تست جاده ای کامیون پیلسان ۵۴۰ جدید با ۳۰ تن بار در گردنه خسرو شیرین

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleدر این ویدیو برای اولین بار در ایران سراغ تست جاده ای کامیون پیلسان ۵۴۰ جدید رفتهایم که با ۳۰ تن بار خالص در یک گردنه صعب العبور و طولانی که معمولا اکثر کامیونها در آن با چالش مواجه میشوند این کامیون را به چالش کشیدیم. لطفا پس از مشاهده ویدیو و خواندن مقاله نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
ویدیو تست جاده ای کامیون پیلسان ۵۴۰
مقایسه پیلسان ۵۴۰ جدید با پیلسان ۴۸۰
کامیون پیلسان ۵۴۰ جدیدترین کامیون پیلسان است که از امسال وارد بازار شده است و قیمت پیلسان جدید ۵۴۰ در بازار ۷ میلیارد و ۶۰۰ است که گرانترین محصول دنیای ماموت به حساب میاید که تحت لیسانس مان آلمان در چین مونتاژ و تولید و سری جدید آن نیز در ایران تولید و عرضه میگردد.
در پیلسان ۵۴۰ جدید طول شاسی ۲۰۰ میلی متر افزایش یافته و فاصله محوری نیز ۳۰۰ میلی متر افزایش یافته است.
حجم موتور در هر دو مدل یکسان است اما قدرت پیلسان جدید با توجه به تغییرات در سیستم سوخت بیشتر است و ۶۰ اسب بخار نسبت به پیلسان ۴۸۰ قدرت بیشتری تولید می کند.

در پیلسان جدید ۵۴۰ باتری د. کنار شاسی قرار گرفته و جایگاه مخزن ادبلو نیز تغییر کرده است.
صفحه کیلومتر دیجیتال و صفحه دیجیتال روی داشبورد نیز طراحی داخلی این کامیون را آپدیت و مدرن کرده است و روکش چرم این کامیون نیز با کیفیت بالا و دوخت اختصاصی از مزیتهای اصلی این کامیون جدید نسبت به نسخه قبلی یعنی پیلسان ۴۸۰ به حساب میاید.

مقایسه کامیون پیلسان ۵۴۰ با بایک
مزیت اصلی کامیونهای پیلسان این است که تحت لیسانس مان آلمان در چین تولید می شوند و به همین دلیل از نظر کیفیت و مونتاژ نسبت به دیگر کامیونهای چینی در ایران یک سر و گردن بالاتر هستند.
مزیت دیگر کامیون پیلسان کابین جادارتر آن نسبت به کامیون بایک به حساب میاید و از لحاظ گیربکس هردو کامیون در یک سطح قرار دارند.
از لحاظ موتور کامیون بایک ۲۰ اسب بخار قدرت بیشتری به نسبت کامیون پیلسان داراست اما موتور کامیون بایک کامینز بوده و موتور کامیون پیلسان موتور تحت لیسانس مان است که توسط سینوتراک در چین تولید می شود و از نظر موتوری حدودا در یک رده قرار می گیرند زیرا هردو موتور از نوع ۱۳ لیتر هستند.
از نظر کیفیت و متریال درون کابین نیز هر دو کامیون در یک رده هستند و از نظر اپشن تنها برتری و تفاوت بایک مجهز بودن به سنسور هشدار خواب آلودگی است و هر دو کامیون مجهز به سیستم کروز کنترل تطبیقی هستند.

مزایا معایب کامیون پیلسان ۵۴۰
به عنوان مزیت کامیون پیلسان جدید با قرار گرفتن باتری در کنار شاسی مشکلات تعویض باتری و ترکیدن باتری را ندارد و تعلیق چهار بالن شاسی و اتاق همراه با میل موجگیر را دارد که بهترین تعلیق در کامیونها به حساب میاید. این کامیون دارای موتور ۱۳ لیتری با حجم بالا که در سربالایی طولانی همانطور که مشاهده کردید عملکرد خوبی داشت. همچنین پیلسان ۵۴۰ دارای کابین بزرگ و جادار با طراحی امروزی و صفحه کیلومتر دیجیتال و روکش چرم خوب بوه که شرایط و امکانات خوبی برای راننده فراهم می کند.
در بخش معایب باید گفت کامیون جدید پیلسان ۵۴۰ به دلیل افزایش طول شاسی و افزایش فاصله محوری برای کاربری هایی مانند بعضی از یخچالها ممکن است دچار مشکل شود که نیاز است جای ریش عوض شود.

مشخصات فنی تست جاده ای کامیون پیلسان ۵۴۰
کامیون پیلسان ۵۴۰ دارای موتور ۶ سیلندر خطی ۲۴ سوپاپ ۱۳ لیتری مطابق استاندارد آلایندگی یورو ۵ با قدرت ۵۴۰ اسب بخار وگشتاور ۲۵۰۰ نیوتن متراست.
این کامیون مجهز به گیربکس AMT مجهز به ریتاردر پنج مرحله ای و امکانتعویض به صورت دستی است.
کامیون پیلسان ۵۴۰ یا مخزن سوخت از جنس آلومینیوم با ظرفیت۴۰۰+۸۶۰ لیتر و مخزن ادبلو با حجم ۴۰ لیتر دارای سیستم تعلیق جلو فنرپارابولیک به همراه میل موج گیر و کمک فنر و سیستم تعلیق عقب بادیچهار بالنی با قابلیت تنظیم دستی و اتوماتیک است.
سیستم ترمز این کامیون دومدار مستقل پنوماتیکی و ترمزهای جلو و عقبدیسکی بوده و مجهز به ترمز هوشمند ABS، ASR، سیستمEBL، سیستمEBS-ESC و ترمز اگزوز و ترمز موتور اتوماتیک EVB است.
کابین کامیون پیلسان ۵۴۰ تحت لیسانس مان آلمان بوده و سقف بلند ودارای دو تخت خواب عریض مجهز به جک بالابر هیدرولیکی والکتریکی، تعلیق بادی اتاق مجهز به ۴ ،بالن بادگیر سقف و جانبی و صندلیهای چرمیبا قابلیت گردش صندلی شاگرد است.
از سری امکانات و تجهیزات این کامیون میتوان به مانیتور ۱۲/۳ اینچی لمسی، بلوتوث، صفحه کیلومتر دیجیتال، دوربین دید ۳۶۰ درجه،فرمانمجهز به دکمه های کنترلی و دارای پدال تنظیم با قابلیت جابه جایی،پردههای جانبی شیشه بالابر برقی، سیستم تهویه مطبوعاتوماتیک، چراغمطالعه مه شکن جلو و عقب، چراغ روز، چراغ جلو مجهز به نورسنجاتوماتیک، آفتابگیر ، باتری بوق بادی و برقی، پیشگرم کن برقی، فیلتر ابگیرسوخت با عمر طولانی سیستم گاز درجا، آفتابگیر داخلی و جانبی، ریموتقفل درب ها، کروز کنترل، قفلمرکزی، تاخوگراف، سیستم دوربین چهار جهتبا قابلیت ثبت و ضبط، بخاری درجا، دارای مجوز حمل کالای خطرناک(ADR)، کولردرجا، یخچال، سیستم کمکی حرکت در سربالایی (HSA)،سیستم مانیتورینگ فشار لاستیکها (TPMS) و سیستم هشدار خروج ازخط(ADWS) اشاره کرد.
برای خرید و فروش کامیون و خرید و فروش کشنده میتوانید به آگهی ها در وبسایت باکامیون مراجعه کنید.







شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
-
62 دیدگاه
با تشکر . اما چرا اینتاردر گیربکس و شرایط پایین اومدن از گردنه رو بررسی نکردی
گواهینامه رانندگی پایه یکم و دوم انجام میدم نیاز داری واتساپ درخدمتم
نیستت تو واتساپ
اینتاردر فعال بود موقع پایین اومدن. اینتاردر نگهداشته بود ماشین رو تو شیب
عالی آموزنده بود
خدا قوت
با دایون 550. V9تست جاده ای بگیرید لطفاً
من که نمیتوانم بخرم واقعا 7 ملیارد تومان با حقوق راننده گی میشود جمع کرد ولی خوش بحال هر کس که میتواند بخرد
بسیارعالی ، واقعامن بیشترازتوضیحات راننده جوان لذت بردم تاازماشین ، دست مریزاد…
👏👏👏👏👏👏👏👏
با ماشین خالی میری قیافه میگیری پشت درایدن نمیتونی
بشینی
با ماشین خالی میری قیافه میگیری پشت درایدن نمیتونی
بشینی
اینا همه حلبیه
خداییش ایران کامیون خدا رو هم بسازه ایرانیها کاملا ریدن.خودباخته شدن
گرونترین محصول ماموت مگه دیماکشنده نیست!؟
جان خودت آقای روستا یه فیلم بررسی از بنز ۱۹۳۰ بزار خدا خیرت بده
عالی بود قیمت چنده
بسیار عالی بود لطفا قیمت وشرایط فروش …
اونیکه داخل صندوق عقب ۲۰۷ نشسته چی میگه؟؟؟
سلام حجی فکر کنم قیمت پایین گفتن هنوز جا دارد بالاتر بگن
سلام
اگه میشه تست جاده کشنده ویرا 490 انجام بدید
فکر کرده فقط خودش رانند است این ماشین خالی بود
اگه سی تن بار داره چرا لاستیکها نشون نمیده
فکر کرده فقط خودش رانند است این ماشین خالی بود
اگه سی تن بار داره چرا لاستیکها نشون نمیده
فکر کرده فقط خودش رانند است این ماشین خالی بود
اگه سی تن بار داره چرا لاستیکها نشون نمیده
این ماشین همه چیزش مال مان هست بعد چرا قیمتش از مان بیشتره
عالی بود. لطفا تست جادیی کشنده کاایکس۵۲۰روبزار.ممنون ازشما
داداش کشنده بایک رو با موتور 13لیتری رونمایی کردن
ولی با موتور 11/8لیتر به بازار عرضه شد
همون موتور فوتون دیما و….
بایک با همون موتور X13 که رونمایی شد به بازار اومده.
اونیکه داخل صندوق عقب ۲۰۷ نشسته چی میگه؟؟؟
مگه فضولی چی میگه
به نظر بیشتر به آگهی بازرگانی شبیه بود تا تست و بررسی میدانی یعنی این ماشین هیچ عیبی نداشت بگی
فقط بایک x9
شما هپونی نبودی که به اگزوز میگفتی دود کش اقای روستا کی و کجا وبا چه تجربه ومدرکی کارشناس شدی که ما نفهمیدیم.یه عده ادمایه ساده و الاهی هم نمیدونن فکر میکنن چون چهارتا کلیپ گذاشتی واقعا دانش این رو داری نکن داش اون از اون فاو بدبخت که جفت لاستیکاشو ترکوندی اینم مزخای موتورشو جام کنی که چی بزار بنده خدا یه نونی بخوره از این ماشین ازنقدرم تبلغ ماشینا رو نکن وهسه اطن مردمه ساده که برن خودشونو تو قسط بترکونن وهم خودشونو هم این کار رو ضایع کنن .خدا نگهداره هر چی شوفره با غیرت وزحمتکشه.یا حق
تست ولوو رو هم بزارید لطفا
والا به پیر به پیغمبر خسرو شیرین اصلاً گردنه نداره من خودم بچه اونجام
سلام:آقای روستا خسته نباشی،اگه ممکنه،تست جاده آی کاایکس ۵۲۰ بی زحمت انجام بده .ممنون
اقا اشتباه نکنین بخرین وقتی خریدین بعد متوجه میشین چی خریدین ماشینه یا تانک ماشین سنگین میخوای بخری فقط هووو اونم اونهایی که اول امدن ترمز نداشتن سری اول ماشین اسکانیا گرمه جاجرم بودءرمه ایها میگففتن از اسکانیا بهتره هووو ببخشید من از ماشین سنگین نگاه کردنش از دور بلدم
بزار یک سال کار کنه بعد ببینید چی میشه.
چرا عیب های ماشینو نمیگن واقعا که
توی کفی اگر پا رو از گاز بردارید و سرعت با سرعت کروز یکسان باشه، کلاچ رو آزاد میکنه تا ماشین خلاص بشه و برای همینه دور موتور میاد پایین. اگر گاز بدید دوباره کلاچ رو درگیر میکنه و دور میره بالا.
شاکمن ۵۲۰ دقیقا دنده کشی و معکوس بدون نیاز به دستی کردن ، معرکه دنده میده شاکمن
چنان قدرتی که تبلیغش میکردی رو نداشت
چرا ماشین را خلاص کرده بودی؟ با ٩٠ تا سرعت ماشین تو دنده N بود.
سلام کسی شماره داره که گواهینامه بده معتبرباشه
همه گفتی آقای روستای ولی اینها همش کلاس لحطه ای هست. کامیون. نون بده بنز؛وماک. ۱۹۲۱. ناز
همه گفتی آقای روستای ولی اینها همش کلاس لحطه ای هست. کامیون. نون بده بنز؛وماک. ۱۹۲۱. ناز
برای مارانندهای که معلوماتمام بسیارکمه باید همان هوو۲۰سال پیش تبدیل کنن به پیلسان بدن به دست راننده خداتومن پول بگیرین چراتوایران ماشین صفر مانندبنز۱۸۵۲یااف اچ ۵۰۰یااسکانیایارنونمیادتاراننده ازکارش لذت ببرهمش ازاین بی کیفیتها چینی تواین کشورمیاد ایرانی باید بهترمادک اروپا سوارشه نه این ماشینهای چینی که برای خودشو خوبه
داداشی که داری تست میگیری هرکاری کنی هیچی ماشین اروپا نمیشه توهم به اون افرادی که وطن پرست نیست وفقط فقط به فکرجیب منافع شخصی خودشان هستن بگوازاین ماشینها که ۲۰ساله دارن تواین کشورمیارن دست بردارن راننده گناه داره
وقتی دولت و مجلس فقط به فکر خودشون و پر کردن جیب خودشون باشند دیگه جای برای مردم نیست . سود دولت از خودروهای چینی خیلی بیشتر از صادرات نفت هست و چند برابر نفت صادراتی درآمد دارند . نفت رو با قیمت پایین میفروشند و جبران این خسارت رو با چند برابر سود از مردم بدبخت میگیرند . تا کی میخواهید به این روشهای کثیف ادامه بدید . بگذارید مردم یه نفس بکشند و جایی برای دین و ایمان مردم هم بگذارید
گردنه خسرو شیرین یکی از گردنه هایی هست که وقتی با سواری وارد گردنه میشی اصلا متوجه نمیشی که داخل گردنه ای این کجاش صعب العبوره
فقط ولوو
فقط نیسان
فقط شغل آزاد رانندگی شغلی نیست 20سال ماشین دار بودم هیچ خیری نداد کارم میکردم
سلام خسته نباشید خدا قوت اگه میتونید تست جاده ای دافران نیوفیس رو بزارید ممنون
دروغ بود همش
با سلام. خدا قوت آقا علیرضا، همیشه پاینده باشی. لذت بردیم. همین که وقت میذاری و با ویدئوهای خوبت باعث راهنمایی میشی ی دنیا ارزش داره. تنت سالم. یا علی مدد…
سلام دوستان سنگین سوار میخواستم مشورتی باشما داشته باشم با۵۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰تومان چه ماشینی بگیرم بهنظرشما؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام دوستان سنگین سوار میخواستم مشورتی باشما داشته باشم با۵۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰تومان چه ماشینی بگیرم بهنظرشما؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
اقایکه۵ملیاردداریبروگوسفندبخرخیلیببشترسودمیکنی
ارسال دیدگاه