هزینه 120 میلیون تومانی برای رانندگان کامیون با آغاز سال 1403

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleبا آغاز سال ۱۴۰۳، واردات کامیونها و تریلرها به تغییرات بزرگی در هزینههای رانندگان کامیون منجر شده است که اثرات گستردهای بر صنعت حمل و نقل دارد. این تغییرات در کنار تصویب مصوبههای جدید توسط هیات دولت به وجود آمده است.
یکی از مهمترین تغییرات مرتبط با افزایش هزینه نوسازی کامیونهاست. این افزایش هزینه مستقیماً با گران شدن قیمت گواهی اسقاط کامیونها همراه است که تأثیر آن بر هزینههای نوسازی بهطور چشمگیری احساس میشود.
از آنجایی که تعداد گواهی اسقاط لازم برای واردات کامیون به صورت مستقیم به سن و ارزش گمرکی آنها بستگی دارد، رانندگان کامیون مجبور به پرداخت هزینههای بیشتری برای واردات کامیونهای جدید هستند. این وضعیت نه تنها به بالا رفتن هزینهها، بلکه به نارضایتی رانندگان نیز منجر شده است.
تغییرات در تعداد گواهیهای اسقاط:
به عنوان مثال، بر اساس مصوبه جدید هیات دولت، تعداد گواهی اسقاط برای واردات کامیونها افزایش یافته است. این افزایش معمولاً به افزایش مبلغ کلی که رانندگان برای واردات پرداخت میکنند، منجر میشود.
با تصویب این مصوبه، میزان گرانی در هزینههای رانندگان به صورت چشمگیری افزایش یافته است. برای مثال، در صورت افزایش تعداد گواهی اسقاط، هزینهها به حدود ۱۲۰ میلیون تومان افزایش مییابد که این موضوع باعث افزایش بار مالی بر رانندگان خواهد شد.
در نهایت، تصویب این مصوبهها و ابلاغ آن به مراجع قانونی، اثراتی چشمگیر در هزینهها و در نهایت بر رانندگان کامیون دارد. این تغییرات نشان از لزوم بررسی دقیق تأثیرات اقتصادی و اجتماعی هر تصمیم در صنعت حمل و نقل دارد.
شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
82 دیدگاه
سلام اگر دولت بجای این برنامه ریزیها دست دلا لها را قطع می کرد اینقدر قیمت خودرو بالا نمیرفت بطور مثال یک کشنده ماهی 150میلیون کار میکنه 100میلیون خرج هزینه های ماشین است حالا چطور توی این مملکت زندگی کنیم
سلام،
با قسمت اولش موافقم ولی مگه ماشینت چیه که ماهی 100تومن هرینه براش میکنی!
مگه اشتباه میگ
۳۰تومن راننده
۱۰ تومن خورد و خوراکش
ی تعویض روغن و فیلتر و … ی ماشین اروپایی ۲۰ تومن
ی گریس کاری چرخ ها بلبرینگ ها ۱۰ملیون
اگه تو جاده های داغون ایران ی جای ماشین صداش در نیاد یا ی نقص فنی برات پیش نیاد تازه هر ۱۵۰۰۰کیلومتز یعنی تقریبا هر ۴۵ روز ۷۰ ملیون هزینه ی کشنده است
حالا فهمیدی چرا گفته ماهی ۱۰۰ ملیون
قیمتش باید دولت کمک کنه بیاد پایین خرج ماشین ماهی ۳۰ میلیون میزنی دهنش
سلام
کامیون فقط و فقط باید به رانندگان پايه یکم واگذار شود. اگر شخصی هم که خواهان دریافت کامیون هست باید یک راننده پايه یکم به شراکت خود در بیارد.
مگر راننده پايه یکم میرود تو شغل دامدار و کشاورز دخالت کند که هر کسی بیاد کامیون دار شود…
دولت خودش دلالها.چی میگی دست دلال قطع کنه
درست آقااگه جادها و اتوبانها سالم وچاله چوله نداشته باشه هزینها کمتر میشه
بله اقا سرتاسر ایران بگرد جاده سالم وجود ندارد ترکیدن مشک باد شکستن فنر لقی جای قامه فقط خوب بلد هستن پول عوارض بگیرند Don’t
شما فرض کن یه بنز تک اوکی با یه تعویض روغن میتونی ۴۰۰۰ هزار کیلومتر راه بری یعنی یک سرویس بری چابهار برگردی یک روغن یعنی هر سرویست ۴ ملیون هزینه روغنته یه تک رفتو برگشتش حدود ۲۵ ملیون کرایه میندازه هر سرویس حدود ۴ ملیون هزینه خوردو خوراک سوختت میشه که سرویس ۸ ملیون میره واسه اینا از ۲۵ کمش کنی میمونه ۱۷ ملیون که تو این اوضاع بد کار در ماه ۲ سرویس بزور بار میفته بری البته بگم اگه نخوای مفت بری که در اون صورت هیچی تهش نمیمون حالا تو دو سرویس میمونه ۳۴ ملیون که هزینه استحلاک قطعات بی کیفیت لاستیک بی کیفیت و جادهای خراب که یکسره باید در آهنگری باشی و بزار کنار تهش بدهکار ماشینم میشی اینایی که گفتمو دستم تو کار که با ریز خرج کردا میتونم بگم برات حالا این هزینها واسه یه بنز تک که کمترین خرج و تو کامیونا داره دیگه بقیه کامیونا مخصوصا برندای بروز خیلی وحشتناک خرجشون و هرچی بزرگتر باشن دخلشون کلا با خرجشون نمیخونه
منم با قسمت اولش موافقم با قسمت دومش موافقم
چرا که ماهی ۱۰۰ میلیون در دراز مدت مشخص میشه
اعم از لاستیک
روغن
و تعمیر موتور در دراز مدت
تقسیم کن بر درامد سالانه ماهی ۱۰۰ میلیونم بیشتر میشه
دروغکهکنتورنداره،قرمساقیهگوهیخورد
فقطخدامنرازوترازتمامرانندگانبزخاکراهنمایکککککککککک
همه میگن ماشین سنگین درآمدش خوبه شما یه راننده به من نشان بده بدهکار نباشه یا بیشتر از یه سواری پراید یا یه واحد خونه داشته باشه به خدا درست نگاه کنی میبینی طرف کارمنده ولی از جایی دیگه وچطوری شده بساز بفروش ساختمان یا اونا دروغ میگن یا دخل راننده دروغه
با ماشین سنگین کار کردن دور باطل زدنه .لوازم یدکی از بلبرینگ بگیر الی آخر معلوم نیست تو کدوم زیرزمین مارک ژاپنی هندی روش میزنن بعد همون قطعه میاد تو جاده میشه قاتل مردم و صاحب ماشین و راننده بیچاره .ما فقط از ترس از دست دادن سرمایه و بی ارزش شدن پول مجبوریم به این کار
امروزمملکت،دارهٔ،ازفسادهای،مافیامیترکه
فساد،چنان،افسارپارهٔکردهٔ،که،به،هیچ،وجع
قدرت،مهارکردنش،روندارن،وتاوقتیکه،این،
چرخ،روی،این،پاشنه،بگردد،ازاین،هم،بدتر
خواهدشد،تاخداوند،نظری،به،این،مملکت
کند،معجزهٔ،شود،تا،صاحب،و،سالاری،بیاید
ایران،راازاین،همه،مکافات،نجات،دهد،آمین
بدبختیم تواین هزار تو رانندگی
دولت چرند وبیچاره کن ملت
جوجه را اخر پاییز میشمارند اون کار مفیدی که ما از بدنمون از استراحتمون از زندگیمون مکشیم یا اون سرمایه ایی که در اختیار داریم کم حساب کنی هر ماشین ۵ ۶میلیارد پول در صورتی که وقتی حرکت کردی سرمایه نیست با این هزینه های هنگفتی که تو مرز ها تو مکانیکی اهنگری لوله کشی وغیرهزاران خرجهای کوچک اخرش تهش چیزی نمیماند
الکی نگو برادر من خودم ماهیانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ در میارم
برای چه دروغ مینویسی حاضرم شرط ببندم دوچرخه هم نداری
چه برسد کامیون دروغگو
400میلیون
درآمد 4تا ماشینه
اون احتمالا سوختبره😂
داداش ماهی ۳۰۰ بده ما دو تا کشنده تحویلت میدیم هر کجا تو بفرمایی میایم محضر واسه عقد قرارداد بسم الله ماهی دویست هم کاسب میشی
بگو ما هم دربیاوریم چهارتا مثل شما پیدا میشه میخایی هوو نشه سه میلیارد
یا راننده نیستی یا داری با ماشین خلاف میکنی
تو کاسه دزد هستی خاک تو سرت کجا ماهیانه چهارصد کار میکنی بیست سال شوفر مردم هستم با بد بختی حقوق خودم در میارم چندتا آدم مثل تو حق این مملکت خورده از دروغ فتنه گری
الان تواین مملکت ماشین داری وشوفری حمالی وبیگاریست هر چی کار میکنیم برای لوازم یدکی اشغال ولاستیک چینی وتعمیرکارا تهش خودمونو از گدایی نجات میدیم
انقد دروغ تحویل مردم ندیدفکر کنن راست میگید که حق بیمه بشه اون وقت اینقدر
حتما از راه قاچاق
اینهمه مالیات و عوارض میگیرن برای درست کردن جاده ها ولی وضع جاده ها افتضاح هست و ماشین ها داغون میشن اینهمه پول برای ماشین جدید بدیم با این وضع جاده و این کرایه ها و دستمزد تعمیرکار از همه بدتره واقعا خرحمالی برای راننده بدبخته و راننده تو ایران هیچ ارزشی نداره
تو راننده نیستی تو یه دلال و سودجویی
کجا کا میکنید شما .نکنه خط مجلس کار میکنید
راه کارتو به من نشون بده به طور انحصاری یک دانگ از درآمدم مال تو چکصیادی بابت یکسال پیش پیش میدم
مردحسابی چراحرفمفت میزنی؟چهارتا مثلتو باعثمیشهکه دولت باور کنه پولکامیون بشه چندمیلیارد
دیوس اگر کارخونه پول چاپ کنی داشته باش ماهی این قدر در نمیاری….آخه بیشرف که گه از دهنت بیرون میا تو اگر تو ماه یک ساعتم ماشینت نخوابه تو هیچ مرزی یا در هیچ کارخونه ای برا اعلام بار یا در تعمیرگاه نصف این قدر کار نمیکنه….آخه کس کش اگر تو ماشین داری ماشینت لاستیک نمیرکونه..روغن واسگازین عوض نمیکنی…تعمیرگاه نمیری…سرویس نمیشه…تو فقط میگازونی بدون خرج…ببند اون آشغالی رو که از ماشین داری و بدبختیاش چیزی نمیدونی
من خودم راننده ام ماهی فوقش ۱۰۰تومن درمیارم شماچطوری۵۰۰درمیاری بگوماهم بدونیم
خخخ
باسلام هیچ حمایتی ازدولت نداریم اجناس دوبرابرشده دولت اگر این دلال بازیها وگمرگ بازی درنمی اورد به فکر سواستفاده نبود این صنف الان گرفتارنمیشد بشینین هیچ دولتیم پسندنمیکنید ترکیه اسقاط بدون دخالت هیچ اورگانی نوسازی کرد شماهنوزماشین های فرسوده که خرج سرسام اوری باخودداره تعویض نکردید شروع کردین ماشین به صورت ازاد ریختین بازار وشرکتها هم که هرکدوم ۳۰۴۰تاماشین خریدن باعث مفت شدن کرایه هاشدن مردم تاکی تحمل کنند این راه به ناکجا اباده
قانون همون بی قانون بودنه؛ سرمایه ای برای کامیونی که با این همه مشکلات و بدبختی ها که جونتم گذاشتی کف دستت نتونه حتی بهره بانکیش هم به دست بیاره واقعان دیوونه گیه
ای کاش بجای مملکت داری می رفتن گوسفند چرانی می کردن.یک مشت زدانقلاب خدانشناس ومردم فریب اومدن سرکاروشدن هیئت دولت،خدایا تورابه حق فاطمه زهرا ص مردم ایران روازدست این قوم ستم گر نجات بده..الهی آمین
امروزمملکت،دارهٔ،ازفسادهای،مافیامیترکه
فساد،چنان،افسارپارهٔکردهٔ،که،به،هیچ،وجع
قدرت،مهارکردنش،روندارن،وتاوقتیکه،این،
چرخ،روی،این،پاشنه،بگردد،ازاین،هم،بدتر
خواهدشد،تاخداوند،نظری،به،این،مملکت
کند،معجزهٔ،شود،تا،صاحب،و،سالاری،بیاید
ایران،راازاین،همه،مکافات،نجات،دهد،آمین
بنده کامیون مدل پایین دارم باید طرحی به تسویب برسونن که من شوفر بتون کامیون و نوسازی کنم یعنی طرح اسقاط جوری برنامه بدم که کامیون مدل پایین بگیرن بجای پیش قسط یه کامیون بدن الباغیش و بصورت اقساط بتونیم پرداخت کنیم این کار هم بنفع دولت هم کارخانه دار هم ناوگان نوسازی میشه هم استحلاک من کامیون دار میاد پایین
باسلام خدمت همکاران عزیز این مبلغ کارکرد که بعضی از همکارها اعلام میکنندبرایه ماشین ۱۰ملیاردی باسه راننده وبار اماده اونم تا ۱سال که ماشین نو هست اونم تاسیصد ممکنه
سلام
متاسفانه ماشین ها به دست راننده ها نمیرسن
فقط دلالان دارن سود خودشون رو میبرن.
اکثرا توی ایران فقط به فکر سوءاستفاده وجیب خودشونن نه به فکر مردمن نه خدمت به خلق الله ونه آخرش که باید بروند توی خانه یک متری زیر زمین
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد ص وآخر تایپ له علی ذالک اللهم العنهم جمیعا اللهم عجل لولیک الفرج به حق خوبانت
سلام این هزینه بیشتر برای دلالهاست واونای که وارد کننده اند برای راننده کامیون نی داداش حالا ارسال میکنم ولی نزاری دگه نمیاییم تو سایتت ا
درود برشما
متأسفانه دولت بجای اینکه خود درخصوص توسعه ونوسازی ناوگان حملونقل عمومی مسافر وکالا، توسعه اشتغال پایدار وبه منظور کاهش مصرف سوخت، کاهش آلایندگی زیست محیطی و صرفه جوئی هنگفت پای درمیدان گذاشته و تسهیلات ارزان قیمت دراختیار رانندگان و شرکت های حمل و نقل قرار دهد از این رهگذر درحا سرکیسه کردن زحمتکش ترین وامین ترین قشر فعال کشور هست آقای دولت دست از دکان داریت بردار دستت توجیب مردم بیار بیرون بزار امورات مردم بچرخه
سلام وقت بخیر خدمت دوستان و همکاران وکلیه کسانی که این مطالب رومیخونن اعم اشخاص شخصی ونظامی..وزارت اطلاعات …وزارت کشوری ودولتی
کابینه دولت نمیخوان این مملکت درست بشه چون80%ازاین دولتمردان خودشون میخوان چون درصدمیگیرن واگرنه من راننده بایدماشین باقیمت بسیاربالایی خریداری کنم ولی شرکت واردکننده ازابدارچی تاریس هرکدام 10دستگاه ماشین دارن کجادولت بفکرراننده وکجاوزارت اطلاعات پیگیری حق مردم میشه وتمامی کسانی که بااین دلال بازیها همکاری میکنن خواستاربهم ریختن این کشورهستن خدانابودشون کنه
سلام وقت بخیر خدمت دوستان و همکاران وکلیه کسانی که این مطالب رومیخونن اعم اشخاص شخصی ونظامی..وزارت اطلاعات …وزارت کشوری ودولتی
کابینه دولت نمیخوان این مملکت درست بشه چون80%ازاین دولتمردان خودشون میخوان چون درصدمیگیرن واگرنه من راننده بایدماشین باقیمت بسیاربالایی خریداری کنم ولی شرکت واردکننده ازابدارچی تاریس هرکدام 10دستگاه ماشین دارن کجادولت بفکرراننده وکجاوزارت اطلاعات پیگیری حق مردم میشه وتمامی کسانی که بااین دلال بازیها همکاری میکنن خواستاربهم ریختن این کشورهستن خدانابودشون کنه
چرت وپرت
سلام من الان البرز مدل 89 دارم اصلا من نه اون بنده خدای که ماک داره تا حالا کدوم یک از ما که واقعا راننده هستیم تونسته کامیون وارد کنه و طرح نوسازی شرکت کنه این کامیونهای رنگا وارنگ همش متعلق به دلال هاست ما فقط تماشاچی هستیم داریم کار میکنیم که ملت شریف و همیشه در صحنه چین رقم صادراتش به کشور دوست و برادرش ایران کم نشه
سلام اگه کشندهبرانوسازیواردمیشهاونیکهکشندهاسقاطی
داردچهفرقیبراشمیکنهاسقاطارزونهیاگراناینجامدلالدارد
براخودشزورمیزنه
سلاماگهکشندهبراازردهخارجکردنقیمتاسقاطبالاوپایینش
چهفرقدارد
سلام اون آقای که میگه من دارم ماهی ۴۰۰یا ۵۰۰درمیارم کار همه رو خراب میکنه بگه که ما هم دربیاریم ن دا داش از راه حلال ما شین خرج خودش رو هم درمیاره بله تا ۵سال که نو هست میده وبعد خودش ماشین همش رو پس میگیره باید سال اسقاطبه ۱۰سال برسه تمام که بشه کار کرد
سلام اون آقای که میگه من دارم ماهی ۴۰۰یا ۵۰۰درمیارم کار همه رو خراب میکنه بگه که ما هم دربیاریم ن دا داش از راه حلال ما شین خرج خودش رو هم درمیاره بله تا ۵سال که نو هست میده وبعد خودش ماشین همش رو پس میگیره باید سال اسقاطبه ۱۰سال برسه تمام که بشه کار کردمن
سلام همش چرنده با میکسر تو شهر کار میکنم تهش ۱۵۰ میشه خرجاشو کم کنی ۱۰۰میمونه الان یک پراید تو اسنپ ماهی ۳۰ تومن کار میکنه حالا خودتون قضاوت کنید پراید ۱۵۰ملیونی کجا کشنده ۴ملیاردی کجا کدوم درآمدش بیشتره پراید یا کشنده
امروزمملکت،دارهٔ،ازفسادهای،مافیامیترکه
فساد،چنان،افسارپارهٔکردهٔ،که،به،هیچ،وجع
قدرت،مهارکردنش،روندارن،وتاوقتیکه،این،
چرخ،روی،این،پاشنه،بگردد،ازاین،هم،بدتر
خواهدشد،تاخداوند،نظری،به،این،مملکت
کند،معجزهٔ،شود،تا،صاحب،و،سالاری،بیاید
ایران،راازاین،همه،مکافات،نجات،دهد،آمین
خدالعنت کند آدم درغگورا که ۴۰۰ تا۵۰۰ درمیآورد چرااینقدر دروغ می گوییدوالامن غیراز خرج ماشین خرج خانه رابزور در میآوریم
خدالعنت کنه آدم دروغگو رو اونی که میگه ۵۰۰ کار میکنه بیاد محظری مدم تحویلش ۱۵۰ بده بما مابقی مال خودش.این حرفای دروغگو نزنیدیه عده دستشون توکار نیست باور میکنند همه زندگیشونو میفروشن به این امید که همچین درآمدی کسب کنند میان هم خودشونو نابود میکنند هم سرمایشونو والا ما خودمون بعد از ۲۰ سال کار کردن توش موندیم چکار کنیم
بله ماهی۵۰۰ملیون کار میکنی ازسال۶۲شاگردپدرم بودم و۷۱شوفرم تاحالا قبل عیدمیلنگ بریدم ماشین توتعمیرگاه پول ندارم درستش کنم شماچجوری درمیاریدنمیدونم برای ماهم راه بزارید انجام بدم شاید دولت شنیدازمارانندها کشید
سلام دوستان با این گرانی داره پیش میره امید به هیچی نیست
تو راننده نیستی تو یه دلال و سودجویی
البته دولت به معنای واقعی که نداریم،فقط یه عده خودشون برای خودشون میبرن و میدوزن و اسم وزیر و سفیر روی خودشون میذارن و هفت هشت سالی میچاپن تا نوبت به نفرات بعد،باور کن امور کشور دست خودمردم انجمنی اداره بشه برای هرتصمیمی نظرسنجی آنلاین انجام بگیره یکساله کشور از اینرو به اونرو میشه،این از این،پس اسم دولت برای این آقازاده ها کمی اجحاف برای این کلمهءدولت هست،نکته بعداینکه آقایون خریدار کامیون که متاسفانه نباید گفت راننده ها و گفت حضرات دلال محترم!چون اگر این مملکت دلسوز داشت واردات رو میسپارد به راننده،اونهم هرکس۱عدد،اونهم پس از اسقاط کامیون،اینطوری راننده به ماشینش میرسید،فرسوده هم اسقاط میشد،قیمت کامیون هم الکی بالانمیرفت،بار هم با اشباع شدن کشور از کشنده کم نمیشد،اما بجاش همونها که اسمشون رو گذاشتن دولت(باند دلالها)خودشون بخودشون مجوز دادن،وارد کردن،بعد رسید دست دلال دوم که ده بیست تا ازشون خرید،بعد یک شرکت اسمی و سوری،بعد د بخور،میلیارد میلیار خوردند و بردند حالا هم راننده ها هنوز عده ایشون داغن و نمیدونن بااین فریب که خوردن چجوری هم قیمت بالا رفت هم بار کم شد هم فرسوده توی جاده موند،بایدازابتدا قبول نمیکردن امااتحاد نیست،اونها که داشتن گفتن بماچه که فرسوده نداره نوسازی کنه ما میریم میخریم اما نمیدونستن بااین خودخواهی دودش هم درچشم خودشون رفت هم فرسوده سوار،بجاش باید متحدانه ایستادگی میکردن تاازابتدا ماشین به راننده میرسید،ناگفته نماندکشور که همه جای اقتصادش دلال محوره کسی هم حریف نمیشه و کار از ریشه خرابِ
سلام راننده هیچ قدرتی نداره فقط دلاله که حرف اول واخرومیزنه
اون جاروکشی که گفته بر جی ۴۰۰ کار میکنه بیاد من یه کشنده بهش بدم اجاره برجی ۵۰. تومن. نزدیک. دو میلیارد هم پولشه. و. برم. دنبال. کارم. راحت بشم ازین. باتلاق سگ دو زدن
خدالعنت کنه آدم دروغگو رو اونی که میگه ۵۰۰ کار میکنه بیاد محظری مدم تحویلش ۱۵۰ بده بما مابقی مال خودش.این حرفای دروغگو نزنیدیه عده دستشون توکار نیست باور میکنند همه زندگیشونو میفروشن به این امید که همچین درآمدی کسب کنند میان هم خودشونو نابود میکنند هم سرمایشونو والا ما خودمون بعد از ۲۰ سال کار کردن توش موندیم چکار کنیم
این همه ماشین وارد شد اومد تو جاده هیچ ماشنن کهنه ای هم اسقاط نشد میدونید اکه بار عراق افغانستان و پاکستان نبود حالا رانندهها واسه بار خون همه میریختن وباربریها کمیسیون چند برابر میگرفتن وبهریشمون میخندیدن این متن بالا رو هرکی نوشته حرف شرکتهای حمل نقل لاشیه وسلام
سلام اونیکه میگه ۴۰۰درمیارم دلاله ۴ماشین داره میگه درمیار م داداش مملکت ما از بالا تا پایین همه دلالی میکنن داداش حرکی به حرکی ایران
آخرش نفهمیدم کامیون داری خوبه یابد
طرح اسقاط باید کامینوهای قدیمی رد خارج را بگیرد وبجاش کامیون تحویل صاحبانش بدهد تا تعادل توی جادها برقرار شود
طرف نوشته هفته ای دوسرویس میره چابهار از تهران حالت خوشه خیلی خودشه طرف پاره کنه یه رفت وبرگشت ویه رفت
تو کاسه دزد هستی خاک تو سرت کجا ماهیانه چهارصد کار میکنی بیست سال شوفر مردم هستم با بد بختی حقوق خودم در میارم چندتا آدم مثل تو حق این مملکت خورده از دروغ فتنه گری
متاسفم برای ی سری از همکارانم که صورت مسئله رو پاک میکنن آخه برادر تو تمام کرایه های حملتو نگاه کن همش مفتی داری میری بعد گیر دادی به قیمت ماشین و هزینه نگهداریش کجای دنیا تهران تا بندر رو با اون جاده خراب با 25 تن بار 13 تومن کرایه میرن ی کم فکر کنید مشکل جای دیگس
اشکالات اسقاط خودرو سنگین نبود وام کم بهره ، ارزش کم و پایین خودرو اسقاط شده و دیر رسیدن خودرو جدید به دست مالک می باشد که باعث حذف درآمد می شود ، این موارد باید مدیریت شوند تا ایجاد انگیزه شود
۴۸سال سن دارم چندین ساله رو ماشین مردم کار میکنم نصف سال بیکارم تاحالا نتونستم واسه خودم یه سواری مدل پاییین بگیرم.حالا مردک چطوری برجی ۵۰۰ درمیاری الان به گفته تو باید جای وزیر وزرا می نشستی چراتو این ملمکت خراب شده دروغ شده واجب .
باسلام خدمت همکاران عزیز این مبلغ کارکرد که بعضی از همکارها اعلام میکنندبرایه ماشین ۱۰ملیاردی باسه راننده وبار اماده اونم تا ۱سال که ماشین نو هست اونم تاسیصد ممکنه
هر چی باشه که بهتر از کارگری
من لیسانس حسابداری دارم ، الان تو یه کارخانه تولیدی کار میکنم متاهل با یه بچه ، ماهی ۱۱ تومن ، ۳ تومن اجاره میدم ، حالا موند ۸ تومن بیا زندگی بگذرون!!!!
سلام
بنظر بنده کامیون فقط و فقط به رانندگان پايه یکم واگذار شود نه دامدار و کشاورز و کارمند و معلم و دلال و غیر…. هر کس غیر رانندگان پايه یکم اگر خواهان کامیون داری هستند باید یک راننده پايه یکم رو به شراکت خود در بیارند. مگر ما رانندگان پايه یکم تو کار آنها وارد میشویم بدون مجوز که آنها میشوند.
طرف شب سر ساعت با آهنگ ملایم با تنظیم نور و صدا و نرمی تشک طبی مارک فلان میخوابه صبح ساعت یازده صبحانش رو مامانش بهش میده اومده پیام گذاشته در مورد کامیون و درآمدش صحبت میکنه از قول شوهر خواهر دوست دخترش …خخخ جدی میگم به خدا ..همکاران عزیز خودتون رو ناراحت نکنید به خاطر نظرات الکی .
چرا هیچ نظریه ای در مورد کسانی که ماشین اسقاطی دارن و برای تعویض ماشین نمیتونن کاری انجام بدن وجود نداره و فکر به حالشون نمیکنن
کار قشر راننده رو فقط پیمانکار که چندین دستگاه کامیون داره ودلال مفت بر و عده ایی که خلاصه از مشاغل دیگه مثل کشاورز و چوپانی و…… خراب کرده . و اون یاوه گویی که ۴۰۰ تا ۵۰۰ کارمیکنه
هر چی باشه که بهتر از کارگری
من لیسانس حسابداری دارم ، الان تو یه کارخانه تولیدی کار میکنم متاهل با یه بچه ، ماهی ۱۱ تومن ، ۳ تومن اجاره میدم ، حالا موند ۸ تومن بیا زندگی بگذرون!!!!
شما قیمت چند میلیاردی کامیون را حساب کن خرج کامیون را حساب کن می بینی به اندازه کارگری درآمد داره
ارسال دیدگاه