معرفی و بررسی ون مان TGE نسخه جدید و مدرن next level

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleون مان TGE در سالهای اخیر به جایگاه قابل توجهی در صنعت حمل و نقل اروپا رسیده است که حالا نسخه مدرن شده ون مان TGE با نام Next LeveL با ویژگیهای ظاهری جدید است که در سیستم فنی و داخل کابین نیز تغییراتی مانند سیستم الکترونیکی گسترده، موتور تقویت شده و داشبوردی با طراحی جدید داشته است.
ون مان تی جی ای محصول کمپانی مان بوده که این کمپانی متعلق به کمپانی فولکس واگن میباشد. کمپانی مان در سال ۱۷۵۸ تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در مونیخ آلمان قرار گرفته است.

مشخصات فنی ون مان TGE
ون مان TGE دارای موتور 2.0 TDI با چند قدرت مختلف در نسخههای متفاوت بوده که این شامل قدرت 180 اسب بخار و گشتاور تا 410 نیوتن متر برای نشخه معمول و برای ون مان TGE نسخه Next Level با قدرت 202 اسب بخار و گشتاور 450 نیوتن متر میباشد.
ون مان TGE نسخه Next Level ابتدا روی خودروهای ۳.۵ تنی با دیفرانسیل جلو یا چهارچرخ محرک ارائه خواهد شد.
ون مان TGE نسخه Next Level دارای داشبوردی بوده که کاملا بازطراحی شده و مجهز به صفحه نمایش، ترمز دستی الکترونیکی، گیربکس اتوماتیک، سیستم چندرسانه ای لمسی، سیستم تهویه مطبوع و سیستم کنترل دما میباشد.
بعضی از تجهیزات جدید ون مان TGE نسخه Next Level به دلیل الزامات اتحادیه اروپا اجباری است. از جمله این تجهیزات میتوان به رادارهای نقاط کور در زیر قطعات پلاستیکی بدنه ون اشاره کرد.
سیستم کمک راننده چرخش به چپ از تجهیزات جدید و اختیاری این ون مان است که با پرداخت هزینه اضافی قابل دسترس بوده و سیستمی است که با دوربین جلو و رادار جلو میتواند حرکت خودروهای روبرو را بررسی کرده و از برخورد احتمالی جلوگیری کند. سیستمهایی مانند سیستم کروز کنترل نیز در ون مان TGE نسخه Next Level بهبود یافتهاند.
شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
9 دیدگاه
سلام ون مان حرف نداره به شرط اینکه تحویل ناوگان حمل ونقل داخل کشور با قیمت مناسب داده بشه تا جایگزین مینی بوس های فرسوده بشه بابت استفاده سرویس اسباب وذهاب اداره و کارخانجات قرار بگیره که یکی مثل من بجای هیوندا دو میلیاردی که برای پانزده سال پیش هست و تا الان باید سه بار اسقاد شده باشه با قیمت مناسب مان به روز سوار بشه و از امکاناتش مسافر هم استفاده کنه به امید اون روز
لطفاً جای آشغالهای چینی که هر روز تو شهر تبلیغ میشن ازینا وارد کنید.
درودبرشما
باتوجه به صنعت پیشرفته ی خودرو سازی آلمان. چراما باید مجبور به واردات دیگری از خودروهای چینی باشیم؟
اگر مسئله تحریم هست چرا چین مارا تحریم نمی کند .
کره جنوبی. ژاپن . سابقه خودرو سازی با کیفیت بالا را وارد نمی کنیم .ون چینی وارد یا مونتاژ می کنیم .؟!؟
یک خودرو آِلمانی یک سرمایه هست .یک خودرو چینی یک عذاب الیم
شرکت سینا همدان که با فولکس واگن قرارداد داشت کجاست !؟
هنوز ون های فولکس بعد از جندین دهه درناوگان حمل ونقل و نیروی انتظامی حرف اول را می زنند.و….
خودرو فقط آمریکایی حرف اول را می زند،تویوتا وبنز وغیره درمقابل صنعت خودرو آمریکا حرفی برای گفتن ندارند.
سلام چرا اجازه نمیدن ون ومینی بوس ژاپنی واروپایی وارد کشور بشه تا کی باید بااین هزینه های سرسام اور مینی بوس های بنز ۵۰ سال پیش سوار بشیم
ما برای این دولت مردایم
اونایی که میگن چرا از کشور های دیگه ماشین نمیارن
چون دولت مردای بدبخت ما نفت رو مجانی میدن به چین چین پول نفت رو به این خاک بر سر ها نمیده میگه بیاین این آشغال های خودرو سازی شون رو که خود چینی ها هم سوار نمیشن رو بردارید ببرید اینا هم میارن تو کشور چندین برابر قیمت به زور میفروشن به مردم و از جیب مردم کسری پول نفتی که به چین مجانی دادن رو از جیب مردم میدزدن
اونایی که میگن چرا از کشور های دیگه ماشین نمیارن
چون دولت مردای بدبخت ما نفت رو مجانی میدن به چین چین پول نفت رو به این خاک بر سر ها نمیده میگه بیاین این آشغال های خودرو سازی شون رو که خود چینی ها هم سوار نمیشن رو بردارید ببرید اینا هم میارن تو کشور چندین برابر قیمت به زور میفروشن به مردم و از جیب مردم کسری پول نفتی که به چین مجانی دادن رو از جیب مردم میدزدن
سلام بخاطر اینکه مسولین بافکر خودشون تصمیم میگیرن چی واردکنندوفکرشون لیاقت غیر چینی رانداره
ارسال دیدگاه