برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

4354

معرفی کامیون کاماز۱۹۵۵ جدید ، قوی ترین کامیون مونتاژی کشور

تاریخ خبر

در این ویدئو به سراغ بررسی و معرفی مشخصات فنی و اطلاعات کامیون کاماز جدید یعنی کشنده کاماز۱۹۵۵ رفته ایم که قوی ترین و جدید ترین کامیونی بوده که قرار است در کشور تولید شود.

کاماز۱۹۵۵ جدید

در این ویدئو کشنده کاماز جدید را مورد بررسی قرار داده ایم که مشاهده کردید کامیون امروزی و لوکسی بحساب می آید که با موتور ۵۵۰ اسب بخاری پرقدرت که این کامیون را به قوی ترین کامیون ایران تبدیل می‌کند که درکشور مونتاژ می‌شود تبدیل می‌کند،به بازار عرضه خواهد شد.

با توجه به بالاترین قدرت بین موتور کامیون هایی که در کشور مونتاژ می‌شوند که موتور ۴۹۰ اسب بخاری است این کامیون اولین کامیونی است که در کشور تولید خواهد شد و قدرت موتور بالای ۵۰۰ اسب بخار را داراست.

کاماز جدید دارای موتوری از برند لایبهر آلمان است که ما تنها لایبهر را با جرثقیل های پرقدرت شان در ایران می‌شناسیم حال با ورود کامیون با این موتور باید ببینیم این موتور در جاده های کشور با توجه به شرایط اقلیمی خاص کشور چگونه جواب خواهد داد و از همه مهم تر شرکت رخش خودرو دیزل بعنوان نماینده انحصاری تولیدات کامیون کاماز که این کامیون را با این موتور وارد کرده است ،خدمات پس از فروش و تامین لوازم این کامیون با موتور را چگونه رفع خواهد کرد.

نکته مهم در عرضه کامیون های کاماز قیمت این کامیون ها است که معمولا یاست رخش خودرو این است بیشتر کامیون های خود را بیشتر به شرکت ها با بالاترین قیمت بفروشند حال باید منتظر ماند دید عرضه کاماز جدید چگونه خواهد بود و رخش خودرو دیزل این کامیون را در چه حدودی قیمت گذاری خواهد کرد و خدمات پس از فروش این کامیون ها را چگونه رفع خواهد کرد اما طبق آخرین اخباری که به دست ما رسیده است قیمت کاماز جدید حدودی این کامیون بیش از ۸.۵ میلیارد خواهد بود که عدد بسیار بالایی است.

در صورت اعلام شرایط فروش این کامیون از طریق رسانه باکامیون اطلاع رسانی خواهیم کرد.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به باکامیون می باشد.