معرفی کشنده مان تی جی ایکس، کامیون برتر اروپا سال 2021

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleکامیون برتر امسال کامیون MAN TGX در سال 2021 رتبه اول را درآزمایش کامیون برتر اروپا به خود اختصاص داد و به عنوان بهترین وکامیون برتر اروپا انتخاب شد. کامیون MAN TGX جدید با کمترین هزینه برای سوخت و مصرف پایین سوخت بهترین انتخاب برای شما است.
آزمون مقایسه کامیون برتر اروپا (ETC) تحت مدیریت مجله تخصصی آلمانی “KFZ-Anzeiger” با همکاری سایر نشریات اروپایی برگزار میشود.
کامیون برتر سال 2021
20 سال از ورود اولین سری MAN TGX می گذرد و کامیون مان تی جیایکس جدید، برای اولین بار در فوریه 2020 به نمایش گذاشته شد. اینکامیون از نظر اقتصادی و همچنین عملکرد، راحتی راننده، ایمنی،مصرف سوخت، خدمات، نمایشگر پیشرفته، نوآوری تکنولوژیکی، ردپایمحیط زیستی و فرمان چندمنظوره جدید و قابل تنظیم نیز کامیون برتراست.
در زمینه هزینه و مصرف سوخت که یکی از معیارهای ارزیابی آزمایش کامیون برتر اروپا است، کامیون MAN TGX 18.510 تا حدی از سه رقیب دیگر خود یعنی اسکانیا اس540، مرسدس بنز اکتروس 1853 وDAF XF 530 جلوتر بود. کامیون MAN TGX در هر کیلومتر مصرف سوخت پایین معادل 28.1 لیتری در بیش از 100 کیلومتر دارد.
کامیون برتر MAN TGX با طراحی جدید و فضای داخلی هوشمندش،هر چیزی که یک راننده بخواهد دارد. پیشرانه بسیار خوب و فناوریپیشرفته این کامیون و ساختار کابین مدولار، فناوریهای جدید ایمنی وامکانات جدید نیز از قابلیت های دیگر این کامیون است. این کامیون برتر از سیستم چندرسانهای پیشرفته گروه فولکس واگن برای یکپارچهسازی برنامههای خود از طریق سیستم MAN SmartSelectاستفاده میکند که استفاده از آن آسان است و به خوبی کار میکند.
همچنین کامیون MAN TGX با کارایی فوقالعاده پیشرانه Euro 6d در مقایسه با نسخه قبلی با بهبود آیرودینامیکی طراحی کابین وصرفهجویی در مصرف سوخت تا 8.2 درصد همراه بوده است. سیستم کنترل کروز GPS MAN EfficientCruise اکنون عملکرد بسیار بهتری دارد و سطح بالای ایمنی این کامیون با عملکردهایی مانند سیستمهایکمکی مبتنی بر رادار و سیستمهای پشتیبانی تغییر لاین، بازگشت بینخطوط و کمک به رانندگی در ترافیک، نیز منحصر به فرد است.
علاوه بر این، موتورهای Euro 6d آن در ترکیب با گیربکس MAN TipMatic و نرمافزار جدید توسعهیافته راندمان کامیون برتر مان تی جی ایکس را افزایش میدهند، که موجب کاهش هزینههای عملیاتیمیشود، که عامل بسیار مهمی برای همه مشتریان است.
شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
22 دیدگاه
من عاشق کامیون مان هستم
اما زورم نمیرسه بخرم. فعلا با ایسوزو دارم کار میکنم
خدا زورت بده
انشالله میتونی بخری دادا
نمیشناسمت ولی برات آرزو میکنم بهش برسی
مان دنیای واسه خودش منم دارم خیلی راضیم
عالی بود اقای روستا
من مان دارم حالا من دمدر بندر هستم
بالابندش ماشین نیومده هنوز
عالی مان
من از سال ۸۳ تا حالا مان سوار شدم واقعا خیلی کيفيت بالایی داره
سلام وقت شما بخیر
من 18ساله کشنده مان دارم ماشین بسیار خوبی است اما اگر ورود قطعات یدکی از عراق نبود نمایندگی های بسیار فرصت طلب آنها خانه مان را هم از دست ما می گرفتند پس خوبی ماشین دلیل نیست باید خدمات ماشین را بخری نه برند
ماشین
ممنونم از تمام رانندگان و رانندگان اینده
سلام وقت شما بخیر
من 18ساله کشنده مان دارم ماشین بسیار خوبی است اما اگر ورود قطعات یدکی از عراق نبود نمایندگی های بسیار فرصت طلب آنها خانه مان را هم از دست ما می گرفتند پس خوبی ماشین دلیل نیست باید خدمات ماشین را بخری نه برند
ماشین
ممنونم از تمام رانندگان و رانندگان اینده
کارخانه خودروسازی مان یکی از بهترینهای روز اروپا محسوب میشود. و اینچنین انتظاری رو هم ازش بایستی داشته باشیم. مان آمیختهای از قدرت ، فنآوری اطلاعات ، راحتی ، زیبایی ، احساس ایمنی داشتن راننده به طور حسی و درک و احساس ایمنی به طور واقعی و در بالاترین حد انتظار….. میباشد.باید خودروسازهای داخلی یاد بگیرند و از آموختهها و تجربیات درست و چندین دههی دیگر خودروسازها استفاده کامل رو داشته باشند و باید رو به جلو حرکت کنند که متأسفانه و بدبختانه …………………………. خودتان تا آخر فکرشو بکنید!
بهترین کشنده تو دنیا من مان میدونم
من مان ی دارم بابا سوارشه
عجب مانی داری تمیز
متاسفم برای هممون ک توی ایران راننده هستیم .. چون هر کی میریزه شادونه فکر میکنیم خدا اونه .. ب بیکسی هم ک عادت داریم
ارزو میکنم یه روز من هم مان داشته باشم چون ۰۰۰۰۰۰
باسلام وعرض ادب واحترام اینجانب بیش ازپنجاه ساله ک باماشین سروکاردارم ازقدیم وقبل ازانقلاب مان های کمپرسی وباری شیشه کوتاه وشیشه بلند درایران زیاددیده میشدوهمگی راضی بودن ازمان مخصوصااکسل جلومان تخت هست ولی سایراکسل ها قوس دارن ..درمجموع مان بی نهایت عالی کم خرج ولی اگر درایران نمایندگی داشت کسی سراغ ماشین دیگه ای نمیرفت باتشکر..غلامرضارحیم طرقی
من خودرو مان ندارم ولی ازش راضیام البته وقتی از کنارم رد میشه
اونوقت ما رانندگان نگون بخت ایرانی باید دلخوش ب ولوو کلهزرد و بنز اشمید و ماک جنگی و از اون بدتر دنگ و فنگ و هوو و کوفت و زهرمار باشیم .
خاک بر سر مدیرانمون ک اینقدر باعث تحقیر ایرانی میشن
خدا لعنت کنه اونهایی که آشغالهای چینی رو میارن ..مگه ایران و ایرانی لیاقت سوار شدن .مان..اکتروس. و…..ندارن…ایران شده آزمایشگاه چینی ها ..خاک بر سر مسولین بی ارزه ما
ای کاش مملکت ماهم یک چنین ساختارشرکتهایی داشت که داشتیم میشدیم اما لگدزدیم به بخت خودیک روزی ماک وبهترین ماشینهاداشت توی ایران منتاژ میشد ماکهای ایران کاوه بدازهفتادسال هنوزم میتازن اعتبارشان ازماشینهای چینی هنوزبیشتروبهتراست خدالعنت کنه فاسدین پرایدسار وپژچهاصدوپنج تاریخ گذشته ماچی گناهی کردیم که بایدارزوی کشورهای عرب رابکشیم خاک برسرت مفسد
ارسال دیدگاه