نگاهی به اسکانیا اس 540 موتور جدید 2024، شاهزاده جدید جاده ها

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleکامیون اسکانیا اس 540 یکی از قدرتمندترین و پیشرفتهترین مدلهای کامیون در بازار است که با ترکیبی از قدرت بالا و مصرف سوخت متعادل، استانداردهای جدیدی را در صنعت حملونقل تعیین کرده است. این کامیون با موتور شش سیلندر 540 اسب بخاری خود، عملکردی بینظیر در سرعت و کارایی ارائه میدهد و با بهرهگیری از تکنولوژی پیشرفته Euro-VI، بهبودهای چشمگیری در مصرف سوخت دارد. همچنین، کابین راحت و امکانات رفاهی متنوع آن، شرایط ایدهآلی را برای رانندگان در سفرهای طولانی فراهم میکند. این مقاله به بررسی جامع ویژگیها و مزایای اسکانیا S540 میپردازد.
قدرت و عملکرد اسکانیا اس 540
هنگامی که اسکانیا S540 برای آزمایش معرفی شد، هنوز با نام Scania S 540 شناخته میشد. حرف S نشاندهنده بزرگترین کابین در بین مدلهای دوربرد سوئدیها و عدد 540 نشاندهنده قدرت نامی این کامیون به اسب بخار بود. اکنون این کامیون با نام جدید 540 S شناخته میشود. این تغییر نام به دلیل شباهت به سری S مرسدس-بنز صورت گرفت، که باعث شد سوئدیها برای جلوگیری از سردرگمی نام را تغییر دهند. لازم به ذکر است که برای کابینهای دیگر مانند “R” و مدلهای کوچکتر (G-P-L) تغییری صورت نگرفته است.
عملکرد و مصرف سوخت اسکانیا اس 540
در آزمایشها، کامیون اسکانیا 540 عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. این کامیون در آزمایشات سرعت بهترین نتایج را به دست آورد و سریعترین کامیون در کلاس خود و سریعترین کامیون در میان تمامی کامیونهای Euro-VId بود. همچنین دومین سریعترین اسکانیا در دوره Euro-VI شناخته شد. عملکرد صاف و بدون لرزش موتور 12.7 لیتری در همه شرایط بار و دور موتور بسیار قابل توجه بود.
در مورد مصرف سوخت نیز اسکانیا 540 عملکرد خوبی داشت. با میانگین کلی دو سفر آزمایشی در هر وزن، این کامیون با مصرف 27.6 و 31.3 لیتر در 100 کیلومتر بسیار خوب عمل کرد که این ارقام تا 2 لیتر کمتر از رقبای مرتبط است.
تکنولوژی موتور پیشرفته
اسکانیا 540 از جدیدترین تکنولوژی Euro-VI با سطح “d” استفاده میکند که شامل مدیریت نیازمندانه پمپها برای کمکفرمان و مایع خنککننده، بهبودهای درونی موتور و کاهش تلفات در سیستمهای ورودی و خروجی است که به بهبود مصرف سوخت کمک میکند.

کابین راحت و متعادل
کابین اسکانیا 540، با وجود شش سیلندر بودن، از نظر راحتی و عملکرد تفاوتی با کابینهای V8 ندارد. سیستم تنظیمات نمایشگرها نیاز به کمی زمان برای تنظیم دارد، اما پس از آن به راحتی میتوان با آن کار کرد. سامانه کروز کنترل پیشبینیکننده (CCAP) نیز عملکردی بسیار بهتر از تجربیات رانندگان حرفهای دارد و به طور خودکار مسیر را بهتر از هر رانندهای میشناسد.
مناسب برای سفرهای طولانی
کابین S540 با حذف تخت بالایی فضای بیشتری برای کابینتها و نظم بیشتر در سفرهای طولانی فراهم میکند. همچنین، عدم وجود تونل موتور در این کابین باعث راحتی بیشتر شده است.
قیمت کامیون اسکانیا S540:
کامیون اسکانیا S540 با قیمتی حدود 200 هزار یورو، معادل 13,500 میلیارد تومان به فروش میرسد. این کامیون با توجه به ویژگیهای فنی و امکانات رفاهی خود، ارزش این قیمت را دارد. اسکانیا S540 با موتور شش سیلندر 540 اسب بخاری، تکنولوژی پیشرفته Euro-VI و مصرف سوخت بهینه، استانداردهای جدیدی را در صنعت حملونقل ایجاد کرده است. علاوه بر این، کابین راحت و امکانات مدرن این کامیون، شرایط ایدهآلی را برای رانندگان در سفرهای طولانی فراهم میکند. قیمت بالای این کامیون نشاندهنده کیفیت و عملکرد برتر آن در مقایسه با رقبا است.
سخن پایانی
کامیون اسکانیا S540 با ترکیب بینظیری از قدرت، کارایی و راحتی، به یکی از برترین گزینهها در صنعت حملونقل تبدیل شده است. موتور شش سیلندر 540 اسب بخاری این کامیون نه تنها قدرت بالایی را ارائه میدهد بلکه با مصرف سوخت بهینه خود، هزینههای عملیاتی را کاهش میدهد. تکنولوژی پیشرفته و امکانات رفاهی موجود در کابین، تجربهای راحت و لذتبخش را برای رانندگان در سفرهای طولانی به ارمغان میآورد. با وجود قیمت بالای 200 هزار یورو (معادل 13,500 میلیارد تومان)، اسکانیا S540 با ویژگیهای ممتاز و عملکرد برجسته خود، سرمایهگذاری مناسبی برای شرکتهای حملونقل محسوب میشود.
شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
9 دیدگاه
بینطیره! ستودنی! زیبا من خودم عاشق اسکانیام
با اسکانیا شروع کردم R450 رو خودم از ماموت گرفتم..
خداییش اسکانیا از هر نظر، یک سر و گردن بالاتر از همهی کشنده هست..
اما از وقتی داف سوار شدم هیچ کابینی راضیم نمیکنه!!!
گمرکی بالا ، واردات ممنوع ، چینی پیشتاز و حسرت
همه چیز شده چینی وتقلب حتی کامیونها
والا توی مملکت ما بخاطر بیصاحابی اینجور هست اگر اگر اگر۲۰۰هزار یورو هم باشه که نیست .وقتی مسولین ما نمیخوان یورو ارزون بشه میشه این قیمت یورو رو بکنن۲۰هزارتومن ببینن چقدر دست راننده میگیره البته نیان بگن ۵ملیارد گمرکی بدید
سلام ۵۴۰sنیست و ۵۶۰s اول دست نگاه کنید بعد توضیح بدهید که تمام توضیحاتتم به پرو خودتون میخوره
سلطان دنیایی
اینها همش تعطیلات است اگردست خود
صاحبش باشددوالا سه سال کارمی کند.اگر
دست رانندبیفتدبه سال دوم نمی رسد بایهرچه درمی آوری بف ستی برای کارخانه
اصلی اسکانیا اون قدیمیها یک میراثی داشتندو اینها دیگرمیراث هم ندارندچون نمی ارزندبازسازیش کرد هزینه هاشان سرسام آوراست بعضی وقتهادست خودمان است هزینه بخاری درجا وکولرش شش نیم
ملیون خرج برداشته آنها فانتزی هستند.این
پشت شیشه خوبند نه برای کار منامتحان کردم
اول s560 هست بعدشم دیگه گذشته دوره ماشین داری اونم بیای ۱۳۵۰۰ بدی ماشین تازه بری دنبال بار بهتره کسی که میخاد ای کار بکنه اول بره پیش یه دکتر خودش رو نشون بده حتما مشکل مغزی داره
اگرخدادهدیاری این خاور قرازه رامیفروشم می خرم ولو اف یا آن سوسماری ولی اسکاانیا بعیدمیدانم بخرم
ارسال دیدگاه