آشنایی با کشنده کاتر پیلار CT 680

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleشاید شما هم در دنیایی کامیون ها وقتی نام کاترپیلار را می شنوید تصویر بولدوزرهای زرد رنگ و دامپ تراک های غول پیکر به ذهنشما بیایید،اما شرکت کاترپیلار بسیار بزرگتر و فراتر از این است.
شرکت کاتر پیلار در سال 1925 با ادغام دو شرکت امریکایی که تراکتور و بلدوزر تولید می کردند به وجود آمد.
اما در چند سال گذشته شرکت کاترپیلار به شرکتی تبدیل شده که محصولات بسیار متنوعی را در حوزه ی مهندسی معدن و ساختمانتولید می کند که شامل لباس و چکمه های کار ایمن تا گوشی تلفن همراه ضد ضربه و ضد آب و ابزارهای صنعتی و معدنی مانند انواعدریل و اره و دیگر ابزارها نیز میشود.
همچنین کاترپیلار تولید کننده دامپ تراک های غول پیکر انواع لودر بلدیزر و بیل مکانیکی،تولید کننده ی ژنراتور های دیزلی و گاز سوز وانواع موتور های دیزلی
همچنین تولید کننده ی کامیون های میکسر،کمپرسی و کشنده های که برای پیمایش جاده ها آسفالت و مسیر های خارج جاده ایمناسب هستند.
در این مقاله میتوانید با کشنده ی CT680 این کمپانی آشنا شوید.

موتور کشنده کاترپیلار
کشنده 680 کاترپیلار از یک موتور 13 لیتری ساخت شرکت کاترپیلار نیرو می گیرد.موتور 13 لیتری که توان حداکثری آن 475 اسببخار و حداکثر گشتاور آن به 2300 نیوتون بر متر است.
این موتور با کد CT13 نام گذاری شده و یک موتور شش سیلندر خطی است.
یک موتور 15 لیتری ساخت شرکت کاترپیلار هم به صورت سفارشی در دسترس قرار دارد.
گیربکس
کشنده 680 با انواع مختلفی از گیربکس قابل سفارش است.
گیربکس CX31 ساخت کاترپیلار که یک گیربکس تمام اتوماتیک 6 سرعته است.
گریبکس ایتون اولترا شیفت و گیربکس های دستی 8 تا 18 سرعته ایتون همگی در دسترس هستند.
کابین
کشنده 680 دارای کابین دی کب و بدون جای خواب است. صندلی های سفارشی برند کت برای راحتی راننده و فرمان چرم دوزی شده،داشبورد با خمیدگی به سمت راننده و کلید های بزرگ که دسترسی به آنها برای راننده ساده است.
یک صفحه نمایشگر 5 و نیم اینچی هم بر روی داشبورد قرار دارد.
نمای بیرونی
کشنده 680 با دو مدل کابین GL و L در دسترس است.
کابین GL با کاپوت ستیکه و سپر تمام کروم سه تیکه، کابین L با کاپوت و سپر یک تیکه معمولی،اگزوزهای استیل عمودی به سفارش مشتری میباشد.
همچنین برای کاهش وزن کابین ها از آلومنیوم مخصوص ساخته شده اند.
محور ها و تعلیق
محور ها ساخت شرکت Dana یا Meritor به انتخاب مشتری است.
سیستم تعلیق محور جلو فنر پارابولیک به همراه کمک فنر های هیدرولیک و سیستم تعلیق محور عقب به صورت فنر پارابولیک یا به صورتپنوماتیک به انتخاب مشتری می باشد.
شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
6 دیدگاه
سلام برای چی به اصفهانیهای باذوق مخترع اجازه ساخت خودرو دست ساز داده نمیشود جوان این مرزو و بوم باید بره در ترکیه ماشین دست ساز تولید کنه شما را قسم می و به خالق یکتا کمی انعطاف نشان بدین مثا دانش بنیان فقط نباید به مالی توجه کرد اگر الاسلام نداشتیم آمریکای جنایتکار و غرب سکوی نفتی مارا در اطرف استان جنوبی با نفرات زدن ورفتن ناو ما در برابر این اتفاق آسیب دیده بفکر خود بودن خطاست خداوند میفرماید کسی نیست بمن وام بدهد خدا مطلق است برای انسان میگه کو حرف گوش کن کمی بفکر وطن دوستان باشید دین جای خود رادارد در زمان دو جنگ جهانی اروپا از بین رفت در ایران ترقه نترسید حالا آنها تولید کننده ما مصرفکننده سرباز وطن
سلام میکنم به اقای روستا وهمه دوستان.
ضبط وبخش ویدئو مستند از رانندگی کشندها وگفتن تجربیات رو پیشنهاد بدید لطفا .
باتشکر
سلام ممنون از شما
کلا به نظر من کامیون های تک کابین توهین به راننده جماعت هست .چرا که هیچ امکانی برای آسایش زاننده در نظر گرفته نشده .حالا موتور .گیربکسش هرچی میخواد باشه
.چراجوانان ما خودروبرقی تولیدکردند وممعرفی کردند اما هیچ کی ازشون حمایت نکرد اتوبوسهای به اون قشنگی را تولید کردیم اما حمایت نکردن خط تولیدش رو بردندترکیه
از آقای روستا می خوام کامیون های سنگین رو امتحان کنه و ویدیو بذاره
می خوام ماشین سنگین خیلی خوب بخرم
به خاطر همین
بالای ۷۵ تن ظرفیت داشته باشه معدنی هم باشه
ارسال دیدگاه