نسل جدید موتور های هشت سیلندر کامیون اسکانیا .اسکانیا اس۷۷۰

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleاسکانیا در سال ۲۰۲۰ پس از چند سال که محصول جدیدی را به بازار عرضه نمیکرد نسل جدید موتور های خود را رونمایی کرد.
نسل جدید موتور های اسکانیا از همان سال یعنی سال ۲۰۲۰ بر روی کامیون های کشنده اسکانیا مورد استفاده قرار گرفت.
پرچمدار این موتور ها یک موتور هشت سیلندر اسکانیا ۷۷۰ اسب بخاری است که قوی ترین موتور دیزلی است که در اروپا به صورت انبوه برروی کامیون هامورد استفاده قرار میگیرد .
به این صورت کامیونی از برند اسکانیا که موتور ۷۷۰ اسب بخاری اسکانیا را دارا باشد ،اسکانیا اس۷۷۰ بحساب می آید که قوی ترین کامیون از نظر تولید اسب بخار در دنیاست.

انواع موتور جدید اسکانیا
موتور های اسکانیا وی هشت v8 جدید (وی هشت به معنای هشت سیلندر )در سه نسخه عرصه میشوند که شامل ۵۸۰ ،۶۶۰ و ۷۸۰ اسب بخاری است.
در نسخه اسکانیا ۷۷۰ این موتور هشت سیلندر ۱۶ لیتری میتواند ۳۷۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند که بیش از هر کامیون دیگری است نه در اروپاتولید شده است.
برای درک قدرت این موتور جالب است بدانید اسکانیا آر۴۵۰ ایران تنها ۲۳۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید میکند.
موتور های نسل جدید اسکانیا علاوه بر توان بالا تر مصرف سوخت شان نسبت به سری قبل ۶ درصد کاهش یافته است که این موضوع به تکنولوژی جدید سیستم پیستون های مواج به کار رفته در موتور های جدید کامیون اسکانیا برمیگردد.
علاوه بر مصرف سوخت موتور های جدید اسکانیا تا ۱۰ درصد تولید صدای کمتری را نیز نسبت به موتور های سری پیشین میکنند.
بر اساس نیاز مصرف کنندگان و نوع درخواست شان از کمپانی اسکانیا،این شرکت نوع موتور کامیون های مختلف را مشخص میکند که از کدام توان بهرهمند شوند.
فعلا موتور های ۷۷۰ اسب بخاری به صورت انبوه بر روی کامیون های جفت دیفرانسیل کشنده اسکانیا نصب میشوند که در حمل و نقل فوق سنگین مورد استفاده قرار میگیرند،اما تعداد معدودی اسکانیا تک دیفرانسیل نیز با موتور ۷۷۰ اسب بخاری با قیمت حدود ۵۰ هزار یورو بالا تر از قیمت اسکانیا های عادی به فروش رسیده اند.

گیربکس جدید اسکانیا
گیربکس های جدید کامیون های اسکانیا کاملا مچ شده با موتور های هشت سیلندر جدید هستند.
در این گیربکس ها معایب گیربکس های قبلی برطرف شده و این گیربکس ها نسبت به سری های قبل تا ۷۰ درصد سرعت تعویض دنده شان بهبود یافته است.

شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
81 دیدگاه
بی نظیر
آرزوی ما رانندگان ایران هم این است که از این ماشینهای که تولید میشه قسمت ما هم بشه دگه خسته شدیم از این فرغون های چینی پول خوب جنس خراب خدا خودت بر ما قسمت کن
آرزوی ما رانندگان ایران هم این است که از این ماشینهای که تولید میشه قسمت ما هم بشه دگه خسته شدیم از این فرغون های چینی پول خوب جنس خراب خدا خودت بر ما قسمت کن
کی به ایران میاد بهتر اینه که ماشینهای چینی رو کنار بزارین همش کپی و مونتاژه؟!!
کی به ایران میاد؟
اسکانیا الان موتور هشت سیلندر ساخته و سروصدا راه انداخته آلمان ومرسدس بنز سالهاست من ده سال پیش اکتروس هشت سیلندر دست کردهای عراقی توایران دیدم مرسدس بنز پرچمش همیشه بالاست زنده باد نسل آریایی آلمان
دوست عزیز همون موقع اسکانیا موتور 8 سیلندر میزد
ی کم تحقیق کن ضرر نداره اسکانیا پنجاه ساله قدمت داره موتور وی هشتش فعلا هم پرچمداره
البته درکل مرسدس همانطور که محاسنی دارد معایبی هم دارد.محاسن بنز چه کامیون وچه سواری واتوبوس استحکام موتور است اما معایب بزرگ بنز تنبل وکند بودن بود یعنی زمان قدیم که کامیون ولوو دماغ دار خدای قدرت وسرعت بود اصولا بنز حرف زیادی در جاده ها برای گفتن نداشت .مثلا دیده میشد که کامیون ولوو N10یاN12 با ۲۰تن بار درسربالایی گردنه به راحتی از کامیون ده چرخ خالی بنز سبقت می گرفت.ودیگر امکانات فوق العاده اعم از بخاری وکولر از قدیم ولوو واقعا یک سر وگردن بالاتر از بنز بود ازدیگر وسایل نقلیه بنز مثل خاور و۹۱۱ ومینی بوس و اتوبوس همه تنبل و مخصوصا در سربالاییها معضلی بودند.البته اخیرا ۱۰ بیست سال است که کمپانی بنز با الهام از سوئدی ها معایب را رفع کرده واتوبوسها وکامیونهای با شتاب مناسب به بازار ارائه کرده .
اسکانیا اولین موتور هشت سیلندر سوپر دار را در جهان ۵۰ سال پیش ساخت اگه اطلاعات نداری حرف نزن
شما یه مطالعه کنی متوجه میشی که اولین بار تو دنیا اسکانیا موتور ۸سیلندر رو ساخت بعد از اون بنز ۸ و ۱۰ سیلندر تولید کرد البته این قضیه مال خیلی سال پیش هست
موتور۸سیلندر وی شکل قبلا درکامیونهای بتز ۲۶۲۸ استفاده میشدند
البته کامیون اسکانیا تولیدمشترک کارخانجات بنز وولوو وخوداسکانیاست
اسکانیا یکی از کامیون سازهای قدیمی جهان است
سلام من چند ساله با ماشین های اروپایی کار میکنم اگر تحریم بره کنار میشه زندگی درستی توی جامعه داشت چه بنز باشه چه اسکانیا.از ماشین های چینی خیلی بهتر هستند.برند فقط برند اروپایی.
میشه شماها نطر ندید ی مشت راننده بیسواد
میدونی چرا ما بیسواد موندیم؟؟
چون زمانی که شما دنبال تحصیلات بودید ما باید خانواده محترمتون رو ساپورت میکردیم، دیگه نتونستیم ادامه تحصیل بدیم
بیسواد باباته که بهت ادب یاد نداده همین راننده های محترم نباشن از گشنگی میمیری بدبخت
بی سواد هفت جد آبادته بی نننننن ممممم…
آدم شعور داشته باشه بهتر از اینکه سواد داشته باشه خیلی آدما هستن که سواد دارن ولی متاسفانه شعور ندارن
متاسفم برای فکر مریضت
🤣🤣🤣🤣دیوس
میشه شما گوه زیادی نخوری دیوث
….خوری زیادی نکن
نظر دادن علم وآگاهی میخواد
انشاالله 100ساله دیگه به ایران میاد
در جاده هایمان هنوز کامیونهای به اصطلاح عصر حجری دیده میشه آنهم به وفور به نظرم جنگ وتحریم تعویض این ناوگان را بسیار کرد ودیگر نداشتن تعهد واراده کافی بیشتر کامینها از نظر کیفی در سطح پایین تولید کشور چین هستند که جز استهلاک وهزینه های زیاد ارزش دیگری ندارند
اسکانیا بعد از man آلمان و بنز.بهترین و قطعا همردیف کامیونهای آلمانی است..تکنولوژی پیشرفته و درک شرایط رانندگی با کامیون شرکت اسکانیا را محبوب رانندگان ساخته است،مثلا در بحث ترمز کشنده ها،نصب ریتاردر گیربکس از کارهای بسیار اساسی و کلیدی بر روی کشنده اسکانیا است،چون رانندگان تریلی در جهان میدانند که وزن سی تن بار و حرکت در جاده و مخصوصا سرازیری ها اهمیت اساسی این طراحی را و وجود ریتاردر گیربکس را روشن میکند،ودر بحث حادثه و تصادف و در بحث،راحتی و اعتماد به نفس راننده چقدر مهم است،،،درود و سپاس بر شرکت و مهندسان اسکانیا،،،با تشکر،،حسن کابلی،،راننده تریلی
اسکانیا عشقه واقعا ماشین اروپایی حرف ندارن من خودم تکسچر 2016دارم خیلی راضی هستم
جناب وطنی فرمودین بنز 2628 موتور هشت سیلندر وی شکل روش بود!!!!!! بنز دماغ دار 2628 موتور شش سیلندر خطی توربوشارژ داشت (سوپر دار)
منظور آقا وطنی بنز بی دماغ بود که موتور ۸ سیلندر خورجینی داره
دوست عزیز بنز همیشه یک سروگردن ازبرندهای دیگه جلوتره
اسکانیا ۵۰۰قبلی که جواب نداد
الحق که باید طراح و تولیدکننده اسکانیا واکتروس را. مجسمه هاشون رااز طلایه 24عیار ساخت وسط شهرگذاشت …. که این افراد با تولید این کشنده ها. خدمت بزرگی به بشر. کردند ودل تعدادزیادی از جوانان. کل دنیارا شاد ماکه کشورمون جز ثروتمندان هست وباید امسال اینا توش زیاد باشه. برعکسه. ولی خوشبحال جوانان اروپایی که بادیدن همین سری کامیون ها کلی ارامش میگیرند ولذت میبرند
عالیه
تورابخداسراغماشینهایاروپایینروید،پسکیمیخواهداینآَشغالهایچینیوبلوکشرقوروسیرااستفادهکنه
❤❤❤❤❤❤❤عشق برا قلب برا
سلام فقط اروپایی
شما به تماشای ویدیوی “ایران چطور میتواند در کوتاه ترین زمان، دلار را با لگد از اقتصادش بیرون بیاندازد؟” در آپارات دعوت شده اید.
https://www.aparat.com/v/Pnb7J
یک روزی چینی ها امدن از ایران کاوه ماک بخرن گفتن بهشان اقاماتاسه سال پیش فروش کردیم نداریم نمیدانستن چی بلایی قرارسراین مملکت بیاد مردی سرشارازدروغ وکینه سواربربه قول خودش طیاره امدبهسمت ایران باشعارهاووحده های زیبا وپیشرفت مردم ومملکت اماتا رسید به ارزوی دیرینش شروع به انتقام وخالی کردن کینه قلب سیاه بداین اقاجام زهری نوشید ورفت بازهم جنگ تمام شده بودومردم ارزوی برگشت ایران به گذشته که هیچ کشوری دوست نداردبرگرده به گذشتش ولی برای مردم ایران ارزوشده بود اما اما روسها مهره موردعلاقه خودشان راچیده بودن اکبرکوسه خرشدو تیرخلاص روزدبه قلب مردم مهره روسیه شداقا امام ولایت نماینده صاحب زمان ایران پیشرقت که نکردشدبدترازمردقلب سیاه اولی ورفت به دنبال اشغالهای چین وروسیه چینی که ماک خواست گفتیم نداریم
این نسل اسکانیا به تراکتورهای رومانی وه سال ۵۴ دست سی هادی سی محمدبود تمیرسه
سلام دوستان فعلا دودست چینه
آقا بنز2826بی دماغ8سیلندر
آخ ماشین فقط دانگ فانگ جز دنگ و فنگ هیچی نداره ای جااااااااااااااااااان
اگه راننده خوبی داشته باشی و نخای مثل ماشین سوئدی باهاش رفتار کنی جواب میده
آره ارتباط مستقیم با ملکوته
بامید خدا جوانان وطن بهترشو میسازن کمی صبر کنید.اونها به جووناشون اعتماد کردن پس جواب داد و پیشرفت کردن.ما هم در آینده حرف برای گفتن زیاد داریم.دور نیست.
پهپاد شاهد 136یه نمونه خیلی خیلی کوچیکشه.کار جوونهای کشورمونه.
برو بینما…کار چینی هاست تو هم دلت خوشه والا
ببند دهنتو هزار سال دیگه تا امثال تو هستن عرضه درست کردن یه پبچ چرخ رو ندارید
احسن به شما آدم فهمیده و با سواد
اون بزرگواری که در مورد اسکانیا ندونسته نظر میده باید تا آخر عمر گیربکس هم بزنه
قابل توجه این دسته از عزیزان
اسکانیا موتور ۸ سیلندر هوا خنک روی کامیونهای وابیس نصب میکرد
بهتره یه سری به صالح آباد همدان بزنید هر خونه ای یک کشنده ماک دماغ دار صد سال پیش پارک شده شاید توی این روستا بالی دویست خانواده زندگی میکنند که ۹۰ درصدشون راننده ویه ماک دارن هنوز برای دنده عوث کردن از دودست کمک میگیرن این وضع اسفناک رانندهای قدیمی ایرانه واون آقا خیلی راحت به جماعت راننده توهین میکنه بله وقتی قیمت یک کامیون اسکانیا به ۱۰ میلیارد میرسه میسه اینکه کامیون واتوبوسهای ۵۰ تا ۶۰ ساله را باز سازی ومورد استفاده قرار داد
درود .همه را فرمودید ولی هیچ کدام از ماک اون غول ارام بخش جاده ها صحبتی نکردید . یک یار بی توقع راننده و مرد روزهای سخت . شما راننده های تریلی مردان صبور جاده ها هستید . که مورد بی مهری مسئولین قرار گرفته اید شما هستید که چرخ اقتصاد را بگردش در میآورید و متاسفانه دیده که نمیشوید هیچ مورد بازخواست هم قرار میگیرید .تمام
مرده شور ببر هر چه وطن فروش درود بر توان داخلی. هر مردمی اگر بخواهد استقلال داشته باشد باید روی پای خود بایستد
جوان ایرانی نیاز به حمایت داره. وقتی یه حامی نداره چطور میتونه استعداد خودش عملی کنه. درکل ضعف ما نبود امکانات وسرمایه هست. بخدا این امکانات وسرمایه ای که دست شرکتهای فرانسوی سوئدی هست دست متخصصین ایرانی بود بهتر از اونا میساختن
یک جوری میگند اروپا انگار بهشه مثل سگ دارند توی سرما جون میدند یک روز امریکا به المان پشت میکنه یک روز انگلیس و یک روز اسراییل گوه توی اروپا و امریکا که هرچی میکشیم از احمقهایی که فکر میکنند امریکا و اروپا گل و بلبله که میخواد بیدار بشید که ایران داره امریکا و اروپا رو به گوه خردن در میاره خیلی وقته که دمشون بریده شده و فقط واق واق الکی میکنند وقتی روسیه رو تحریم میکنند چین رو تحریم میکنند ایران با وجود تحریمهای چند ساله ایستاده چی میخواید دیگه یک نگاهی به یمن بکنید به سوریه به لبنان به عراق اوکراین کشورهای افریقایی فلسطین خود ایران 8سال جنگ و کشتار کشورهای امریکایی و متحدانش کم نبود هنوز دم از اروپا و امریکا میزنید ریدم داخل امریکا و اروپا با کامیونهاشون
سلام دوستان برندهای اروپایی بی نظیرن واقعا نمیشه ایراد الکی ازشون گرفت.ای کاش میشد که هیچ راننده ای راننده ماشین چینی نشه.
ای کاش خودمان می توانستیم اینطور ماشینی درست کنیم لعنت به جهان سوم همیشه در خواب
با سلام من ی وی هشت R500 دارم مدل 97 خدایش غیر از گازوییل و روغن تا الان هیچ خرجی نداشته کیلومتر ماشین نزدیک 800هزار شده خدا برکت بده به اسکانیا
بی رغیب در جاده انشاالله قسمت همه بشه
غول پور قدرتمند
من خودم یه پراید کشنده دارم
همشون یه طرف إف اچ۵۰۰هم یههههههههه طرف
بخدا اگرمسولین غیرت ومسلمان واقعی باشن فقط یکبار اعلام کنن راننده مدارک دار بیاد ماشین خوب اقساط بدن ما از جان مایه میزاریم برا مملکتمون
بخدا اگرمسولین غیرت ومسلمان واقعی باشن فقط یکبار اعلام کنن راننده مدارک دار بیاد ماشین خوب اقساط بدن ما از جان مایه میزاریم برا مملکتمون
دستچین میکنیدنظرهارو
سلام کسی که به راننده میگه بیسواد همین راننده بی سواد هزارتا مثل تو سواد دار ادم حساب نمی کنه
دوستان اگر ننه نبود زن بابا خیلی دلبری میکنه همتون میدونین در نبود کشنده های آمریکای اینها عالی هستن کما اینکه همینها هم دست پخت امریکایی هاست
دوستان اگر ننه نبود زن بابا خیلی دلبری میکنه همتون میدونین در نبود کشنده های آمریکای اینها عالی هستن کما اینکه همینها هم دست پخت امریکایی هاست ولی من ارزوم اینه که این مردم زحمت کش به همه آرزوشون برسن وبرای رسیدن به اونها مطالبه گری کنند چون زود دیر میشه
درود به همه رانندگان باشرف ایرانی .نگاه خدا بدرقه راه همشون
همه نظرات خوندم من فوق لیسانس دارم از بیکاری اومدم تو این شغل البته کل خاندانمون کامیون سوار بودن پدربزرگ خدابیامرز ما جزو ۳راننده تریلی ساری بود اون موقع که جاده فیروزکوه خاکی بود تعریف میکرد هر سرویس بندر میرفتن بزور روغن مفتی میدادن لاستیک مجانی میدادن ارزش قائل بودن اتحاد داشتن پل کارون عوارضی میخواستن بگیرن پدربزرگم دید ترافیکه وسط پل وایساد گفت پل ایران زمین ایران چچی پول دارین میگیرین کاری کرد که همه رد شدن کسی پول نداد یا تعریف میکرد بندر بودن دیدن میگن اول قطار بار میزنه بعد اگر موند تریلی ها یه راننده ماک رفت رو ریل راه بست گفت اول تریلی ها بار میزنن اگر چیزی موند قطار بزنه
مهم ترین اصل داشتن اتحاد تو ایران با اتحاد و یک رنگی تمام مشکلات حل میشه
البته من راننده نیسان دیزل ام فک نکنید الان چه ماشینی سوارم خداروشکر رانندگی تو خون ما هست وگرنه معلوم نبود چیکاره میشدیم اتحاد اتحاد رمز موفقیت
همه نظرات محترم اما حرف بنده چیز دیگر است.خیلی ببخشید طولانی می نویسم امیدعفو: درصورت امکان تا انتها مطالعه فرمایید.
حرف من این است وزارت دفاع ایران موتوری تولیدکرده نمیگم رو دست اروپا به صراحت میگم رودست چین.گوش دهید آنچه من میگم»»متاسفانه غولهای قدرت وثروت اجازه نمیدن: پیغام دادن چنانچه موتوری از وزارت دفاع وارد جاده ها شود هیچ خدماتی به ناوگان حمل بار ایران نمیدهند.شما نگاه کن هنوز بنز با اتاقهای قدیمی در ایران مونتاژ میشه علیرغم اینکه۷۰درصدسهم کمپانی بنز درسال۱۳۴۴توسط شاه پهلوی خریداری اوراق چندین سهام کمپانی خارجی هم اکنون دست خاندان پهلوی هستند بنام ایران هیچ سهمی صادر نشده با کمپانی بنز آلمان به توافق رسیدن بنز فقط با اتاق بار قدیمی مونتاژ شود اجازه نمیدهند علیرغم ساخت اتاق چینی در ایران لااقل اتاق چینی را جایگزین اتاق بنز نمایند به هرحال یک توافقی بین کامیون سازان وکانونهای ثروت در ایران وجود دارد اجازه نمیدهند بهتر از چینی در ایران مونتاژ وساخته شود.هم اکنون ایسوزو ومیتسوبیشی ژاپن با غولهای خودروسازی توافق کردن در ایران انواع کشنده مونتاژ کننداین را میدانید آنچه در کشور چین تولید وساخته میشود در ایران اجازه فعالیت ندارد کمپانیهای اسکانیا وبنز وولوو در چین تولید و مونتاژ دارن اما بدلیل نام تحریم اینکه نتوانند پولی از ایران دریافت کنند خیر وگرنه موتور۶یا۸سلیندر به کمپانی چین میدادن در ایران بنام چین مونتاژ کنند پس چینی ها چگونه پول خود را از ایران میبرن.فلذا برای ایرانیان تنها کشنده ارزانقیمت همان چینی ها هستند رانندگان جدید توان خرید چینی دارن.خوب است بدانید بعداز رفع تحریم غولهای خودروسازی باید در ایران تولید داشته باشند نه مونتاژ.حتی بعد از رفع تحریم توافق با غولهای خودروسازی بدلیل رقبای ترکیه ای دچار چالشهای هست چرا؟چون رانندگان ایرانی رقیبهای سرسخت کانونهای باربری وحمل ونقل بین المللی هستند شرکتهای حمل ونقل منطقه با رانندگان ایرانی تقابل دارن از جمله ترکیه و آذربایجان بشدت مخالف ایرانیان هستندخودتان هم از دستهای پشت پرده آگاهی ندارین حسادت دارن فکر میکنند بچه های ایرونی نبض حمل ونقل بار بین المللی را بدست میگیرن.چون میدانند ایرانیان ثروتمندتر از آنها هستند ایران بزرگترین تولیدکننده منطقه است مملو از بار وکالا است.برای اثبات ادعای خود آدرس میدم که رانندگان خارجی حرف مرا رد نکنندچندسال قبل دوران حکومت حسن روحانی بدلیل ساقط کردن جنگنده روسی در سوریه توسط ارتش ترکیه شخص پوتین بشدت از ترکیه عصبانی شد هیأتی از شرکتهای حمل ونقل ایرانی به دعوت وزیر حمل ونقل روسیه به روسیه رفتن هیأت روسی با حضور سفیر ایران ساعتها مذاکره دست آخر پس از چندین مرحله وزیر حمل ونقل روسیه با مسیولین صنایع روسیه مذاکره کرد به جلسه آمد از نماینده کامیونداران ایرانی سئوال کرد آیا هم اکنون کمپانی حمل ونقلی با حداقل3هزاردستگاه کشنده مدرن روز اروپا منسجم آماده دارین تا همین امروز با شما قرارداد حمل کالا وبار ببندیم آیا رانندگان ایرانی قبول میکنند از هیأت مدیره حمل ونقل بین المللی حرفشنوی داشته مسئول ایرانی ماند اینا چه سئوال مهمی پرسیدن اما بدلیل رنگارنگ بودن و وجود دهها مدل کشنده غیراستاندارد بین رانندگان ایرانی از سوی کمپانی حمل ونقل ترکی وروسی وزیر حمل ونقل روسیه گفت هنوز در جهان بهترین وحرفشنوترین رانندگان جهان را کشور ترکیه دارد همه از روسیه برگشتن بدستور پوتین قرار بود روسها به هر ترتیبی شده با کمپانی حمل ونقل ایرانی برای انتقال بار جایگزین رانندگان ترک شوندقرار گذاشتن پانزدهم برج بعدی هیأت روسی برای قرارداد وتأمین کشنده اروپایی بین رانندگان ایرانی وبستن قرارداد وارد ایران شوند.آقا چشمتان روز بد نبیند از کم شانسی یهو در فضای مجازی اخبار اعتصاب کامیونداران ورانندگان ایرانی رسانه ای شد چندروز بنظرم ادامه داشت ورسانه های ترکیه ای مرتب اخبار را دنبال میکردن میدیدن چگونه مسئولین ایرانی نزد رانندگان خواهش تمنای رفع اعتصاب میکنندتادست از اعتصاب بردارن به فضای مجازی واخبار رسانه های بدخواهان توجه نکنند متأسفانه تا اهدای روغن ولاستیک به رانندگان تصویب نشد دست از اعتصاب نکشیدن خیلی جالب وجالبتر اینکه شرکتهای حمل ونقل بین المللی ترکیه و آذربایجان مرتب رانندگان ایرانی را تشویق به ادامه اعتصاب میکردن رانندگان آن کشورها پست وپیام میزاشتن میگفتن احسنت به شما رانندگان ایرانی چقدر شما دلیر و شجاع هستین تشویق به ادامه دار کردن اعتصابات میکردن غافل از اینکه عکس وفیلم را آقایان راننده ترک برای وزیر حمل ونقل روسیه ارسال میکردن کامیونداران ایرانی سرخوش از اینکه به آنها یک حلقه لاستیک ویک بشکه روغن اهدا شده خبر نداشتن رانندگان وکامیونداران منطقه چه نقشه شومی برای کامیونداران ایرانی کشیدن آنجا بود وزیر حمل ونقل روسیه از شرکتهای حمل ونقل منطقه اخبار اعتصاب کامیونداران ایرانی را دریافت کرده بود به همین دلیل ترسید عکس وفیلم اعتصابات کامیونداران ایرانی را بعرض رئیس جمهور پوتین رساندن از بستن قرارداد با کامیونداران ایرانی منصرف حاضر نشدن برای بستن قرارداد به ایران بیایند بعدها برای وزارتخارجه ایران نامه زده بودن از ترس اینکه کامیونداران ایرانی حین انتقال نیازهای مردمان شهرهای روسیه در مسیر اعتصاب کنند مسئولین روسیه را گروگان خواسته های خود کنند درخواست کنند تا آن حق توسط حمل نقل روسیه به آنها پرداخت نشود حاضر به تخلیه بار طرف روسی نیستند.مدعی شده بودن تحت هیچ شرایطی در هیچ کشوری مگر لحظه اضطراری یک کشور کامیونداران اعتصاب میکنند علی ماشاالله رسانه منوتو واینتترنشتال هر روز تصمیم به اعتصاب کامیونداران ایرانی نمایند این کار را با قدرت انجام میدن چندنفر را پول میدن در مسیر فقط به دو کامیون ایرانی آسیب برسد همه کامیونداران توقف واعتصاب میکنند.
لازم است بدانیم غولهای کامیون ساز یک میثاق نامه با کشور ودولتهای خودبسته دارن موظف هستندطبق آن میثاقنامه اولین یا ابتدا تولیدات خودرا در اختیار شرکتهای حمل ونقل بین المللی طرف قرارداد که راننده معرفی میکنند واگذار یا بفروشند تا در حمل بار کمپانیهای تولیدی کالای خودوقفه ایجاد نشود چون قبل از تولید وفروش از صاحبان بنگاههای تولیدی هزینه دریافت میکنند.اینگونه نیست براحتی تولیدات خودرا تک فروشی نمایند اینکه شرکت بین المللی4000دستگاه کامیون از کمپانی بنز یا اسکانیا خریداری اما با کمپانیهای حمل بار بین المللی به توافق نمیرسد مجبور میشود با اجازه وزیر حمل ونقل کشورش با پرداخت چندین درصد مالیات بیشتر به دولت کشور خود مجوز تکفروشی کامیونهای تحویلی را نماید وخریداران ایرانی کامیونها را دوبرابر قیمت خریداری شده شرکت خارجی وارد کشور ایران میکنن هنر نیست باید همه با هم به توافق برسیم یک شرکت حمل ونقل بین المللی حمل بار ایجاد کنیم سهام بخریم عضو شویم سپس مدیرعامل شرکت تعین کنیم در هر شرایطی حتی شرایط جنگی از مدیر یا هیأت مدیره حوفشنوی و میثاق نامه امضا کنیم تحت هیچ شرایطی بدستور رسانه منوتو ها واینتترنشتالها وبی بی سیها اعتصاب نکنیم فقط گوش بفرمان مدیر وهیأت مدیره شرکت آنهم زیر نظر شخص وزیر یا رئیس جمهور کشورمان ما راننده هستیم کاری به سیاست نداریم ما ملزم ومتعهد هستیم سرساعت پهلوی کشتی یا پایانه حمل بار باشیم پاسخگوی صاحبان کالا باشیم ما کامیوندارا باید اول به وجدان خود دوم به صاحبان بار وکالا سوم به هیأت مدیره ومدیرعامل شرکت پاسخگو باشیم چرا پاسخگو باشیم؟چون ما برای منفعت خودفعالیت میکنیم مدیرعامل تحت رصد دولتها وکشورهای ارسال کننده ودرخواست کننده بین المللی است شغل ما بین المللی است حتی انتقال بارکشتی به مالک داخلی وظیفه بین المللی ما را صلب نمیکند.چنانچه ما زیرنظر هیات مدیره شناخته شده ای بودیم هرگز گرفتار لاستیکهای غیراستاندارد وروغن وقطعات غیراستاندارد نبودیم.کارخانه لاستیک وواردکنندگان خارجی قطعات وظیفه اش بود ابتدا نیازهای هیأت مدیره حمل ونقل را تأمین کنند سپس الباقی تولیدات خودرا روانه بازار کند ودهها نیاز ما رانندگان توسط هیأت مدیره قدرتمند تهیه وتأمین میشد هرگاه مشاهده میشد مدیرعامل عرضه ندارد تلفن همدیگر را در اختیار داشتیم باهم قرار میزاشتیم با رأی و نظر رانندگان مدیرعامل را تغیر میدادیم.والا بنده قبلاً پیشنهاداتی دادم بسیار تابسیار راهگشای دوستان کامیوندار و راننده بود کسی توجه نکرد بخدا کاری میکردم رانندگان وکامیونداران خارجی ومنطقه جلوی همه رانندگان ایرانی کمر خم کنند.مردانه کاری میکردم کارستان لااقل اجازه نمیدادم کشنده های سرشناس بااین قیمت نجومی دست دوستان را بگیردچرا آقای واردکننده بصورت دست دوم کشنده نو فلان کمپانی را باقیمت نجومی وارد کند؟اتفاقأ بیشترین نقدینگی در ید کامیوندارانی است که کشنده سرشناس دارن.بله غولهای خودروسازی سنگین با دولتها ممیزی دارن هرگز با رانندگان ومدیرعامل هیأت مدیره زاویه ندارن همین امروز خیلی آسانتر از آنچه فکر میکنین میشه صدها کشنده موتور جدید را وارد کشور کرد آنهم با نصف قیمتی که دوستان واردکننده تحویل میدن حتی با اقساط بسیار بلندمدت هیچ راننده ای نبایدکشنده ای بیشتر از۱۰سال کار ازش بکشد سر۱۰سال مجدد باید باکشنده سفرکیلومتر تهاتر شود.شاید مبلغ اندکی بابت بازسازی مجدد کمپانی سازنده دریافت کند حالا بماند چگونه؛.هیچ راننده ای نباید چند مرحله حق حساب وشیرینی بارنامه پرداخت کند چرا این تفکر را بین خود نهادینه کردیم؟ اگر چیزی اضافه داریم انفاق وصدقه میدیم به سلامتی به کشور و شهر ومنزل خود برگردیم جمعیتی چشم براه ما هستند سوغاتی که براشون آوردیم ما را بدجور به خود وابسته میدانند.در پایان به واردکنندگان کشنده اروپایی دستمریزاد میگم همانطور که عرض کردم به همین راحتی نیست عزیزان واردکننده براحتی کشنده واردکنند باید کلی ارتباطات خارجی وسایر ارتباطات بین المللی وسواد کافی داشته باشند تا بتوانند از طرف خارجی مطمئن خرید داشته باشند.تصورنفرمایید بانوان محترم کارمند در نمایندگیهای فروش افراد عادی حالا کاروکسبی نداشتن برای لقمه نونی آمدن شاغل شرکت واردکننده شدن خیر اینطور هم نیست بعضیا به چندزبان خارجی مسلط هستندکلی سواد بین المللی دارن تا خدای نکرده تأمین کننده خارجی کالای معیوبی به خریداران ایرانی نیندازن.هرمدل چک لیستی جداگانه دارد باید تست شود باید مطابقت داده شود.ما خریداران از۱۰۰درصد مشخصات ومختصات محصول فقط ۱۰درصد آنرا میدانیم چون همان ۱۰درصد برای ما مهم است محصول فوق باید۱۰۰درصد مشخصاتش طبق چک لیست اعلامی باشد تا ما رانندگان به۱۰درصد خواسته رسیده باشیم.فعلأ بنده فروختم حال وحالاها قادر به خرید کشنده نیستم تا ببینم وامی فراهم میشه بتوانم مدل اروپایی خریداری نمایم اکثر رانندگان بنده رو تو جادههای ترکیه مشاهده کردن مؤید باشید.التماس دعا
تو جاده های مزخرف ایران که پر از دست انداز و چاله چوله هستش
فقط ماشین نشکن و خوش آلیاژ ماک جواب میده
مگه قراره تو پیست سرعت شتاب صفر تا صد رو تست کنیم با سی تن بار!
با درود به عزیزان .فقط میتونم عرض کنم تا زمانی که ما احترام به نظر دیگران هر چند مخالف با افکار ما روبا توهین به نظر دهنده جواب میدیم خصوصا تو چهل سال گذشته فکر کنم همین لیلاند قدیمی انگلیس و ماک دماغ دار و امثالهم رو برونیم و ببینیم برامون زیاد هم باشه.زمانی که فرد گرایی و ریا و از کول همه بالا رفتن برای جیب خودمونو کنار و ملی گراییو یاد گرفتیم ویه شرایطو درست کردیم که هیچ کس از بالا تا پایین مملکت نتونه قانون نوشته رو به صلاحدید عقل خودش تغیر بده و ما بنده قانون انسانی نشیم همین اش و …ایستادن با عصا و ۵۰۰ پلاتین و نعل و نبشی جوش داده به اسکلت کشور و مردمش سر پا جلو تحریمو نمیگن ایییییسسسستادگی. یا حق.
یه چیز دیگه اگه این کامیونهای اروپایی اومدن تو جاده های ما و دو روز بعد بدون راننده شبونه فرار نکردن کشور سازندشون من واقعا از تایرهاشون کمال تشکر و صبر و بردباریشونو تمجید میکنم خدمت کاپوت جلوشون. جهت مزاح. شاد باشید عزیزان و به فکر همدیگه وبا تلاش( نه حرف و وعده پوچ مثل این چند دهه ) و استفاده درست از سرمایه زیاد تو مملکت ایران میشه بهشت دنیا. یا حق
من یه موتور سهچرخه دارم اینو بدم اسقاطی جاش یه اسکانیا بهم میدین؟میخوام باش پلاستیک جمع کنم.
ریدم تو ایران و دگر هیچ بااین کشت وکشتارش فقط میتونه جون بگیره مردم رو ب نون خشک خوردن انداخته چ کامیونی چ پیشرفتی آخه دلتون خوشه
اسکانیا ازسال 1900ماشین تولید می کنه نه پنجاه سال اولین ماشین سنگین سازه واولین ماشین سوپردار
اونکه گفت بیسوادن چون به جای درس خوندن هر شب میرفتیم پیش خوار مادرت
اونکه ميگه ی مشت راننده بیسواد آخه دیوث این چه گوهیه که توی کسکش می خوری
بر پدر مادر این مافیا لعنت نمیزارن این مسولین بی کفایت همش دروغ میزنن اگر ماشین اروپایی بیان نون ای مسولین توماشین چینی وفرسوده هاست که قطع میشه نمیزارن
گندش بزنن برا ما آرزو خرید همین چینی به دلمون مونده
اونیکهگفتنگاهبهسوریهیمنعراقکنببینخودتمینگاهبهثروتایرانوبااونامقایسهکنبعدنطربدهوبهاقایکهرانندههاروبیسوادفرضکرداحمقجوناگهاینقشرزحمتکشنبودنامثالتوفقطبایدگوهخودتومیخوردی
ارسال دیدگاه