نارضایتی مشتریان: تاخیر 6 ماهه تحویل بعضی محصولات ایران خودرو

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleدر ماههای اخیر، بسیاری از مشتریان شرکت ایران خودرو با مشکلاتی در زمینه تحویل خودروهای خود مواجه شدهاند. طبق گزارشها و شکایات متعدد،
تحویل برخی از محصولات این شرکت با تأخیری ششماهه روبرو شده است. این تأخیرها باعث نارضایتی گسترده مشتریان و افزایش نگرانیها در میان خریداران شده است.
مشتریان ایرانخودرو که با تاخیر در تحویل خودروهای خود مواجه شدهاند، اعتراضات و شکایات خود را از طریق رسانهها و شبکههای اجتماعی به اطلاع عمومی رساندهاند. برخی از این مشتریان حتی دست به تجمعات اعتراضی در مقابل دفاتر مرکزی ایرانخودرو زدهاند تا صدای اعتراض خود را به گوش مدیران این شرکت برسانند.
اعتراضات مشتریان از تاخیر در نحویل خودروهای ایران خودرو
یکی از مشتریان معترض، که خودروی خود را شش ماه پیش سفارش داده و هنوز تحویل نگرفته است، در گفتوگو با خبرنگاران اظهار داشت:
«من تمام پساندازم را برای خرید این خودرو هزینه کردهام و حالا نمیدانم کی آن را تحویل خواهم گرفت. این وضعیت بسیار ناراحتکننده است و امیدوارم مسئولان هرچه سریعتر به این مشکلات رسیدگی کنند.»
دیگر مشتریان نیز از مشکلات مشابهی خبر میدهند. یکی از خریداران اظهار داشت: «برای دریافت خودرو به دفاتر ایرانخودرو مراجعه کردم، اما هیچکس پاسخگو نبود. هیچ اطلاعات دقیقی درباره زمان تحویل به من ندادند و تنها گفتند که باید صبر کنم. این وضعیت بسیار نگرانکننده است و نمیدانیم که چه زمانی خودروهایمان را تحویل خواهیم گرفت.»
تاخیرهای طولانی در تحویل خودروها نه تنها مشکلات مالی، بلکه مشکلات روانی نیز برای مشتریان ایجاد کرده است.
بسیاری از کارشناسان معتقدند که حل این مشکلات نیازمند زمان و همکاری گسترده تمامی ذینفعان است. آنها بر این باورند که تنها با اجرای
برنامههای استراتژیک و هماهنگی میان دولت، شرکتهای خودروسازی و تأمینکنندگان قطعات میتوان به بهبود وضعیت فعلی دست یافت.
در نهایت، امیدواریم که ایرانخودرو با اجرای اقدامات موثر و کارآمد، بتواند به زودی مشکلات موجود را برطرف کرده و رضایت مشتریان خود را جلب نماید. مشتریانی که با امید و اعتماد به این شرکت، سرمایه خود را برای خرید خودروهای آن اختصاص دادهاند و انتظار دارند که به تعهدات شرکت عمل شود.
شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
10 دیدگاه
سلام واقعا مردم رو گرفتار کردن اونم تو این وضع اقتصادی هیچکیم جوابگو نیست من خودم یکی از متقاضیان کشنده فوتون ۴۳۰ تحویل اسفند هستم آذرماه پارسال ثبت نام کردم
واقعا که تحویل دادن شرکت نگران کننده است کسی که شغل و درامش این یک دفعه دستش خالی میشه شرکت هیچ قول درست نمیده و همین باعث میشه مشتری روانی شود الکی میگن مثال تحویل آخر شهریور
چرا دروغ مگی تأخیر یک ماه نه اینکه 6ماه
حوصله سردرد ندارم،نزدیکه ۵۰ساله که نکبت از همه جای این مملکت میباره…..
واقعاشرکت دزدوکلاه برداره ازیطرف 600میلیون تایک میلیاردخودروسنگین روگرون کردازیک طرف درتحویل خودروتاخیرانداخت خدالعنت کنه باعث وبانی این کاررو
خدا لعنتشون کنه با این کاراشون
پدر همه رو دراوردن
خداوکیلی شش ماه هست فتون 430من نداده من کجا باید شکایت کنم کی باید به داد ما برسه
سلام 6ماه پیش فوتون پیکاپ بنزینی ثبت نام کردم بعداز6ماه نه نمایندگی نه ایران خودرو جوابگو نیست مامشکلمون رو به چه کسی بگیم پول ودودستی تقدیم کردیم از ماشین خبری نیست
۷ ماه از تحویل ماشین می گذرد هنوز تحویل ندادن معلوم هم نیست کی تحویل میدهند
خواهش میکنم اگه مسولی صدای مارو میشنوه به داد ما برسه8ماه از تاریخ تحویل کشنده فتون من میگذره ایران خودرو دیزل تحویل نمیده به خدا دیگه پول نون ندارم تمام قست بانک عقب افتاده خواهش میکنم به داد ما برسید
باسلام بنز ۱۹۲۴ هفته آخر خرداد فرار بود تحویل بدن ۲۰ برج ۵ تحویل دادن ۱۰ برج ۶ بازدید پلاک شده هنوز از پلاک خبری نیست
ارسال دیدگاه