تجمع رانندگان معترض در پی صدور ثبت سفارش جدید کامیون های وارداتی پشت مرز

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleصبح روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه تعداد بالایی از خریداران کامیون وارداتی با تجمع در جلوی درب نهاد ریاست جمهوری خواستار اجرای دقیق قانون و توزیع ثبت سفارش های جدید مصوب شده بین کامیون های وارداتی بدون ثبت سفارش بر حسب قبض انبار گردیدند. در بخش بعد به جزئیات بیشتر این حرکت و تجمع رانندگان به ثبت سفارش جدید کامیون های وارداتی خواهیم پرداخت.
جزئیات تجمع رانندگان به ثبت سفارش جدید کامیون های وارداتی
با توجه به اینکه چند ماه است که تعداد ثبت سفارش ها با توجه به تغییرات بی دلیل سامانه ثبت سفارش ها کاهش یافته است و مردم معمولا مجبور هستند با قیمت های بالا اقدام به خرید ثبت سفارش نمایند. حال که قرار است طبق مصوبه ۵۰۰۰ ثبت سفارش جدید به شرکت های بازرگانی و افراد حقیقی دارای کارت بازرگانی تعلق بگیرد. خریداران کامیون های وارداتی با تجمع خواستار این شده اند که ثبت سفارش های جدید برای کامیون های وارداتی بدون ثبت و کامیون های وارداتی بدون ثبت مانده پشت مرز و یا درون گمرکات ایران که قبض انبار نیز حتی شده اند و ثبت سفارش ندارند تعلق گیرد.
بسیاری از وارد کنندگان و تبهکاران اقدام به فروش کامیون وارداتی بدون ثبت سفارش کرده اند. و این موضوع باعث درماندگی بسیاری از خریداران کامیون های وارداتی شده است. در واقع کامیونی که ثبت سفارش ندارد هیج ارزشی در کشور ندارد. و حال با صدور ثبت سفارش های جدید که ۵۰۰۰ هزار تا مصوب شده است. باید در نظر داشت که بیش از ۱۲۰۰ کامیون بدون ثبت سفارش فقط پشت گمرکات ایران در حال مصادره ترکیه است. و تعداد بالای نیز درون گمرکات بازرگان و … در انتظار ثبت سفارش هستند. در صورت انتشار خبر جدید مبنی بر تعلق گرفتن ثبت سفارش به کامیون های بدون ثبت حتما از طریق رسانه باکامیون سایت و پیج و کانال تلگرام باکامیون اطلاع رسانی خواهیم کرد.



شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
-
48 دیدگاه
جهنم که تعطیل شد اول بارش پیداکن بعدواردکن
همه جا دروغ وعدههای سر خرمن ریا و تزویر اسباب کار مدیران کشور
همکاران عزیز انشاالله بزودی ترخیص میکنین بیاین بندر منتظر همه شما هستیم بیرون پایانه دسته گرفتیم عزاداری میکنیم
بار نیست
کامیون زیاد شده
سهمیه گازوییل کم کردن
کرایه ها بجای اینکه زیاد بشه کمتر شده
واردات تو سرتون بخوره
همشون دلال هستن تعداد کمی راننده شاید توشون باشه کار هست که لح لح ماشین میزنند ریدن تو شغل ماشین سنگین مخصوصا تریلی بس کنید تا کی مثل پشکل ماشین میخاید بریزین تو بازار بار کم شده قدرت افتاده دست باربری هر کاری دوست دارن هر جور میخان پول میدن کرایه میدن به قرآن به زودی ترابری نابود میشه الان پول لاستیک که هیچ پول پارکینگ شبانه روغن هم دستی قرض میکنیم میدیم تنها یک راه برامون مونده یا تغییر شغل یا قاچاق هر چی گیرمون اومد
همه جا دروغ وعدههای سر خرمن ریا و تزویر اسباب کار مدیران کشور
فقط تزویر و ریا کارشون
واعظان چون این جلوه بر محراب و منبر میکنند چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند
حافظا می خور و رندی کن و خوش باش … ولی دام تزویر مکن چون دگران قرآن را
گازوییل نیست میخاهی برای چی
نام اگرگازاعیل نیست اگربارنیست این همه
حول ولا چی برای خریدکامیون درکشورهای غیرایرانی کامیون تقریبن به زوری فروشنده
رانندگان باطبلیقهای آن چنانی ولی درایران
مردم اینقدرحول هستند چندسال جلوترپول
می دهندتافلان کمپانی باپول اینها ماشین
بسازدحتی اول پول آهن وسایلش رامیپردازند بعدساخته می شودباکلی تعخیر
هم بدستمان می رسدچرااگرمردم حول نزنند
کی می توانداینهمه ماشین واردکندپس پولش قبلانها پرداخت شدتوسط آدمهای که
حول هستندومشکلات برای دیگران هم درست کردن دیگران هم بایدمجبورندکاراین
عده رادیکال کندمن تازگواهینامه گرفته بودم سال۵۶ کسانی بودن قدیمیهاتعید
می کنندماشین رادم قسط یابادادن دودانگه
مرجانی یاکارکن بده می دادن حالاچی شد
که این وضعیت پیش آمد موفق باشید
همکاران عزیز بیرون پایانه بندر داخل خاک واشغال منتظر شما هستیم
چقدر این مولکت بی سرو صاحب شده ،چقدر همه چی درهم برهم شده که ترکیه این وسط از اب ماهی بگیره،دیگه از رژیم اخوندی بهترمگه براش پیدا میشه،اون از پالتهای دلارو طلا که مثل باقلوا افتاد تو دامنش ،اون از شهرام جزایری که اختلاس میکنه میره اونجا اعلان میزنه ترکیه مصادره میکنه دیگه چی باید بهش پیش بیاد که این همه برکت بریزه دامنش
👍🏽
باکدامگازوبیل
کارهست ماشین وارد کنید
همشون دزدن ودلال بنگاهی
مسئول محترم ی فکری برا ثبت سفارش وارداتی ها کنین . جلو واردات رو آزاد کنین
جلو واردات رو آزاد کنین
اونهمه پول میدین که اقتصاد این دولت عربی به ظاهر اسلامی ایرانی را راه بیندازید؟من که خیلی خر بودم.بیمه هامونو خوردند.دولت روحانی فلانی یکجا آس به سرمایه ی ۳۰ساله مان کشید.اینها هم که آقاتراز اون یکی هستند.این وارداتی ها بدجوری در راهها میمانندبه هوش باشید.اونروز موتور داف یهو واایستاد.ووووو
صلاح مملکت خویش خسروان دانند.ازمن گفتن
اینارو آوردند جایگزین ماشینهای فرسوده کنند به اصلاح. ولی افتاد دست دلال خودشون بازارو پراز ماشین کردنند ماشین فرسوده جایگزین نکردند. قیمت خدا تومن دارند سود میبرند. اینام 10 درصدشون راننده نیستند
این دلال بازی نادرست بود باید از اولش میکفتن یدونه کامیون فرسوده بیارید یدونه وارداتی ببرید.
تمام دلال هستند وقتی بار پیدا نمیشه! من دقیقا ۳۵ روز پیش بندر عباس نوبت کمپرسی زدم هنوز ۳۱۰۰ نفر مانده به من تمام بنادر و کارخانههای فولاد خوابیدن هر کس الان ماشین قسطی بخره بدبخت میشه چون بار نیست
دولت با قانون ناقص که گمرک با رشوه اجازه داده دلال ها با یک ثبت سفارش 10تا ماشین بیاره داخل و سازمان توسعه هم با صدور چهار هزار ثبت سفارش بدون تخصیص ارز باعث این کار شده
ا
وقتی کار و بار نیس کامیون به درد چه میخورد؟ اینها هم که وارد میکنن همشون دلال هستن راننده توان این کارها را نداره
باسلام
در متن خبر تجمع رانندگان در ۲۳ اسفند ۱۴۰۳ اعلام شده که اشتباه است.تجمع مربوط به امرروز ۲۳ بهمن ۱۴۰۳است.
بار نیست
هر کس ماشین میخواد بخره و وارد این کار بشه
یه سر بره بندر خرمشهر بندر امام بندر عباس
بپرسه از راننده ها چند وقته برا بار خوابیده
کرایه چقدره
گازوییل گیرت میاد یا نه
حساب کنه به سرمایه و زحمتش می ارزه یا نه
اگر خوبه حتما برید دنبالش
اگر خرابه وضع خودتون رو بیچاره نکنید
با چشم باز وارد این کار بشید که بعدا پشیمون نشید
شاهد این سخن باشید که یک شب سامانه باز خواهد شد و بجای 5هزار کشنده 10هزار کشنده وارد میشه . این کارها آخرش مجوز برای رانتخواران هست و امضاء های طلایی .چیزی گیر راننده واقعی نمیاد
دنبال رانت هستند
اینجاهمه چی درهمه.
من اهل کردستانم وراننده کامیونم.
درهمین محل خودمان سه نفرومیشناسم شراکتی کارشون اینه میرن وارداتی واردمیکنن ودرجا با۲تا۳میلیارد بالاتر میفروشن.هیچکس هم نگفت بالاچششون ابروست چراچون رابطه دارن با پول.
ماهم برای برجی ۲۵تومن شب وروزخارج شهردنده عوض میکنیم.
قانون کدومه دادا
قانون برای قشرضعیفه فقط.
ازمابهترون که قانون شاملشون نمیشه.
خیلی هم عالی
باسلام جهت تامین گواهی اسقاط مستقیم و بدون واسطه پایین ترین قیمت روز با ما تماس بگیرید صنایع شبدیز پارس کد۲۶۱۴ مجری طرح ملی اسقاط خودروهای فرسوده ۰۹۱۹۴۱۷۰۱۳۴رجب زاده
همشون دلالن
لعنت خدا به بانی وضعیت موجود چرا نمیمیره مردم راحت بشن
سلام به خدا همشون دلال هستن رفتن ماشین ۶سال کار خریدن حالا میخوان با دوتا بنر وتجمع راه ۱۰۰۰ساله برن
همشون دلال هستن.
طبق قانون باید اول کامیون ثبت سفارش بشود بعداً وارد و قبض انبار بشه.درصورتی که اینجا برعکس عمل شده….اینها هم که آورده شده و تاریخ زیر 5سال مراعات نشده……در ضمن به ازای هر کامیون وارداتی باید یک کامیون فرسوده اوراق بشه…..پس ربطی به افزایش کامیون ندارد ودر حقیقت کامیون از نظر آماری افزایش پیدا نمیکند …. انشالله که ترخیص بشه ومشکلات حل بشه…..
همشون یه مشت دلال بنگاه دار هستن اگر میخواستن به دست اون راننده ای که با خون دل یه لقمه نون در میاره تا ببره سر سفرش میتونستن ای کارو بکنن ولی بدبختانه همش افتاده دست یه مشت رانت خوار و دلال
از همه اینا گذشته گازاییل کجاست ،بار کجاست
این رانندگان حتما میدانند واردات خوروهای با کیفیت اروپایی حتما به نفع اونهاست این مونتاژ خودروهای چینی بلای جان صنعت حمل ونقل شده واینم کار دلال نیست، کار خودرو سازان بنجل ساز است چینی است،بهتر است به تولید وپخش خوروهای چینی بی کیفیت تذکر بدهیم.
این رانندگان حتما میدانند واردات خوروهای با کیفیت اروپایی حتما به نفع اونهاست این مونتاژ خودروهای چینی بلای جان صنعت حمل ونقل شده واینم کار دلال نیست، کار خودرو سازان بنجل ساز است چینی است،بهتر است به تولید وپخش خوروهای چینی بی کیفیت تذکر بدهیم درضمن تا کامیون ۴۵دلاری رانباید ۷ملیارد به مردم انداخت.
این رانندگان حتما میدانند واردات خوروهای با کیفیت اروپایی حتما به نفع اونهاست این مونتاژ خودروهای چینی بلای جان صنعت حمل ونقل شده واینم کار دلال نیست، کار خودرو سازان بنجل ساز است چینی است،بهتر است به تولید وپخش خوروهای چینی بی کیفیت تذکر بدهیم درضمن تا کامیون ۴۵۰۰۰دلاری رانباید ۷ملیارد به مردم انداخت.
جناب روستا بجای تجمع رانندگان، باید مینوشتی تجمع دلالان …
سلام کار فراوانه اما اونیکه تهش چیزی بمونه حسابه امروز زنگ زدم استارت ۳۳ ملیون گفته فردا رفتم بگیرم میگه ۳۸ ملیون حرف بزنی میگه ندارم به هر کجا مراجعه کنی میگه باشلار وارد میشه پدر دلار گران کن آتیش بگیره
من یک رانند ام یه غلط کردم یه کامیون وارداتی از پشت مرز خریداری نموده ام حدود ۶ ماه است منتظر ثبت سفارش مونده هر لحظه ترکیه ممکن است آن را مصادره کند کسی به دادم نمی رسد
. زندگی ۵۰ ساله ام را نمی دانم به دست چه رئیسی سپردم که بعد از ۶ماه ۵۰۰۰ دستگاهی که ثبت آنها آزاد شده هم باز منتظر بمانم یا تا اول دلالان يا کسانی که اصلا احتیاج به کامیون ندارند باش زندگی کنند سیر نشوند کسی ته دیگ هم بما نمیدهد آیا اینها از خدا نمی ترسند که از یک قطره آب بی ارزش نمایان شده اند وخود را انسان میدانند کاشکی فقط فکر یک روز بکنند که اون لقمه های حرامی که به شکم خود وزن بچه میدهند فقط یک روز برای تخلیه آن روان نباشند تا ترک بخورند تا اون وقت از خدا بترسند و لقمه حرام درشکم خود نریزند. امکان ندارد موقع پیری فرزندانشان آنها را از خانه بیرون نکنند چون برای اونها عرق نریخته چون پول حرام موفت زیاد خانواده را به گمراهی می کشد بی حرمتی را ببار می آورد.بماند من کامیونی گرفتم ب
با اون همه اهن از شاسی تاموتو تا گیربکس تا دیفرانسیل تا اطاق جلو تارینگ لاستیک با هزاران پیچ سنسور با اون همه عظمت به مدت ۲۰ روز قیمت ۴تومان اماباید متأسفانه ۴ملیاردقرض قوله کنم بدهم به دلالان و یا به کاغذ ثبت وسفارش شاید بعد از دو سال پلاک بشود تا از حرام به حلال تبدیل شود
ادمین کم سواد بنویس مالکان یا دلالان چرا از نام رانندگان مایه میگذاری .شغل بی درو پیکری هست همه اقشاری کامیون ثبت نام کردند به جهنم که پولشون رفت
چکار میشه کرد هیچ آدم سیری بفکر گشنه ی نیست.فقط با همین خوندن حرفا و متن ها مینویسیم دلمون خوشه هیچی نمیشه هرچی بدبختر بشیم.دگه زانو زدم من یکی منم راننده ام چقد گرونی قطعات ماشین
وارد کنید هرچی کامیوناروپایی وارد کنید باز کمه بذار ایران خودرو دیزل و سایپا دیزل تعطیل بشند با تولیدات آَشعال بنز نارنجی
بدبختمون کردن چه ثبت سفارشی شد به فکر راننده بدبخت نیستن خدا از سرتون نگذربیچارمون کردین
ارسال دیدگاه