آشنایی با کامیون اکتروس 1855نسل سه



کامیون اکتروس 1855نسل سه، کشنده ای که بین رانندگان ایرانی به نسل طلایی اکتروس شهرت دارد.
سومین نسل آکتروس در سال ۲۰۰۸ در نمایشگاه خودروهای تجاری IIA معرفی شد و آخرین نسخه بهروزرسانی شده آکتروس نسل دوبود.
تولید آکتروس نسل سه در سال 2011 در آلمان پایان یافت،اما تولید آن تا سال 2020 در کشور های مانند ترکیه و برزیل همچنان ادامهیافت..

مشخصات فنی کامیون اکتروس 1855نسل سه
کشنده آکتروس 1855 از موتور هشت سیلندر OM 502 نیرو می گیرد. حجم این موتور 16 لیتر است و توان تولید حداکثر 625 اسببخار قدرت را دارا است.
استاندار آلایندگی این کشنده یورو 5 بوده و با استفاده از سیستم BlueTec مرسدس بنز کار میکند.
این کامیون مجهز به گیربکس 12 سرعته اتوماتیک مرسدس بنز بوده که شرکت نام(تلیجنت)به معنی هوشمند را برای آن انتخاب کردهبود. این گیربکس با استفاده از یک کامپیوتر و یک سیستم تشخیص وزن دنده مناسب را برای مسیر تخمین می زند.
کشنده آکتروس نسل سه با دو مدل کابین که با نام های (مگا اسپیس) که اتاق کوچکتر و دارای پالونی بود و کابین(گیگا اسپیس) کهکابین بلند بود و در آن پالونی حذف شده بود به بازار عرضه شد.
در نمای بیرونی آیینه های جدید که از بهینه سازی طراحی آیینه های قبلی به وجود آمدند، همچنین چراغ های جلوی زنون که باز طراحیشدند و جلو پنجره جدید از سری تغییرات این کامیون هستند.
سیستم تعلیق در محور جلو از فنر های چند لایه ی پارابولیک همراه با میل موجگیر و کمک فنر هیدرولیکی ساخته شده است. سیستمتعلیق محور عقب بالنی و با قابلیت تنظیم ارتفاع است.
ترمز ها در هر دو محور دیسکی است و دارای دو مدار مستقل بوده پ علاوه بر این ریتادر گریبکس و ترمز خفه کن اگزوز هم به عنوانسیستم ترمز کمکی در دسترس راننده قرار دارد.
برای اولین بار در جهان سیستم سنسور های نور و باران برای کشنده ها با اکتروس نسل سوم معرفی شد. از دیگر تجهیزات یخچال زیرتخت صندلی بادی با قابلیت تنظیم در چند جهت را می توان نام برد.
چ

شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
-
-
-
-
گزارشی از خفنترین کامیون امریکایی در ایران،کامیوننهنگ19 آبان, 1402
-
مطالب پربازدید
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
-
10 دیدگاه
خدا برکت بده به این اکتروسهای نسل سه ولی کاش تعداد زیادی از این کشنده وارد ایران میشد هزاران درود بر شرف اون کسانی که این تعداد کم هم وارد ایران کردند تا ایرانیها هم از لذت رانندگی با این نسل بدون بهره نباشن ولی خدایی قسم میخورم هرکسی با این اکتروسها رانندگی کند دیگر در کل عمرش نمیتواند با هیچ ماشینی رانندگی کند .قدرت .سرعت شتاب .گردن کلفت برای هر منطقه واب هوا
سلام،یعنی،دلش،دیگه،نمیخوادبا۹۱۱وایفارانندگی،کنه😄😄😄😄
خدا برکت بده به این اکتروسهای نسل سه ولی کاش تعداد زیادی از این کشنده وارد ایران میشد هزاران درود بر شرف اون کسانی که این تعداد کم هم وارد ایران کردند تا ایرانیها هم از لذت رانندگی با این نسل بدون بهره نباشن ولی خدایی قسم میخورم هرکسی با این اکتروسها رانندگی کند دیگر در کل عمرش نمیتواند با هیچ ماشینی رانندگی کند .قدرت .سرعت شتاب .گردن کلفت برای هر منطقه واب هوا
سلام مسولین شما رو بخدا وزارت بانک مرکزی بهره ود رصد لیزینگ روبردارید راننده ماشین بخره اقساط کنید به راننده ماشین بدید ما هم سهم داریم از دولت خجالت هم چیز خوبه بسه خداییش وقت ما نشده بمیریم بعد چهل سال انقلاب و جنگ ما همه جا جان برکف یم برا مملکتمان پس از اون میلیارد دلارها نوبت ماست یکبار دست راننده پرکنید کار ما سخته مثل جبهه جنگ با جان مایه گذاشتنه پس درنگ نکنید
سلام ۱۸۵۵ ماشین خوبی هست ولی من الان نزدیکه دو ماهه ماشین خراب شده تازه از عراق قطعه مورد نیاز برام اومده تو ایران هیچ لوازم یدکی نداره و به درد ایران نمیخوره فقط ولووووو
کمپانی مرسدس مقدسترین جای زمین شناخته شده
کمپانی بنز مقدس ترین جای زمین است
اگر دست اندر کاران حمل ونقل درست وحسابی وکار درست حسابی برای مملکت واقعا این نوع ماشین برای ایران عمریه وکار میکند وهزینه نگهداریش هم کمه بازدهیش خیلی بالاست بنفع مملکته که از المان وارد کنید
وسولین خوابشون برده زیر لاهف چین
یک کلام طلا
ارسال دیدگاه