جدیدترین کامیون برقی اینترنشنال؛ خداحافظی با آخرین نسل کامیون های دیزلی!

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleاینترنشنال موتورز، برند شناختهشده دنیای حملونقل سنگین، یک گام بلند دیگر به سمت آینده برداشت. این شرکت با معرفی کامیون جدید برقی خود به نام eRH، نشان داد. که حتی غولهای دیزلی هم دیگر نمیخواهند از موج برقی شدن عقب بمانند! کامیون جدید، عضوی از خانواده سری کلاس 8 است و برای حملونقل منطقهای و درونشهری طراحی شده؛ دقیقاً همان جایی که کامیونهای سنتی با آلایندگی بالا همیشه دردسرساز بودهاند.
معرفی کامیون برقی اینترنشنال
کامیون اینترناش ERHدر دو پیکربندی ۴×۲ و ۶×۴ عرضه میشود. و بسته به نوع باتری، تا ۴۸۰ کیلومتر برد حرکتی دارد. عددی که برای حملونقل روزانه در مسیرهای منطقهای کاملاً کافی و حتی اطمینانبخش است. انتظار میرود تولید انبوه این مدل از اواسط سال ۲۰۲۶ و پس از رونمایی رسمی در نمایشگاه ACT آغاز شود.
این کامیون از نظر طراحی، بر پایه همان پلتفرم دیزلی معروف سری RH ساخته شده، اما با بازطراحیهای دقیق، برای استفاده برقی بهینه شده است. طول کابین از سپر جلو تا انتهای آن حدود ۱۱۳ اینچ است که در کنار دید گسترده و مانور بالا، آن را به گزینهای ایدهآل برای ترافیک شهری تبدیل کرده است.

ویژگیهای خاص کامیون برقی اینترنشنال
یکی از ویژگیهای خاص این کامیون، سیستم پیشرفته کمکی راننده Bendix Fusion است که ایمنی در جاده را چند برابر میکند. طراحی داخلی نیز با تمرکز بر ارگونومی انجام شده و دستهها و کلیدها در موقعیتی قرار دارند که استفاده از آنها آسان و سریع باشد.
قلب تپنده؛ باتری با چگالی بالا
eRH از باتریهای پیشرفته لیتیوم نیکل-منگنز-کبالت (NMC) بهره میبرد که در دو ظرفیت ۳۰۰ و ۵۰۰ کیلوواتساعت عرضه میشود. این باتریها نهتنها سبکتر از رقبا هستند، بلکه فضای کمتری اشغال میکنند و در نهایت به سود مشتری، ظرفیت حمل بار را بالا میبرند.
در کنار آن، سیستم پیشرانه الکتریکی با محورهای پشتسرهم یا تکمحور، پیچیدگی را کاهش داده و باعث بهرهوری بیشتر و هزینه کمتر میشود.
سه سطح ترمز احیاکننده قابل انتخاب هم به راننده این امکان را میدهد. که دامنه حرکتی را افزایش داده و کنترل بهتری روی مصرف انرژی داشته باشد.

«جاستینا موروسین»، معاون ارشد فروش و عملیات اینترنشنال، میگوید:
«ما از ورود eRH به جمع محصولات برقیمان هیجانزدهایم. این کامیون دقیقاً همان حلقهایست که برای تکمیل زنجیره حملونقل پاک نیاز داشتیم.»
برای مطالعه؛ کمبود دستگاههای ایکسری در بندر رجایی؛ وقتی امنیت قربانی بیتدبیری میشود!
در آخر
اینترنشنال تاکید دارد که هدفش تنها فروش یک کامیون نیست. بلکه ارائه تجربهای کامل از خرید تا خدمات پس از فروش است. تجربهای که حملونقل سنگین را وارد فصل تازهای فصل بدون دود و بدون سر و صدا می کند. نظر خود را با جدیدترین کامیون برقی اینترنشنال یکی بازماندگان نسل دیزلی سنتی با ما به اشتراک بگذارید.
شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
4 دیدگاه
کامیون برقی چرا خوبه؟ چون بجای گازوئیل از برق استفاده میکنه و هوا رو آلوده نمیکنه😇
برقی که استفاده میکنه رو از کجا میارن؟ هیچی گازوئیل میسوزنن تا برق تولید کنن😇
🤣
دکتر!!!! پروفسور
روشهای مختلفی برای تولید برق هست
سوختهای فسیلی، باد، آب و ….
فرض بر اینکه فقط گازوئیل باشه فقط یکجا سوخته میشه و میشه فیلترهای صنعتی برای آلودگیش به کار برد اما در ماشین نه
برق بدون زحمت و هزینه به همه جا ارسال میشه اما بنزین باید توسط تانکرهای حمل سوخت به جایگاهها برسه، میدونی چقدر آلودگی و استهلاک داره؟
وقتی جسارتا از گوه هم سر در نمیاری چرا اظهار نظر میکنی؟ راش های تجدید پذیر کلا ۳۰ درصد برق تولیدی جهان هم شامل نمیشن در ضمن همون برقی که فکر میکنی خیلی راحت ارسال میشه تو مسیر ارسال حداقل ۲۰ الی ۳۰ درصدش تلف میشه
کاش وقتی از چیزی مطلع نیستیم بیخودی اظهار نظر نکنیم
ارسال دیدگاه