معرفی اولین کشنده جدید ولوو اف ام۴۶۰ نیوفیس۲۰۲۲ در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleدر این مقاله به کامیون جدید ولوو یعنی کشنده اف ام نیوفیس که بتازگی وارد ایران شده است میپردازیم.
اف ام نیوفیس در نسخه اف ام۴۶۰ جدید ترین کامیون ولوو در سری اف ام است که بتازگی وارد ایران شده است.
کامیون اف ام نیوفیس
اف ام نیوفیس یا همان اف ام نسل پنج جدید ترین کامیون ولوو اف ام در دنیاست.
همان طور که میدانید سری اف ام ولوو نسخه اقتصادی تر ولوو است که به اهداف حمل و نقل مسیر های کوتاه مانند شهری و معدنی تولید شده است.
اما در هر نسل اف ام کامیون های خاص با توجه به نیاز خریداران و سفارش دهندگان نیز تولید شده اند.
کامیون اف ام۴۶۰ که در این مقاله به آن پرداختیم نسخه خاص از ولوو اف ام است که به سفارش کشور های عربی از ولوو ساخته شده است و جز معدود کامیون وارداتی است که از جنوب کشور وارد ایران شده است.
کشنده اف ام نیوفیس همان طور که از ظاهر آن پیداست بدلیل نوع سایز لاستیک ، اگزوز سقفی ،ارتفاع کامیون، و بدون کایت و بادگیر بودن کابین مشخص است که در کاربری های معدنی و کویری قرار بوده مورد استفاده قرار گیرد اما خب بتازگی وارد ایران شده است.
اف ام نیوفیس نیز مانند اف اچ نیوفیس در مقایسه با نسل قبلی خود از نظر چهارچوب و سایز کابین و ساختار کلی مشابه است و صرفا در بخش های جلوپنجره ،چراغ جلو و داشبورد تغییراتی را داشته است.

مشخصات فنی اف ام نیوفیس
کامیون اف ام نیوفیس ۲۰۲۲ وارداتی دارای کابین ایکس ال اف ام است که بزرگ ترین سایز کابین در سری کامیون اف ام ولوو بحساب می آید.
موتور اف ام
موتور کامیون اف ام۴۶۰ از نوع موتور شش سیلندر سیزده لیتری ای سیو است که در این نسخه ۴۶۰ اسب بخار قدرت و حدود ۲۳۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید میکند.
با توجه به اینکه کامیون سفارش کشور های عربی است از نظر استاندارد آلایندگی موتور در سطح سورو پنج قرار گرفته است.
گیربکس اف ام
گیربکس این کامیون از نوع ۱۸ سرعته اتوماتیک بدون اینتاردر ولوو آی شیفت است.
مشخصات و امکانات اف ام نیوفیس
دیفرانسیل توپی طلا شش پیم ولوو
شاسی دوازده میل ولوو
مجموع وزن ناخالص مجاز قابل حمل ۱۸۰ تن
کامیون مجهز به رادار خط خوان ،ترمز اضطراری،کروز کنترل

شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
13 دیدگاه
سلام این ماشین های گشوده یا تریلی نغد است یا،اقسادی
سلام به همه یه سوال فنی دارم
تویه سربالایی با بار ثابت مثلا ۲۰ تون این ماشین با دومحور محرک راحت تر بالا میره یا اف هاش۵۰۰ با تک محور محرک؟
سلام بستگی به نوع دف داره قطعا طلا بهتر بالا میره و توپی تخت کفه بهتره
اف هاش 500 تک محور توپیش طلاس؟
یه توضیح در مورد توپی طلا بدی ممنون میشم
سلام
تو زمان عادی اف اچ ۵۰۰راحتر بالا میره ولی جادهای برفی و یخ بفت محور
اگر این سرمایه گزاری منطقی جزسگ دو زدن الکی در بیابان ها با خدمات زیر صفر نداشته باشه چیز دیگری عاید این صنف نمیکنه؟ آخرش اگر حساب کردن بلد باشید توش چیزی در نمیاد
دقیقا واقعا نگا میکنی یه مکانیک یا آهنگر یا لوازم یدکی خیلی بهتر از راننده های و ماشین داران دارن زندگی میکنن 👌
سلام درود .
دوست عزیز من ۶ماهی هست ک یکیش رو خریدم و در حال حاظر باهاش کار میکنم تانک سوخت از ۵۰۰بالاتره قدرت نرمی هین حرکت و سربالایی خلاصه تموم شده هست
سلام آیا اف ام ۴۶۰پلاک شده اند؟
خیلی وقته پلاک شده هستش توی ایران فقط این نیوفیس پلاک سپاهه وفعلامعلوم نیست دست مردم معمولی بیافته یا شایدم اگه بیاد قیمتش اینقدربالاباشه ک ملت توی خریداین یا اف اچ۵۰۰دودل بشن ک کدوموبخرن اینوبخرن یا اف اچ۵۰۰
چه شرکتی واردشون کرده؟
داداش امروز توی اهواز ۷ ، ۸ تا ازین دیدم چندتاشون کفی لبه دار بودن چندتا دیگه هم کمپرسی سمت غیزانیه بودن
اون روز توی جاده شیراز کازرون یکی رو دیدم توی سینه کشی با بار لبه همه ی ماشینا رو رد کرد مثل یک سواری
حتی ۵۰۰ رو هم رد کرد
و خب اسکانیا رو هم راحت
خیلی عالی بود خوش به حال صاحبش
ارسال دیدگاه