قوی ترین کامیون مان، مان تی جی ایکس ۶۴۰

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleکامیون مان تی جی ایکس ۶۴۰ از محصولات شرکت بزرگ و برجسته مان است. شرکت مان تولید کننده پیشرو کامیون و خودروهایسنگین است که افتخارات بزرگی را با محصولات خود به دست آورده است.
یکی از ویژگیهای مهم کامیون مان تی جی ایکس ۶۴۰، کابین جدید آن است. کابین کامیون مان تی جی ایکس ۶۴۰ دارای یکداشبورد کاملا دیجیتال است تا تمام اطلاعات مورد نیاز راننده را در اختیار راننده قرار دهد.
یکی دیگر از پیشرفت های بزرگ، دید کامل راننده به جاده از روی صندلی است. در طراحی کامیون مان تی جی ایکس ۶۴۰ خطداشبورد پایین آورده و شیشه جلو بزرگتر شده است. صندلیهای کامیون مان تی جی ایکس ۶۴۰ نیز به Recaros ارتقا یافته ودارای دستههای صندلی برای راننده و سرنشین هستند که دارای قابلیت تنظیم کامل در هر طرف و همچنین عملکرد گرمایش برای صبحهای سرد است.

تخت خواب کامیون مان تی جی ایکس ۶۴۰ با بخش بالایی قابل تنظیم، تشک فنر داخلی به ضخامت 160 میلی متر و همچنین کنترلهای روشنایی و خنک کننده، بسیار راحت است و دو متر طول دارد. فضای ذخیره سازی زیادی در کابین وجود دارد.
از مهمترین اولویتها در طراحی کامیونهای مدرن اروپایی امنیت است. کامیون مان تی جی ایکس ۶۴۰ دارای ایربگ، کنترل پایداری الکترونیکی، ترمز اضطراری AEB، کروز کنترل راداری، هشدار خروج از خط و کنترل ضد لغزش بوده که امنیت خودرو را تا حدزیادی افزایش میدهند.
پایههای جاذب کابین قابل تغییر کامیون مان تی جی ایکس ۶۴۰ در زمان تصادف به کابین اجازه میدهد تا 750 میلیمتر در امتدادشاسی به عقب برگردد و انرژی را جذب کرده و سرنشینان را از ضربه دور کند.
از دیگر امکانات ایمنی کامیون مان تی جی ایکس ۶۴۰، برف پاک کن و چراغهای خودکار هستند که بهصورت استاندارد در کامیون مان وجود دارند. همچنین آینههای جدید کامیون مان عالی هستند و دید خوبی از اطراف ارائه میدهند.
جزئیات فنی کامیون مان تی جی ایکس ۶۴۰
کامیون مان تی جی ایکس ۶۴۰ کاملاً هیدرولیک و مجهز به موتور یورو 6 شش سیلندر خطی 640 اسب بخاری D38 است. همچنین موتور کامیون مان دارای گشتاور 3000 نیوتن متر، گشتاور برشی 36000 نیوتن متر، موتور 16 تنی ZFHDles عقب باگیربکس 12 سرعته خودکار MAN TipMatic 12.30 OD و کلاچ مبدل گشتاور 440 میباشد.
کامیون مان تی جی ایکس ۶۴۰ دارای گیربکس اتوماتیک ZF12 Tip Matic با 12 دنده است. این گیربکس عملکرد و کارایی بالایی را به خصوص در سربالایی و جادههای ناهموار ارائه میدهد.
وزن کل سری جدید کامیون مان 26000 کیلوگرم و وزن کششی کل 250000 کیلوگرم است. کامیون مان تی جی ایکس ۶۴۰ دارای کابین با سایز xxl بوده و به لطف بخاری و تهویه مطبوع ثابت، همیشه میتوانید کابین را در دمای ایده آل نگه دارید.
زمان رانندگی و سرعت رانندگی کامیون مان تی جی ایکس ۶۴۰ توسط تاخوگراف دیجیتال ثبت می شود و همچنین یک دوربینمعکوس برای ایمنی بیشتر وجود دارد. نمای بیرونی کامیون مان، یک آفتابگیر و یک اسپویلر سقف تشکیل شده است. علاوه بر روشنایی استاندارد LED، کامیون مان همچنین دارای چراغ های LED در روز، چراغ های منحنی، چراغ های چشمک زن، چراغ های مه شکن ونورافکن است.
شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
20 دیدگاه
فقط ولوو و دیگر هیچ
همون ولوو که میگی جعبه فرمون و دینام و استارت و تمام سنسورهای روز اول آلمانی بوده اگه آلمان نباشه ولوو هم نیست
رانیمبرم
ادرس
با درود وسپاس دولت به راننده ظلم می کند چون زحمت و شب نخوابی راننده سود آن برای دلال و دزدها اگر کامیون را با قیمتی مناسب به راننده بفروشد وتعهد بگیرد که بار گمرک ودیگر بارهارا با کرایه مناسب باید حمل کنی که چرخ اقتصاد به راحتی انجام بگیرد اینقدر هزینه برای دولت ومردم ندارد
فوقالعاده است آفرین برمهندس این خودرو
سلام، خودتان بگین قرآنی چه بگیم ماشینهای اونها رو ببینید، و ماشین ما، تازه یک سواری تحویل گرفتم نه چراغهای جلوش روشن میشه نه برف پاک کن ها کار میکنه، حالا وجدان خودتان بگین ما چه بگیم که اغتشاشگر بحساب نیاییم
هیچ راهی برامون نزاشتین……
سلام کاماز سری جدید وارد ایران نشده
خدایا ما چه گناهی کردیم که تو ایران به دنیا اومدیم
خدا برا باعث و بانیش نسازه
سلام منم یک کامیون مان 8 تن دلرم با موتور چهار سیلندر 160 اسب چهار چرخ دیسکی . چه حالی میده سربالایی ها را سبقت میگیری .
واقعا ماشین های خوبی تولید میکنن
جیکت در نیاد.
هزار سال باید بدویم اگر اونها از کره زمین مهاجرت نکنن به کردو خاک شون برسیم ولش کنین میخریدن نمی سازیم از خدا کمک میگیریم پولدار میشیم میخریدن والا
چم
وقتی به جای منافع ملی دنبال خرافات هستیم مستعمره و عقب افتاده خواهیم ماند
ماشین خریدن تو ایران دیگه رویایی بیش نیست
خدا کند قیمت جوری بشه حق به حقدار برسه یعنی کننده کا ر اینقدر دولت به سرمایه دارها بها ندهد ، کمی بفکر راننده باشه برای خودش وخانوادهاش وجامعه دننده بکشه اینقدربرای اینها شوفری نکنه که سلامتی خودش
را از دست بده ، خدایا ترا بحق امام حسین کاریکن ما رانندها برده این سرمایه دارهای تازه به دوران رسیده نشوند.خدایا بحق حسین دل مسولین برحم بیا د کا ری کنند ازما که گذشت اینقدر سگ دو زدبم .
وارد ایران میشه که توضیح می دی داداش
یا میخواهی دل مارو بسوزونی و فروش خوار و مار بر خودت درست کنی
از نظر من راننده مان بهترین هست
مان خودروکاملی هست چون خدمات پس از فروش توایران نداره توبورس نیست وگرنه مان حتی ازبنز بالاتر هست چه برسه به ولووپراستهلاک
ارسال دیدگاه