پلاک اولین سری کامیون های ولوو اف اچ 500 وارداتی جدید انجام شد!

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleبالاخره اولین سری کشنده ولوو اف اچ 500 وارداتی که 8 چرخ و شاسی باری دارند پلاک ملی را دریافت کردند. که در این مقاله تصمیم گرفتیم نگاهی به پلاک اولین سری کامیون های ولوو اف اچ 500 بیندازیم.
پلاک اولین سری کامیون های ولوو اف اچ 500
باید اشاره کنیم که این کامیون ها قیمت بالایی را نسبت به دیگر کامیون های وارداتی دارند و قیمت پلاک شده آن که مانند این کامیون سه خط با اینتاردر گیربکس باشد حدود 11 میلیارد تومان قیمت گذاری می شود، که در مقایسه با قیمت fh500 کشنده نیوفیس 2023 صفر کیلومتر نیز هم قیمت است و دلیل این قیمت گذاری مشخص نیس اما حدس زده میزنیم که به دلیل نبود این کامیون های پلاک شده در بازار و تعداد اندک حضور این کامیون ها و خواهان بالایی که دارند این قیمت ها برای این کامیون ها برقرار می شود.
باید در نظر داشت که هزینه ترخیص این کامیون ها نیز نسبت به کشنده بیشتر است و و طبق گفته مالکان هزینه ترخیص و پلاک این کامیون ها حدود سه میلیارد و نیم شده است که بیش از دو سال نیز در انتظار بوده اند که در گمرک و مراحل مختلف بتوانند پلاک ملی را دریافت نمایند.
این کامیون ها دارای شاسی باری هستند که در اروپا علاوه بر اینکه بار بر روی خود این کامیون ها قرار می گیرد توانایی کشیدن تریلر و متصل کردن تریلر کوتاه به پشت خود را نیز دارند اما در ایران فعلا فقط به صورت کامیون های باری 26 تن مجاز شدند که 8 چرخ تک دیفرانسیل سرعتی و محور آخر آنها بالاگیر می باشد. این کامیون ها همگی اکسل بالون هستند و تعلیق هر سمت محور آن ها تمام بالون است زیرا در اروپا با کاربری خاص استفاده می گردند.

مشخصات فنی کامیون باری ولوو اف اچ ۵۰۰
موتور
موتور این کامیون از نوع دی ۱۳ سی بی است که با موتور کشنده مشابه است. این موتور ۱۲.۸ لیتری شش سیلندر توانایی تولید
حدود ۵۰۰ اسب بخار قدرت و ۲۳۰۰ نیوتون متر گشتاور را دارد. این مقدار گشتاور نسبت به موتور کشنده کمتر است، اما این کاهش به دلیل تغییرات برنامهریزی
و سیستمی است که برای کاهش گشتاور اعمال شدهاند، چرا که کامیون باری نیاز به حمل وزن کمتری دارد. در نسخههای تاندوم، حداکثر گشتاور از موتور
دریافت میشود. موتور این کامیون مجهز به ترمز موتور سه زمانه نسل پنج است و استاندارد آلایندگی یورو ۶ را داراست.
گیربکس
گیربکس این کامیون باری نیز مشابه با کشنده ولوو اف اچ است و نسخه گیربکس AT2612F میباشد که دوازده سرعته اتوماتیک است.
وزن
این کامیون باری در ایران مجاز به حمل ۲۶ تن ناخالص است و وزن خالص آن حدود ۹ تن میباشد.
تعلیق
تعلیق دیفرانسیل سوار بر چهار بالن است و محور بالاگیر نیز دارای دو بالن میباشد. لازم به ذکر است که محور بالابر در صورت نیاز میتواند
به چهار چرخ تبدیل شود. تعلیق اتاق کامیون ولوو با توجه به سفارش ابتدایی از شرکت میتواند شامل بالن و فنر و یا تنها بالن باشد.
شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
76 دیدگاه
به به مبارک صاحبش باشه انشاالله چرخش براش بچرخه رزق و روزی حلال برای خودش و خانواده بیاره
انشاالله بهسلامتیمبارکباشهپاقدمشوازاین.ماشینهایفرسودهخلاصبشیم.
از نظر راحتی و امکانات حرف نداره ولی با این خرج مخارج بالا و کرایه های داغون فکر میکنم هزینه کردن برای خرید همچین ماشین به صرفه نباشه
سلام کسی نخره تارودستشون باد کنه اونایی که ۴۰سال قبل فکر اینجارو نکردند الان باپلاکاردجلوی سازمانها دارن شعار میدن عدالت کجاست حقوق ما کمه یکفری واسمون بکنید اخه الاغ که واسه تو دل میسوزونه بدبخت حالا برو بگو اسلام دین خوبیه خوبه ولی بنفع کی خوبه من وتو یادولتمردان بی خاصیت
سلام ۱۱میلیارد ارزونهبخری ببریسر زمین هندوانه بزنیواقعا درآمد یه دهچقدر هست که اینرقم هزینه کنی
با سلام
خودروی فوق بسیار عالی وخوش دست برای علاقه مندان بهاین برند بوده ولذت رانندگی را برای راکبان خود به همراه دارد به امید به قیمت مناسب رسیدن جهت خرید همه طالبان این خودرو
یک عمر کامیونه.از اینا وارد کنید تورا خدا چین رابیخیال شید
به به مبارک باشه انشاالله همیشه چرخش بگردد
به امید خدا عالی است فقط بدیش اینه که گوجه خیار هندونه میخواهد بار کنید
بالاتر ازسیاهی رنگی نمیبینم
به نظر خیلیا این پولو تو بانک بخوابانید فکر کنم سود پول بیشتر از درآمد این کامیون باشه بدون اصطلاک بدون خطر بدون افت قیمت بدون دردسر وجاده وبیابان قیمت گذاریها معلوم نیست بر چه مبنایی هست
داش مهدی ازالشتر دمت کرم
حیف این ماشین نیست همچین کالسکه مزخرفی داشته باشه
من هزار سال یازده ملیارد سهل پنج ملیارد هم رو هیچ ماشینی. سرمایه گذاری نمیکنم
سلام دمت گرم گل گفتی،به این مفت خورها
واقعاحیف.این.ماشین.بااین.عقبه.ده.تنی.سلیقه.هم.خوب.چیزیه.این.ماشین.فقط.خوراکش.یخچآله.یخچال
سلام،من،فکرمیکنم،اینکامیونها،برای،اینجادها،بااین،هزینه،باعقلجوردرنمیاداول،بایدجادههارادرست،کردوکرایهارامناسب،بااین،گرانی،عقلم،بعدازاین جواب ندارم ولی،فانتوم
بعضی از هزینه های گمرکی واقعا بی دلیل و الکی اند ، مثل حق استاندارد و محیط زیست ، بازرسی و کارهای بانکی و …کامیون روز اروپا مگر در موقع مجوز واردات از هر نظر تایید نشده و گواهینامه بین المللی یورو ، سی آی و استاندارد ندارد که دوباره باید در گمرک پاس شود ، از ملت کمتر پول بگیرید بعد بگید تورم بالاست ، باید یک بازنگری در قوانین گمرکی بشود
سلام.اگردولت.هروقت.تونست.ماشین.نوازدم.قسط.واجاربشرط.تملیک.به.ماراننده.گان.زحمت.کش.بدهددرست.کاری.هست.که.راننده.ماشین.بگیردوگرنه.هیچ.آدم.تعقلی.نمیاد ۱۱.میلیاردی به.ماشین.بگیره.مگرگنج.پیداکرده.باشد
ملتو مسخره کردن
سلام خواهشن دولت با کاربری یخچال و کانتین ۲۰ فوت و تانکر و غیره هم موافقت کنه آخه چه اشکالی داره کامیون اروپایی قانونی وارد شده ولی فقط باری اتاق چوبی مسخره هست بخدا کمی لج کردن کنار بزارید و منطقی فکر کنید مسولین به درد نخور …..
نام خدا هزار هزار ماشالا انشالا پر روزی و برکت باشه ولی حیف نیس این عروسک فقط باید دستگاه یخچال پشتش باشه البته اینم قشنگه مبارک باشه
گنجقارونمیخااینماشینبرکتبربنزبخاطرجادهایران
30ساله تو بیابون کار کردم واقعا آدم باید خیلی نادان باشه 11م. هزینه کنه برا ماشین. اگر مواد مخدر هم حمل کنه به صرفه نیست فقط خدا ذلیل کنه اون بیشرفهایی که نون تحریمها را میخورند همین ماشین به پول بی ارزش ما تو کشور جنگ زده افغانستان قیمتش 1سوم ایرانه بله مرگ بر آمریکا کاسبی و دکان برا عده ای بی وجدان شده ما که عمرمان نابود شد وای به حال ایندگان.
یازده میلیارد را بگذاری بانک حداقل ماهی ۲۲۰میلیون میگیری .
نمی صرفه
بابا راننده ها رو به خاک سیاه نشوندین.این از بیمه که به با پرداختی ۱۰ برابر دریافتی برابر.او از راننده که ۱۰جور مدرک باید بگیره وهر سال تمدید کنه..لامصب ماشین نو میدی خیلی خوبه پس چرا کامیون مدل ۴۵بنز تک و از رده خارج نمیکنی.ببعد کامیون وارد کن.کرایه ها مفتی.کارت پایان خدمت رو هم برداشتین هر بچه افتاده تو خونه بعد راننده های که با شاگردی شرو ع کردن بعد مدرک گرفتن باید بشینن تو خونه .از کرایه کم و بی کاری
خروخرسوار هر دو رازی
سلام واسه صاحبش پر از منفعت باشه اما خریته ۱۱ تومان بدی کامیون تریلی بخره بهتر از اینه درسته راحتی داره اما با جاده های ایران این کامیون نمیسرفه خاک بر سر مسئولین که از یمن و افغان و تمام کشور های خاورمیانه وآسیایی هم عقب افتادیم خدا لعنت کنه اونایی را که شما را آوردن بر سر قدرت
نکه خیلی جاده های سالم وخوب وعالی داریم …
سلام
حیف این ماشین نبودش همچین اطاق عقبی گذاشتند روش اینهمه پول ماشین دادی یکمی سلیقه و زمان میگذاشتی واسه اطاق عقب
واقعا حیف نیست آدم عمرش را برای رانندگی تباه کنه بااین سرمایه همیشه حیران سرگردون توجاده بعد از 30 سال زحمت کشیدن حقوق بازنشستگی کمترین حقوق باشه
۱۱ملیارد بده سواری بدبخت حالشو ببر مگه چندبار میخای دنیا بیای زندگی کنی احمق
واقعا حیف نیست آدم عمرش را برای رانندگی تباه کنه بااین سرمایه همیشه حیران سرگردون توجاده بعد از 30 سال زحمت کشیدن حقوق بازنشستگی کمترین حقوق باشه
سلام
20سال هست راننده بیابان هستم ارزویه کامیون به دلم ماند لامسب فکری هم به حال ما بکنید عمرمان تمام شد
آره یازده میلیارد پول بی زبون رو بدی که بری مفت کشی کردن تو این مملکت هیچ از کرایه های بسیار پایین و هزینه های بالا اطلاع داری . مرد حسابی سود بانکی این پول حدود ماهی ۲۷۰ میلیون هست . عقلتو صدا بزن
واقعا ۱۱ میلیارد قیمتش هست میشه همین پول را بجای دو کامیون ولوو کارکرده بدی و حداقل دو برابر همین ماشین درآمد داره و کار واسه دو راننده ایجاد شده نمی دونم چرا کارمندان و کارگران حقوقشان مثال قیمت ماشینها ب روز نمیشن و دولت خرج و مخارج خودش را مد نظر داره ولی هیچوقت ب ملت فکر نکرده
آخه میگن خر وجود ندارد
پول چهار تا بنز مدل ۶۰ پاشه او ۴تا چهار خانواده را سیر میکنه اینم یک خانواده را سیر میکنه
یه بچه هم میدونه اینهمه عوارض و گمرک و اسمهای دیگه….که از ملت اخذ میشه،کار بسیار اشتباهیه و قیمتها رو به اسمون میبرن،ولی مسئولین ما یا از کودنی متوجه قضیه نمیشن یا اینکه دانسته دل در گرو جیب هموطنانشون دارند.
بذاری بانک سودشو بگیری بهتر هستش
واقعا متاسفم برای چنین کشوری اخه این چه قیمتیه نکنید بامردم تاکی نکنیدماکه برای ماشین ارزو به دل ماندیم دارین ظلم میکنید به مردم خداوکیلی
به والله صددرصداشتباه یازدهههههه میلیارد بدی ب چیزی که بمانه روهواست زندگی خودت نابود کنی اخه موئمن کسی که یازده ملیارد نقد داشته باشه یازده میلیارد شغل دیگه هست صدبرابر کامیون داری درامدزاتر نه دوری از خانواده داره نه اظطراب تصادف ودزدی وهزارمشکل دیگه ….باز مبارکا باشه چی بگن
حیف پول که بدی برا بی خوابی و آوارگی
خیلی عالی بعضی ها ک ازماشین هیچی نمیدونن الکی هرچی میرسه میگن عشقش داشته باشی پول مهم نیس ایول ب این ماشین
سلام خیلی عالی ولی بعضی ها ک ازماشین هیچی نمیدونن الکی هرچی میرسه میگن عشقش داشته باشی پول مهم نیس ایول ب این ماشین
سلام 11میلیاد یه ماشین سنگین بخرید مگه در ماه چند تومان در میاره
هر کسی این ماشین بخری فقط اسم میخره
با سلام. با توجه به کرایه ای که به ما میدهند اصلأ به صرفه نیست یازده میلیارد سرمایه گذاری بکنی ویری مثلاً داخل زمین سیب یا هندوانه بار بزنید
با سلام. با توجه به کرایه ای که به ما میدهند اصلأ به صرفه نیست یازده میلیارد سرمایه گذاری بکنی ویری مثلاً داخل زمین سیب یا هندوانه بار بزنید
سلام یه عمر بااین ماشینهای دربو داغون شب وروز جون کندیم نفسمون گرفته شد یازده میلیون هم برامون زیاده چه رسد به یازده میلیارد
بخاطر اینکه ظاهرا این دلالی های در سطح کشوری برای دولت درآمد زا هست .وگرنه قیمت این کامیون حدود ۳ میلیارد هست ولی وقتی کامیونهای لپقی چینی و ایران خودرو به قیمت های فضایی بهملت تحمیل میشه خب باید این کامیون با این قیمت بدن..با این ترتیب کامیون شده کالا سودآور برای دلالان و باعث افزایش کرایه می شود و این امر خود باعث گرانی بقیه اقلام برای ملت میشود.فکری به حال این قیمت های نجومی بردارید
حیف که پول سرمایه روانه این جادها بکنی
سلام اون جا که نوشتین قیمتش برابر اف اچ نیوفیس هست خوب طبیعیه دیگه چه ربطی به کمبودش داره آخه
این همون اتاق و همون فنی رو داره با شاسی اضافه تر و یک محور بیشتر حتی دهچرخ چینی هم از کشندش گرون تره
موضوع واردات کامیون.دستور میدهم که به تعداد بسیار فراوان از این مدل وارد ات گردد آنچنان که در هر استان ۵۰۰ دستگاه پای کار باشد.انشاالله
لذتش برا صاحب بارها هست بار مفتی براشون ببریم
لذتش برا صاحب بارها هست بار مفتی براشون ببریم
لذتش برا صاحب بار هست
سلام به رانندگان سلام به اهل جاده سلام به اونایی که عشق فرمان دارند سلام به شب بیدران جاده ها
اگر همین کامیون داران باشند گوجه کیلویی پنجاه هزار تومان دست ماها نمی رسه
11ملیاردا بذاری بانک ماهی 200میلیون بدون اصطحلاک بهت میده بری ماشین بخری آخه عقل کجاس
ماشاللللا هزارماشالا…ایشالا به امید روزی که ماک آمریکایی دماغ دار مدل ۲۰۲۴ رو زیر دست راننده های ماشین سنگین و حرفه ای وبامرام کشورم توو سینه کش های جاده هامون غرررش کنان ببینیم که خداوکیلی راننده های سنگین ما لیاقتشان اوناست ،نه این آت آشغالهای چین…
سلام والاه همه ماشین های ایران باید بروز بشن وقیمت ها پایین مگر چیمان از عراق کمتره که اونها بهترین ماشین ها رو سوار میشن وماهنوز ماشین های مدل ۱۳۳۶ روسوارمیشیم به امیدروزهای بهتر برای رانندگان کشور بی دغدغه راحت کارکنند
11 میلیارد اخه انصافه چقد مگه زر امد داره با این وضعییت کرایه از همه طرف فقط دولت میخواد کسب درآمد کنه مالیات گمرک هزینه ترخیص هزیه عوارش بارگیری تخلیه بار نمیزارن مردم کار کنن خوبه اینا بردارن ببرن خارج بهتره
ماشینهای ولوو و اسکانیا بسیار ماشین خوبی هستند
فقط ی مشکل هست اونهم قیمتشه
یازده میلیارد تمن
مگه این ماشین در کمپانی اروپا چند هستند
که اینجا یازده میلیارد قیمت میزنید
سه میلیارد تمن برا کمرکی چه خبرهست؟
کرایه حمل و سود وارد کننده چند هست
لطفاَ تمام هزینه ها از مبدا تا مقصد یعنی اروپا تا اینجا بنویسید
این ماشین در اروپا بترکه خیلی زیاد باشه سه الی چهارتمن که گران حساب کنیم
بابت چی هشت یا 9تمن باید قیمتش بالاتر بشود؟
بعضیها سرمایه دارن و یازده تمن پول خرده جیبشونه میگن فلانو بیسار ولی نمیدونند این ماشینها اگر بصورت عادلانه وارد کشور بشوند و اقسلطی باقیمت منصفانه فقط وفقط وفقط به رانندگان زحمتکش واگذاربشود هم تمام قشر رانندگان سنگین
نون بی دردوسری برا بچه اهشون پیدامیکنند و هم دست دلال سودجو وسرمایه دار در بازار قطع میشود
و خودش یک مبارزه باگرانفروشی ومبارزه با توروم تموم معناست
به امید روزیکه هیچ شوفر جاده ای نخاد برا صاحب ماشین با دستمزد اندک کارکنه و اجاره نشین هم باشه
انشاالله تموم شوفرهای سنگین سوار خودشون صاحب بهترین ماشینهای
بروز و خشک بشوند
عالیه ولی میخرن که همراه با تورم ارزش پولشون کم نشه وگر نه چقدر کار کنی بشه ۱۱ تومن
سلام برای ما رانندگان یه فکری بکنین ماشین به ما بدین کار کنیم صاحب ماشین بشیم
خداوکیلی حداقل یه اتاق عقب خوب مزاشتن روش این دیگه چیه یه اتاق درحدولوو۵۰۰ طراحی کنن
تره بار با
با سلام
باید توجه داشت کاربری واقعی این کامیون با این سقف بلند کانتینر هست به علاوه باتوجه به قدرت بالای موتور و گیربکس به کار رفته در این مدل میتوان بصورت یدک کش از یک کانتینر اضافه هم استفاده کرد و نهایت تناژ را استفاده کرد
ماشینی با کیفیت برای سالها استفاده کردن
ماشالابایدگفت قدرت بالاتناژکم .این ماشین خالی بابارفرقی نمیکنه احساس نمیشه
فجهدجو
پول این ماشین ماهی ۵۰۰ تومن سود بانکی
اقاهرجورفکرمیکنم اصلابه صرفه نیست
سلام ما باید بشینیم یکی دیگه بده ب خوردمون چرا خودمون نمیسازیم لا اقل کپی برداری ک میشه کرد با این پیشینه دوهزار و پانصد ساله شرم اوره ب خدا فقط واسه بنگاهی و وارد کننده و ودلال نونش تو روغن این چ بدبختیه تا توخیابونا هم ی کامیون ۵۰۰ میاد مثل آدمای ندید پدید باشیم برسید ب داد قشر جوون ک داره وارد ناوگان میشه موندم آقای مسئول چرا نمیاد دستشو بالا کنه بگه بلد نیست چ ثوابی از این بالاتر آقای مسئول
خیلی ام خوبه،با۱۱میلیاردسرمایه بری تره بارکشی!!!
بعداز ی روز اسیری ودربه دری وگرما وهزارتاکوف وزهرماردیگه که فقط خوده راننده میدونه از سرزمین میای بیرون،گازکش بعد ۱۷,۱۶ساعت بی خوابی ودربه دری گازوییل میرسی میدون تره بار تهران،هنوز چادر وبازنکردی شاگرد حجره دارمیاد،بجاخسته نباشی واین حرفا،هزارتاحرف بی ربط میزنه ومیگه آقای راننده کجایی چراانقد دیراومدی،دوروزم میکشه تابارتوخالی کنن،مثل کارتن خوابا باید جلو ماشین بخابی،مثل من که بابارپیاز ازقبل تعطیلی تومیدون تربارخوابیدم.
خدایاتاکی منت خفت خاری
خیلی ام خوبه،با۱۱میلیاردسرمایه بری تره بارکشی!!!
بعداز ی روز اسیری ودربه دری وگرما وهزارتاکوف وزهرماردیگه که فقط خوده راننده میدونه از سرزمین میای بیرون،گازکش بعد ۱۷,۱۶ساعت بی خوابی ودربه دری گازوییل میرسی میدون تره بار تهران،هنوز چادر وبازنکردی شاگرد حجره دارمیاد،بجاخسته نباشی واین حرفا،هزارتاحرف بی ربط میزنه ومیگه آقای راننده کجایی چراانقد دیراومدی،دوروزم میکشه تابارتوخالی کنن،مثل کارتن خوابا باید جلو ماشین بخابی،مثل من که بابارپیاز ازقبل تعطیلی تومیدون تربارخوابیدم.(ی سرویس بریدبندربعدش به به چح چح کنید)
خدایاتاکی منت خفت خاری
ماشاالله چرخش براش بچرخه
سلام جناب ببخشید برای این کامیون باری ولوو امکانش هست یاخچال وصل کنیم یا نمیشه؟
استباه هست این همه پول بدی
ارسال دیدگاه