اولین ثبت نام کامیون باری ام پاور و فورس۱۲تن بورس کالا.شهریور

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleاولین سری ثبت نام فورس F210 و ثبت نام امپاور BD300 در بورس کالا
ثبت نام فورس ۱۲تن و ام پاور باری در بورس کالا
بهمن دیزل برای اولین بار محصولات تجاری فورس F210 و امپاورBD300 را در بورس کالا میفروشد. این طرح فروش روز سهشنبه، ۱۴ شهریور در بورس کالا صورت میپذیرد.
این شرکت فورس 12تن (F210) را با قیمت فورس۱۲تن پایه حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، قیمت امپاور BD300 کمپرسی را با قیمت پایه حدود 2 میلیارد و ۳۷۸ میلیون تومان و امپاور BD300 باری را با قیمت پایه 2 میلیارد و 436 میلیون تومان به روش بورس کالا عرضه میکند. بهمن دیزل به طور کلی محصولات عرضه شده خود در بورس کالا را دوماهه تحویل می دهد.

مشخصات فنی فورس۱۲تن
مشخصات فنی کامیون ۱۲تن فورس دارای پیشرانه ۴۵۰۰ سی سی توربو دیزل ۴ سیلندر خطی و ۱۶ سوپاپ کامینز با قدرت ۲۱۰اسب بخار و گشتاور ۷۶۰ نیوتن متر است. این کامیون مجهز به گیربکس ۸ سرعته دستی Fast بوده و سیستم سوخت رسانی پیشرانهاین مدل کامیون نیز محصول بوش آلمان است.
کامیون ۱۲تن فورس با ظرفیت مجاز ۱۲ تن ناخالص دارای وزن خالص ۵۱۵۵ کیلوگرم و حداکثر ظرفیت محور جلو و عقب ۵۲۵۰ و۹۷۵۰ کیلوگرم است. همچنین مجموع وزن ناخالص این کامیون به حدود ۱۵ تن میتواند برسد.
مخزن سوخت این کامیون از نوع آلومینیومی با حجم ۶۰۰ لیتر و ظرفیت مخزن مایع ادبلو نیز ۲۵ لیتر است.
از سری امکانات کامیون ۱۲تن فورس میتوان به سیستم کنترل الکترونیکی ترمز، سیستم ضد لغزش، سیستم ترمز اضطراری هوشمند،سیستم کنترل پایداری، ترمز اگزوز، سیستم هشدار حرکت بین خطوط، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم هشداربرخورد از جلو، کروز کنترل، آینه های کناری برقی، یک تخت خواب، صندلی پنوماتیک راننده با تنظیم شش جهته، سیستم مالتی مدیالمسی، سیستم تهویه مطبوع، اتو لایت، دی لایت، قطع کن باتری و جک بالابر برقی کابین اشاره کرد.

مشخصات فنی ام پاور کمپرس
کامیون امپاور BD300 به پیشرانه ۶۷۰۰ سی سی توربودیزل مجهز شده است که این موتور توان تولید نهایت قدرت ۳۰۰ اسب بخار (در دور ۲۵۰۰ rpm) و نهایت گشتاور ۱,۱۰۰ نیوتن متر (در دور ۱,۲۰۰ تا ۱,۸۰۰ rpm) را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۸+۱ سرعته دستی ساخت کمپانی FAST، به چرخ های عقب منتقل می شود. در قسمت جلو سیستم تعلیق فنر تخت پارابولیک را در این کامیون می بینیم و در عقب هم سیستم تعلیق بادی (با دو مخزن هوا) به کار رفته است. همچنین در عقب و جلو، پایدارکننده ها هم در سیستم تعلیق به کار رفته است تا کیفیت سواری با اضافه شدن بار بالا باشد.
شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
2 دیدگاه
سلام لطفآ قیمت کل ده چرخ باری بالاگرفتن قسط هرماه چقدراست تحویل کامیون چندروزه طول میکشد
اشغاله هیچکی نمیخره تا اروپایی با ۳_۴ تومن بخرن
ارسال دیدگاه