فیلم امکانات ولوو افاچ۱۶ نسلیک سیساله،پرآپشنتر چینیهای امروز

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleدر این ویدئو کامیون ولوو اف اچ۱۶ نسل یک ،نسل افسانه ایی کامیون های ولوو را مورد بررسی و معرفی برای شما عزیزان قرار داده ایم.
این کامیون یکی از فول ترین کامیون ولوو ها و یکی از بکر ترین کامیون های ولوو اف اچ نسل یک در دنیا بحساب می اید که در این ویدئو امکانات و ویژگی های اولین نسل ولوو اف اچ که قدیمی ترین اف اچ نیز بحساب می اید را برای شما شرح داده ایم.
ولوو اف اچ۱۶ نسل یک
از سال ۱۳۸۲ ولوو اف اچ نسل یک توسط سایپا دیزل در ایران مونتاژ میشد اما سیاست سایپا دیزل در تمام نسل های ولوو اف اچ به این صورت بود که کامیون هایی با حداقل اپشن و امکانات را سفارش گذاری میکرد اما کامیونی که در ویدئو مشاهده میکنید مدل ۱۹۹۳ است که در آن سال ها نیز این مدل کامیون در ساده ترین حالت ممکن به کشور وارد و مونتاژ میشد و به همین دلیل امکانات ولوو اف اچ که در ویدئو مشاهده کردید را ما در سال های پیش بر روی کامیون های ولوو شاهد نبودیم.
ولوو اف اچ نسل یک از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۰ تولید گرديد و در سال ۱۹۹۴ کامیون برتر سال اروپا نیز شد
موتور های شانزده لیتری ولوو از همان سال ها بر روی کشنده های اف اچ مورد استفاده قرار گرفت و در آن سال ها ولوو ها با نام اف اچ۱۶ و اف اچ ۱۳ و اف اچ۱۲ بعنوان نسل بندی نام گذاری میگردیدند.
اما پس از نسل سوم به دیگر اعداد به معنی نسل کامیون اف اچ نبودند و تنها به معنای میزان حجم موتور بیان میشدند.
این کامیون نسخه فول آپشن اف اچ۵۲۰ است که موتور ۱۶ لیتری را دارا بود پس از چند سال در سال ۲۰۰۷ با پیشرفت تکنولوژی ولوو دیگر موتور های ۵۲۰ اسب بخاری ولوو با حجم ۱۴ لیتر ارائه گردیدند.
در سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۰ ولوو اف اچ۱۶ ها در قوی ترین نسخه تنها ۶۱۰ اسب بخاری بودند و تنها برای کامیون های کشنده فوق سنگین مناسب حمل بار های فوق سنگین مورد استفاده قرار میگرفتند.


شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
17 دیدگاه
این دوتا دکمه که میبینید ……آخرش چی شد و این دوتا دکمه چی هستش
فروشی نیست بیام بخریمش بیارم توایران.
نمیدونه چون نداشتیم هنوز از دنیا ۱۵۰۰ سال عقبیم چه خوشتون بیاد چه نیاد
طفلک رانندگان ایرانی.نه امکاناتی نه احترامی ونه…..هنوز باید با کلی اقساط سنگین وبدبختی وبیخوابی ودربه دری یه ماشین چینی بخرند تازه این قشر یعنی ماشین دا ر به حساب میاند اما اخرش یه ماشین اشغال چینی رو دستشونه .رانندگان ایرانی برای همه قشری کار میکنند اما خودشون هیچ وهیچ.یه عمر جوانی رو میگذارند برای دلال وشرکت مونتاژ کار اشغال چینی.لعنت بر مسببین امر
سلام.ممنون از زحمت شما دوست خوب.خیلی خوبه که اطلاع رسانی میکنی.چند موضوع بود که خواستم بدونی. اولا گیربکس اینها آی شیفت نیست بلکه گیربکس ۱۹۰۰ هست و ۶سرعته اوردار که همون ۱۲ سرعته میشه.دوما کارکرد ماشین ۹۰ هزارتا بود نه ۹۰۰ هزار.سوما اون کلیدهایی که روی کیلومتر رو چرخوندی کلیدهای تاخوگراف سه حالته (فعال خدمات استراحت) است.چهارما اون کلیدی که گفتی گرمکن موتور در واقع ترمز موتور (خفهکن ریتاردر) بود و این مدلها ترمز موتور یا ریتاردر روی دسته راهنماها نیست.و یه موضوع مهمتر که فراموش کردی بگی در مورد این ماشین اینکه آیا اِلدار بود یا بدوناِل.
ولی واقعا کار خوب و مهمی انجام میدی خسته نباشی.این اطلاعات هم واسه تکمیلی خوبه
موفق باشی
سلام سعید جان … آفرین یه شما دقیقاً درسته و مرحبا به شما👏🏻
طبق تجربه شخصی اصولاً تمام کامیونها وحتی خودروهای چینی علیرغم ظاهر مدرن به هیچ عنوان با خودروهای اروپایی ژاپنی ویا ایالات متحده قابل قیاس نیستند.برای راننده هندلینگ قدرت آسایش وخصوصا دوام وتاب آوری مهمه .اپشنها اولویت رانندگان حرفه ای نیست ولی مزیت است .کدام راننده مثلاً آف هاش ده ساله سالم رو با دانگ فنگ صفر عوض میکنه؟کامیون سازهای حرفه ای عاشق نقد تولیداتشون توسط رانندگان حرفه ای هستن .البته در خارج آنقدر انتخاب اسانه که مجبورند به مصرف کننده احترام بزارند.
ولا الان بندر امام وضع باراینقدر خراب هوا شرجی امکانات صفر الحمدالله داره تعطیل میشه خواهشمند کم کلا بزارین سر مردم کامیون چینی واروپایی بسه رانندها را دارین بدبخت میکنین کرایه شده پس ازمرگ فقد درآمد نقدی دلال باربری وکارکنان گمرک وپایانه شیره راننده دارین خشک میکنین
سلام برادر روستا، کلیپ های قشنگی درست میکنی همشهری، احساس میکنم با شما قبلا همکلاس بودم، پدر منم رانندس ، الان عسلویه هستیم، اگه برات ممکنه از کامیونت ها هم کلیپ بسازین، مثله الوند و جک ۶ تن ، خودتون چه پیشنهاد میدین؟
سلام ممنون از شما حتما.کامیونت ها الوند ام4 و جک و فورس رو پیشنهاذ میکنم البته هر سه موتور یکی هس
سلام دوست عزیز میشه بفرماید به پول ما یا همان دلار یا لیر چنددرمیاداونوقت میشه باهاش همانجا کارکرد
بیچاره رانندهای ایرانی نه ماشین خوب با امکانات بلکه همه چینی بیکیفیت با این لوازم گرون واسفاتهای تکه تکه چرا پیمانکار این اسفاتها را دادگاهی نمیکنن آسفالت بعد از سه سال تکه تکه میشه ماشینهای راننده بیچاره هم اوراق میشن
♥️که از ترکیه بر میگردی
سلام كاش اينو مسوول وريس انجمن خودرو سازان داخلي كه با حمايت از قطعات داخلي وماشين هاي چيني مردم وراننده هاي مملكت راناديده كرفته وخون مردم راشيشه كرده وباعث قتل عام مردم كشورمون شده اند كه منافع مالي خود رافقطفقط ميبيند
نظر به اینکه تاجر های ایرانی همیشه از کارخانه ماشینهای درجه ۳میخریدند و به قیمت درجه یک میفروشند یعنی در ایران کلاه برداری از اول انقلاب شغل این از خدا بی خبرها هستش با این همه گناهی که اینا در حق ما کردند فکر کنم خدا هم مارو فراموش کرده
سلام آقای روستا وقتتون بخیر آقای روستا به نظر شما کامیون ولوو اف اچ ۵۴۰ بهتر هست یا ولوو نسل یکی که بررسی شو گذاشتین؟
هیچکدومشون مثل موتور پراید نمیشه.فقط پراید
ارسال دیدگاه