بازگشت کامیون فوسو؛ نسل جدید کامیونت های فوسو وارد جادهها میشود!

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleبرند ژاپنی فوسو با نسل جدید کامیونت های سبک خود، یعنی کَنتر ( Canter) و نسخه تمامبرقی آن ایکَنتر (eCanter)، دوباره به صنعت حملونقل برگشته است. و این بار با امکانات و نوآوریهای تازه، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
کامیون فوسو کَنتر بهعنوان یکی از گزینههای محبوب در پروژههای ساختمانی و حملونقل شهری، اکنون با طراحی بهروزشده، قابلیت مانور بالا، ظرفیت بار فوقالعاده و امکان نصب تجهیزات تخصصی، در صدر انتخابها قرار گرفته است. نسخههای جدید همچنین از نظر مصرف انرژی و آلایندگی نیز گام بزرگی به سمت پایداری برداشتهاند.
نسل جدید کامیونت های فوسو برای نیازهای متنوع
در نسخههای ۲۰۲۵، تغییرات مهمی اعمال شده که از جمله آنها میتوان به طراحی جدید باتری در مدلهای برقی اشاره کرد. این طراحی امکان نصب تجهیزات سنگین مانند جرثقیل و سکوهای بالابر را فراهم کرده است. همچنین اتصال تریلر اکنون بهعنوان یک ویژگی استاندارد در تمام مدلهای Canter در نظر گرفته شده است.
افزون بر این، شرکت فوسو اعلام کرده که از این پس، مدلهای دیزلی Canter نیز قابلیت استفاده از سوخت زیستی HVO (روغن گیاهی تصفیهشده) را دارند؛ حرکتی در راستای کاهش آلایندگی و سازگاری با محیط زیست.

کامیونهای سبک فوسو در نمایشگاه بائوما 2025
در نمایشگاه بینالمللی Bauma 2025 در مونیخ، فوسو با سه مدل اصلی خود حضور پیدا کرده:
- eCanter 7C18e با تیپر سهجهته Meiller Trigeius
- Canter 6S15 دیزلی با بدنه جرثقیل
- 9C18 رولآف برای جابهجایی کانتینرهای قابلحمل
این نمایش، نمایانگر انعطافپذیری بالای Canter در کاربردهای مختلف ساختمانی و شهری است.
بررسی نسل جدید کامیونت های فوسو
مدلهای جدید Canter و eCanter در انواع فاصله محوری (از ۳۴۰۰ تا ۴۴۵۰ میلیمتر)، پیکربندی باتری (S، M، L) و کاربردهای مختلف عرضه شدهاند. امکان تجهیز همه مدلها به جرثقیل، پلتفرم بالابر یا تیپر، آنها را به گزینههایی قابلاعتماد برای ناوگان حملونقل سبک تبدیل کرده است.

تا پایان سال ۲۰۲۵ نیز، قابلیت اتصال تریلر برای تمام مدلهای eCanter فراهم خواهد شد که این خود تحولی در کامیونهای سبک برقی محسوب میشود.
اگرچه FUSO Canter در برخی بازارها کمتر شناخته شده، اما سابقهای ۶۰ ساله و تولید بیش از ۴.۵ میلیون دستگاه در سطح جهانی، نشاندهنده اعتماد بالا به این برند است. از سال ۲۰۲۳، نسخه برقی eCanter در ۵۳ نوع مختلف و در ۳۸ بازار عرضه شده که نشان از رشد سریع این مدلها در ناوگان حملونقل دارد.
بیشتر بخوانید؛ حمله به رانندگان در مرز ریمدان؛ مشکلات مرز برای کامیونداران پایانی ندارد!
در آخر
با توجه به ویژگیهای فنی، قابلیتهای کاربردی و رویکرد آیندهنگر، نسل جدید کامیونهای سبک فوسو FUSO Canter و eCanter میتوانند گزینهای مطمئن و هوشمندانه برای رانندگان، شرکتهای حملونقل و فعالان حوزه ساختوساز باشند. نظر شما دربارۀ کامیونت های نسل جدید فوسو چیست؟ برای خرید کامیونت از برندهای معتبر؛ سری به سایت باکامیون بزنید.
شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
21 دیدگاه
قیمتش چنده؟
کاش نسخه ون این خودروها وارد کشور میشد،
هیچ جای دنیا دیگه وانت به ابن نحوی که تو ایران استفاده میشه ، اصلأ تولی نمیشه
مرگ بر اسرائیل حرومزاده
مرگ بر اسرائیل کودک کش
کامیون چه ربطی اسراییل داره نخودمغز
باکیاشدیم 80,میلیون خدای من
دقیقا
,👍
ایول
لطفا عن نخورید .خدا کنه مریضی لا علاج بگیری که اولین فکر؟دکتر اسرائیل باشید. چه ربطی داره وسط بحث گوه میخوری
نجفی قیمت
فوسوهای 5 سال پیش که وارد شدن اولش تو جاده ها طوفان میکردن ولی تو این چند سال بالای 90 درصد شون از رده خارج شدن بخاطر مشکلات برقی و نبود پشتیبانی و قطعه و ….
خیلی که نه اصلن روی فوسو حساب باز نکنید
خودروهای باری چینی صفر کیلومتر رو فقط باید یکسال ازشون کار کشید بعد باید فروخت .چون بعد یکسال هر سال باید تعمیراساسی کنی.هرسال. یعنی هرچه کارکردی دو برابر هم بذاری روش تقدیم لوازم یدکی و تعمیرکاران بکنی. بنده تجربه دارم
با توجه ب اصالت و کیفیت فوسو
متاسفانه پشتیبان نشدن قطعات و امکانات تعمیری خصوصا در حجم ۵/۸ باعث شد کلا از نظر نمایشگاه داران و رانندگان بچشم نیامده و از بورس خارج شود
اگر عزیزان وارد کننده این معضلات را مرتفع کنند
کماکان ما راننده ها عاشق این سبک کامیونت هستیم
از بابت ترجمه دقت بفرمایید فوسو کانتر صحیح است نه سنتر
در نسخه های چند تنی میاد
لطفا عن نخورید .خدا کنه مریضی لا علاج بگیری که اولین فکر؟دکتر اسرائیل باشید. چه ربطی داره وسط بحث گوه میخوری
اقااینم هدیه مسئولین برای شغل تفریحی که میگن شغل رانندگی نبایدجزسختهاباشه من نمیدانم یکی یه مثبال تریاک ازبندرعباس میخدببره تهران برای مصرف خودش سه هزارنیروی امنیتی به مبایلش خودش نفوذ میکنن میگیرنش ولی چطوراین دزدهای پایانه هاراکه بارهارامیفروشن نمیگیرن کجاخستن نیروهای گمنام وبانام چراکا ژ باهاشون ندارن
ایران هم وانت تولید میکند آریان.؟؟.؟!!!تازه پراید هم تولید میکنند
حالا بگید که تو ایران هم هست میاد قیمت چند میونیم به بدبختی برسیم یا نه
آیا میرسه به دستمان
بیش از ده برند کامیونت تو ایران وجود داره هر کس هم از ننه ش قهر میکنه میاد تو جاده با ماشین قسطی و بدون تجربه کرایه ها رو هم نابود میکنه بعدش هم نمیتونه قسط بده خودش رو بدبخت میکنه . رانندگی تو جاده اول باید از شاگردی شروع کنی تحربه کافی که بدست اوردی بعد سرمایه گذاری کنی از همه چیز مهمتر باید عشق و علاقه جاده داشته باشی که موفق بشی اگه فقط بخاطر درامد باشه راه به جایی نمی بره
بیش از ده برند کامیونت تو ایران وجود داره هر کس هم از ننه ش قهر میکنه میاد تو جاده با ماشین قسطی و بدون تجربه کرایه ها رو هم نابود میکنه بعدش هم نمیتونه قسط بده خودش رو بدبخت میکنه . رانندگی تو جاده اول باید از شاگردی شروع کنی تحربه کافی که بدست اوردی بعد سرمایه گذاری کنی از همه چیز مهمتر باید عشق و علاقه جاده داشته باشی که موفق بشی اگه فقط بخاطر درامد باشه راه به جایی نمی بره
ارسال دیدگاه