فیلم مسابقه افاچ۵۴۰ دوکلاچه با اف اچ۵۰۰نیوفیس گیربکسآیشیفت


در این ویدئو به سراغ یک تست و مسابقه جذاب برای به نمایش گذاشتن عملکرد و سرعت کامیون اف اچ۵۴۰ با گیربکس جدید دوکلاچه ولوو رفته ایم.
مسابقه اف اچ۵۴۰ با اف اچ۵۰۰
در حوزه خودرو های تجاری و کامیون ها شتاب کامیون ها از این نظر تست و مورد ارزیابی قرار میگیرد تا عملکرد بهتر گیربکس نمایش داده شود و در پی عملکرد مناسب گیربکس موضوعاتی مانند میزان مصرف سوخت و راحتی رانندگان کامیون مورد بحث قرار میگیرد.
از همین نظر است که ما یعنی وبسایت باکامیون گاهی اقدام به ساخت ویدیو مسابقه کامیون ها به جهت نشان دادن عملکرد بهتر گیربکس ها میکنیم.
برای نشان دادن عملکرد گیربکس دو کلاچه اف اچ۵۰۰ های نسل جدید وارداتی تصمیم گرفتیم این ویدئو را در مقایسه با یک اف اچ۵۰۰ عادی با گیربکس آیشیفت ۲۰۲۲ عادی منتشر کنیم تا بهتر متوجه عملکرد عالی و خیره کننده گیربکس دولایه ولوو شوید و به اهمیت و کارایی این گیربکس بهتر پی ببرید.
اف اچ۵۰۰ و اف اچ۵۴۰ هر دو دارای موتور سیزده لیتری ولوو هستند اما یک نسخه ۵۰۰ اسب بخاری و یک نسخه دیگر ۵۴۰ اسب بخاری است.
در واقع در زمانی که شما موتور ها در یک سطح تقریبا قرار دارند و دیفرانسیل و شاسی نیز مشابه یکدیگر هستند مبحث اصلی گیربکس است که مورد تست و بررسی قرار میگیرد.
کامیون های ولوو با گیربکس دو کلاچه در ایران تنها به یک دلیل آنچنان پرطرفدار نیستند،دلیل این است که بسیاری از مصرف کنندگان و رانندگان تصور بر این دارند که خدمات و قطعات این گیربکس در ایران پیدا نخواهد شد اما لازم است بدانید که اگه مثلا گیربکس آی شیفت در کیلومتر ۶۰۰ هزار نیاز به تعویض صحفه کلاچ دارد این گیربکس در کیلومتر یک میلیون نیاز به بازار شدن و یا تعمیرات خواهد داشت البته این طبق ادعای ولوو است.
البته که قیمت یک صحفه کلاچ اف اچ دو کلاچ در ایران حدود ۸۰ میلیون است که در مقایسه با قیمت صحفه کلاچ اف اچ آی شیفت قیمت قابل توجه ایی است.
شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدید ترین ویدیو ها
-
فیلم تستمقاومت با۴۸ تن وزن کامیون افام۱۳ ۴۴۰کمپرسی در معدن31 شهریور, 1402
-
نگاهی به آخرین رنو باری صفر کیلومتر باقی مانده در ایران،رنو واید26 شهریور, 1402
-
فیلم مسابقه افاچ۵۴۰ دوکلاچه با اف اچ۵۰۰نیوفیس گیربکسآیشیفت24 شهریور, 1402
-
فیلم بررسی مزایاومعایب کامیون داف۵۳۰وارداتی فولاپشن در ایران17 شهریور, 1402
-
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
دیدگاه ها
51 دیدگاه
سرعت به دردش نمیخوره ماشین برای رالی که نساختنش که مسابفه بدی باهاش
سرعت میخای چکار.ماشین رالی که نیست مسابقه بدی باهاش
سلام تست شتاب تنها برای نشان دادن عملکرد بهتر گیربکس ها انجام میدیم
بنظرم2 ثانیه خیلی تفاوت بالایی ندارند
سرعت به خاطر شتاب گیربکس که ماشین گشتاور داشته باشه که موقع بار دور موتور یا زیاد پایین میاره یا زیاد بالا میاره
سلام خسته نباشید اقای روستا . تشکر از سایت خوبتون . هر روز پست و برنامه ها دنبالتون میکنم .از طرف رانندگان شرکت نفت ایران. پاینده پاشید
سلام ممنون از شما موفق و پیروز باشید
سلام خسته نباشید همه ولوو ۵۴۰دارای دوکلاجه هستند ؟؟؟
چرا ۵۴۰ مثل ۵۰۰ توی بورس نیست ؟
لوازم یدکی ۵۴۰ سیستم سوخت وغیره توي بازار هست یانه؟
سلام خیر میتونه گیربکس ای شیفت و یا دو کلاچه باشه.540 خیلی بازار خوبی داره و 95 درصد لوازمش هم با 500 یکی هس
درود جناب روستا اگه ممکنه تست کشنده دوو رو بزارید،تشکر
سلام حتما بزودی
از این بزودی ها زیاد گفتی مثل مزیا ومعایب پلیسان که خبری ازش نشد
فقط ۸۴ قرمز
فقط ۸۴ قرمز
بنظرم 2 ثانیه خیلی تفاوت بالایی نداره
آفرین خیلی عالی بود
آقای روستا خدا قوت و خسته نباشید خدمت عرض می کنم یک سوال و یک درخواست داشتم اول لطفاً ولوو 540 دو کلاچه نسل 5 رو رو هم با بار تست جادهای کنید و سوال من هم اینه که اگر یک ولوو آف اچ 540 موتور آی سیو دو کلاوه باشه شتاب و قدرتش خیلی بیشتر از این ولوو ای است که تست کردید
سلام نسخه موتور ایسیو فقط 460 و 500 اسب بخاری دارد
۱قته۴هقهفه
دادااااااااش تو 540 با 500 مقایسه میکنی بعد میخوای کم بیاره؟؟؟؟؟)!!!!!!!)!
سلام گشتاور ۵۴۰ رو.ک گفته بودین ۲۸۰۰ تاس باز الان گفتین ک ۲۷۰۰ تا ک
سلام گشتاور ۵۴۰ رو.ک گفته بودین ۲۸۰۰ تاس باز الان گفتین ک ۲۷۰۰ تا ک
ماشین چینی از اسمش معلومه چی نی وبدرد نخور،فقط ژاپن وآلمان
این افکار عقب مونده رو بریز دور.الان اگه جنگ تعرفه و جنگ اقتصادی اروپا و چین نباشه،همو ولوو و مان و داف رو کسی تو اروپا سوار نمیشه.
از این بزودی ها زیاد گفتی مثل مزیا ومعایب پلیسان که خبری ازش نشد
سلام پیلسان هم چشم
با سلام و خسته نباشید ضمن تشکر از شما لازم به ذکر است که بگم این کار رو باید با ۲۵ تن بار و در سربالایی و یا حتی کفی انجام بدید اونوقت همه فرق دو کلاچ و معمولی رو قشنگ متوجه میشن فرقش و فاصلش اونجا معلوم میشه چقدر هست، تو سربالایی تو فشار زیاد با کولر اونوقت قدرت گیربکس معلوم میشه که فشار روی موتور چقدر کمتر میشه و تو کمتر گرم شدن موتور چه تاثیری داره … با تشکر
درود و احترام خدمت آقای روستا.
ویدئو ها و تست هاتون رو بسیار دوست دارم.
تو یوتیوب هم ویدئو هاتون رو پیگیر هستم.
آقای روستا اگر ممکنه در مورد کامیونت ها هم ویدئو تهیه کنید.
نمیدونم از کامیون فورس که بهمن دیزل تولید میکنه مطلبی گذاشتید یا نه. من هنوز ندیدم تو سایت.
سلام ممنون از شما بله اکثر کامیونت ها هم هستند
جناب آقای روستا اگر ممکنه در مورد شرایط گرفتن گواهینامه پایه یک در تهران و شهرستان های مختلف هم مطلبی تهیه کنید.
من حدود ۱ سال طول کشید تا پایه یک گرفتم.
خیلی لطف میکنید که با توجه به وبسایت، یوتیوب و اینستاگرام پربازدیدتون، یک بررسی بفرمایید که دنبال کنندگان “باکامیون” بدونند که آیا درسته هنوز بعد از گذشت ۵۰ سال، این متد برای دریافت گواهینامه پایه یکم تو ایران اجراء میشه؟!
آیا درسته که کامیون های فرسوده بنز تک و اتوبوس های اسقاطی ۳۰۲ هنوز برای گواهینامه پایه یک استفاده بشن در حالی که کشورمون دارای کامیون ها، کشنده ها و اتوبوس های مدرن و اتوماتیک جدید شده؟
آیا درست تر و کاربردی تر این نیست مثلا به جای امتحان “تپه” برای کامیون، شرایط قبولی در آزمون پایه یک، این باشه که متقاضی تعداد ساعات مشخصی رو در شهر، جاده و آزادراه های بین شهری زیر نظر یه راننده با سابقه (با کامیون و کِشنده) آموزش ببینه؟
درسته که این سایت مختص بررسی، تحلیل و مقایسهی کامیون ها و کشنده ها و خودرو های باری هست.
ولی لازمه رانندگی با این وسایل نقلیه، گواهینامه پایه یکم هست.
ممنون میشم مطلبی تهیه بفرمایید.
سلام حتما ممنون از شما
رکوردها را جابجا نوشتی که…. دوکلاج زمان کمتر داشت
سلام
خخخ واقعا کم داری داداش
س برادر عزیز من ۲۵ سال از ب ۱۲شروع کردم تا آنها ش فکر میکنم شما حرفت رسا ودوست داشتنی وتوقلب برویید تورو خدا کمی با قیمت کمی با وارد کننده کمی با بنگاهی شرکتی دولت راهکار بده هم ما گوش میکنیم هم مشکل موجود در بازار قیمت ارزش کار خرید وزارت صمت ریس جمهور ملاقات بگیر خطاب بهش اینقد بنویس تا نماینده ما بشی مشکل رو حل به امید خدا مگر از گرجی هم میمانه ایران انرژی بزار تا همش دعاگوت باشیم شروع کن به امیدخدا موفق میشی مطمن هستم درود برشما روستا جان ک خسروی گلستان
چیزی که نوشتی رو یبار بخون
دوستت داریم
عالی بود
عالی بود
سلام آقای علی رضا روستا ممنون از وبسایت خوب شما باز هم مسابقه ی کامیون ها را بزارید من ۱۳ سالمه ولی عاشق کامیون هستم مسابقه ی کامیون اسکانیا اس 500 را هم بزار
پسردوثاتیه اختلاف توی۳۰۰متربااینکه درست نگاه کنی ۵۰۰نیوفیس حتی یک ثانیه هم زودترراه افتادولی باز۵۴۰دوثانیه افتادجلو واون مقدارفاصله رو گرفت که فوق العاده بودهرچند اینم بابددرنظرگرفت ک اون۴۰اسب بیشتربوداین مسابقه باید بین دوتا۵۰۰آی شیفت دوکلاچه وتک کلاچه برگذارمیشدیادوتا۵۴۰آی شیفت دوکلاچه وتک کلاچه که معلوم بشه چی ب چیه اینجوری این ماشین هم۵۴۰هم دوکلاچه هم فلان هم بیسار خب معلومه جلومیافته دیگه
سلام 40 اسب در جاده صاف و شرایط یکسان کامیون ها انچنان تفاوتی ایجاد نمیکنه .در کل ما میخواستیم بهترین حالت شتاب 13 لیتری ولوو رو نشون بدیم
چقدر هشدار تو صفحه داره
سلام. اقا. علیرضا. روستا. خسته. نباشی.
دمت گرم پسر
علی آغا سلام .مرسی که وقت میزاری واسه ما راننده ها تا اطلاعاتمون بیشتر بشه.خسته نباشی داداش گلم
سلام بر علی آقای روستا.خیلی خیلی ویدیوی جالبی بود
واقعا کارت حرف نداره ،ای والله
معلومه میزنه ازش جلو اون 540 هست اون 500 عه
در ضمن شتاب میخواد چیکار مهم قدرته
بازم ممنون بابت فیلم های جذابی که از کامیون ها میگیرین خیلی اطلاعات و میبره بالا
سلام آقای روستا وقتتون بخیر آقای روستا کامیون ولوو اف اچ ۵۴۰ با گیربکس دو کلاچه بهتر یا ولوو ۵۰۰ عادی بهتره بعدش میخواستم بهتون بگم که ربط به گیربگس داره یانه چون شما توی مسابقه برديد؟
سلام گیربکس ها متفاوته کامل
سلام
ارسال دیدگاه