کامیون فورس اف 210 به عنوان اولین عضو خانواده کامیون های 12تنی

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleکامیون فورس 12 تن را میتوان خودروی نیمه سنگینی ما بین کامیون و کامیونت در نظر گرفت.
این خودرو میتواند فاصلة وزن ناخالص بین کامیونتها و کامیونها که فاصلهای بین 8 تا 9 تن است پر کند.

مشخصات فنی
موتور
فورس 12 تن از موتور کامینز 4.5 لیتری چهار سیلندر استفاده میکند.
این موتور قدرتی برابر با 210 اسب بخار را تولید میکند و حداکثر گشتاور آن به 760 نیوتن بر متر میرسد.
استاندارد آلایندگی این موتور یورو 5 با استفاده از سیستم EEV است.
گیربکس
گیربکس دستی فست 8 دنده
4 دنده سنگین و 4 دنده سبک
کابین
کابین دارای جای خواب یک داشبورد با کمی خمیدگی به سمت راننده با یک نمایشگر لمسی و کلیدهای سیستم تهویه
صفحه کیلومتر از دو قسمت دیجیتال و آنالوگ تشکیل شده است.
فرمان مجهز به کلیدهای تنظیم سیستم کروز کنترل و مولتی مدیا
صندلی راننده بادی با قابلیت تنظیم در 6 جهت مختلف
در سمت راست راننده ترمز دستی و دنده قرار دارد.
یک صندلی کوچک در وسط که قابلیت تبدیل شدن به میز نهار خوری را دارد.

سیستم تعلیق
سیستم تعلیق در هر دو محور فنرهای چند لایه پارابولیک است.
شاسی
طول کل شاسی 8 متر و 92 سانتی متر است.
فاصله از پشت کابین تا انتهای شاسی 6 متر 80 سانتی متر است.
اوزان
مجموع وزن ناخالص 12 تن
حداکثر ظرفیت محور جلو 5 تن و 200 کیلو
حداکثر ظرفیت محور عقب 9 تن 750 کیلو
وزن خالص بدون نصب کاربری 5 تن و 150 کیلو
سیستم ترمز
در محور جلو سیستم ترمز دیسکی و در محور عقب ترمز کاسهای
تجهیزات
سیستم خط خوان ترمز اضطراری و هشدار تصادف از جلو، ترمز تپه، کروز کنترل، آیینهها و شیشههای برقی، کروز کنترل، سیستم مولتی مدیا لمسی، دی لایت و اتولایت تعدادی از تجهیزات فورس 12 تن است.
شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
6 دیدگاه
آخه چراشرایط منطقی منطبق بابازارایران نمیزاریدتا رانندهامشتریتون بشن نه شرکتهاونهادهای حکومتی؟؟؟ شرایط منطقی برای فورس۱۲تن یعنی ۳۰۰تا۵۰۰میلیون نقد و مابقی دراقساط بلندمدت ۷۲الی۸۴ماهه بااین شرایط هم فروش افسانه ای و شرکته تولیدکننده تجربه میکنه بدلیل تعدادزیاد رانندها نسبت به شرکتهاونهادها هم رانندگان خودمالک میشن.. این طرح و چرا شرکتهای تولیدکننده اجرانمیکنن جای بسی تعجب داره!!!!!؟؟؟؟!!!!!
سلام
چرا نوشتید فورس اولین کامیون 12تن در ایران هست ؟
چون ما از سال ۹۰کاویان ۱۲تن با همین مشخصات و همین موتور را تو ایران داشتیم و قبل از اون هم کاویان ۱۱۰و امیکو ام11 را داشتیم
حداقل.این.کامیون.باید.۱۵تن.باشد
حداقل اين کامیونت بایدظرفیت.۸تن.بارداشته.باشد.که.به.راحتی.باربههش.بخوره
سلام موقعی که راننده قدرت خرید ندارم فانتوم باشه یه شرایطی بزارین همه استقبال کنند اون موقع بزرگترین طبلیق وفروش با این شرکت پیش ۵۰۰ بگیرین بیشترین فروش رو بکنین
مثل این میمونه که موتور پیکان گذاشتن رو اتاق پژو جواب نمیده ایسوزو ۶تن موتورش بزرگتره
ارسال دیدگاه