برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

4311

فیلم خط تولید سیبا موتور ،کارخانه کامیونت و کامیون فاو در ایران

تاریخ خبر

در این ویدئو به سراغ بیان گزارشی از خط تولید کشنده فاو و کامیونت فاو سیبا موتور در تبریز رفته ایم.

کامیونت کامیونت فاو سیبا موتور

کامیون فاو از سال ۹۲ در ایران توسط  سیبا موتور مونتاژ و به بازار عرضه می‌شود،کامیون فاو یکی از پرطرفدار ترین کامیون های چینی چنی سال اخیر بازار کشور است که بدلیل قدرت ،دوام و استحکام خوب که برای استفاده در انواع کاربری ها کامیون فاو را مناسب کرده است ،فروش خوب و طرفداران سرسختی را نیز در این چند سال داشته است.

کامیونت فاو از سال ۹۶ در نسخه کامیونت فاو شش تن و کامیونت فاو هشت تن تولید و به بازار عرضه می‌شود ، هر چند موتور و گیربکس این کامیونت مشابه با کامیونت های دیگر بازار کشور است اما بدلیل کابین و شاسی متفاوت تر نسبت به رقبا ،تقریبا توانسته است موفق عمل کند.

خط تولید سیبا موتور و خط تولید کامیون های فاو در شهر تبریز در زمینی به مساحت حدود ۵۰ هکتار واقع شده است که در این موضوع به شراکت گروه بهمن با تراکتور سازی مربوط می‌شود زیرا که این دو شرکت معظم سهام داران اصلی شرکت سیبا موتور و کامیون های فاو در ایران هستند.

در این خط تولید کامیون فاو روزانه ظرفیت تولید بیش از ۳۰ دستگاه کامیون یا کامیونت نیز است که این موضوع بدلیل بسیاری از جمله نیاز بازار ،تقاضا مشتری و میزان لوازم ساخت در دسترس کشنده می‌تواند متغیر باشد.

با توجه به اینکه بخش هایی از شاسی و خود کابین در کشور خودمان تولید می‌شود کامیونت فاو را می‌توان ایرانی سازی شده ترین خودرو تجاری دانست که در کشور در حال تولید و عرضه به بازار است.

فروش کامیونت فاو وکامیون های فاو چند ماهی است که از طریق بورس کالا در حال انجام است.

امیدواریم که از آشنایی با این خط تولید لذت برده باشید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به باکامیون می باشد.