آغاز طرح ضربتی ممنوعیت تردد کامیون و تریلر در آزادراه شیرازاصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleدر جریان سال اخیر، مشکلات ناشی از تردد بیرویه کامیونها و تریلرها در جادهها به یکی از مسائل بحرانی ترافیکی تبدیل شده است. برای مقابله با این مسئله، طرحهای مختلفی در سطح کشور اجرا شده است، از جمله طرح ضربتی ممنوعیت تردد کامیون و تریلر در آزادراه شیراز اصفهان. این طرح با هدف کاهش ترافیک و افزایش ایمنی رانندگان و کاهش حوادث جادهای مورد توجه قرار گرفته است.
استفاده از این طرح در آزادراه شیراز اصفهان، نتیجهای از تحلیل دقیق نیازها و شرایط منطقهای است. این اقدام میتواند باعث بهبود جریان ترافیک در این مسیرهای حیاتی شود و به ویژه در دورانهای پرترافیک و پرفشار، موثر باشد.
همچنین، این اقدام میتواند تا حدودی به کاهش آلودگی هوا و محیط زیست کمک کند، زیرا تعداد خودروهای عبوری با این تدابیر محدود میشود.
با این حال، این طرح نیازمند اجرا و نظارت دقیق است. برای جلوگیری از هرگونه تخلفات، نظارتهای فعال و مداوم از سوی مقامات مسئول امر ضروری است.
همچنین، لازم است این طرح بهطور مداوم ارزیابی شود تا مشکلات و نواقص آن شناسایی و رفع شوند.
به طور کلی، طرح ضربتی و ممنوعیت تردد کامیون و تریلر در آزادراه شیراز اصفهان یکی از راهکارهای موثر برای مدیریت ترافیک و افزایش ایمنی در جادههاست، اما نیازمند پیگیری و نظارت دقیق است تا به بهترین نتیجه ممکن برسد.
بررسی طرح ضربتی و ممنوعیت تردد کامیون و تریلر در آزادراه شیراز اصفهان
با توجه به اهمیت این طرح، باید تمامی جنبههای آن مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد. از جمله مواردی که نیازمند توجه است،
شامل تأثیرات اجتماعی و اقتصادی این طرح بر کسبوکارهای محلی و منطقهای، تأثیرات بر صنعت حمل و نقل و دسترسی به کالاها و خدمات، و همچنین نقش و اثرات آن بر ایمنی و رفتار رانندگان است.
علاوه بر این، لازم است به دیدگاههای مختلف از جمله نظرات متخصصان حوزه ترافیک، نقشههای بلندمدت توسعه حمل و نقل عمومی و خصوصی،
و نقش سیاستگذاری در اجرای موفق این طرح پرداخته شود. از آنجایی که این طرح ممکن است اثرات جانبی مختلفی داشته باشد،
لازم است که تمامی آنها به دقت مورد بررسی قرار گیرد تا اثرات منفی به حداقل رسانده شود و مزایای طرح به حداکثر برسد.

شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
121 دیدگاه
چرا فقط در آزاد راه شیراز اصفهان این اجرا میشود؟لطفا شفاف سازی کنید آزاد راههای دیگر استانها چه میشود کرج قزوین قزوین زنجان زنجان تبریز قم کاشان کاشان اصفهان ووووو
میشه بگین اون موقع از کجا بیاری بخوری بپوشی بنزین بزنی تو لگنت خوب اگر همین کامیون ها نباشن همتون ممیرین که
با کامیون مشکل داری؟
استان فارس موش ازمایشگاهی شده
چرا فقط در آزاد راه شیراز اصفهان این اجرا میشود؟لطفا شفاف سازی کنید آزاد راههای دیگر استانها چه میشود کرج قزوین قزوین زنجان زنجان تبریز قم کاشان کاشان اصفهان ووووو
با سلام هدف از احداث آزاد راه اصفهان شیراز که این همه درخت نابود کرد این بود طول مسیر 130کیلومتر کوتاه تر شد کمک به حمل و نقل بود الان چه دلیلی داره که ضربتی ممنوع شده در صورتی که همه دست اندرکاران از دو طرف دارن از ماشین سنگین میخورن
جاده های ازادراهی که پهن و یزرگه نباید تردد کامیون ممنوع باشه جاده های درون شهری باید ممنوع باشه که بدلیل ترافیک و شلوغی خود راننده کامیونها هم خسته نشن مثل جاده اصفهان تا شهر بهارستان که همش شلوغه و عرضش کمه باید مسیر جایگزین برا کامیونا بذارن که اینقدر تو ترافیکش خسته نشن
سلام ساخت این اتوبان برای ترانزیت شمال جنوب انجام شده است نه برای حال کردن منوتو این اتوبان ازخلیج فارس تابنادردریای خزروامتصل به اتوبان های منتهی به ترکیه ارمنستان آذربایجان وغیروجهت ترانزیت فی مابین کشورهای عضو طراحی شده است
اره طرح خوبیه ولی اگر از هر طرف یه لاینش نمیدزدیدند لازم نبود این طرح اجرا بشه
بار ترافیکی در منطقه گویم خیلی سنگینه
بسیار کار خوبی هست و از ابتدا لازم بود .
یک طرفه صحبت نکنید خواهشاً
تا جونت دربیاد
سلام چرا آزادراه اصفهان شیراز
این آزادراه شمال فارس و آزاد راه آباده شیراز است
به نظرتان این به شهرستان آباده اجحاف نیست؟؟؟؟؟؟؟
باشه آزاد راه آباده باشه ولی آقای مثلا خودخواه اصولا در معرفی آزاد راه نام دو استان مبدا و مقصد گفته میشود نه اینکه مرکز استان و یک شهرستان از همان استان
سلام
خیر
آزاد راه مال کامیون های تندرو است نه مال سواری که بلد نیست که سواری را برانند به این تازه گواهینامه گرفته نمی دانند از کدام سمت آزاد راه حرکت کند از وسط آزاد با سرعت شصت پرحرکت یک کامیون یا اتوبوس با سرعت ۱۰۰یا ۱۱۰ میرسد که کار بکند بوق میزند راه باز نمی کند اول آن راننده هارا آموزش بدهید بعداً آزاد راه را برای کامیون ها ببندید و فکری برای خودروهای فرسوده بکنید کامیون های که شصت سال دارند در جاده های ایران ترد میکنند باشید
یعنی این آزاد راه با این همه هزینه برای اتصال آباده به شیراز ساخته شده
بخاطر اینکه آسفالت جاده داره خراب میشه متاسفانه
آخه آباده شهریت داره که اسمش بذارن رو آزاد راه
زر نزن آباده کدوم گوری هست
جوری حرف میزنید که انگاری راننده های کامیون و تریلی انسان نیستند…بالاترین عوارض و مالیات راه ها از کامیونها گرفته میشه و آزادراه ها مختص سواری باشه؟!؟!! آقای نویسنده فهیم کالاهای اساسی رو چه کسانی و چطوری برای مردم جابجا میکنند؟!؟!لک لکهای محله تون؟!!!! زمانی حرف از محدودیت تردد کامیونها در آزادراه ها بزنید که همین محدودیتها را برای سواریهایی که دیوانه وار در جاده ها ایجاد خطر میکنند،ایجاد کنید؟!!! این حق تردد راحت در آزادراه ها را کدام عقل نپخته ای از کامیونها میگیره..کجای دنیا تردد کامیونها در آزادراه ها ممنوع هست؟!؟! چرا خطرات در جاده رو گردن کامیونها میندازید وقتی نه راه درستی دارید نه خودروی درستی ونه فرهنگ رانندگی درستی؟!!! دست از این کارها ظالمانه و اهانت آمیز بردارید؟!!پس کالاهای اساسی تون رو بدید سواریها جابجا کنند…..
آفرین به شما همه جاده هاتون شده مثل زمین کشاورزی
این یکی خوبه این هم ممنوع کنید تا کسی رفت و آمد نکنه
البته این جاده هم ایرانی ساز هست و بیشتر از دو سال عمر نمیکنه بعد شروع به خراب شدن میکنه
ما راننده ها ۱۱سال چشم انتظار آزاد راه بودیم حالا که باز شده کامیون ممنوع شده شما که میگین برای ارتقاع کیفیت ترافیک خوب اگر کسی از آزاد راه بره ترافیک کم تره ولی شما برید جاده رو برسی کنید که ۳ماه دوام نیاورد همش شده چاله چوله لطف کنید برسی کنید وکمی به فکر حمل و نقل عمومی باشید با تشکر
با عرض سلام و تشکر از اجرای این طرح خوب ما چند روز پیش از مسیر آزاد راه عبور کردیم و چون عبور کامیون ممنوع بود خیلی احساس امنیت کردیم انشاالله این طرح برای همیشه ادامه داشته باشد .ممنون ومتشکر
از کامیون میترسی بخورتت جوجو
یا از راننده کامیون خاطره بد داری
بیشرف دولتی کامیون ها زنده.
حالا کامیون ناامنیتی مياره.
آهان کامیون ها نبودن تو احساس امنیت کردی چقدر جالب اگر کامیون ها نباشن تو میمری از کشنگی چرا توهین میکنی الکی قضاوت میکنی این شما سواریا هستین سالی یک بار میآید جاده از قوانین جاده سر در نمیارین با جان وسرمایه ميلياردی راننده ها بازی میکنید شما میایید جاده از دست شما سواریا آسایش نداریم اگر راهی هست برا همه هست قوانینو رعایت کن تا امنيت داشته باشی در ضمن کامیون ها قاتل نیستند فکر خودتو نکن
آهان پس کامیون ها قاتل هستند تو آدم شما قاتل هستین که سالی یک بار میآید جاده با جان وسرمایه ميلياردی راننده ها بازی میکنید جاده کار ماست شخل ماست پس الکی قضاوت نکن وتوهین
وضعیت راها در کشور فاجعست شاید بیشترین ظلم در حق ملته پول اتوبان پرداخت میکنیم اما اتوبان نداریم بیشتر شبیه ویا بدتراز جاده خاکی هستن وهمین باعث فرسودگی خسارت بسیار زیادی بر پیکره کشوره کاش مدارک همه مهندسین جاده ساز کشورو جمع کنیم آتیش بزنیم.نباید اجازه ساخت جاده به شرکتهای دزدو خیانتکار داده شود..
طرح بیخودی
راه مگه برای سواری ساختن
اتوبان حق مسلم ماست
سلام
دقیقا ….
این کاهش الودگی را نفهمیدم به هر حال کامیون از مسیر دیگه هم عبور بکنه باز دود خواهد داشت تازه این مسیر کوتاه است پس الودگی کمتری دارد
اتفاقا برای سواری ساختن از روز اول
آره تو راست میگی مهندس
قطعه آخر تکمیل نشده و باعث ترافیک شدید در قطعه آخر و منطقه گویم و همچنین ورود کامینها به فرعیهای خطرناکی مثل قلات خانزنیان میشه،
هر کامیونی اومده داخل ترافیک گیر کرده و کلی الاف شده متوجه شده چرا میگن ممنوعه فعلا.
ممنوعیت دائمی نیست
کامیون با عث می شود جاده نابود شود و دست انداز به وجود بیاورد
سلام اونوختی که واردات ماشین بدونه اسقاط ازاد میکنید و چپ و راست کامیون و تریلی وارد میکنن به فکره جاده هاشون نیستن در ضمن اگه تردد نکنن باید مسیره جایگزین انتخاب کنن اونوخت الودگیه هوا نیست بعد مگه اونروز واردات به نظراته کارشناسان اهمییت دادین که هالاباید به اونا توجه کرد
سلام
هوای آلوده خیلی بده ….
آزادراهی که هنوز تکمیل نشده چه اصراری بود که افتتاح کنند
با سلام ب حاج علی عزیز ب استحضار شما برسانم از اول انقلاب تا الان ب مدت 45 سال طرح های اجرا شده برای ملت طرح های کارشناسی شده نیست و سریعا بعد از اجرا لغو میگردد دلیلش هم اینه که از متخصصین این مشاغل اصلا نظر نمیگیرین این طرح از نظر اقتصادی ب ضرر و زیان کسبه و مردم است چون کامیون زیر بار میخوابد لیکن کرایه شب خواب از صاحب بار دریافت میگردد
ملیاردها تومان خرج کردن 15 سال طول کشیده تا این ازادراه ناقص افتتاخ بشه الان کامیون راه نمیدن چه دلیل مسخره ای دارن که مسیر نزدیکتر رو اجازه تردد نمیدن؟؟ جالبه طول مسیر تابلو سرعت مجاز برای کامیون به تعداد زیاد نصب شده
واقعا ک …..
چون زیر ساختش ضعیفه میخان جاده نابود نشه
فقط بخاطر خرابی اسفالت
باشه آزاد راه آباده باشه ولی آقای مثلا خودخواه اصولا در معرفی آزاد راه نام دو استان مبدا و مقصد گفته میشود نه اینکه مرکز استان و یک شهرستان از همان استان
ساختن خر از آن عبور کند.این کار معنی ندارد
سلام
چ جالب!
من که آمدم 100تومان هم عوارض دادم پلیس دیشب
زیر سازی افتضاح شده میترسن جاده بپوکه از هم😄 مهندسی در دزدی
ھنوز یک سال نیست کہ افتتاح شده بعضی جاھاش نشست کردہ والا از ھمہ طرف دارن ظلم رانندہ میکنن نمیدونن ھرچی کہ میبینن ھمین رانندہ میبرہ میارہ
چرا کامیون ممنوع شده تمامی زحمات راننده کامیون میکشه ودرامد دولت از کامیون هست لااقل شفاف سازی کنید
کل حملونقل کشور راباید کامیون ها انجام بدن چرانبایداجازه تردد بدن خداوکیلی انصاف نیست چرا فقط سواری اگه من کامیون داشتم اگه کشته میشدم از این راه میرفتم چون جاده قدیم خیلی خراب افتضاح است
کجای دنیا به دو خط برای رفت ودوخط برای برگشت بقول خودمان جاده یک طرفه میگن اتوبان
حتی خیلی کشورها تو شهر هم جاهای بخصوصی رو کامیون ممنوع میکنن
متاسفم برای دولتمردانی ک یک سال دیگه بیشتر طول میکشه تا جاده ای درست بشه میان جاده رو افتضاح میکنن تا افتتاح😄😄😄😄
طرح مسخرهای است تخلفات متعدد بازرسی فاسدفاجرتاکسیرانی همدان:۱_دادن کارت شهری ب بازنشستگان واز کارافتادگان وحقوق بگیران که مخالف قانون است و بخاطرتعهد به تأمین اجتماعی که توان کارکردن ندارند و فرستادن تصویر ابطال کارت شهری به تامین اجتماعی از طرف تاکسیرانی کلاهبرداری و رشوهخواری مسئولان فاسدبازرسی محسوب میشود و مزاحم اشتغال جوانان میشوند و بخاطر فرسودگی روانی(آلزایمر…) و جسمی (کاهش شنوایی و بینایی و فشارخون بالا و احتمال سکته کردن پشت فرمان باعث به خطر انداختن جان مسافرین و مردم مظلوم میشوند.۲_ دادن کارت شهری به ۵ راننده تاکسی معتاد پایانه بزرگ همدان مثل علی زرگران معتادمتجاهر۲۹ت۶۱۶_۱۸ قلدر که در انظار و در تاکسی مواد مخدر مصرف میکند و پول موادمخدرش را از مسافرین مظلوم میگیرد و در حالت نئشگی یا خماری عربدکشی و فحاشی ناموسی میکند… آبروی مردم شریف همدان را جلوی مسافرین و مهمانان که وارد پایانه میشوند میبرد و مزاحم کسب من میشوند و قلدری میکند…)به بازرسی فاسد(سلطانی و محمدی) تاکسیرانی شکایت کردم ۱۰ روز تعلیق از کارم کردند.۳_دادن کارت شهری ب اشرار؛(سعیدبیاتی۲۷ت۵۸۶_۱۸ شرور پایانه با سوابق متعدد چاقوکشی و ضرب و جرح عمدی و فحاشی ناموسی و مزاحمت و تهدید ب قتل(شکایتنامه۱۰۹۱۴۰۲۴۳۵دبیرخانه تاکسیرانی همدان همچنین صورتجلسه چاقوکشی و فحاشی ناموسی و ضرب و جرح عمدی راننده اتوبوس را از سرهنگ جمشیدی بخواهید) که آبروی مردم شریف همدان را جلوی مهمانان و مسافرانی از کل دنیا که وارد پایانه میشوند میبرد و تخلفات مرگبار رانندگی که جان مسافرین و مردم مظلوم را به خطر می اندازد و تصادفات مرگبار که دلایل دیوانگی سعیدبیاتی شرورپایانه است و باید گواهینامه و کارت شهری ابطال و به اشد مجازات محکوم شود.علاوه بر دیوانگی سعیدبیاتی،نقص بینایی و جسمی نیز دارد که خلاف قانون گواهینامه رانندگی و تاکسیرانی است.نقص بینایی سعیدبیاتی۲۷ت۵۸۶_۱۸ باعث انداختن ماشین به پرتگاه گنجنامه و تصادفات شاخ به شاخ و….شده باید راننده تاکسی سلامت کامل جسمی و روانی داشته باشد۴_دادن کارت شهری به تاکسیهای که شیشه دودی و پرده دارند که مانع دیده شدن داخل ماشین و کاهش دید راننده میشود و خلاف قانون است مثلا ۳۴ت۸۸۸_۱۸ و۲۱ت۵۸۶_۱۸و ۳۵ت۵۱۶_۱۸و ۳۲ت۵۸۳_۱۸..تخلف پنجم بازرسی فاسد تاکسیرانی همدان عدم برخورد با رانندگانی که بهداشت فردی را رعایت نمی کنند مثل حسن استهری۱۷ت۹۶۷_۱۸بوی گندمیده چون حمام نمیره و لباسهای چرکش را نمیشوره به حسن پیسه معروف است بخاطر گدایی کردن به حسن نکبت هم شهرت دارد چون ظاهر چرکش مثل ذاتش کثیف است بین همکاران فتنه انگیزی و دعوا راه می اندازد ،به من حمله کرد و زیپ کابشن تازه ام را خراب کرد و هیچ خسارتی نداد و شکایت کردم هیچ رسیدگی نشد. تخلف ششم مسئولان فاسدبازرسی حمایت از زنان بی حجاب ولگردوهرجایی که باعث انحراف جوانان و انتقال بیماریهای نزدیکی و از هم پاشیدن خانوادها میشوند…محکوم کردن من که امر ب معروف و نهی از منکر کردم تا الان ۵ماه نونم را بریدند مسئولين کص لیس(رضایی و سلطانی و اسدی و محمدی) تاکسیرانی همدان خواهشمندم مسئولان فاسد فاجر بازرسی تاکسیرانی همدان را مجازات(گرفتن خسارت ۵ماه بیکار کردن من بخاطر امر به معروف) و افراد صالح را جایگزین کنید. با تشکر
نه خیلی اتوبان خوبیه، تمام پل هاش نشست کرده دو ماه دیگه معلوم میشه چی ساختید. زرتی تردد کامیون و تریلی رو ممنوع میکنید
هردم ازین باعث بری میرسد
بنظرم اصلا ما راننده ها رو انسان حساب نمیکنن
شده دکون واسه پلیس
اخه اون ادمی که ای نظر رو میده چه فکری میکنه سواری تو این بیابون میخواد بره چکار عجله که هم نداره کامیون که باید تو کوتاه ترین مسیر بار رو برسونه شما اخه چه فکری میکنید کامیون که چرخ ملکته رو ول کردیید جاده برا سواری ساخته اید اخه انقدر بی فکر تصمیم میگیریید کامیون از جای شلوغ بره سواری از بیابون واقعا که دلمون خوش بود نزدیک ترین مسیر برامون ساخته اند
با توجه به اینکه این آزاد راه دو لابن بیشتر نداره این طرح خیلی خوبه. اگه از این مسیر عبور کرده باشید میبینید که سرعت مجاز این اتوبان 120 کیلومتر در ساعته ولی به دلیل حضور ببش از حد کامیونها شما مدام پشت کامیونها با سرعت 80 تا 90 کیلومتر گیر میکنید. مثل اتوبان تهران به قم این مسیر هم باید کامیون ممنوع باشه
دقیقا
واقعا چه کار یه هر چه تابلو کامیون زدن تو جاده بعد کامیون ممونع پس کامیون باید از کجا عبور کنه یعنی چه این همه آزاد راه آزاد راه اینم از آزاد راهشون
درود بر شما
این خانه از پایه ویران است…
هزینه ساختش از جیب کامیونه ولی ترددش واسه کامیون ممنوعه
سلام و عرض ادب جاده و راه را باید از اول درست و عریض درست کنند و کامیون و سواری باید تردد کنند راننده کامیون که برای همین مردم زحمت میکشند و شب و روز در جادهها هستند باید بیشتر به فکر آنها باشند و من دلیل اینکه کامیون ممنوع میکنند بد کار کردن پیمانکار اتوبانها را میبینم که دو سال نشده جادهامان خراب میشه و از دولت محترم میخام بیشتر از این پیمانکاران انتضار داشته باشند
سلام و عرض ادب جاده و راه را باید از اول درست و عریض درست کنند و کامیون و سواری باید تردد کنند راننده کامیون که برای همین مردم زحمت میکشند و شب و روز در جادهها هستند باید بیشتر به فکر آنها باشند و من دلیل اینکه کامیون ممنوع میکنند بد کار کردن پیمانکار اتوبانها را میبینم که دو سال نشده جادهامان خراب میشه و از دولت محترم میخام بیشتر از این پیمانکاران انتضار داشته باشند
باسلام ودرود به نظرم کلان کاری کنید که تریلری وکامیون کلان بمون خونه اگه اینها نباشن مردم از گرسنگی میمیرن اقتصاد یعنی ماشینهای دیزلی یه مشت بی سواد طرح میدید
با سلام و عرض ادب
قبل از هر چیز به جرات میشه گفت این آزادراه از زیباترین آزادراههای کشور هست و موقع رانندگی در این آزادراه اصلا احساس خستگی نمیکنید. به نظر بنده طرح کامیون ممنوع توی این آزادراه به چند دلیل کار بسیار خوبی، اول اینکه عبور و مرور مرتب کامیون باعث فرسودگی زود هنگام آسفالت خواهد شد و از جذابیتهای آزادراه کاسته میشه، دلیل دوم اینکه متاسفانه برخی از کامیونها خودشون را صاحب جاده میدانند و اکثر مواقع در لاین سبقت حرکت میکنن و هیچ توجه ای به خودروهای سواری نمیکنند و این آزار دهنده است(به قول یکی از دوستان میگفت ای کاش میشد کلا جاده کامیونها در سراسر ایران از جاده سواریها جدا بود (: ). دلیل بعدی و اصلی اینکه با افتتاح این آزادراه خیلی از شهرهایی که در جاده قبلی شیراز اصفهان بودند از رونق می افتند، و این جالب نیست، با اجباری کردن عبور کامیون از جاده قبلی حداقل میشه نیمی از رونق گذشته آن شهرها از جمله آباده را دوباره به آنها برگرداند.
درود
به نظرم تا زمانی که زیر گذر جاده گویم باز بشه طرح خیلی خوبیه چون الان کامیون از اصفهان میاد بعد میندازه جاده قلات به خانزنیان . جاده قلات ی جاده باریکه که الان با اومدن کامیونها و تریلی ها خیلی خطرناک شده. باید تردد کامیون و تریلی از جاده قلات هم ممنوع کنن
آزادراه تعریف داره،۴لاین +شانه خاکی
شیراز-اصفهان تاحدودی بزرگراه محسوب میشه
یه دلیل زیرسازی بد،هنوز ۱سال نشده پراز دست اندازه
کامیون وتریلی هم پرتردده و به بند کفششون هم نیست،
پلیسها هم فوق آخرش فقط ی جریمه میکنن
این بزرگراه اصلا مناسب ماشین سنگین نیست
انتهای بزرگراه درشیراز (۵کیلومتر)هم که واویلاست،معلوم نیست کی تموم میشه!!
باعرض سلام
باتشکر از تمام کسانی که جلوی کامیونها بگیرن
واقعا ی مشکل درست شده
این چه ازادراهی هست که کامیونها جولان بدن
واقعا خترناک شده
تصادفهای بدی رخداده باتشکراز پلیس راه
اها فردا خودت خواستی با تاکسی پلاک زرد هم بری نمیزارن جلوت میگیرن تو برو ببین دلیل ممنوعیت چیه یکیش بیان جواب بدن اگه کامیوین میگن ترافیک مسافربری مینیبوس چرا تاکسی و حتی نیسان پلاک زرد چرا
این ازادراه بنام شهدایقشقاییباید نام گذاری بشهچونمحل کوچ عشایر قشقایی بوده وچه جوانهای برومندعشایر قشقاییکه ازاینجا عبورمیکردندالاندرزیرخروارهاخاک ارمیده اندروحشان شاد۰۹۳۸۱۲۴۹۰۷۶
سلام
چه اتوبانی!؟!
چه اتوبانی!؟!
این کاهش الودگی را نفهمیدم به هر حال کامیون از مسیر دیگه هم عبور بکنه باز دود خواهد داشت تازه این مسیر کوتاه است پس الودگی کمتری دارد
ھنوز یک سال نیست کہ افتتاح شده بعضی جاھاش نشست کردہ والا از ھمہ طرف دارن ظلم رانندہ میکنن نمیدونن ھرچی کہ میبینن ھمین رانندہ میبرہ میارہ
باصد تومان نقدی عبور آزاد است
یک فکری باید برای سواریهای شوتی بکنند که امنیت جاده را بسیار خطر ناک کرده
در تمام دنیا برای مشاغل حمل و نقل عمومی احترام خاصی قائل هستند و اینکه بعضی شهروندان فقط بفکر سواری خودشان باشند اندیشه ناقصی ست
قسمت خروجی آزادراه به شیراز تکمیل بشه کامیون آزاد میشه. ورود کامیون خیلی به نفع دولت هست هم از لحاظ عوارض هم کاهش مصرف سوخت
خندم میگیره از اینایی میگن کار خوبی کردن یا میگن کاش تمام اتوبان ها وجاده هارواینکار کنند ببخشید میشه بگین اون موقع این کامیون ها اگر نباشن مملکت خراب شده خراب تر میشه که هر چی میخورین میپوشین بنزین تو ماشین هاتونو اون خوراکی ها تو یخچال خونتون هم کامیون ها تریلی ها میارن اون موقع میان میگن طرح ضربتی انکاری میخوان دزد بگیرن طرح ضربتی برا گرفتن دزدهای اتوبان ها راه بندازین که مال مردمو دارن غارت میکنند نه برای کامیون ها طرح ضربتی راه بندازین یه سری فکر نمیکنند همینجوری اینجا تز میدن
خسته نباشید با این آزاد راهی که ساختید واقعا متاسفم سرمایه ملی مملکت رافنا کردید رفت هیج کسی هم جوابگو نیست
اگرمسیروراهی جدیدساخته میشودمیبایست اولویت ترددباناوگان حمل ونقل بارومسافرباشد،درخصوص ازادراه شیراز ترددسواریها اغلب جنبه تفرج وسفردارد،وکسی که چندسال یکبارفرضا به شیرازمیرودبرایش فرقی نداردکه ازجاده قدیم برودیاجدیدولی این ناوگان حمل ونقل است که همه روزه با مقوله راه وجاده طول مسافت ودست انداز و…….دست به گریبان است
بابا اصلا در این راه رانندگی در شب خطرناک است یه روشنی ندارد خیلی جاده خطرناکی است در شب
اولویت ترددمیبایست مربوط به ناوگان حمل ونقل باشد
واقعاخیلی بی عدالتی تمام راهها وازادراههاباپول همین راننده های کامیون زحمت کش درست میشه همان پولی که به اسم بارنامه ازمامیگیرن واقعاحرامتان باشد
این همه از ما پول به عنوان حق سازمان راهداری میگیرن بعد نمیزارن تو اتوبان بریم ما چه گناهی کردیم اخه
چرا روز اول پهن تر نکردین که الان تریلی ها رو ممنوع کردین
پلهای بزرگراه و پیمانکارها و کار ناظرین باید بررسی فنی بشه
ازترس آبروریزی خودشون جاده روی کامیون ها بستن چون به زیرسازی جاده اطمینان ندارند
حتماً کارشناسان به نتیجه رسیدن که تردد کامیون برای جادهای که زیرساخت خوبی ندارد خطر آفرین است
کار خوبی کردن
چه قدر بودجه برای طرح ظربتی لازم است؟ این امر مهم وخطیر تدابیر عزیم با کارگروه کارکشتده وبلد،اعم از یک سرباز با برگه جریمه، ک میتواند در یک روز کلی جریمه واریز شدن مبالغ زیاد سکه ب جیبتان، این امر مهم انجام شود. خسته نباشین
راننده کامیون برای افراد همین دولت داره نیاز پوشاک خوراک …را تامین میکنه.چرا باید به فکر آسایش امنیت راننده کامیون نباشیم.
جاده قدیم همش شهر به شهر پر از دست انداز
ماشینامون به خدا همش خورد شده بسکه افتاده چاله درومده.حالا ی جاده نسبتا خوب درست شده
زود مارو از بقیه جدا کردین؟
چرا کامیون ممنوع شده تمامی زحمات راننده کامیون میکشه ودرامد دولت از کامیون هست لااقل شفاف سازی کنید
شده دکون. برابعزیا
دقیقا جاده سازی و مقاومت و کارایی و طول عمر این جاده ها نشانگر درستی یا نادرستی حکومت دانست.
اتوبان ذوب اهن اصفهان را با عمر ۵۰،۶۰ساله ببینید که طاغوت چه کرده با سرمایه ملی!!!!!!
کامیون باید از کجا رفت و آمد کنه؟ پس یک آزادراه اصفهان شیراز جدید برای کامیونها بسازید!!!
سلام-نمیدونم چرا اسم این راه رو گذاشتن “اتوبان شیراز – اصفهان” چون این جاده نه اتوبان هست و نه از شیراز تا اصفهان ، بلکه بزرگراه است و از شیراز تا ایزد خواست و قابل عرض اینکه دو قطعه منتهی به شیراز آنهم ساخته نشده ضمنا اتوبان حداقل دارای شش خط عبور است در حالی که این جاده دارای چهار خط عبور است و همان بهتر که تردد کامیونها و تریلرها در آن به کلی ممنوع شود ، تصمیم بسیار خوبی است
سلام-نمیدونم چرا اسم این راه رو گذاشتن “اتوبان شیراز – اصفهان” چون این جاده نه اتوبان هست و نه از شیراز تا اصفهان ، بلکه بزرگراه است و از شیراز تا ایزد خواست و قابل عرض اینکه دو قطعه منتهی به شیراز آنهم ساخته نشده ضمنا اتوبان حداقل دارای شش خط عبور است در حالی که این جاده دارای چهار خط عبور است و همان بهتر که تردد کامیونها و تریلرها در آن به کلی ممنوع شود ، تصمیم بسیار خوبی است
سلام-نمیدونم چرا اسم این راه رو گذاشتن “اتوبان شیراز – اصفهان” چون این جاده نه اتوبان هست و نه از شیراز تا اصفهان ، بلکه بزرگراه است و از شیراز تا ایزد خواست و قابل عرض اینکه دو قطعه منتهی به شیراز آنهم ساخته نشده ضمنا اتوبان حداقل دارای شش خط عبور است در حالی که این جاده دارای چهار خط عبور است و همان بهتر که تردد کامیونها و تریلرها در آن به کلی ممنوع شود ، تصمیم بسیار خوبی است
سلام با این اوضاع خراب بار چندبرابر گرفتن کمسیون توسط شرکتهای بار بری خرج مخارج یه راننده تا یه باری ببره بیاره جریان همون جریان گذشتن 10نفر دیوانه از رودخانه است نفر اول راننده وصاحب ماشین نفر آخر باربری پلیس بقیه
بی کیفیتی اسفالت و زیر ساخت تمام جاده های ایران عزیز تحمل بار تریلی را ندارد .اگر دقت کنید جاده ای که تازه اسفالت میشود بعد گذشت چند ماه ترک برداشته و تکه تکه میشود
چون موقع ساخت نظارت نیست این اتفاقات می افتد
باید این جاده ها عوارضی بشود و از درامدش برای تعمیر استفاده شود
هر چند که خیلی از رانندگان ماشین سنگین رعایت نمیکن
بیشتر حواسشون به پیک نیک که کنارشون گذاشتن است
وقتی تررد کامیون ممنوع هست سواری میزارین کمربندی هم سواری ممنوع کنین تا ما هم راااحت شیم از دست سواری ها فکر میکنن جاده فقط مال خودشون هست دیگه هیچ کس نباید سبقت بگیرد و سر پل حسین الهاشمی وارد کمربندی میشه اصلا نگاه نمیکنم جاده اصلی شده فرعی و او جاده شده اصلی شما فکر زیاد میکنید برای اونجا هم فکر کنید
عرض سلام و احترام
اول اینکه آزاد راه رفت و برگشت سه لاین بوده که یک لاین مثل دگل نفتی گم شد
دوم اینکه اول آزاد راه زدن کامیون ممنون تو طول مسیر اکثر تابلو ها برای کامیونها هست
سوم راننده ای که تره بار میزنه فرض برای تهران باید ساعت 4بعد از ظهر میدان باشه جاده سعادت شهر هم که خراب وشلوغ هست که خود به خود آمار تصادف میره بالا
برای اداره حمل و نقل واقعا متاسفم که اینقدر بی عرضه هست و راننده کامیون همیشه مظلوم در ایران
عرض سلام و احترام
اول اینکه آزاد راه رفت و برگشت سه لاین بوده که یک لاین مثل دگل نفتی گم شد
دوم اینکه اول آزاد راه زدن کامیون ممنون تو طول مسیر اکثر تابلو ها برای کامیونها هست
سوم راننده ای که تره بار میزنه فرض برای تهران باید ساعت 4بعد از ظهر میدان باشه جاده سعادت شهر هم که خراب و ترافیک هست که خود به خود آمار تصادف میره بالا
برای اداره حمل و نقل واقعا متاسفم که اینقدر بی عرضه هست و راننده کامیون همیشه مظلوم در ایران
عرض سلام و احترام
اول اینکه آزاد راه رفت و برگشت سه لاین بوده که یک لاین مثل دگل نفتی گم شد
دوم اینکه اول آزاد راه زدن کامیون ممنون تو طول مسیر اکثر تابلو ها برای کامیونها هست
سوم راننده ای که تره بار میزنه فرض برای تهران باید ساعت چهار ظهر میدان باشه جاده سعادت شهر هم که خراب و ترافیک هست که خود به خود آمار تصادف میره بالا
برای اداره حمل و نقل واقعا متاسفم که اینقدر بی عرضه هست و راننده کامیون همیشه مظلوم در ایران
خبر نگار محترم مسولینی که این طرح رو حمایت می کنند احتمالا تسلط درستی بر حمل و نقل و آزادراه مشارکتی ندارند . آزادراه اصفهان شیراز با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد شده و مهمترین ارکان بازگشت سرمایه در آزادراه که برای آن طراحی و ساخته شده تردد روان و بدون دغدغه وسایط نقلیه سنگین است .
کمترین تصادفات منجر به فوت مربوط به کامیون و سواری بوده است . با توجه به تسلط اکثر رانندگان محترم و زحمت کش وسایل نقلیه سنگین به کنترل خوردو کمترین تصادفات به نسبت حجم تردد سنگین در آزادراه رو داشتیم . اتصال کریدور شما به جنوب برای ترانزیت از طریق این آزادراه در حال تکمیل است که انشااله با احداث قطعات 7و 8 و شیراز به بوشهر انتقال کالا با سرعت بیشتری صورت می پذیرد .
کامیون و اتوبوس.. ماشین سنگین باید از اتوبان محور قدیم مرودشت حرکت کنند، که بازسازی شده.. .. چرا محور جدید که بیشتر سطح ش بتنی هست،.. را باز توسط ترلفیک ماشین سنگین و کامیون نابود کنید.. خب بزارید حداقل ۵سال عمر کنه..
کامیون و اتوبوس.. ماشین سنگین باید از اتوبان محور قدیم مرودشت حرکت کنند، که بازسازی شده.. .. چرا محور جدید که بیشتر سطح ش بتنی هست،.. را باز توسط ترلفیک ماشین سنگین و کامیون نابود کنید.. خب بزارید حداقل ۵سال عمر کنه..
این ازادراه هنوز به صورت کامل ساخته نشده ، استاندارد لاذم رو هم نداره ، هنوز یک سال نشده خیلی از جاهاش خراب شده ، اگه اینجور بخواد ماشین سنگین تردد داشته باشه تبدیل میشه به یک جاده خطرناک ،
اینکه بحث نداره به چه دلیلی کامیون ممنوعش کردن!
جاده شون از بسکه توش دزدی شد سه ماه دوام نیاورد و پر از چاله چوله شده ، اومدن کامیون ممنوعش کردن تا بیشتر افتضاح نشه
سلام
طرح بسیار غیر عقلانی هست کامیون ها شریان اصلی هر کشوری هستند محدودیت تردد در داخل شهر برای کامیون لازمه ولی جاده باید برای کامیون هم آزاد باشه هم امکانات داشته باشه جاده محل زندگی رانندگان زحمت کش باری هست بهتره برای رانندگان سواری که بعضاً بسیار با نادانی جاده را نا امن میکنند ممنوع بشه تا کامیون ها با آرامش به چرخش اقتصاد کمک کنند
درود
اقایون اولآ چرا میگید ازادراه!!!!!این ی اتوبان بی کیفیت هست.
ازاد راه باید سه الی چهار لاین داشته باشه و با خدمات کافی.
دومآ چطور اولش که پر دزد بود میگفتید با کامیون تردد رو ببرید بالا تا شلوغ بشه و خطر راهزن توش کم بشه،،حالا که داره اباد میشه راننده کامیون بد شده. چطور زمستون که یخ میزد و راهداری از سرما جواب تلفنتون رو نمیداد میگفتید کامیون بدبخت تردد کنه تا جاده باز بمونه حالا ما کامین ها جاده خراب میکنیم.
اقایون مسئول بیشترین زحمت این مملکت رو این راننده های عزیز کامیون دارن میکشند. یکم وجدان داشته باشین
سلام لطفا همه جنبه ها رو در نظر بگیرید …الان چقدر از خونواده ها دارن از طریق همین جاده قدیم شیراز به اصفهان خرج زندگی خودشون رو درمیارن…اگه این جاده هم ول بشه چیکار کنن
کار بسیار خوبی کردن اتفاقا ممنون از پلیس راه
س خب از راه ب عنوان پول دار آوردن پلیس راه استفاده میکنند.ک پلیس راه راحت گیر بد و باج شونا بگیره اگ قراری ممنوع باش اول ورودی بیستن چرا وسط اتوبان وایمیستن چرا چرا آخ فقط میخوان از این مردم هر ترقی پول دربیارن ممنون از لطفتون تشکر
کامیون ک معلوم کلا میگن پلاک عمومی ممنوع من پرسیدم بنده خدایی ک معلومه ماشین شخصی هستی جبهه گرفتی و حمایت میکنی یروز بگن سواریا اونبر برن این ازادراه برا ماشینای سنگینه اونوقت نظرت چیه؟ ماشین مسافر بری هم ممنوعه حتی تاکسی مینیبوس بیاد جریمه و پلیس دفترچه اش میگیره کجای دنیا ی خدماتی باشه برا ماشین مسافر بری ممنوع میشه اینا همش بخاطر بی تجربگی و بی سوادی فرد مسعوله
با سلام
رانندگان کامیون هیچ اهمیتی به قانون نمی دهند
وخیلی راحت بی دغدغه وارد شهر وجلو منزلشان پارک می کند
این موضوع نه تنها نادیده گرفتن قانون بلکه موجب درگیری همسایگان میشود
لطفااز تردد وپارک کامیونها یی که درخیابانهای شهر شیراز إرامش از ملت ربوده اند بگیرید
واقعا سالخوردگان وبیماران همگی درعذاب هستند
واین موضوع درشان ولیاقت ماموران زحمتکش نیست که تصور مردم براین باشد ماموران به هر دلیلی نادیده میگیرند
ارسال دیدگاه