Warning: The magic method ProteusThemes\ThemeRegistration\ThemeRegistration::__wakeup() must have public visibility in /home/bakamion/public_html/blog/wp-content/themes/bakamion/vendor/proteusthemes/theme-registration-and-updates/src/ThemeRegistration.php on line 174
هوندا کامیون هیدروژنی کلاس 8 را معرفی کرد - بلاگ باکامیون

برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

12003

هوندا کامیون هیدروژنی کلاس 8 را معرفی کرد

تاریخ خبر
کامیون هیدروژنی هوندا

خبر جدید اینکه هوندا نیز وارد بازی وسایل نقلیه تجاری می‌شود! البته هوندا یکی از شرکت‌های برتر خودروهای سواری در جهان امروز است. اما جالب است بدانید اخیراً غول خودروسازی ژاپنی با جنرال موتورز همکاری می‌کند. این دو شرکت فناوری جدیدی را به بخشی از بازار می‌‌آورند که هوندا قبلاً در آن فعالیت نمی کرد آن هم خودروهای تجاری! در ادامه با ما همراه شوید تا با کامیون هیدروژنی کلاس 8 هوندا بیشتر آشنا شویم.

معرفی کامیون هوندا هیدروژنی کلاس 8

هوندا در نمایشگاه ACT 2024 لاس وگاس در تاریخ ۲۰ می، از کامیون کلاس ۸ پیل سوختی هیدروژنی خود رونمایی کرد. این کامیون بخشی از یک پروژه نمایشی جدید است که هدف آن تولید وسایل نقلیه با سلول سوختی برای بازار آمریکای شمالی است. هوندا اعلام کرد که به دنبال همکاری‌های تجاری جدید برای گسترش تجارت هیدروژنی خود است تا به هدف جهانی‌اش برای عدم تأثیر زیست‌محیطی و بی‌طرفی کربن تا سال ۲۰۵۰ دست یابد.

رایان هارتی، معاون توسعه پایدار و کسب‌وکار هوندا در آمریکای شمالی، اظهار داشت که وسایل نقلیه تجاری، از جمله کامیون‌های کلاس ۸، که سلول‌های سوختی بهترین جایگزین بدون آلایندگی برای کاربردهای دیزلی موجود هستند، بخش کلیدی استراتژی تجاری هیدروژنی هوندا هستند. او افزود که هوندا به طور فعال به دنبال همکاری‌های تجاری و مشتریان برای ارائه این راه‌حل‌های سلول سوختی هیدروژنی به بازار آمریکای شمالی است.

کامیون کلاس ۸ جدید هوندا با سه سیستم پیل سوختی جدید که به صورت مشترک با جنرال موتورز در کارخانه Fuel Cell System Manufacturing در برونزتاون، میشیگان تولید می‌شود، نیرو می‌گیرد. این سیستم جدید که در دهه گذشته توسط هوندا و جنرال موتورز توسعه یافته، عملکرد بهتری دارد، دو برابر دوام بیشتری دارد و هزینه تولید آن نسبت به نسل قبلی تا دو سوم کاهش یافته است. هوندا اعلام کرد که این سیستم جدید پیل سوختی برای استراتژی تجاری هیدروژنی این شرکت اهمیت ویژه‌ای دارد.

هوندا چهار حوزه اصلی را برای استفاده اولیه از سیستم پیل سوختی جدید خود شناسایی کرده است.

  • خودروهای الکتریکی پیل سوختی (FCEVs)
  • خودروهای پیل سوختی تجاری
  • ایستگاه‌های برق ثابت و ماشین آلات ساختمانی.
کامیون هیدروژنی هوندا
کامیون هیدروژنی کلاس 8 هوندا

انواع کامیون هوندا هیدروژنی

این تنها خودروی تجاری هوندا نیست که در غرفه خود در نمایشگاه ACT 2024 به نمایش گذاشته شده است.

علاوه بر کامیون هیدروژنی کلاس ۸، هوندا مدل ۲۰۲۵ هوندا CR-V e را نیز معرفی کرد. این اولین خودروی الکتریکی سلول سوختی هیدروژنی پلاگین تولیدی در آمریکا است.

هوندا همچنین سیستم جدید سلول سوختی خود را به نمایش گذاشت که نقش مهمی در استراتژی این شرکت برای گسترش استفاده از هیدروژن در جهت کاهش کربن در جامعه دارد.

در این غرفه، خودروی کار خودکار هوندا (AWV) نیز به نمایش گذاشته شده است، یک نمونه اولیه از خودروی تمام الکتریکی آفرود که برای افزایش کارایی محل کار و انجام کارهای تکراری طراحی شده است.

مشخصات فنی کامیون هیدروژنی هوندا کلاس 8

  • طول/عرض/ارتفاع کل؛ 8000 میلی متر / 2400 میلی متر / 4000 میلی متر
  • وزن ناخالص محموله؛562 کیلوگرم (هدف وزن تراکتور: 28,479 پوند. هدف وزن بار: 53,693 پوند.)
  • حداکثر سرعت؛ 112.65 کیلومتر بر ساعت (تخمینی)
  • برد رانندگی؛ 400 مایل در) GCW تخمینی(
  • خروجی سیستم پیل سوختی؛ 240 کیلووات ترکیبی 80 کیلووات x 3 سیستم FC
  • مخزن هیدروژن؛ فشار بالا 700 بار
  • مخزن هیدروژن؛ 82 کیلوگرم-H2
  • باتری خودرو؛ باتری ولتاژ بالا 120 کیلووات ساعت

 

منبع؛ https://www.truckinginfo.com/

تاریخ ؛ 14 ژوئن 2024

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به باکامیون می باشد.