فیلم مقایسه کامیون پیلسان کمپرسی و کامیون بنز کمپرسی 2624
آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleدراین ویدیو به سراغ مقایسه کامیون پیلسان کمپرسی و کامیون بنز کمپرسی 2624 رفتهایم. با ما همراه شوید تا ببینیم خرید کامیون پیلسان ۴۴۰ ارزش دارد، یا اینکه هنوز کامیونهای بنز ۲۶۲۴ کمپرسی ارزش خرید بیشتری دارد.
ویدیو مقایسه کامیون پیلسان کمپرسی و کامیون بنز کمپرسی 2624
مقایسه کامیون پیلسان کمپرسی و کامیون بنز کمپرسی 2624 از نظر موتور و گیربکس
پیلسان کمپرسی دارای موتور 6 سیلندر خطی با توربوشارژ holset و اینترکولر است با حجم 11 لیتر و قدرت 440 اسببخار و گشتاور 2100 نیوتنمتر است. مجهز به گیربکس زد اف AMT و ریتاردر پنج مرحله ای و مخزن سوخت با حجم 600 لیتر میباشد.
کامیون کمپرسی بنز نیز دارای موتور OM355 شش سیلندر با حجم ۱۱۵۸۰ سی سی با قدرت ۲۸۰ اسب بخار و گشتاور ۱۰۵۰ نیوتن متر است. این کامیون مجهز به گیربکس سنکرونیزه دستی ZF 16S ۱۵۱ با تعداد ۲+۱۶ دنده و کلاچ GF380 با صفحه کلاچ تک صفحه ای خشک و مخزن سوخت فلزی با حجم ۲۰۰ لیتر است.
مقایسه از نظر وزنها و تعلیق و ابعاد
هر دو این کامیونها جفت دیفرانسیل کمپرسی ۲۶تن هستند. و برای استفاده در اطراف شهرها و در معادن بسیار مناسب اند. و وظیفه حمل بارهایی که نیاز به کامیونهای کمپرسی دارند را این دو کامیون در کشور بر عهده دارند.
کامیون پیلسان با با مجموع وزن ناخالص 41 تن و وزن خالص 16.800 تن دارای طول 8591، عرض 2496، ارتفاع سقف تا زمین 3452 و فاصله محوری1415 + 3800 است.
در مقابل بنز 2624، با وزن ناخالص مجاز 26000 و وزن خالص 8930 دارای مخزن سوخت با حجم ۴۰۰ لیتر، ابعاد کلی 2995*2456*7650 میلیمتر و فاصله محوری 1450+3950 میلیمتر است.
تعلیق پیلسان کمپرسی در محور جلو مبتنی بر فنر تخت (پارابولیک) با ۱۰ لایه فنر شمش میباشد. در محور عقب نیز فنرهای پارابولیک ۱۲ لایه ای وجود دارد. یک عدد یخچال نیز برای نگهداشت مواد غذایی سرنشینان از سوی تولید کننده و به صورت استاندارد قرار دارد.
در مقابل تعلیق بنز قسمت جلو، از سیستم فنر تخت با کمک فنر هیدرولیک استفاده میشود. که انطباق بهتری با سطوح مختلف جادهای را فراهم میکند. در بخش عقب، از ترکیب فنر تخت استفاده میشود که به عملکرد و پایداری خودرو کمک میکند. کمپرسی باری بنز 2624 از رینگهای فلزی با سایز 24*8/5 سهتکه استفاده میکند.
مقایسه از نظر امکانات داخل کابین و تجهیزات
مقایسه کامیون پیلسان کمپرسی و کامیون بنز کمپرسی 2624 از نظر امکانات، کامیون اول به شرح زیر است؛
امکانات و تجهیزات این کامیون کمپرسی میتوان به گرمکن، سیستم کنترل آلایندگی SCR، کاتالیزور هوشمند، سیستم بهینه مصرف سوخت(Eco Switch)، ترمز بادی دو مداره مستقل، ABS، سیستم الکتریکی توزیع نیرو ترمز (EBS) ، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری (ESC) ، ترمز اگزوز و ترمز اتوماتیک موتور (EVB) ، ترمز دستی بادی، ترمز اضطراری هوشمند AEBS، جک هیدرولیک برند HYVA و تخت خواب اشاره کرد.
از سری امکانات و تجهیزات کامیون بنز میتوان به کمربند ایمنی، آیینه های داخلی و بیرونی، آفتابگیر داخلی، توربوشارژر، اینترکولر، سیستم SCR، کولر و بخاری، بخاری درجا، صندلی راننده و کمک راننده قابل تنظیم، چراغهای مهشکن جلو و عقب، تاخوگراف، بوق برقی، بوق دنده عقب، قفل عرضی و طولی دیفرانسیل، سیستم صوتی (رادیو، SD Card، USB، AUX، دو عدد بلندگو)، سیستم ترمز مجهز به فیلتر رطوبت گیر، ظرفیت مخزن ادبلو 30 لیتر، کپسول آتشنشانی، جک، تایر زاپاس، شیلنگ باد، مجهز به PTO و مثلث احتیاط اشاره کرد.
برند | وزن خالص | وزن ناخالص | تعلیق | گیربکس | طول و عرض ارتفاع |
کمپرسی پیلسان | 16.800 تن | 41 تن | فنر تخت پارابولیک | زد اف AMT | طول 8591، عرض 2496، ارتفاع 3452 |
بنز 2624 | 8930 تن | 26000 تن | فنر تخت هیدرولیک | سنکرونیزه دستی | طول، 7650 عرض، 2456 |
مقایسه از لحاظ تعداد، نوع آرایش محوری
هر دو کامیون سهمحوره است، که شامل دو محور عقب و یک محور جلو میشود. این نوع طراحی باعث افزایش ظرفیت بارگیری و تعادل بهتر در هنگام حمل بارهای سنگین میشود.
در آخر
امیدواریم مقایسه کامیون پیلسان کمپرسی و کامیون بنز کمپرسی 2624 برای شما مفید بوده باشد. جالب است بدانیدکامیون بنز حدودا پنجاه سال است که در کشور ایران درحال تولید است. اما کامیون پیلسان حدوداً دوسال است که به بازار کشور وارد میشود.
شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیونجدیدترین ویدئو ها
-
مقایسه کشنده ولوو FM460 با کمپرسی FMX46010 آذر, 1403
مطالب پربازدید
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
86 دیدگاه
درمورد بنز امکاناتی بیان کردن که خنده داره آینه داخل بوق برقی مه شکن افتابگیربلندگو کپسول آتش زاپاس واقعآ مسخره است تراکتور نیم قرن پیش همه ایناها را داشت ؟
آرم بنز میرزه به دوتا پیلسان
واقعا عالی فرمودید آرم بنز 10 تا پیلسان می ارزه
خخخخ عجب خر در چمنی
آره درست میگی اما آرم بنزی که روی بنز باشه نه روی این بُز!
باسلام همان بنز که مسخره میکنند بعضی از دوستان صد بار شرف داره از این کامیونهای مسخره چینی این دو کامیون که مقایسه کردند هیچ کدوم نمیخواد که تو خط اروپا کار کنه برای کار معدنی و جاده سازی استفاده میشه من خودم راننده هستم با اکثرکامیونها هم کار کردم ولی تجربه میگه چه از لحاظ موتور چه گیربکس چه بدنه هیچ کامیونی در شرایط سخت معدن و راهسازی به گرد پای بنز نمیرسه درسته این بنزهای 2624که به زیر مایلر معروفند کیفیت بنزهای قدیمی را ندارند ولی بازهم از کامیونهای چینی خیلی بهترند
بنز یه چیز دیگه هس شما که نمیدونی تجربه نداری دیگه درباره بنز اینجوری صحبت نکن
همین بنز هس که تا تعید نکنه هیچکس گواهینامه نمیگیره
بنز حرمت داره کاکا
چینی اسمش همراش هش چی نی گرفتی
عجب امکاناتی داشته کسی نمیدونسته کمربند ایمنی اینه داخلی به به …
یکی8 تن یکی 16 تن! نمیدونم چرا جور درنمیاد
هیچوقت یک آلمانی را با چینی مقایسه نکنید
حاجی چی میگی خود بنز اینو نمیپذیره بعدشم این کجاش المانیه همش مال چینه
درود بر شرفت.
درستترین سخن این میان را گفتهای.
سلام مقایسه کمپرسی بنز ده چرخ با آمیکو
بنز بهتره وارزشمندتره ماشین چینی فقط بندازآشغالی
چین چه چیزی خوبی زده از اسمش میشه تا ته ماجرا رو فهمید چینی یعنی شکستنی
بشین بینیم بابا همینم برات آرزوست
آقای روستا شما برو .به درس خوندن برس….اسم بنز رو تموم ماشینای چینی نمیتونن یدک بکشن بعد تو اومدی برای ۲هزار گیرت بیاد این دری وریا رو میگی
جلل. خالق
بنز اگرمثل اواخردهه ۷۰واوایل ۸۰ لوازمش تبریز بزنه خیلی بهتر است که لوازمش چین بزنه اونموقع که تبریرمیل لنگ وسیلندرتبریزمیساخت درحد آلمان شایدم بهتربود امامافیا نابودکرداگرهمون موتورقبل تولیدمیکردوفقطیک مهندس خوب اتاق بی دماغ طراحی وساخت میکردبسیارعالی بود
سلام چین تمام لوازمی که میزنه درجه ۱و۲و۳میزنه بستگی داره تاجر که از اونجا لوازم وماشین میاره درجه چند بخواد مثلأ یک قطعه رو ۲۰۰دلار قیمتشه هموند به ۱۵۰و۱۰۰دلار همون قطعه رو میسازه حالا خودت ببین
سلام ودرود
خوب معلومه یک موتور ۱۱ لیتری ۴۴۰ بهتره تا یک موتور ۲۸۰ اسب بخاری امکانات بیشتر پیلسان کیفت بهتر ظرفیت تحمل محور های پیلسان بیشتره ولی از لحاظ قانونی ۲۶ مجازه که خیلی اهمیت ندارد شاسی دولایه و……..
موتور ۱۱ لیتری استهلاک خودشم داره
درسته بار قانونیشان ۲۶ تن هس ولی من که الان معدنم. بنز زیر مالر ۸۷ ایران دارم تا ۳۸ تن رو راحت میکشه فقط دو لا فنر بایر اضافه کنی
درسته بار قانونیشان ۲۶ تن هس ولی من که الان معدنم. بنز زیر مالر ۸۷ ایران دارم تا ۳۸ تن رو راحت میکشه فقط دو لا فنر بایر اضافه کنی
درسته بار قانونیش ۲۶ تن هس ولی من که الان معدنم. بنز زیر مایلر ۸۷ ایران دارم تا ۳۸ تن رو راحت میکشه فقط دو لا فنر بایر اضافه کنی
سلام ممنون از کلیپ خوب و جذاب که گذاشتی جناب روستا
مسلماً کمپرسی پلیسان بهتر از بنز هست اما قیمتش خیلی بالاس 5 میلیارد 400الی500 برا اون بنز هم خیلی هست واقعا اون بنز باید 3 الی 3 نیم باشه ن اون قیمتی که شما فرمایش کردید قیمت کمپرسی پلیسان یه خورده پایین تر بود خیلی بهتر بود یا کمپرسی فاوا
این مایلر ک این نشون داد همه لوازمش چینی زیاد فرقی نداره با پلیسان. فقط مارک بنز روشه. بله اگ بنز 20سال پیش باشه اونو میگن بنز ن اینا
اولا عزیز جان گول اون عدد های اسب بخار اعلام شده برای ماشین ها رو نخور اینا هیچ کدوم قدرت بنز رو ندارن مخصوصا از نوع قدیمش باید خودت بنز داشته باشی که بدونی بنز یعنی چی دوما کاملا مشخص هست که اومدی ماشین چینی رو تبلیغ کنی ولی باید بگم ماشین چینی آلیاژ نداره زیاد خودتو خسته نکن اونی که سنگین سواره خودش استاده دیگه حرف تو رو گوش نمیده و اما در آخر اینم بدون که گیربکس و موتور این نوع بنز معروف به نشکن هستند عزیزجان
دوست عزیز این بنز اون بنز قدیم نیست،جفت این ماشینا تولید چین هستن و تو ایران مونتاژ میشن
سلام ببخشید من سنگین سوار نیستم
پول همچین کامیونهای سنگینی ندارم. تا آخر عمر
ولی چه سنگین وچه سبک. موقعی که تو ایران. تولید میشوند. یعنی کیفیتخ سفر. مفت بخیر. زرر کردی
خدا پدر و مادر کارخانه ولوو بیامرزه با آن ساخت کشنده اصلا این ماشین با. آدم صحبت میکنه
انشالله هر کسی داره چرخش بورخه به حق. امام زمان
سلام عزیزان بروید از بزرگان قوم و اقوام خویش بپرسید که هشت سال دفاع مقدس چه خدمتی رانندگان زحمت کش و امانتدار ما با این کامیونهای بنز چه در خط مقدم جبهه ها و چه در پشتیبانی جبهه ها و چه در داخل کشور در پشتیبانی از جبهه ها در آن شرایط سخت جنگ وتحریم از خود به یادگار گذاشتند و تا الان ما بتوانیم ادعا کنیم که ایرانی هستیم
سلام ماشین چینیها داخل معدن بعد از 5 سال به خاطر بار سنگین و گرد و خاک هیچی ازش جا نمیماند و لی بنر بعد از 5 سال تازه آب بندی میشود بیا داخل چند تا معدن نگاه کن ببین چه خبر است و استحکام و استحلاک بنز ساده کجا و چینیها کجا
سلام.اون بنز قدیم ها بود نه سری جدیدشان
بنز طلاس خالو، باوگگم ،امکاناتش برای معدن خوبه ،نمیخاد که بره انتالیا، بنز جاده هم تولیدشو داریم که دنیا توی کفش مونده،ولی ما ،،،،،خجالتم که پولسشو نداریم ،بنز طلاس طلا
هنوز رقیبی برای معدن و راه سازی داخل ایران با این وضعیت تحریمها نیامده است برای معدن باید رینگ 3تیکه و چرخ 24 باشد و دیفرانسیل خیلی استقامت داشته باشد و ارتفاع ماشین خیلی مهم است و هزینه استهلاک بنز خیلی کم است و مخصوصا دیفرانسیل بنز به این سادگیها خراب نمیشود فقط اتاق جلو کمی مشکل دارد اگر 50 سانت داخل اتاق بزرگتر شود کافی است هنوز بنز مدل 1340 دارد کار میکند مخصوص معدن و راهسازی ساخته شده است ماشین چینی باید سالی 2 بار بازسازی شود
سلام از نظر فنی راجب پیلسان که موتور در شرایط معدن گرد و خاک مشکل ندارد و با کامیون بنز برابری میکند و فیلتر موتور خشک است یا روغنی کلا راجب موتور توضیح بیشتر بدهید ممنون
توی امکانات رفاهی کامیون بنز به داشبورد اشاره نشده، لطفا گوتاهی نکنید در مورد ماشین ۷۰ سال پیش، قدرت و گشتاور موتور کمتر از نصف، گیربکس دستی، اتاق فاجعه بدون جای استراحت، اون وقت شما از کمربند ایمنی و و آفتابگیر و بوق صحبت میکنید؟
بوق برقی؟ مگه بوق گازوئلی یا نفتی هم داریم؟
این دو تا از دو نسل با فاصله خیلی زیاد هستن انگار که توانایی یه پدربزرگ رو با نوه و نتیجه خودش قیاس کنیم
سلام چرا از برندهای اروپایی انتخاب نمیکنید الان کامیون چینی دارم دنگ فنگ یا دردسر چندسال برای یک قطعه در گیربکس خراب شده تاب برداشته کل ماشین باطل وارد کننده ماشین اشغال در اینده تف و لعنت برای خودش میماندو نفرین خانواده
به به چه امکانات خوبی بخصوص بنز فقط غیر مخارج سرویس و نگهداری بعد بیست سال سند پیلسان رو برای خودرو فرسوده باید ثبت نام کنی ولی سند بنز رو صلح عمرا کنی که نوه ها برای تقسیم ارث دعواشون نشه
بنز ۵۰ ساله تولید میشه این ماشین جواب داده ما جامانده ایم نمیتوانیم مدل بروز تولید کنیم پناه بردیم به اشغال چین
مقایسه صنعت ۶۰ سال پیش آلمان با ماشین روز چین کار درستی ایا؟
۶۰ سال پیش کجا بود پیلسان
عزیز بنز خودشو ثابت کرده یه سری معایب هم داره ک باز می ارزه ب این چینی ها اونایی ک سنگین سواران و تجربه دارن میدونن
تعمیر موتور بنز الان حدود ۳۰۰ میلیون میشه کی گفته ۱۰۰ تومن میشه تعمیر کرد
سلام
اون بنز مایلر وارداتی بود که توربو داشت و ۲۸۰ اسب قدرتش بود به شماره2628 .
ولی ۲۶۲۴ توربو نداشت !
بنزهم تعمیرکاربیشتروارزانترداره هم لوامش بیشتر وارزانترهست ومتورگریبکس ضدآلمان تاحالاکسی بهترش نساخته ولی بخاطرحکومت که نفت میده چینیهاآشغال میاره
باعرض سلام حضورهمه عزیزان وعرض پوزش،چراچسپوندین به چین،ماشین دیگه نیس کم ماشینای چینی مردمو بیچاره نکردن نمیگم بدهستن چراخوب هم وجود داره ولی نکات خیلی مهمتری هم وجود داره که زمان نشون میده ،ایرانی جماعت اولین اولویتش استحکام واستحلاک ماشینه ودومیش اینه که ماشین سرمایشه وسرمایه گذاری کرده ونمیخواد متضرربشه بنابراین شمابایدافت قیمت ماشین چینی وغیره روبعداز ۵سال کارکرد درنظربگیرین حالا بماندکه این بنز رو کلا بندز آشغالی چون مدل پایینتراش خیلی خیلی بهترهستن ونون بده.من بشخصه بعدازبیست سال کامیونداری بخوام پیشنهادبدم قطعا میگم بابودجه ۵ الی ۶ میلیارد میخوان نون ببرن سره صفرشون برن اتگو جفت یا اکتروس جفت کم کاربخرن یا بابودجه کمتربرن ان ال بخرن،ودنبال این چینی هانباشن،تعصبی روبرندها ندارم ولی تجربم اینومیگه،درضمن روشاسی ۱۶ میل چینی هم مانور ندین بهتر چون توکاربودم میگم اون شاسی بااون فنربندی انچنان لگدوضربه میزنه به ماشین وراننده که کمرو نابود میکنه،نوددرصدبارهای ما ۲۶تن مجاز تا۳۰ تن غیره مجازه کم پیش میادبیشترزدشه مگه توشهرهای خاص ومواردخاص که باهمون شاسی ۸ میل تمام ماشینها ازاف ام بگیرتا اکسور اتگو اکتروس ازاین بیشتر بارمیزننو کارمیگنن،چون الیاژ دارن وماشین نرم راه میره،ازاون مهمتر واقعا اگه دسترسی دارین ازسازندش بپرسین یبارپشت کمپرسی توشهریاجاده باربارنشستی که ریتاردریااینتاردر ۵زمانه روگیربگس ۱۶سرعته گذاشتی باهوش اصلا توعمل واجرابهش فکرکردی،راننده از اون ریناردر جزحالت اول یادوم نهایتاسوم چه استفاده ای میتونه داشته باشه،اصلافرصت استفاده پیدامیکنه بااون حجم دنده که تا دوتاریتاردبکشه بایدماشین معکوس بخوره ونزنه ریتاردخاموش میشه چون دورموتور ازمحدوده افتاده ورسیده به درجا،باری شیش دنده نیس که آهوان یاتنگه ذاغ روبره پایین روشیش بزاره وباحالت دوسه ودواقع اضطرار چهار ریتارد نیم ساعت بازی گنه بره پایین که اونم مدام به جای لنت داغ کردن باید چشماش به آمپراب وروغن باشه که نیادبالا،لطفا دیمی صحبت نکنیداین قشرزحمت مش گناه دارن کم تو جاده ها عذاب نمیکشن کم حقشون خورده نمیشه کم سختی نمیکشن اگه قراره راهنمایی هم کنید لطفا راهنمایی وانتخاب درست بذین که دعاگوتون باشن ونونی تو صفرشون بره نه تومکانیکی هاوجاده ها ودورازحونشون دره ها سرگردان باشن،
علی آقا عجب کامل و درست گفتی راننده میخواد نون ببره نمیخاد بره تو هتل بشینه ضرر بده که
به والله اگه یکیشون یه نصف روز توجاده وتو معدن پشت فرمون نشسته باشن،که بدونن راننده یاماشین دار دورازجون بیچاره چه دردسرها وچه بیخوابی ها وچه سختی هامیکشه تا یه لقمه ببره سره صفرش ،تازه اگه چیزی بمونه تهش وازمکانیکی وسرویس کاری وبیمه وباربری وپلیس راه قسردربره ومهمتر از جاده بسلامتی سالم برسه خونه تازه رسیده به اول مکافات وقسط وقرض وقوله که اول کدومو بده قسط لاستیک ،بیمه،یالیزینگ یاوامهایی که گرفته،باهزرامیدو آرزو وام وقرض قوله میخوادماشین بگیره حالابایدیاتن بده به ماشین چینی آشغال وبین ضایعات بگرده دنبال ،دلال های ماهم ماشین های اروپایی رو برسونن به قیمت خونشون ،به والله کاری به کسی ندارم حرفم اینه حالا که همه چیز دست بدست هم داده تا اینجوری به اجبار انتخاب کنیم لااقل به همدیگه کمک کنیم باراهنمایی درست تا یه خونواده زودتر رنگ آرامشوببینه ،بابا یه قرون که به کسی واسه مشین خریدن کمک نمیشه ولی راهنمایی درست چیزی از ادم کم نمیکنه،این قشر زحمت کش که یه گوشه ازاقتصاد مملکت رو میچرخونه گناه داره،من یکی به نوبه خودم هرراننده ای بخواد اقدامی انجام بده تا جای ممکن بادلیل ومنطق بهترین انتخاب رو بهش میگم وهرلحاظ فنی هم پاسخگوشم ،بپرسه باجون ودل انجام میدم واسش چون خوب میدونم چه زحمتی میکشه وچقدر مظلوم واقع میشه وچشم انتظار داره
بنز قدیمی ۱۹۲۱ بهتراز از این ۲تاهست
باسلام عزیز دل اون بنزی که تو آوردی اونجا اول اینکه بنز نیست ماکت بنز هست برو بنزهای مدل ۸۳ و۸۴ به پایین رو ببین اینها همش ساخت چین و ایرانه معلومه کیفیت همون پیلسان رو بیشتر نداره کل معدنهای ایران رو بنز و زیر مایلر ها میچرخونن حالا اومدی از پیلسان تعریف میکنی و بنز رو تخریب میکنی اونی راننده باتجربه باشه از تجربش استفاده میکنه نمیاد حرفای تورو گوش کنه و در آخر این روهم بگم که شاسی مایلر و زیر مایلر دوبل هست
با سلام وعرض ادب ماشین آلات از سواری کامیونت مینی بوس اتوبوس کمپرسی جفت تک کشنده دوازده سیلندر دوسوپر فقط و فقط بنز وبنز وبنز خدا برکتش بده خدا بیامرزه مخترع اولیشو بنز تکش از جفت ولو قویتره من اینو آزمایش کردم ولو جفت N12 چپ کرده بود با داشتن ترمز دستی در محور جلو وعقب با بنز تک با بار شش هزار آجر مثل موی تو ماست بیش از ۳۰ متر از این طرف خیابان تا اون طرف خیابان کشیدم با اینکه هردو مال یه نفر بود ودر آنجا حضور داشت گفتمش شم چشماتو ببند که آخ آخ نکنی من میکشم و کشیدم خدا واقعا برکتش بده
درود
بنز و میشه باهاش به آهستگی کار کرد و مکانیکی شو تعمیراتش دیگه همه باهاش آشنا هستند… و هر موقع هم که پول لازم شدیم میشه پولش کرد من هنوز بنز و ترجیح میدم
تشکر از وقت و اطلاعاتی که بهمون میدین
داداش اینم میگفتی که عمر مفید پیلسان یکسوم بنز هست و قیمتشم تو بازار یک میلیارد از بنز گرانتر هست . در واقع پیلسان بی درد سر فقط سه سال براتون کار میکنه و تعمیر کلی میخواداما بنز بی دردسر حدود ده سال کار میکنه وبعد تعمیر میخواد
لطفا اطلاعات ندارید صحبت نکنید
تکنولوژی کمکار فریبکارانه و عقب مونده خودرو سازهای ایرانی این بنزها رو هم زیر سوال برده.بنزهایی که یک عمره دارن به این آبوخاک خدمت میکنن،وهنوز هم این خدمت ادامه داره.آخه اون بنزای واقعی کجاو این بنز تقلبی کجا.. تازه دارین با این چینی جدید مقایسه ش میکنین.بنز هرچه قدر کارکنه عیارش میره بالا وبازم یک بنزه.. اما یه لحظه فکرشو بکنید که بعد چند سال کار بار سنگین از این چینی خوش خطو خال چی باقی میمونه.بنزو هرجا بزنی نه نمیگه کوه دشت دره رودخونه بنز میکنه و میره..
راست میگی امکانات نداده ولی سوارش که میشی میدونی صحیح سالم به مقصد میرسی ازروزی که این ماشین جدید امدجوان ما روزیرخاک میکنه راه خوب میره ولی برای کامیون راه رفتن ملاک نیست یواش رفتن ملاک کارما وقتی یک ده چرخ ۲۶تن یک تریلر،۴۴تن توجاده وای میسته باترمزنه چون همه باد ولی خدابرکت به بنز بده یواش میره همیشه وای میسته
تکنولوژی کم کار فریبکارانه و عقب مونده خودرو سازهای ایرانی این بنزها رو هم زیر سوال برده.بنزهایی که یک عمره دارن به این آبوخاک خدمت میکنن.و این خدمت هنوز هم ادامه داره.آخه اون بنزهای واقعی و اصل کجا و این بنز تقلبی کجا که آوردین با این چینی امروزی مقایسه ش میکنین.بنز هرچقدر کارکنه عیارش میره بالا وبازم یک بنزه.. یه لحظه فکرشو بکنید که بعد چند سال کار سنگین توو خاکو زمین های ناهموار از این چینی خوش خطو خال چی باقی میمونه…بنزو هرجا بزنی نه نمیگه یک کامیون آفرودی بی نظیره.. البته اون قدیمیاش نه این بنز پلاستیکی کاغذی..
بنز هر چی باشه بنزه ….به فول معروف بنز نون در بیاره و بس …داخل روستا تعمیر کارش هست و لوازم ارزون ….بار هم تا بخوابی میبره …فقط راننده کنی اذیت میشه که در قبال کاری و پولی که درمیاره می ارزه ……
باسلام درود جناب روستا ماشین چینی ازنظر امکانات رفاهی داخل کابین راننده درآسایشه ولی ازنظر استحکام ومقاومت وقدرت هیچوقت حریف ومقابله بامثل بابنزنمیتونه باشه تنها عیب بنز کوچک بودن کابین وازنظرگرمایشی وسرمایشی یه خورده ضعیفه که اونهم چاره وراهکارداره یعنی باطلا برابری میکنه البته بنزهای یه دهه قبل .باتشکر ازاطلاعاتتون
اول که بنزتون موتور چینی هست بدنه و شاسی هم ایرانی و اصلأ خوب نیست بهتره با بنزهای مدل 84 به پایین مقایسه کنی حتی مدل 54 هم از این پلیسان بهتره چون استقامت داره ضرب المثل هست میگن نون تو گازه گازم تو بنز
اگه خوب نبود ۵۰ سال تولید نمیشد
سلام. بستگی داره به کار تا کجا بخواهی استفاده کنی .تومعدن بنز حرف اول میزنه ولی بدرد جاده نمیخوره.فقط درآمد مهم نیست راحتی راننده و آرامش هست که حرف اول میزند.متاسفانه تو ایران به خاطر ارزونی قطعه اول راننده بد بخت باید فکر دوام ماشین باشه تا راحتی صندلی وزیرپا.در ضمن ابدا مقایسه برند بنز باهر برندی جایز نیست همچنان سالار ونوس بده هستش
بنز چینیشم بهتره هم ایرانی هم آلمانی هم عکسش هم ازش حرف زدنش هم قیافیه 50سالش هم باک ادبلوش هم باک گازوئیلش بهتر از ماشین بی پدر و مادر بی دات چینی هست چرا بنز بنزه ولی ویاسام تا نیومده به ایران دو تا اسم عوض کرده سیتراگ و الان یه عکس فیلم چسبوندن به جلوش شده پیلسام چای بنز با همه قیافه 50سال پیشش و آکتروس الان همان بنزه ……..بنز …..بنز …..بنز …وسلام
حیف پول کسی بخوادبابت ماشین چینی بده صدای بنز شرف داره به هرچه ماشین چینیه
دوستان عزیز از طرز فکر شماها خیلی خوشم میاد با همین طرز فکر ه که ویزیت مشما داره روز به روز بد بدتر میشه . بنده خدا شما چی فکر کردید که بنز بنز میزنی درسته بنز بهترینه نه اینکه بنز 60سال پیش با مشکلات که مردم بر خودشون درست کردن مجبوریم کامیون بنز با چینی مقایسه کنیم خوب چرا . با خودتون فکر کردید اینقدرم ندازید تقصیر چین بی کیفیت .همین چین داره بر بهترین شرکتها داره تولید میکنه خود مشما نمیخوایم کیفیت دار بیاد تو ایران . وگرنه همین بنز فقط همین مدل اونم از60سال پیش بنز دیگه مدلی نزده دیگه تولید نکرده . من نمیگم به روز به روز ولی 60سال پیشم و فقطم همین طرح بخدا خودمون داریم به خودمون ظلم میکنیم اینا همه از دست خودی شده بعدم میگیم اشغال های چینی اگه چین اشغال تولید کنه چند تا برند معروف باکیفیت نمیان نمیدم باسشون تولید بکنه. مشما خودمون رو به چیزای بی کیفیت آوردیم اونم با قیمت چند برابری. ارزش اون چیز
سلام….آخه کدوم عاقلی بنز رو با پیلسان یکی میکنه ….یک پیچش می ارزه به کل چین…البته بنز جدید هم دست کمی از آبجی پیلسان نداره …
مقایسه کمپرسی که اینجوری نمیشه باید با جفتش با تناژ مساوی بار بزنی تو یک گردنه تند مشخص کنی که کدومش وضعیت بهتری داره این چیزایی که تو میگی میشه توی کاتالوگ ماشین هم بخونی
کمپرسی رو که اینطوری مقایسه نمیکنند باید هر دو تا شون رو بار مساوی بزنی تو گردنه ببینی کدومش شرایط بهتری داره
رانندههای قدیمی اگرحرفه ای شدن مدیون بنز هستند.
کارشناس پیلیسان هم قدرتش مسل خودته جوجه از بنز تو نگو
صفابنز
یعنی چی ،،،،داشتن کمر بند در ماشین بنز
بنز های جدید از بنز های قدیمی بهتر هستن فقط ایراد کوبلینگ دارن که اصلاح میشن ولی دوام بنز در طولانی مدت ارزان بودن قطعه ها در دست رس بودن چون ۵۰ ساله ایران هم مکانیکش هست هم در بقالی ها لوازمش هست همه لولزمشم تولید کننده های داخلی کپی کردن و چون تعدادشون بالاست تولید میشه بعد در مورد تصادفات بنز با دماغ امنیت راننده بالا هست نگاه کردن و کنترل اب و روغن و … در با دماغ راحتره و در جاده های خاکی و معدنی که دستنداز های افقی ریز بر اثر حرکت شاهنگی دهچرخ ایجاد میشه در بنز احساس نمیشه ولس در پیلسان و امیکو … که خیلیاشون کیسه باد هست تعلیقشون پدر رانتده در میاره قسمت گلگیر و سپر و لمی ها پیلسان فایبر گلس هست بعد یه ندت دوم نمیارد در دست انداز های معدنی برای معدن اصطلاح کم طول عمر زیاد بنز بهتر اسب بخار زیادم در شرایط سخت معدنی به گیربکس و دفرانسیل زور میاره و دست راننده اعلب باعث خرابی زودتر از انتظار قطعات گیربکس دفرانسیل میشه ولی بنز طوری طراحی شده که راننده نتونه به گیربکس و دفرانسیل زور بگه همخوانی بین موتور مجمدعه گیربکس و دفرانسیل خیلی عالیه
خجالت بکش..
این آشغال چینی رو با بنز مقایسه میکنی..
اصلا سن و سالت به این حرفها نمیخوره
بنز نون بده است..
این آشغال چینی ۵ سال دیگه نمیشه نگاهش کرد چون آلیاژ نداره
با سلام خدمت آقای روستا با تشکر بابت مقایسه وزحمت های که میکشین برای معرفی و مقایسه خودرو های سنگین لطفاً اطلاعات خود رو بالا ببرید و باعث هدر رفت زحماتی که برای ساخت ویدیو ها نشوید کامیون بنز در قسمت شاسی از زیر اتاق جلو تا روی محور عقب دیفرانسیل شاسی دولایه دارد که فقط از زیر خودرو قابل مشاهده است و در قسمت فنر بندی به دلیل کم کردن تعداد فنر از طرف شرکت برای پایین آمدن ارتفاع خودرو تعداد فنر کم است و قابل اضافه شدن در هر دو قسمت جلو وعقب را دارد با تشکر
سلام ممنون از شما
اگر شما این بنز رو با کمپرسی بنز 2024 صفر آلمان هم مقایسه کنی بازم یه عده میگن بنز قدیمیه خوبه و نون بده هست و تعمیرش آسونه و از حرفا متاسفانه نمیشه با جهل و کم دانشی برخی مبازره کرد
سلام شاسی بنز دوبل لطفا مقایسه با غرض صورت نگیره بلکه بصورت کارشناسی وحرفه انجام دهید
از سال 72 ماشین سنگین داشتم مایلر، هشت سیلندر تک کمپرس، آمیکو، آمیکو، بنز دماغ دار تک درست ه بنز امکانات کمتری نسبت به کامیون های جدید چین داره ولی بنز قُلک پس اندازه خدا برکت به چرخش بده بعد قابل توجه کسانی که تازه به دوران رسیدن و میگن این بنز نیست تمام چینی بله ما هم قبول داریم بسیاری قطعات ش چینی ه ولی چون پلتفرم و چهار چوب همان بنز آلمانی همان سادگی و بی خرجی را داره خیلی ها قبولش دارن و همون بنز آلمانی او را خطاب می کنند البته بنز دماغ فقط برای کمپرسی و معادن غیر این برای کشنده همین چینی ها حسابی جواب داده و شاکر خدا هستند مالکین آن ها اگر هم داشته باشه کشنده ولوو حرف اول و آخر را میزند
مقایسه بیخودی هستش
بنز مدنظر برا معدن و کار ساختمانی هستش.
پلیسان بیشتر برا کفی.
جنس طراحی موتور و گیربکس بنز شبیه طراحی کار تراکتور هستش
قطعات بنز همه اش ایران تولید میشه حداقل پدر مادر داره
چینی ها اکثرا طراحی و برند دوتا شرکت هستن که هزار برند شدن
اگه ایرانخودرو بتونه اتاق رو با اتاق زتروس بنز بروز کنه و موتور رو هم اکسوری کنه دیگه حرفی نیست
بنز کجا بود این آشغال حیف اسم بنز که روی این آشغال داخلی گذشت بنز کجا بود بابا حیف آرم بنز اسم بنزهمون چینی سگ شرف داره به اون آشغال که اسمش بنز آشغال ۱۰۰۰سال پیش 💩💩💩💩🤢🤢🤢🤢🤮👎👎👎👎👎👎
آشغالی به اسم بنز حیف اسم بنز💩💩💩🤢🤢🤢🤮🤮👎👎😅😅😅😅🤣🤣🤣🤣جوک سال به اسم بنز
فقط یک قطعه همین به اسطلاح بنز را نام ببرید که از آشغالترین چینیها بیشتر کار بکنه؟ همینهایی که فقط از روی تعصب طرفداری ارابه های مرگ رو میکنند بپرسین میانگین کیلومتراژی که با یک بار تعمیر موتور همین آشغال ایران خودرو میتونند سواری بگیرند با یک بار تعمیر موتور آشغالهای چینی در شرایط مشابه چقدر هست؟ و هزینه اگر دونستند! ۲۸۰ اسب بخار الان برای ۶ چرخ خیلی کمه! ۱۰ چرخ که سهله. برای خودتون ارزش قائل بشید. آشغالترین چینیهای موجود سگش شرف داره به واگن هود. نه ایمنی داره نه آرامش. راننده ای که حاضره سوار واگن هود طراحی جنگ جهانی بشه قطعا نه برای خودش ارزشی قائل هست نه چیزی از ماشین سرش میشه. خودم ترجیح میدم سوار ماشینی بشم که چند درصد بیشتر هزینه داشته باشه اما امکانات بیشتری داشته باشه. ساختن و سوار شدن به ماشینی که در قرن ۲۱ حتی نمیتونی آینه هاش رو تنظیم بکنی افتخار که سهله باعث شرمندگیه. برای خودتون ارزش قائل باشین
شما برو یک آمار بگیر تعداد کشته هایی که بنز داده نصف ماشین های چینی هس که ۱۰ ساله وارد شده در ضمن برای معدن امکانات مهم نیست این استحکام نه راحتی درسته اسب بخارش کمه ولی در معدن بالای ۳۰ تن باهاش بار گیری میکنیم آخ نمیگه الان تو معادن بنز هایی مدل ۴۰ هست ولی هنوز داره مثل اسب کار میکنه و از سال ۹۰ به بالا بنز ها ساخت چین شد وگرنه از ۹۰ یه پایین مونتاژ ایرانه و قطعاتش ساخت آلمان شما هوو ای که مدل ۹۰ هست رو نگاه کن که ساخت چینه تو جاده راه میره ازش قطعه میریزه باز تو میگی بنزبه درد نمیخوره
شما برو یک آمار بگیر تعداد کشته هایی که بنز داده نصف ماشین های چینی هس که ۱۰ ساله وارد شده در ضمن برای معدن امکانات مهم نیست این استحکام نه راحتی درسته اسب بخارش کمه ولی در معدن بالای ۳۰ تن باهاش بار گیری میکنیم آخ نمیگه الان تو معادن بنز هایی مدل ۴۰ هست ولی هنوز داره مثل اسب کار میکنه و از سال ۹۰ به بالا بنز ها ساخت چین شد وگرنه از ۹۰ یه پایین مونتاژ ایرانه و قطعاتش ساخت آلمان شما هوو ای که مدل ۹۰ هست رو نگاه کن که ساخت چینه تو جاده راه میره ازش قطعه میریزه باز تو میگی بنزبه درد نمیخوره
شما برو یک آمار بگیر تعداد کشته هایی که بنز داده نصف ماشین های چینی هس که ۱۰ ساله وارد شده در ضمن برای معدن امکانات مهم نیست این استحکام نه راحتی درسته اسب بخارش کمه ولی در معدن بالای ۳۰ تن باهاش بار گیری میکنیم آخ نمیگه الان تو معادن بنز هایی مدل ۴۰ هست ولی هنوز داره مثل اسب کار میکنه و از سال ۹۰ به بالا بنز ها ساخت چین شد وگرنه از ۹۰ یه پایین مونتاژ ایرانه و قطعاتش ساخت آلمان شما هوو ای که مدل ۹۰ هست رو نگاه کن که ساخت چینه تو جاده راه میره ازش قطعه میریزه باز تو میگی بنزبه درد نمیخوره
ارسال دیدگاه