مرزها همچنان بسته هستند! صدای رانندگان کامیون هیچ گاه شنیده نمی شود!

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleمرزها همچنان بسته هستند! صدای رانندگان کامیون هیچگاه شنیده نمیشود. بازرگانان که هیچ، سرو نیز به صورت انگشتشمار هر روز تعداد اندکی کامیون را وارد میکند و عملاً حدود ۴ هزار کامیون وارداتی بیدلیل با تغییر تفکر یک یا چند مدیر پشت مرزها گرفتار شدهاند.
رانندگان کامیون که ستون فقرات شبکه حمل و نقل کشور هستند، روزها و شبها پشت مرزها در انتظار ماندهاند. این رانندگان که با زحمت فراوان مسیرهای طولانی را طی میکنند تا کالاها و محمولهها را به مقصد برسانند، اکنون با دیواری از بیتوجهی مواجه شدهاند. این بیتوجهی نه تنها به آنها، بلکه به تمامی چرخه اقتصادی کشور آسیب میزند.
بسته بودن مرزها مشکلات زیادی را برای این قشر زحمتکش به وجود آورده است. آنها برای هر روزی که پشت مرزها میمانند، هزینههای زیادی را متحمل میشوند؛ از جمله هزینه سوخت، غذا و استراحتگاه. علاوه بر این، بسیاری از رانندگان کامیون از دوری از خانوادههای خود رنج میبرند و به دنبال راهحلی هستند که به این وضعیت پایان دهد.
از سوی دیگر، بازرگانانی که به واردات و صادرات کالاها مشغولاند، با مشکلات فراوانی روبرو هستند. آنها نمیتوانند کالاهای خود را به موقع به بازار برسانند و این مسئله باعث نارضایتی مشتریان و کاهش درآمد آنها میشود. بسیاری از این بازرگانان با سرمایهگذاریهای بزرگ و ریسکهای فراوان وارد این حوزه شدهاند و اکنون با مشکلات عدیدهای دست و پنجه نرم میکنند.
مرزهای بسته؛ صدای ناشنیده رانندگان کامیون و بحران اقتصادی ناشی از آن
مدیران و مسئولان مرتبط با این موضوع، باید به سرعت اقدام کنند تا این مشکلات را حل کنند. بسته بودن مرزها نه تنها باعث ضرر و زیان مالی میشود، بلکه اعتبار کشور را نیز تحت تأثیر قرار میدهد. کشورهای همسایه و شرکای تجاری ما انتظار دارند که به تعهدات خود عمل کنیم و با این وضعیت فعلی، اعتماد آنها را از دست میدهیم.
رانندگان کامیون نیز به عنوان قشر زحمتکش و تأثیرگذار در اقتصاد کشور، نیازمند حمایت و توجه بیشتری هستند. صدای آنها باید شنیده شود و مشکلاتشان باید به سرعت حل شود. شاید با تغییرات کوچکی در سیاستها و تصمیمگیریها، بتوان این وضعیت را بهبود بخشید و از ضررهای بیشتر جلوگیری کرد.
به عنوان نتیجه، بسته بودن مرزها و بیتوجهی به رانندگان کامیون و بازرگانان، مشکلات فراوانی را برای کشور به وجود آورده است. این وضعیت نیازمند توجه فوری و اقدام جدی مسئولان است. باید به صدای رانندگان گوش داد و با تغییرات لازم، شرایط را بهبود بخشید تا نه تنها مشکلات این قشر زحمتکش حل شود، بلکه اقتصاد کشور نیز از این وضعیت بحرانی خارج شود.

شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
14 دیدگاه
سلام آقای روستا به نظر شما خاصترین و تکترین کامیون ولوو کدومه در ایران؟
راننده هیچ نیازی به کسی ندارد من خودم راننده هستم از دولت تقاضا دارم هیچ کمکی به راننده انجام ندهد و هیچ اتفاقی نمی افتاد وقت برای راننده صرف کردن ارزشی ندارد
راننده چقدرباید زجربکشه از دست این بالادسیهای نادان گناه مردم چیه هر روز اوضاع را دارن بدتر وسختر میکنن گفتیم واردات کامیون ازاد شده اوضاع بهتر میشه تامیایم یه قدم جلو بریم دوقدم برمان میگردانید به عقب کار را سختتر میکنید تا حالا هرکاری کردید که هیچ الان این چه مسخره بازی هست که سر مردم بدبخت در اوردید ۱۵۰۰ یورو بدید تا ماشینتو که ۲ماه هست پشت مرز معطلش کردیم الکی خودمان حملش کنیم بیاریم تو گمرک ایران یعنی چی این همه چراباید هزینه الکی به شماها بدن به خدا داد مردم را در اوردید بزارید کامیون را خودمان بیایم ببریم مردم را جریمه کردن یعنی چه چقدر دیگه بسه
راننده چقدرباید زجربکشه از دست این بالادسیهای نادان گناه مردم چیه هر روز اوضاع را دارن بدتر وسختر میکنن گفتیم واردات کامیون ازاد شده اوضاع بهتر میشه تامیایم یه قدم جلو بریم دوقدم برمان میگردانید به عقب کار را سختتر میکنید تا حالا هرکاری کردید که هیچ الان این چه مسخره بازی هست که سر مردم بدبخت در اوردید ۱۵۰۰ یورو بدید تا ماشینتو که ۲ماه هست پشت مرز معطلش کردیم الکی
سلام برادر تازه هنوز اول راهی وقتی وارد ایران شد بعد بهت میگن ثبت سفارش بسته شده بهد که ثبت سفارش شد حالا بانک تخصیص ارز نمیده بمون تا زیر پات علف سبز بشه ما الان ۵ ماهه که درگیریم شمارو به خدا کسی این اشتباه رو نکنه این کار فقط برای دلالها خوبه که پول کنار گذاشته دارن مایی که زندگیمون رو میدیم یک ماشین وارد کنیم تا کار کنیم باید بیچاره بشیم
راننده چقدرباید زجربکشه از دست این بالادسیهای نادان گناه مردم چیه
این مملکت را خدا میگرداند مسولین هیچ کاره اند هرکس صبح از خواب ناز زودتر بیدار شد او دستور میده با رانت خواری و گرفتن جلوی کاری میلیاردها پول جابجا میشود در هر کشوری مجوز ها دستوری باشد فساد آن کشور را تباه میکند. نان مسولین در تحریم کشور است
شغلی که به قیمت جون و زندگی نکرده تموم میشه شغل نیست عزابه من نمیدونم رانندگان بیابون کی میخان در آغوش خانواده زندگی کنند عمر همچنان تو جاده های خراب و بیهوده میگذرد
سلام واردات کامیون فقط واسه دلالان و پولدارها سود داشت نه رانندگان کدوم ماشین فرسوده خود راننده تحویل داد و به روز شد بدتر شد
بهروز
خدایا به دادمان برس کی من که دیکس کمرگرفتم بااین ماشین ۴۸ بنزخدا به کی بگم فریاد
تا چندی که اخور دولت پر میشه همینه همین کامیون طوی کشورهای همسایه ببینید چقدر ۵۰ملیونم نمیشه کل دنیا تلاش میکنن مردمشان دراسایش باشن ایران تلاشش چند برابر کرده که ملت نابود بکنه حیوان از غذا واب سیر میشه ولی مسعولان بی لیاقت ما هم سیر نمیشن اگرم سیر بشن میدن به یک کشور دیگه راضین کشور غریب بخوره ولی مردمش نخورن دستتون دربیارین دیگه چیزی نمونده طوی این جیبها
پر کشور شده کشنده .
بدون اینکه یه ماشین قدیمی از رده خارج بشه .
مافیا چقدر قوی هست؟!!!!
آقا شما چه توقعاتی دارین..
ما یه سالو نیمه تو ایران دایون خریدیم ۵ ماه هم هست که تمام بدهی رو نقدا پرداخت کردیم به کرمان دیزل ماشینو بهمون نمیدن میگن بم منطقه آزاده باید دولت ارز دولتی اختصاص بده تا ماشینا از بم بارگیری بشه بیاد کرمان اداره تحویل…حالا شما توقع دارین مرزو باز کنن وارداتی بیاد..
ارسال دیدگاه