کدام کامیون اروپایی نرمتر است؟ بررسی نرمی کابین در شرایط جادههای ایران
آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleدر ویدئو کامیون اروپایی نرم به سراغ تست نرمی کابین کامیون های اروپایی مختلف در کشور رفته ایم تا مشخص کنیم نرمترین کامیون اروپایی و راحت ترین کابین در این شرایط جاده های بد ایران کدام است. همچنین در این مقاله، ما چهار برند مطرح اروپایی شامل ولوو، رنو، داف و اسکانیا را در شرایط جادههای نامناسب ایران مورد بررسی قرار دادهایم تا مشخص کنیم کدام کامیون عملکرد بهتری در کاهش تکانها دارد.
اهمیت نرمی کابین در کامیونها
کامیونی به اصطلاح نرم است که تعلیقات کابین کنترل شود و کابین بیش از حد تکان و تحرک نداشته باشد. در واقع سایز و ابعاد مختلف کابین و چگونگی مهار وزن کابین بر روی شاسی کامیونها باعث ایجاد حالتهای مختلف کنترل تعلیقات کابین کامیونها میشود. با توجه به جادههای خراب کشور تصمیم گرفتیم تستی برقرار کنیم تا مشخص شود نرمترین کامیون اروپایی در ایران که در حال حاضر حضور دارد، کدام است.
تست نرمی کابین کامیونها
برای این آزمایش، چهار برند مطرح اروپایی شامل ولوو، رنو، داف، و اسکانیا را انتخاب کردیم و شبیهساز تکانهای ناخودآگاه جاده را انجام دادیم تا مشخص شود کدام کامیون تحرک بیشتری نسبت به دیگری دارد. هر قدر کامیون بتواند در برابر تحرکات ایجاد شده تکان کمتری داشته باشد، صدمات و ضربات کمتری به راننده و سرنشینان وارد میکند و در واقع آسایش افراد، چه راننده و چه دیگر سرنشینان درون کابین، بهتر است.
نتایج تست: کدام کامیون اروپایی نرمتر است و عملکرد بهتری دارد؟
در این آزمایش، میزان تکانهای کابین و اثرات آن بر راننده و سرنشینان تحلیل شد. کامیونی که کمترین تکان را تجربه کند، نهتنها آسیب کمتری به راننده و کابین وارد میکند، بلکه آسایش بیشتری را نیز برای سرنشینان فراهم میسازد. ولوو: معروف به طراحی پیشرفته و تعلیق نرم. رنو: عملکرد قابلقبول و راحتی مناسب برای رانندگان حرفهای. داف: کابین پایدار و کنترل ضربات عالی. اسکانیا: ترکیب بینظیر تعلیق و کیفیت ساخت.
نکته: هنگام خرید کامیون، به نرمی کابین و عملکرد سیستم تعلیق توجه ویژهای داشته باشید، چرا که این موضوع به طور مستقیم بر سلامت و راحتی راننده تأثیر میگذارد.
منتظر نظرات شما هستیم! به نظر شما کدام کامیون اروپایی نرمتر است؟
شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیونجدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
38 دیدگاه
سلام نرمی کامیون قابل تنظیم
اینکه نشد تست
داداش ولوو از همه اینها جدید تره حتما هم ازشون نرم تره ، تست شما دقیق نیست .
ولوو تکانهای بدی داردمن مدتی اف دوازده
داشتم درحرکت تواون چهارسال یادندارم چای خورده باشم ونریخته باشد.وی لباسم
جدیدهاشم همینطورامتحان کن بنز ادکو
اطاق چوب بدنبود واسکانیاهم نرمست ولی
ازهمه راحت ترفاوبودمن باهاش رحت بودم
تریلی کمپرسی راداشته یک سال خوب بود
با نشون دادن این تست به اروپایی ها بهم پناهندگی دادن ، دمتون گرم 😁😂😂😂😂
رنو تی اگه اکسل بالن باشه جلوش …..نرم ترینه
رو دست رنو تی ماشین تو ایران نیست
استوانه روغن تو اسکانیا رو داشبورد نبود
دقیقا
داداش ولوو از همه اینها جدید تره حتما از شون نرم تره تست شما دقیق نیست
داداش ولوو از همه اینها جدید تره حتما از شون نرم تره تست شما دقیق نیس
داف نرمترینه جمع کنید
۴تا سلطان
داف نرمتره از همه ماشینا
چرا استوانه روغن تو اسکانیا مث بقیه رو داشبورد نبود
چرا بنز و مان تو این تست نبودن
اسکانیا روی داشبورد نبود و داف تریلی زیرش باشه خیلی نرمه
اسکانیا رو داشبورد نبود داف تریلی زیرش باشه نرم تره
کو بنز کو مان کو تست استاندارد😂😂👌
داف نرمترین کامیون دنیاست جمع کن بابا روغنتو
مان سوار بشید میفهمید کدوم نرمتره،سلطان جا هها مان
مان سوار بشید میفهمید کدوم نرمتره،سلطان جا هها مان
ای کاش مان معمولی با مان نیوفیس رو هم میاوردین
اصلا رنو و اسکانیا رو نمیشه با داف مقایسه کرد داف واقعا بینظیره پشت فرمون که هستی کاملا سایلنت هست و بدون تکون رنو که اصلا خیلی خشک هست این تست شما هم خیلی نقص داشت
آقای روستا لطفا در تست های بعدی تست شتاب چند تا کامیون با بار رو بذارید مثل ولوو نیو فیس ، رنو نیوفیس و…… که دیگه هیچ شکایتی از شما نمیشه که خیلی ها هم منتظر این تور ویدیو یی هستند .
با تشکر از زحماتتون 🙏🙏
به نظرم اگه استوانه رو صندلی شاگرد بود و صندلی شاگرد فیکس می شد دقیق تر بود. یا استوانه وسط پالنی بود بهتر بود.
با عرض معذرت
همه کسانی که با داف و رنو و حتی ولو 500 کار کرده اند (نه اینکه از روی فقط یک دست انداز رد بشن)
معتقدند که داف از همه نرم تره
پس تست تون دقیق نیست
بنده خدا زحمت کشیده توقع تشکرهم نداره هرکس میگه ماشین زیرپای من نرمتره ممنون اززحماتت آقای روستا
هیچ وقت سلطان روباهیچ ماشینی دیگه نمیشه مطابقت کرد فقط ولوو همیشه وهمه جامیدرخشه
سلطان نرمی فقط دانگ فنگ 375 علاوه بر روغن مهره های کمر رو هم جا به جا میکنه
خب معلومه الان میگین اسکانیا
ماشینای سقف بلند آوردین بعد با اسکانیا که پالونی وسط داره مقایسه میکنین مشخصه وقتی ماشین پایونی داشته باشه نرم تره
ولی در نهایت فقط ولوو
داف ازهمه نرمتره
داف نرم تره با تشکر از آقای روستا
اکتروس نرم ترین ماشین هست بنزهم می آوردی..بنزاز سواری و کامیونت و کامیون از نخستین تولیدات تا آخرین تکنولوژی نرم ترین و بهترین تعلیق داره
مشخصا ماشین های نسل جدید اروپایی همگی عالی هستند و هر کدوم طرفدار خاص خود را دارند و نمیشه به نظرات یک عده بسنده کرد . اما بر طبق نظر سنجی جدید جهانی خودروهای سنگین ساخت آلمان محبوب ترین از لحاظ مصرف کننده در کل دنیا میباشند .
خود آلمانیها یک مثل دارند که میگویند بنز را برای خارجیها ساختم و مان را برای خودمان..
ای کاش مان هم بود میدید چقد نرم,
به نظر من فقط دافران واقعان بهترین ماشین از همه لحاظ عالیه بین اروپای و چینی فعلا ن دافران تک تازی میکنه
فقط خدا کنه ماشین آمریکای وارد نشه دیگه رقیب اونا تا حدودی براش پیدا میشه
اسکانیا واقعا ماشین نرمیه تست هم درست بود البته رونو پریمیر هم نره واقعا ـلی همه اینا رو دسته مان نیومده
خیلی ابلهی..آیت تست شد بیشعور
هیچ وقت نمیشه سلطان ولوو رو با هیچ ماشین دیگه مقایسه کرد
سلام دوستان هرکه هر کشندهای سوار هست میگه همون نرمو راحت هست ولی خدای من خودم ولوو ۵۰۰معدل ۲۰۲۴ دارم ولوو قدرتش خوبه اما به نرمی وراحتی داف نمیشه واقعا داف ۵۳۰سقف بلند هم نرمه هم راحت هست اصلآ راننده احساس خستگی نمیکنه
ارسال دیدگاه