم ،اسکانیا اس ۵۰۰ مدل ۲۰۲۱ بالاترین مدل اسکانیا در دنیا به شمار می آید.

کشنده های سری جدید اسکانیا در نسخه های اس ۵۰۰ و آر۴۵۰ اتاق جدید وارد ایران شده است .

جهت مشاهده کلیک کنید .

 

 

اسکانیا از سال ۸۸ توسط ماموت دیزل بعنوان نمایندگی انحصاری فولکس واگن در ایران به صورت واردات یا مونتاژ به بازار کشور وارد شده است .

از سال ۹۸ به دلیل اوج گرفتن تحریم ها تولید اسکانیا در ایران متوقف شد و حال در سال ۱۴۰۱ پس از گذشت حدود ۲ سال از مجاز بودن واردات کامیون به ایران ،تیتان دیزل اقدام به واردات سری جدید اسکانیا در ایران کرده است تا از رقبا خود در بازار ایران مانند ولوو و اسکانیا جا نماند .

تیتان دیزل مسئول خدمات پس از فروش کامیون های اسکانیا در ایران و از زیرمجموعه های ماموت بحساب می آید.

با توجه به تحریم ها امکان مونتاژ و تولید اسکانیا جدید در ایران نیست و صرفا واردات این کامیونها قابل انجام است .

کشنده های اسکانیا جدید نیز مانند دیگر کامیون های وارداتی شرایط خاص واردات خود را دارند که در ابتدا باید کامیون کمتر از سه سال سن داشته باشد و به ازای واردات هر اسکانیا جدید به ایران نیز مانند دیگر کامیون های اروپایی باید یک گواهی اسقاط داده شود و یا بعنوانی یک کامیون مدل پایین از رده خارج شود تا واردات این سری نیز به نوسازی ناوگان حمل و نقل کمک کند .

خدمات پس از فروش کشندهای اسکانیا جدید توسط تیتان دیزل انجام می‌شود که برای خریداران این محصولات تا دو سال گارانتی قرار داده که به صورت رایگان انجام می‌شود. این نکته با توجه به جدید بودن این مدل اسکانیا در ایران بسیار مورد اهمیت است زیرا که لوازم آنها قطعا به سادگی فعلا پیدا نخواهد شد .

البته ماموت و تیتان دیزل سابقه بسیار عالی در خدمات پس از فروش دارند و حال که بنگریم هیچ یک از کشنده های اسکانیا در ایران مشکلی از نظر خدمات و قطعات مصرفی را ندارند .

اسکانیا سری اس در


مدل ۵۰۰ اسب بخاری به ایران وارد شده است .اسکانیا سری اس تا نسخه ۷۷۰ اسب بخاری در دنیا عرضه میشود که از سری ۵۶۰ اسب بخاری به بالاتر موتور هشت سیلندر خورجینی قرار داده می‌شود.

در ایران تنها پنج عدد اسکانیا اس ۵۰۰ مدل ۲۰۲۱ به صورت صفر کیلومتر وارد شده است که همگی موتور شش سیلندر خطی ۵۰۰ اسب بخاری سری جدید اسکانیا را دارند .

این پنج عدد اسکانیا اس در رنگ سفید ،خاکستری و مشکی وارد شده اند که لوکس و بالاترین مدل اسکانیا در ایران به شمار می‌روند.

کشنده اسکانیا آر اتاق جدید به صورت کارکرده و تنها در نسخه اسکانیا آر ۴۵۰ به ایران وارد می‌شود.

کشنده اسکانیا آر ۴۵۰ اتاق جدید در بسیاری از جزئیات با آر ۴۵۰ های تولید سال های قبل ماموت مشابه است اما کابین جدید سری آر را دارد .

نظرتون درباره کامیون های جدید اسکانیا در ایران چیست،آیا می‌توانند رقیب سرسختی برای بالاترین مدل های کامیون دنیا که در ایران حضور یافته اند باشند ؟

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به باکامیون می باشد.