چالش های کامیون داف وارداتی پس از ورود به ایران .daf trucks

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleدر این ویدئو به اصلی ترین چالش کامیون وارداتی داف پس از ورود به ایران پرداختیم و از نزدیک مشکلات سوخت کامیون وارداتی داف و اقدامات لازم پس از خرید کامیون وارداتی جهت بکار افتادن کامیون های کارکرده را بررسی کردیم ،برای این ویدئو به تخصصی ترین نمایندگی داف در ایران مراجعه کرده ایم.
در این ویدئو فقط کامیون داف وارداتی مورد بررسی قرار گرفت که توسط شرکت پادرا دیزل بعنوان نماینده کامیون داف در ایران وارد و خدمات پس از فروش آنان ارائه میشود.
مشکلات کامیون داف وارداتی
کامیون های داف وارداتی از نظر واکنش به نوع سوخت که در ایران یورو چهار است و استاندارد موتورشان یورو شش است بسیار حساس تر از دیگر کامیون های وارداتی هستند و معمولا همین موضوع باعث میشود خریداران کامیون داف وارداتی از کامیون های خود دلسرد شده و یا اینکه برای رفع مشکلات کامیون داف دچار دردسر شوند.
این موضوع باعث شده قیمت و بازار کامیون داف وارداتی نسبت به دیگر کامیون های وارداتی کم رونق تر باشد و میل خریداران به سمت خرید کامیون وارداتی رنو و ولوو باشد ، در حالی که با نگهداری و رسیدگی درست و استاندارد میتوان کارایی بسیار بالاتری را از کامیون های داف دریافت کرد.

کامیون های داف حساسیت به سوخت بیشتر و ظرافت و نگهداری بالاتری نسبت به دیگر کامیون های وارداتی دارند اما از طرفی با توجه به دارا بودن به موتور پکار آمریکایی و گیربکس زد اف آلمان در ایران با توجه به آب و هوا کشور بسیار کارآمد تر نسبت به دیگر برند ها هستند.
نگهداری و خدمات کامیون های داف باید پس از هر ۴۰۰ هزار کیلومتر تقریبا تمام قطعات مصرفی چک و یا تعویض شود ،از همین نظر کامیون های داف وارداتی که حداکثر ۳ سال در اروپا کار کرده اند و کارکرد های بالای ۱۰۰ هزار کیلومتر دارند باید پس از ورود از تمام بخش های سیستمی و ساختاری چک شوند تا اگر قطعه نیاز به تعویض و یا تعمیر دارد آن مورد را رفع کنند.
معمولا خریداران کامیون داف پس از خرید از این نکات غافل میشوند که باعث ایجاد خرابی های بیشتر و صدمه بیشتر به کامیون ها میشود.

پادرا دیزل نمایندگی داف
پادرا دیزل بعنوان نمایندگی تخصصی کامیون های داف و زیر مجموعه کامیون های داف در ایران مشغول خدمت رسانی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش کامیون داف در ایران است.
پادرا دیزل که همان شرکت داتیس فرا دیزل آریا نیز شناخته میشود سابقه طولانی در زمینه عرضه کامیون های داف در ایران دارد و حال با ورود کامیون های داف وارداتی نیز تماما در خدمت خریداران و مصرف کنندگان کامیون های داف وارداتی بوده و با رفع مشکلات سوخت ،و سرویس و چکاب های اولیه و ثانویه کامیون های داف وارداتی خدمتی بزرگ را به مصرف کنندگان کامیون داف در ایران عرضه میکند.
پادرا دیزل تنها نماینده داف در ایران است که دارای کادری مجرب و حرفه ایی است که زیر نظر شرکت مادر یعنی داف آموزش دیده و با سیستم های آنلاین به کامیون های داف رسیدگی میکنند.
همچنین پادرا دیزل با دارا بودن انواع لوازم اصلی مصرفی و تعویضی و دیگر قطعات کامیون های داف ،خیال خریداران کامیون داف را از تامین قطعات کامیون خود راحت میکند.
شماره های تماس نمایندگی داف ،پادرا دیزل به شرح زیر است که میتواند با آنان به صورت مستقیم جهت خرید کامیون داف و یا خدمات پس از فروش کامیون های داف ارتباط بگیرید.
۰۹۱۲۸۵۹۷۷۰۷
۰۹۱۲۸۵۹۶۶۰۶
شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
80 دیدگاه
روی هم رفته فعلا بازار خوبی نداره
دافی که اونجا کارشو کرده دیگه به درد نمیخوره اینجا،کارشو کرده.تنها خوبیش اتاق نرمش هست،صندلیش خسته کننده هست.ولی در کل سلطان ارور هستش،یکسره در حال ارور پشت آمپر هست داف لامصب😂😂
مشکل از سوخت خودمون که بی کیفیت و سطح پایینه مگه کامیون ها با تکنولوژی روز دنیا و سوخت دنیا درست میشن ایران عقبه از دنیا که این مشکلات دارع
خوب از ایران برو
شعور داشته باشیم
داف کلا ذاتش سرطانیه. ما داشتیم. تمام لوازم مصرفی ها تعویض کردیم. همه چیش رو چک کردیم. روغن مناسب خودش از اروپا آوردیم. ادبلو اروپایی ریختیم. ولی سرویس دوم یاتاقان زد. یاتاقان عوض شد. نوبت میل سوپاپ شد. برید. بوش هم سوراخ کرد. کلا دادیم رفت با ضرر. با وسعمون پولمون به رنو خورد. شکر خدا عالیه. تا حالاش که 400 هزارتا باهاش رفتیم آخ نگفته. ولوو هم همکارمون داره اونم 400 هزارتا کار کرده مثل ما. س سوزن مشکلی نداشت. با اینکه سرویس و تعويض لوازم مصرفی هم نشده بود بعد کلی کار.
متاسفانه این ما هستیم که باید خودمون رو با مد روز دنیا تطابق بدیم. نه اروپایی ها با ما…… این ماشینا عالین. ولی وقتی سوختش یورو 6 هست و میاد ایران یورو 3 میخوره. میخوای خرابم نشه؟
دری وری نگو اینایی که داف دارن اینو نمیگن که تو میگی برعکس سرطان تر از رنو خودشه
درسته ما خودمون داف داریم خیلی هم از رنو سر تره
من رنودارم اتفاقاخیلی هم راضی ام داف هم داشتم ازاونم راضی بودم این حرفی ک تومیزنی سرطان ترازرنوخودشه میخوام بدونم چندسال رنوداشتی؟من الان درحال حاظرحداقل۲تامیدلام تک وجفت دارم یک فقره تی داشتم فروختم پریمیوم هم جات خالی همه مدل داشتم از۴۴داخلی بگیر۴۵۰وارداتی و۴۶۰و۴۷۰هم داشتم ک خیلییییی توایران کمه ولی میخوام بدونم توچندسال رنوسوارشدی؟من ازسال۸۵میدلام صفرازسایپادیزل دراوردم هنوزدارم
میدلام😂😂😂پرینیوم😂😂😂😂
دوست عزیزلطمه نزن به بازارداف مردم شایدماشین شما براتون رکاب نداده من الان ۱۸ماه هست که دارم هیچ مشکلی نداره خداروشکرفقط لوازم مصرفی عوض میکنم( متشکرازشماببخشید
فهمیدیم رنو داری باشه دروغ تحویل مردم نده
ما داف u3 داشتیم ینی بالا دستش نبود الانم ک عوض کردیم یورو6وارداتی حرف نداره تنها ماشینیه که تا بندرعباس از کرمانشاه پشت فرمون باشی خسته نمیشی پس دافو با رنو یکی نکنین البته هرماشینی ساختار و کیفیت و اپشنای خودشو داره اما داف یچیز دیگس
پس شما اصلا ماشین روندن بلد نیستی ما ۲۰۱۹ شو داریم تا حالا به یه پیچشم دست نزدین
سلام ممنون میشم از راننده های گرامی منو راهنمایی کنین میخوام میخوام کامیون کشنده بخرم واسه منطقه خودمون بیرجند برای کارخانه سیمان چه نوع ماشینی بگیرم از کارخانه تا مرز افغانستان 150کیلومتر هستش به نظرتون چی بخرم ممنون از همه شما عزیزان
درست گفتی
دلیلش رو نمیدونم ولی توی ایران میشه گفت داستان همینه
من یه مهندس مکانیک دیاگ به ایران نمیدن که عیب ماشین راحت پیدا کنیم به روز کنیم سیستم ادبلو رو همه قطع کردن و سیمکشی ماشین از استاندارد درآوردن
داف کامیون خوبی هست ….اما استاندارد اروپارو داره تو ایران جواب نمیده
خدا بده برکت به داف من یک سال یک دستگاه ۲۰۱۸دارم تابحال اینجورماشین ندیدم خداپدرش بیامرزدبااین ماشین که ساخت
سلام حالا ارزش داره داف بخریم یا نه
تعداد کامیون های مستعمل در سطح کشور خیلی خیلی زیاده،ضمن اینکه اهمیت حمل نقل جاده ای ایران با توجه به وسعت سر زمینی و همچنین نبود خطوط ریلی مناسب و پراکندگی شهرها،همه این ها نشان دهنده بازاری گرم در بخش کامیونه،ضمن اینکه ما باید فرهنگ استعمال کامیون تا اخر عمر رو کنار بزاریم و بعد ۵ سال از استعمال کامیون توسط راننده های ایرانی،این کامیون ها رو به کشورهای ضعیف تر صادر کنیم و یا با بازیافت هر کامیون فرسوده و تبدیل به کامیون جدید برنامه داشته باشیم،حتی شده با همکاری بین المللی با کامیون سازان و صنایع دخیل در امر بازیافت شروع کننده حرکت نوینی در پوست اندازی و بهینه سازی مداوم صنعت حمل و نقل کشور باشیم
اروپایی ها توی تعمیر و نگهداری هواپیما ،قبل از اینکه اون هواپیما از ارزش بیوفته،با ارزش افزوده اون هواپیما رو میفروشند به ممالکی مثل ایران،در حالیکه اون هواپیما در مدت خدماتی که به ایرلاین اروپایی داده قیمت و سود حاصل از جابجایی مسافر رو برداشتند،با اینحال باز هم هواپیمای مستعمل به مبلغ گزافی فروخته میشه
داف ماشین خوبیه نه واسه ایران ما داریم قطعاتش کم تو ایران واسه اروپا عالیه
من شش سال داف ۲۰۱۵ داشتم غیر از روغن موتور و فیلتر که همگی را از اروپا تهیه می کردم فقط تسمه فن تعویض کردم
خدا برکت بده ماشین نشکن و نون به دهی است
برا ایران ماشینهای چینی همچی خوره ناز نمی کنه ماشین خانزاده هزینه داره غذای پاک هوای پاک وگرنه مریض میشه
با سلام منکه ۲۲ سال با ماک و اسکانیا قدیم کار کردم سر از ماشین روز در نمیارم اما اینا میدونم بدبختی ما ایرونی ها اینه بریم عراق تا وسیله های یه مشت عراقی نفهم بگیریم ماشین اروپایی و چینی هر چی باشه سر از این کهنه ها که مرتب خرجش میکنیم شدیم کارگر مکانیک و نو فروش،!؟نظر شخصی من ماشین چینی چون جهان سومی و همه چی وخدمات هست
شمارتا بذار باهات صحبت کنم میخام خرید کنم
این قدر از داف تعریف کردن مردم بیچاره کردن من خودم هم داف خریدم این قدر از داف تبلیغ نکنید جیب میکانیک بیشتر پر نکنید ببدختمون کردن
داف بهترین کامیون اروپاست ولی حیف که یه عده
سود جو مثل همین پادرا دیزل آبروی داف رو میبرند
کامیون اگه بردی آنجا سندش هم باید ببری که میخاند یه روغن
واسد تعویض کنن بعدش هم میگند ما نمایندگی داف تو ایرانیم
در صورتی که اصلا داف تو ایران نمایندگی خدمات پس از فروش
نداره و اینها خوب راننده روسر کیسه میکنند ولی هر راننده که
داف داشته باشه اگر یکبار گزارش آنجا بیفته دگه خودش رو لعنت
میکنه که پیش اینجور آدمها بره ولی کم کم داف تو ایران جاش روباز میکنه نه با این ادمها
با سلام و عرض ادب و احترام به خدمت تمام مهندس هان عزیزم که شبانه روز برای رفاه رانندگان زحمت کش عزیز مان هستند که کشور عزیزمان ایران درراستای حمل و نقل عمومی هوایی جادی و ریلی با تمام کشورهای جهان در ردیف اول قرار بگیرد اینشالله به خداوند باکمک آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف دوم به کمک دیدگاهایی خوب رهبر معظم انقلاب عزیز مان سوم به درایت و کارایی دولت عزیز مان آقای دکتر ریسی سوم با هوشیاری مهندس هان زحمت کش عزیز مان با درایت خودشان درخور روزبهروز موفقیت بیشتر ✋ دست بیایند اینشالله این بنده نام برده وخطتاکار بیشتر ازاین دیگر نتوانستم آن که درسته شماست بیان کنم فقط ازخدا آرزوی موفقیت برای تان دارم با تشکر کوچکتان یدالله میرزایی استان زنجان شهرستان خدابنده قیدار نبی ع روستای گوگجه ✋ دست بوس همی شما هستم
گا نخور خداوکیل
با سلام و عرض ادب و احترام به خدمت تمام مهندس هان عزیزم که شبانه روز برای رفاه رانندگان زحمت کش عزیز مان هستند که کشور عزیزمان ایران درراستای حمل و نقل عمومی هوایی جادی و ریلی با تمام کشورهای جهان در ردیف اول قرار بگیرد اینشالله به خداوند باکمک آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف دوم به کمک دیدگاهایی خوب رهبر معظم انقلاب عزیز مان سوم به درایت و کارایی دولت عزیز مان آقای دکتر ریسی سوم با هوشیاری مهندس هان زحمت کش عزیز مان با درایت خودشان درخور روزبهروز موفقیت بیشتر ✋ دست بیایند اینشالله این بنده نام برده وخطتاکار بیشتر ازاین دیگر نتوانستم آن که درسته شماست بیان کنم فقط ازخدا آرزوی موفقیت برای تان دارم با تشکر کوچکتان یدالله میرزایی استان زنجان شهرستان خدابنده قیدار نبی ع روستای گوگجه ✋ دست بوس همی شما هستم
سلام
یری سیهدیر بابا گوت ورن
وارداتی اول رنو بعد ولوو رنو یک کشنده کاملا اقتصادی و قدرتمند و همچنین نرمو پر از آدامش است
فقط دامپر
اقا نخرین سرطانه لوازم سوزنش پیدا نمیشه
نخرین سرطانه بازرحمت ب ماشین چینی
سلام خلاصه بخریم یانه
یکی میگه داف خوبه یکی میگه بده
داف خرابی و دردسر زیاد داره. ما مدل 2016 داشتیم اندازه دنگول تو جاده ها حیرون و خراب بود. سرویسمون کرد دهنش سرویس. خدا برکت بده اف هاش 460 مدل 83. نزدیک 20 ساله داره کار میکنه واسمون. سه میلیون و سیصد هزارتا کارکرد داره. یه بار تو جاده ما رو نذاشت. الله برکت.
اون بالایی میگه داف سروبس دوم یاتاق زده. لامصب 6 سال گارانتی هلند داره. 500 هزارتا با تضمین میره. اون چپوندن بتون. داف قدیمی هاس مهرکه است مثل مان ل
هیچ تضمینی در کار نیست. من شنیدم داف مدل بالا و خشکش هم تو خود اروپا توی کارکرد پایین یاتاقان میزنه
بنده بهترین اف هاش را داشتم و باهاش کار میکردم نا خود اگاه ب داف روی اوردم الان پنج ماهی هس که دارم فقط ی سوال دارم که ببینم کسی پشت داف بشینه ببینن میتونه با ماشین دیگه ای رانندگی کنه
من یک دستگاه ولوو 480 دارم از سال 90
و سال 1400 یک دستگاه داف 480 خریدم
از تجربه داف بخوام بگم
داف ماشین فوق العاده نرم و راحتی و کم استهلاکی هست، بشرطیکه باهاش مدارا کنی
اولین الترجمه اخطار رو که اورد باید برطرف کنی و گرنه اسیب سنگینی میزنه
نسبت به سوخت خیلی حساس هست
و هزینه های دوره ای نسبت به بقیه ماشین ها مقداری بالاتر میفته
ولی اگر تصمیم دارید خط اروپا کار کنید قطعا برید سمت داف
عالیه عالی
سلام داف خیلی ماشین خوبیه
سلام ولو راه بده برم بنز تاج سرم ماک بار بزار گردنم
داف از بهترین هاست من دو ساله دارم حدودا ۱۵۰هزار تا هم راه رفتم آخ نگفته فقط نباید انگولکش کنن چون به شدت سیستم الکتریکی و مکانیکی دقیقی داره
اگه دقیق تر نظر بدیم ایراد کار از حاکمیت حمل ونقل ایران هست کامیونی که ساخته میشه توسط کشورهای اروپایی خیلی دقیق هستند من اف هاش خریدم به من گفتند ۴۰۰ هزارتا که کار کردی باید چکاپ کلی و تعویض قطعات مصرفی انجام بشه بخدا ۵۰۰ هزارتا راه رفتم فقط فیلتر و روغن ولی متاسفانه کرایه ها در حد استفاده از ماشین اروپایی در وضعیت تحریم جوابگو نیست
عالیه هر که حرف نداره ماشین رو دستش نمیاد فقط باید اگاهی داشته باشی بهش حرف نداره زاپاسشم نمیدم به ولو ورنو
اخه اون بندخدا چندمیلیاردپول اون ماشین ومیده اون شرکتی که واردمیکنه بایدقبل ازتحویل سرویساسوانجام بده که انجام نمیده الان میگن تاخریدین سرویس کنیدواقعاخنده داره فقط قصدچاپیدن دارن.
داف لیاقت میخاد اگه سواد رانندگی تون به روز بشه هیچ ماشینی جایگزین داف نمیشه
نهایتا اگه واقعا راننده باشی همه ماشینها خوب هستن
بسیار عالیه اطلاع رسانی عمومی تشکر
ممنون از اطلاع رسانی
واقعاً داف ماشینهای خوبی هستند
لاستیک جلوش ارزش داره به تمام کشندهای ایرانی و چینی به خدا اگر مسئولین داخل جاده بیا و ببینند که ماشین های چینی باعث تصادف میشوند به خاطر خرابی وسط جاده یا .با دنده یک از گردنه بالا یا پایین میایند به یک باره برخورد میکنی دیر متوجه بشی که دیگر هیچ
داف کمر زرد ماشینه منه هیچ مشکلی هم نداره یه ارور داشت ده دقیقه ای دیاگ زدن برطرف شد با صد تا ولوو و رنو عوض نمی کنم هر کی داف داشته باشه می دونه من چی میگم
درسته ما خودمون داف داریم خیلی هم از رنو سر تره
سلام. ۲۵سال پیش من داف داشتم. راننده ها یک شعری داشتند میگفتند سر کوه های بلند بنز ناله میکرد لیلاند میرید و داف ماله میکرد.تقدیم حضورتون .خخ
سلام. ۲۵سال پیش من داف داشتم. راننده ها یک شعری داشتند میگفتند سر کوه های بلند بنز ناله میکرد لیلاند میرید و داف ماله میکرد.تقدیم حضورتون .خخ
سلام خدمت همکاران زحمتکش نظر های را که برامون مینویسند اینها تمام بنگاهی هستن از ماشینهای خودشون تعریف میکنن انصافآ ماشینهای اروپای کاری به ماشین چینی نداره ولی فریبشون را نخورید هر برندی میخواهید از اون راننده ی که حداقل 5سال سواره بپرسید و خرید کنید حقیقتش من که پولش را ندارم چرا دروغ مجبورم راست پولم خرید کنم چینی بخرم یا ی کار کرده برند خوب البته با تحقیق و راهنمای شما رانندگان گرامی اگه قصد همکاری دارید در خدمتم ممنون
سلام خدمت همکاران زحمتکش نظر های را که برامون مینویسند اینها تمام بنگاهی هستن از ماشینهای خودشون تعریف میکنن انصافآ ماشینهای اروپای کاری به ماشین چینی نداره ولی فریبشون را نخورید هر برندی میخواهید از اون راننده ی که حداقل 5سال سواره بپرسید و خرید کنید حقیقتش من که پولش را ندارم چرا دروغ مجبورم راست پولم خرید کنم چینی بخرم یا ی کار کرده برند خوب البته با تحقیق و راهنمای شما رانندگان گرامی اگه قصد همکاری دارید در خدمتم ممنون
سلام داف خود خداست خیلی نرمو راحته مونده چندسالش گیرت بیاد
,اولبیاناینماشینهاروبدن بهرانندههایواقعینهدلالمنخودم30سالپایهیکدارمورانندهمردمبودمارزوماینهکهدولتبیاتوماشینهاروقسطیبهامثالماهابدننهبهپولدارهاودلالها
سلام به همه همکاران گرامی وزحمت کش ازاینترناش امریکایی ماشین بهترندیدم خداعمرشون بده باماشیناشون
ماک میگه وای کمرم انتر میگه من با ماک برابرم ولوو میگه بگذار من برم اسکانیا میگه من عروس برم اخر بنز میگه من از همه سرم ..از نظر من هیچ کامیونی نمیتونه و نیست که مقابل ولوو دستمال نندازه داف بقیه نسبت به ولوو پیکان هستند فقط ولوو
نکته قابل توجه
دوستان من هیچکدوم روندارم اما دست مردم دیدم ۰این اقا که این مقاله رونوشته اگه دقت کنین اخر مقاله ادرس شرکت خدمات داف رو میده وتبلیع میکنه اونجا مراجعه کنن ۰بله تنها ضعف داف گازوئیل میباشد که باید یورو چهار مصرف کنی وسلام ۰اگه داف بد بود الان سه سال دراروپا رتبه اول رو صاحب شده رنو تنها امسال توانسته رتبه دوم رو بگیره ۰یعنی اروپایی ها اندازه ما عقل نداشتن داف رو اننخاب کردن ۰خاهشا آدرس غلط ندین ومتعصبانه نظر ندین ۰۰با تشکر وخسته نباشین
نکته قابل توجه
دوستان من هیچکدوم روندارم اما دست مردم دیدم ۰این اقا که این مقاله رونوشته اگه دقت کنین اخر مقاله ادرس شرکت خدمات داف رو میده وتبلیع میکنه اونجا مراجعه کنن ۰بله تنها ضعف داف گازوئیل میباشد که باید یورو چهار مصرف کنی وسلام ۰اگه داف بد بود الان سه سال دراروپا رتبه اول رو صاحب شده رنو تنها امسال توانسته رتبه دوم رو بگیره ۰یعنی اروپایی ها اندازه ما عقل نداشتن داف رو اننخاب کردن ۰خاهشا آدرس غلط ندین ومتعصبانه نظر ندین ۰۰با تشکر وخسته نباشین
سلام.بسه دیگه خسته نشیدن ?برین سر کارتون
@diag_center_malayer دیاگ تخصصی ورفع عیب کشنده داف_باز کردن سرعت _قطع ادبلو _دنده دستی_ کالیبره کریبکس_ بخاری درجا و….
09196226812.ادرس: ملایر، کمربندی بروجرد روبروی کارخونه یخ.
سلام ما تقریبا اکثر ماشینهای که تو ایرانه روندم و داشتیم و الان دو تا داف 2017داریم یک سال و شیش ماه کار میکنم خدا وکیلی هیچ مشکلی نداشتن فقط گازوئیل یورو بزنید خیلی عالیه ازهمه لهاظ خیلی راحتی
نخرین ما بدبخت شدیم قطعاطش پیدا نمیشه ۱۵تا گاز میخوره تا حالا ۴۵۰میلیون خرجش کردیم درست بشو نیست خطاهاش نمیره
سلام به همه عزیزان. مشکل سوخت داف تو ایران آیا قابل حله. اوناییکه دارن تو ایران با این گازوئیل کار میکنن یکسره مشکل دارن؟
سلام. یه نظری بدون تعصب در مورد کشنده داف خدمتتون عرض کنم شاید به درد دوستان بخوره.
داف یورو 6 خیلی ماشین خوبیه، بیصدا ، نرم، کابین بزرگ و راحت، امکانات عالی، موتور پکار امریکا و وقتی از نزدیکت رد میشه از بس بیصدا و نرم احساس میکنی ماشین خاموشه و خیلی امکانات دیگه که کسانی که این کشنده رو دارند می توانند بیان کنند.
اما خب وقتی معایب این کشنده ( البته معایب روش نمیشه گفت همون چالش های این کشنده بهتره) رو بگیم شاید راننده های عزیز متوجه بشوند که فعلا از خرید داف صرف نظر کنند. البته باز تاکید میکنم فعلا چون ممکنه به مرور اوضاع بهتر بشه.
۱) اولین مورد بحث گازوییل یورو 3 و یورو 4 ایرانه در صورتی که داف یورو 6 هست ، که موتور این کشنده رو با مشکل فنی در قسمت سوپاپ ها میکنه. چندین مورد دیده شده که این کیفیت گازوئیل موتور داف رو به ایراد اون هم در کیلومتر پایین انداخته. در صورتی که در مورد کشنده های اروپایی ، موتور تا کیلومتر بالای یک میلیون هم اصلا باز هم نشده. البته این ایراد داف نیست و مربوط به سوخت ایران هست و فکر نکنم به این زودی ها گازوئیل یورو 6 رو در جایگاه های ایران ببینیم.
۲) دومین مورد گرانی قطعات خود کشنده و همچنین لوازم مصرفی این کشنده است. شما حساب کن فیلتر روغن این کشنده بالای چهار میلیون هست و روغن موتور مخصوصی هم داره و یه سرویس دوره ای هر کیلومتر 20میلیون تومان برای راننده خرج داره و این اصلا به نفع راننده و کامیون دار نیست.
بااین شرایط نبود لوازم و گرانی قطعات چون تازه اومده و نا سازگاری با گازوئیل ، بنظر من بهتره در خرید این کامیون با فکر عمل کرد مخصوصا کسانی که با بدهی و شرایطی بخواهند این کامیون رو بخرند به نظر من مناسب این افراد نیست.
کامیون های ولوو وارداتی یا همون fh500 بعلت سابقه حضور و نمایندگی در ایران و همچنین رنو تی با توجه به اینکه موتورشون همون ولوو روشه و از قبل هم خدمات داشته انتخاب بهتری هست.
البته به نظر بنده باز با گذر زمان و اشنایی بیشتر راننده ها با روش برطرف کردن چالش های این کشنده، و واردات بیشتر لوازم مصرفی و قطعات این کشنده وضعیت بهتر خواهد شد.
سلام
کامیون داف از نظر موتور و گیربکس و راحتی و آپشن جزو بهترین های اروپای
فقط بدلیل دزد بودن مسولین مملکت خدمات درستی براش نداشتن مثل همین پاپرت دیزل دزد ک فقطماشین دار رو سرکیسه میکنه و دکون کاسبی راه انداخته
ما یکسال داریم بدون هیچ ایرادی کار میکنه
اون دوستی هم ک در مورد روغن میگه ۱۰ میلیون هر سرویس میشه که حداقل ۲۰ هزار تا میره
مشکل سوخت برای ولوو و رنو های جدیدی هم هست نه فقط داف. بله
فاتح دل ها فقط مرسدس . سلطان قلب ها اکتروس ۱۸۴۴ . نشکن . نترس و بی باک و با قدرت و توانمند. زنده باد آلمان و بنز و اکسور و اکتروس
باعرض سلام خدمت دوستان. من خودم تقریبا ده ماه میشه که داف ۲۰۱۹خریداری کردم. مسیرم بیشتر عراق هست. خدارو شکر مشکل خاصی نداشته و ماشاالله مثل شیر میغره. ولی تا میتونید گازوئیل یورو بزنید
اولا معلوم نیست کی این ماشین را وارد کرده که خدمات پس از فروش بده. ثانیا باید تمام برنامه هاش مطابق گازوئیل ایران، سلیقه راننده ایرانی و کاربری که میخواد ازش، قابل تغییر باشه، که البته شرکت سازنده در اختیار این شرکتهایی که هستند قرار نمیده
ارسال دیدگاه