قویترین کامیون های بنز۶۵۰ اسب بخاری بوژیکش در دنیا و ایران

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleدر این ویدئو به سراغ بررسی و معرفی چهار کامیون بسیار خاص و توانمند ،کامیون اکتروس نسل سوم با توانایی تولید ۶۵۰ اسب بخار قدرت و که کامیون فوق سنگین و کامیون بوژی کش بنز بحساب می آیند رفته ایم.
کامیون بنز اکتروس فوق سنگین
با توجه به نیاز کشور به کامیون های فوق سنگین برای حمل محموله های پتروشیمی و محموله های پروژه های ساخت و ساز غول پیکر در سراسر ایران و از طرفی نبود کامیون مدل بالای بوژی کش و نبود کامیون فوق سنگین مناسب برای استفاده در این سیستم حمل و نقل ،شرکت ارگ پارس اردبیل اقدام به واردات پنج کامیون اکتروس نسل سوم بوژی کش که توانایی بینظیر در حمل بار های غول پیکر داشته و در خود اروپا نیز سنگین ترین محموله های ممکن توسط این کامیون ها به همراه کامیون ولوو ۷۵۰ و مان ۶۸۰ اسب بخاری جا به جا میشود.

کامیون اکتروس نسل سوم آخرین نسلی از کامیون های بنز بودند که دارای موتور هشت سیلندر خورجینی بودند.
موتور های هشت سیلندر خورجینی بدلیل قدرت بالایی که تولید میکردند در کل دنیا طرفداران خاص خود را داشتند و چون این سری کامیون ها نیز آخرین نسل بودند که از این موتور های افسانه ایی بهر میبرند در خود اروما نیز بسیار پرطرفدار بوده و حتی گاها قیمت شان از نسل چهارم بوژی کش مرسدس بنز نیز بیشتر است.
این پنج کامیون اکتروس زیر سنگین در نسخه اکتروس4165 و اکتروس4161 به کشور وارد گردیده است که در هر دو کامیون گیربکس اتوماتیک هجده سرعته زد اف است.
هر یک از کامیون ها از نظر تناژ کشش نامحدود هستند.
قیمت کامیون بنز اکتروس زیر سنگین در این مدل حدود ۱۵۰ هزار یورو در اروپا است.
شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
32 دیدگاه
باعرض سلام به نظرمن خاک برسرماایرانیهاکه توعصرجدیدبایدبرویم کامیونهای دست دوم اروپایهاروبخریم واونم نتونیم سواربشیم حال ازشماهامیپرسم اگرالان حکومت شاه بودوچندسال دیگرحکومت الان سرکارمیومدایاملت نمیپرسیندکه اون لعنتی چرادست دوم کامیون میخریدومردم نمیتوانستندازش استفاده کندمثل زمان شاه که الان مردم میگویندکه نوکرامریکابودوماازکشورهای دیگرعقب افتادیم وحالال حکومت فقط برای بقای خودش چهارتاموشک ازاینور واونورمیخردوهی تبلیغ میکندومنیکه راننده بیابان هستم بایدسواربنزچهل سال پیش شوم شمانظربدهیند
باید من یک کامیون ثبت نام کنم
ثبت کامیون
سلام اقا علیرضا خسته نباشید
قیمت این ماشینا چند هستش تو بازار؟
سلام هنوز مشخص نیست قطعا بالای 10.12
بہ نام خدای مھربان
سلام خدمت دوستاران کامیون بنز و ھمینطور دوست عزیزی کہ این غول بی نظیرو بھمون معرفی کرد ازش تشکر میکنم
من سالھا با قسمت فنی کامیون آشنا بودم ھوزہ تخصصی من ایویکو و ھوو بود و با بنز ھم یہ مدت سروکار داشتم وقتی این ویدئو رو دیدم خیلی خوشحال شدم سالھای پیش وقتی از امکانات و تنوع کامیون بنز آشنا شدم بہ این کامیون علاقہ مند شدم و با تولید آکتروس سری L و این کامیون ھای غول پیکر واقعا دیگہ حجت رو تموم کردہ و از تمام رقباش با اختلاف جلو زدہ
کامیون ھای دیگہ بنز کہ باھاشون آشنا بودم روی ھم رفتہ سادہ ترین قوی ترین با کارامد ترین و مھمترینش کم استعلاک ترین کامیون ھا بودن از ھمون اول کہ بنز تولیداتش وارد ایران شدہ بودن بنز ۱۹۲۱ سادہ ترین حالت ممکن تو قسمت موتور و گیربکس انجام دادہ بنزیونیماگ یہ کامیون عالی ھست کہ بہ مرد ھزار چھرہ معروفہ بنز تیتان کہ قبل از این کامیون ھا قویترین ھا بودن کہ 830 تن بار رو جابہ جا کردہ کشندہ ھای آکسور یورو ۳ و یورو ۵ و آکتروس ھای نسل جدید از کم استعلاک ترین کامیون ھا ھستن تو دنیا مینی بوس بنز میدیل باس تو ایران ھمتا ندارن و سایر کامیون ھا
فقط اینو بگم کامیون بنز با این تنوع و افتخارات حرفی برای گفتن دیگہ نزاشتہ بنز واقعا بی نظیرہ
از شرایط داشتن یه کامیون فقط عشقشو دارم.
همینو محکم بگیری همه چیزو بدست میاری .اصل هر کاری عشقش رو داشتن هس و بعد هم تلاش و فکر امیدبه خدا
همینو محکم بگیری همه چیزو بدست میاری .اصل هر کاری عشقش رو داشتن هس و بعد هم تلاش و فکر امید
ایران خودکفا چه نوع کامیونی میسازه
عالی بود
سلامتی همه راننده ها
راننده چون خونه زندگیش داخل همین ماشینه سلامتیه بعداز باز نشستگی خیلی مهمه باید به روز تمرین وبهتین رو سوار بشه ودولت هم باید کمک بکنه که با از کار افتادگی های زمان پیری وبال تامین اجتماعی نشه و بیماریهای صعب الاج نداشته باشه
بسیار کاربردی عالی دارد این ماشینها
با تشکر از آقای روستا بابت بررسی زیبا.🌹
واقعا کامیون های غول و بزرگی هستند.
سلام
شما می تونی دست دوم نخری صفر بخری
الان کشنده صفر موجود هست
کی گفته ما نمی تونیم این ماشین هارو سوار شیم؟
پول میخواد رفیق
چون وسع مالی کمه باید دسته دوم بخریم
سلام ،هر چی که هست زیر اسم سلطان داری معرفیشون میکنی ،حرف قدرت هیولا میزنی اسم بنز نزن در کل ،عزت زیاد
سلام ،خداییش حال کردم زیر اسم سلطان داری توضیح میدی
با سلام خدمت جناب روستا و همکاران گرامی
جناب روستا خواهش دارم یه پست در مورد خرید تریلر دست دوم و نکات خرید بذارید که همکاران هم نظر بدن و بتونیم استفاده کنیم . آیا تریلر دست دوم شرکتی بهتره یا تریلر نو دست ساز یا چه محوری بهتره و …….
ممنون و متشکر
سلام حتما
سلام جناب آقای روستا ی عزیز
نویسنده و گزارشگر محترم حوزه کامیون
با تشکر از گزارشهای تست و بررسی هایی که تهیه و منتشر میکنی. اما خواستم بعنوان یک راننده پایه یک و علاقه مند به انواع ماشین سنگین و فوق سنگین از سن ۶ سالگی… که الان حدودا ۲ برابرت سن دارم یک نکته اب را برادرانه بهت یاداوری کنم.
اینکه از یک آدم با این حد و اندازه ادعا و حرفه ای بودن در زمینه کاری خودش حتی یکی دوتا غلط غلوط و اشتباه و گاف و سوتی هم واقعا بعیده تا چه برسه به بیشتر و تفریبا در بیشتر گزارشهایی که میگیری؛ که تعدادی شون را تا حالا تا آخرش کامل دیدم.
بعنوان مثال:
۱- همه این ۴ تا غول..(بقول خودت) سقف مگا اسپیس هستند نه گیگا !
این مدل سقف اولین سقف بلندی بود که مرسدس از همون ابتدای معرفی و تولید اکتروس نسل اول یعنی ۱۸۴۳ بطور استاندارد روی مدلهای کشنده و باری ترانزیت مخصوص مسافتهای طولانی میگذاشت که تا آخر تولید همین نسل، یعنی نسل ۳ هم ادامه داشت.
مضاف بر اینکه در سالهای آخر تولید نسل سوم که برای همه طرفداران بنز خیلی محبوب و جاودانه است، یک مدل سقف جدید بلندتر طراحی و نصب کرد به نام مکس اسپیس! (تقریبا برابر با سقف بلندهای داف یا سقف سه خط ولوو اف اچ ۵۰۰) که بعدا در نسل جدید ام پی ۴ برای هماهنگی، مشابهت و ست شدن با نام مدل قبلی، اسمش به “گیگا اسپیس” تغییر نام یافت! که تا هم اکنون بر روی مدلهای نسل جدیدتر- ام پی ۵ هم ادامه داره.
۲- جسارتا شما زبان آلمانی بلدی؟؟؟!! حالا چرا اینو پرسیدم..؟! ها..!
داداش، اون نوشته لاتین Bluetec5 بغل ماشین را به هر بچه سن راهنمایی هم نشان بدی که دیگه راحت میفهمه انگلیسیه. آخه این کجاش به زبان آلمانیه؟؟؟؟؟؟!!!!
(که با این نحوه خیلی سریع صحبت و تعریف کردنت نمیدونم خواستی یجور کلاس بذاری یا خودتم نمیدونستی و خواستی ندونستنت را وسط ضبط گزارش یجوری جمعش کنی.. و مخاطبینی که مثل من کم سواد یه چیزایی از کامیون و کامیون شناسی هالیشون هست را بلانسبت یه چیزی فرض کنی…)
– چون جهت اطلاع اون نوشته کاملا لاتین و انگلیسی است و برگرفته از سیستم کاهش آلایندگی AddBlue !
که مرسدس بنز از ابتدای اعمال قانون اجباری این سیستم تحت قانون کاهش آلایندگی یورو در اروپا؛ و ازونجایی که خودش همیشه پیشتاز همه خودروسازهای دنیا در همه زمینه هاست… ، یعنی درست زمانی که کل اروپا در استاندارد یورو۴ بسر میبرد، مرسدس این محصولشو مطابق با استاندارد بالاتر یعنی یورو ۵ ارائه و روانه بازار میکرد و به همین ترتیب در یورو ۵ ، اکتروس یورو۶ یا بعبارتی Bluetec6 تولید میکرد..
۳- دوست عزیز عشق کامیون؛ چطور هر ۴ محور رو بالنه؟ پس اون فنر شمش زیر ماشین مال کدوم محوره؟؟؟؟!!!! که میگی هر ۴ محورش رو بالنه..!
با تشکر و احترام
خوش باشید
جعفرکشمیری
👍
بسیار عالی جناب کشمیری
جناب روستا اگه واقعاً اینجوریه که جناب کشمیری می فرمایند،میشه دیگه تولید محتوا نکنید، تا راننده های آماتوری مثل بنده اطلاعات اشتباه دریافت نکنیم.
سلام اگه فکر میکنید وازه bllutec مشترک المانی انگلیسی هس و ما فقط گفتیم المانی اطلاعات اشتباه میگیرید خب مراقب باشید
سلام جناب آقای روستا ی عزیز
نویسنده و گزارشگر محترم حوزه کامیون
با تشکر از گزارشهای تست و بررسی هایی که تهیه و منتشر میکنی. اما خواستم بعنوان یک راننده پایه یک و علاقه مند به انواع ماشین سنگین و فوق سنگین یک نکته ای را برادرانه بهت یاداوری کنم.
اینکه از یک آدم با این حد و اندازه ادعا و حرفه ای بودن در زمینه کاری خودش حتی یکی دوتا غلط غلوط و گاف هم واقعا بعیده تا چه برسه به… و تقریبا در بیشتر گزارشهایی که میگیری؛ که تعدادی شون را تا حالا کامل تا آخرش دیدم.
بعنوان مثال:
۱- همه این ۴ تا غول..(بقول خودت) سقف مگا اسپیس هستند نه گیگا !
این مدل سقف اولین سقف بلندی بود که مرسدس از همون ابتدای معرفی اکتروس نسل اول یعنی ۱۸۴۳ بطور استاندارد روی مدلهای کشنده و باری ترانزیت ویژه مسافت طولانی میگذاشت که تا آخر تولید همین نسل، یعنی نسل ۳ هم ادامه داشت.
مضاف بر اینکه در سالهای آخر تولید نسل سوم یک مدل سقف جدید بلندتر طراحی و نصب کرد به نام مکس اسپیس! (تقریبا برابر با سقف بلندهای داف یا سقف سه خط ولوو اف اچ ۵۰۰) که بعدا در نسل جدید ام پی ۴ برای هماهنگی، مشابهت و ست شدن با نام مدل قبلی، اسمش به “گیگا اسپیس” تغییر نام یافت! که تا هم اکنون بر روی مدلهای نسل جدیدتر- ام پی ۵ هم ادامه داره.
۲- جسارتا شما زبان آلمانی بلدی؟؟؟!! حالا چرا اینو پرسیدم..؟! آها..!
داداش، اون نوشته لاتین Bluetec5 بغل ماشین را به هر بچه سن راهنمایی هم نشان بدی که دیگه راحت میفهمه انگلیسیه. آخه این کجاش به زبان آلمانیه؟؟؟؟؟؟!!!!
(که با این سبک سریع صحبت کردن و تعریف کردنت نمیدونم خواستی یجور کلاس بذاری یا خودتم نمیدونستی و خواستی ندونستنت را وسط ضبط گزارش یجوری جمعش کنی.. و مخاطبینی مثل من کم سواد که یه چیزایی از کامیون و کامیون شناسی هالیشون هست را بلانسبت یه چیزی فرض کنی…)
– چون جهت اطلاع اون نوشته کاملا لاتین و انگلیسی است و برگرفته از سیستم کاهش آلایندگی AddBlue !
که مرسدس بنز از ابتدای اعمال قانون اجباری این سیستم تحت قانون کاهش آلایندگی یورو در اروپا؛ و ازونجایی که خودش همیشه پیشتاز همه خودروسازهای دنیا در همه زمینه هاست… ، یعنی درست زمانی که کل اروپا در استاندارد یورو۴ بسر میبرد، مرسدس این محصولشو مطابق با استاندارد بالاتر یعنی یورو ۵ ارائه و روانه بازار میکرد و به همین ترتیب در یورو ۵ ، اکتروس یورو۶ یا بعبارتی Bluetec6 تولید میکرد..
۳- دوست عزیز عشق کامیون؛ چطور هر ۴ محور رو بالنه؟ پس اون فنر شمش زیر ماشین مال کدوم محوره؟؟؟؟!!!! که میگی هر ۴ محورش رو بالنه..!
با تشکر و احترام
خوش باشید
کشوری که مسئولانش دزد و آدمکش و بیسواد نباشن دنبال موشک و جنگ نباشن برای بقای خودشون و آقازاده های حرومزادشون به فکر مردم کشورشون باشن باید این ماشین آلات تولید کنند سوار شن و لذت ببرن ما هم ماشین دست دوم ترکیه رو سوار میشیم لذت میبریم خاک تو سر این دولت بیسواد که هرچی دکتر و وزیره از مدرک سیکل کمتر داره دم آلمان گرم
سلام. با عرض تشکر و خداقوت بابت کلیپ های درجه یکتون.
میخواستم بگم اگه ممکنه یه ویدیو هم از ولووFh750 اگر در ایران موجود هست بزارین
باتشکر
سلام علیرضا جان
خسته نباشی
ببخشید بین کامیون های نو بازار به نظرتون کدوم خوبه
منظورم چینی ها هستش نه اروپایی
سلام ام پاور و دیما
سلام
سلامتی همه راننده ها
سلطان جاده ها تا ابد بنز
واقعاعالیه
ارسال دیدگاه