بررسی مشخصات فنی و امکانات کمپرسی بنز 2624 ایران خودرو دیزل

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleدر صنعت حمل و نقل، خودروهای کمپرسی باری نقش حیاتی در انجام کارهای مختلف دارند. بنابراین، بررسی مشخصات فنی و امکانات این خودروها برای تصمیمگیری بهتر و انتخاب مناسب ترین گزینه بسیار حیاتی است. در این مقاله، قصد داریم تا به بررسی کامل مشخصات فنی و امکانات کمپرسی بنز 2624 ایران خودرو دیزل بپردازیم.
بررسی کامل مشخصات موتور بنز 2624
موتور کمپرسی بنز 2624 با مدل BENZ OM 355LA، با توان 280 اسب بخار در 2200 دور در دقیقه و گشتاور بالای 1050 نیوتون متر در 1100 دور در دقیقه، از قدرت و عملکرد بالایی برخوردار است. با حجم سیلندرهایی به مقدار 11580 سی سی، موتور قادر به ارائه نیروی قوی برای انجام کارهای سنگین است.
استفاده از استاندارد آلایندگی Euro 4 + DPF نشان از توجه به محیط زیست و کاهش انتشارات آلایندهها در این موتور دارد. آرایش 6 سیلندر خطی به همراه سیستم سوخت رسانی انژکتوری، تزریق مستقیم و دیزلی، از عملکرد بهینهای برخوردار است.
همچنین، مجهز به تجهیزات پیشرفتهای همچون توربوشارژر، اینترکولر و سیستم SCR است که به کارایی و کاربردی بودن این موتور را افزایش میدهد.
گیربکس بنز کمپرسی 2624:
گیربکس این خودرو از مدل ZF است، که با دستی بودن و دارا بودن 16 دنده جلو و 2 دنده عقب، قابلیت انطباق با شرایط مختلف جادهای را دارد.
کلاچ این خودرو از نوع تک صفحهای خشک است و دارای عملکرد هیدرو پنوماتیکی میباشد، که از نظر عملکرد و پایداری، عملکردی بسیار مناسب را ارائه میدهد.
فرمان این خودرو از مدل ZF8098 و هیدرولیکی با قابلیت تنظیم است، که باعث راحتی و کنترل دقیق تر در رانندگی میشود.
سیستم تعلیق کمپرسی بنز 2624:
در قسمت جلو، از سیستم فنر تخت با کمک فنر هیدرولیک استفاده میشود که انطباق بهتری با سطوح مختلف جادهای را فراهم میکند.
در بخش عقب، از ترکیب فنر تخت استفاده میشود که به عملکرد و پایداری خودرو کمک میکند.
کمپرسی باری بنز 2624 از رینگهای فلزی با سایز 24*8/5 سهتکه استفاده میکند.
تایرهای آن سایز 12-24 دارند که منجر به عملکرد بهتر و پایداری در شرایط مختلف جادهای میشود.
سیستم ترمز بنز 2624:
سیستم ترمز این خودرو اصلی دو مداره و پنوماتیک است و همچنین با تجهیز به سیستم ABS (سیستم ترمز ضد قفل)، کنترل بهتر و کاهش مسافت توقف را فراهم میکند.
ترمز دستی به صورت کاملاً پنوماتیک و با عملکرد بر روی محور عقب عمل میکند.
ترمز کمکی از نوع خفه کن اگزوز است که به ایمنی عملکرد خودرو کمک میکند.

مخزن سوخت کمپرسی بنز:
مخزن سوخت این خودرو از جنس فولادی بوده و ظرفیت آن حدوداً 400 لیتر است که برای مسافتهای طولانی و بارگیریهای سنگین مناسب است.
سیستم برق بنز باری کمپرسی 2624:
باتری این خودرو از دو عدد 12 ولت و با ظرفیت 120 آمپر ساعت تشکیل شده است.
دینام خودرو 28 ولت و با ظرفیت 55 آمپر دارد.
استارت این خودرو از یک مدل 24 ولت و با توان خروجی 5/4 کیلو وات است.
ویژگیهای حرکتی:
حداکثر قطر دایره چرخش برای باری و کمپرسی به ترتیب 23/5 و 19/6 متر است.
سرعت بیشینه مجاز برای هر دو حالت باری و کمپرسی 90 کیلومتر در ساعت میباشد.
ابعاد بنز 2624:
ابعاد کلی باری این خودرو 2995*2456*9910 میلیمتر و برای حالت کمپرسی 2995*2456*7650 میلیمتر است.
ضخامت*عرض*ارتفاع شاسی برای این خودرو به ترتیب 8/5*70*284 میلیمتر است.
عرض عقب شاسی 764 میلیمتر است.
فاصله محوری باری این خودرو 1450+5150 و برای کمپرسی 1450+3950 میلیمتر میباشد.
بار مجاز روی محور جلو حدوداً 7000 کیلوگرم است و برای محور عقب به ازای هر محور 13000 کیلوگرم تعیین شده است.
-وزن خالص باری این خودرو حدوداً 9270 کیلوگرم و برای کمپرسی 8930 کیلوگرم است.
وزن ناخالص مجاز (GVW) حدوداً 26000 کیلوگرم میباشد.
ویژگیهای داخلی و لوازم جانبی خودرو بنز 2624 به شرح زیر است:
از امکانات و تجهیزات کمپرسی بنز 2624 می توان به آفتابگیر داخلی، کولر و بخاری، بخاری درجا، صندلی راننده و کمک راننده قابل تنظیم و مجهز به کمربند ایمنی سه نقطه، چراغهای مهشکن جلو و عقب، تاخوگراف (طبق قوانین)، بوق برقی، بوق دنده عقب، قفل عرضی و طولی دیفرانسیل، گاردهای جلو، عقب و جانبی، سیستم صوتی (رادیو، SD Card، USB، AUX، دو عدد بلندگو)، سیستم ترمز مجهز به فیلتر رطوبت گیر، ظرفیت مخزن ادبلو 30 لیتر، سیستم سپهتن، کپسول آتشنشانی، جک، تایر زاپاس، شیلنگ باد، تیپ کمپرسی مجهز به PTO، مثلث احتیاط، جعبه کمکهای اولیه، اقلام تحویل به مشتری (طبق استاندارد) اشاره کرد.
این ویژگیها و لوازم جانبی، کاربردیترین و اساسیترین اجزای داخلی و بیرونی خودرو را شامل میشوند که برای راحتی، ایمنی و کارایی در هنگام استفاده از خودرو ضروری هستند.
قیمت بنز کمپرسی یاری 2624
در تاریخ 22 اردیبهشت 1403، 5,950,000,000 ریال، شما میتوانید خودرو بنز 2624 کمپرس با شاسی 1402 را تهیه کنید. این خودرو دارای امکانات مناسب برای کاربردهای صنعتی و حمل و نقل سنگین است، از جمله ویژگیهای آن میتوان به موتور قدرتمند، سیستم تعلیق، سیستم ترمز پیشرفته، و امکانات داخلی و خارجی متنوع اشاره کرد. این مبلغ ممکن است بسته به شرایط بازار و وضعیت خودرو، متغیر باشد. اطمینان حاصل کنید که از معامله با فروشنده معتبر و مطمئنی خریداری کنید.

شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
30 دیدگاه
این کامیونها سال های سال است که از رده تمام کشورها پیشرفته وغیر پیشرفته خارج شده یکی از دلایل تصادف با خودرو سواری است که تماما به زیر کامیون کشیده می شود وبطور ۱۰۰ درصدی وتضمینی کسی داخل خودرو سواری زنده نمی ماند دوما مصرف بیش از اندازه سوخت است سوما وجود دماغه جلو می باشد که راننده های انها مراعات خودرو های سنگین وحتی اتوبوس ها نمی نمایند و۰۰۰۰0۰
این کمپرسورها خیلی خوبه ونون بده فقط بدرد جاده سازی معدن شن وخاک برداری مسافت کوتاه ولی کارش نیست ساخت وساز کمه من خیلی با اینها کار کردام حتی جرثقیل تانکر آب برا مسا فت کوتاه خوبه کم هزینه هستن
سلام واقعا باعث بدبختی است که ماشین ۵۰سال پیش را با اضافه کردن چندتا چیز میز به مردم بدبخا قالب میکنند
افتابه۶میلیاردی.
خیلی عالیه با ماشینهای اروپایی رقابت میکنه.!!!!!!!!!!!!!!
عجب پیشرفتی😠
با سلام و عرض ادب من نماینده یه شرکت یه شرکت راهسازی هستم که تقریباً یه سال و نیم پیش تا از این کامیونها رو خرید مستقیماً از کمپانی ز اون تاریخی که این کامیونها رو تحویل گرفتیم یه روز درست کار نکردم نمایندگی هم مسئولیتی نمیپذیره و پاسخگو نیست حرف میزنیم میگن آقا همینی که هست واقعاً نمیدونیم چیکار باید بکنیم قطعاتشم که تو بازار نیست خلاصه به نظر من نخرید این ماشین ها رو چون گرفتار میشید تازه پلاک ماشین ما بعد از سه ماه اومد و ما تو این سه ماه نتونستیم ازش استفاده کنیم و گارانتیشم که خب به طبع سه ماه کم شد خلاصه گول نخورید واقعاً ارزش خرید نداره متشکرم
جهت رفع هرگونه مشکل به نمایندگی های گواه مراجعه کنید.
سلام قیمت مرتبا بالا میره کیفیت بسیار پایین وخدمات پس از فروش صفر
سلام قیمت مرتبا بالا میره کیفیت بسیار پایین وخدمات پس از فروش صفر
ماشین ۵۰ سال پیش الان ۶ میلیارد
واقعا به کجا داریم میریم با این اقتصاد فاسد
سلام مدتی هستش دنبال ماشین سنگین هستم ولی قیمتش خیلی بالا هستش موقیت کارش هست ولی توان خرید ندارم اگه ارگانی باشه از آدم حمایت بکنه حداقل درصدی از مشکلات اقتصادی و سازندگی کشور رو میتونیم با کار کردن حل کنیم انشالله همه دست به دست هم بدن برای ساختن ایران زیبا
بدرد نمی خوردن آشغالند 2ریال ارزش ندارنیه هفته اول موتور هفته دوم تعمیر موتور
من ازاین ماشین خریدم افتضاحه واقعا نشتی زیادازسرسیلندرکم کردن روغن ۵۰۰کیلومتر۱۳لیترروغن کم کرده به نمایندگی گفتم میگه تا۲۰۰۰۰تاعادیه دنده ۸صدامیده چراغ امپرگازوییل روشن شده این همه که گفتم ماشین من ۳۰۰۰تا فعلاکارکرده حیف به پول که بدی به این ماشین
واقعٱ حیف که اسم بنز شما خراب کردین من تقریبآ 8 ماهه با یکی از این بنز ده چرخ کمپرسی کار میکنم واقعاً مزخرفه. تمامی اتصات قطعات هفته یک بار میشکنی هرچی جوش میدی باز دوباره میشکنه. ترمز ها که همون هفته اول تمامی لنتاش قطعه قطعه میشه پیچ ها ودیاقاش عین نون خشک نرم میشه، کیلومتر از صفری کار نمیکنه نمایندگی هم قادر نیست درست کنه صندلی واقعا افتضاح، گرمای ماشین طاقت فرسا فقط بدرد قطب شمال میخوره صدای موتور گوش خراش خلاصه بگم یک جای قطعه قابل اطمینان نداره فکر کنم امروز فردا شاستیش از چند جا جر بخوره خدا لعنت به شما که جون آدما برای شما هیچ ارزشی نداره نخرید نخرید نخرید التماس میکنم.
چوم چی بگم والله
فکر میکنم بهترین باشه
من ۱۴ سال هست راننده هستم واقعا جای تاسف داره که این خودرو هنوز تولید میشه…به هیچ عنوان امنیت نداره ..امکانات نداره …از نظر استحکام قابل مقایسه با مدلهای اولیه هم نوع خودش نیست …خدایش خجالت نمیکشید چنین اشغالی رو تولید میکنید و اونهم به قیمت ۶ملیارد به مردم میدید.یه زمانی مردم مجبور بودند چون رقیبی نداشت .الان چندین برند با قیمت مناسب و امکانات خیلی بهتر آمده..دیما..شکمن..ولو..
یا خدا آفتابگیر داره داخلش عجب ماشینی هستش بریم بخریم تا تمام نشده آفتابگیر.
طراحی این کامیون خیلی قدیمی هست
درحال حاضر با یک موتور ۶ لیتری وبا مصرف پایین ترسوخت واستهلاک کمتر ، ۳۰۰ اسب بخار قدرت تولید میشود این موتور قدیمی وپرحجم خیلی راندمان پایینی دارد
استاندارد های این مدل سالهای پیش از رده خارج شده در هیچ کجای دنیا از سال ۱۹۹۵ حتی همان مدلهای با کیفیت آلمانی تولید نمیشود
ولی در ایران این کامیون قدیمی با بزک دوزک وبا کیفیت خیلی خیلی پایین هنوز در خط تولید هست
در مطلب بالا چنان خوب از این ۲۶۲۴ قدیمی تعریف شده که گویا دارین از آخرین دماغدار پیتر بیلت ویا ماک انتم صحبت میکنید!!!!!
سلام کیفیت اشغال
آشغال آشغال یه دونشو گرفتیم روز اول استارد نزد روز دوم شروع کرد دنده فرابیل از پشت گیربکس تیکه تیکه شدن و دنده هاش شکست ماشین صفر رو باید باز کنی
ماشین فقط fh 500 که حضرت ماشین در تریلی و در نوع ماشین های جفت فقط f میکس
آشغال آشغال من یکی از این ماشینا گرفتم روز اول استارد نمی زد روز دوم دنده فرابیل کنده میشود بعد ۳۰ میلیون استارد رو عوض کردم هنوز هم میکند متوجه شدیم استارد کج قرار گرفته باید بره تهران موتور عوض بشه ماشین فقط تو حالت های جفت f میکس و تو تریلی فقط fh 500
بنزم بنز مدل ۶۰ خدای بنز
با سلام اولا از لحاظ مصرف سوخت هم رده ماشین های فعلی و جدید هستش دومأ چون نمیخواد قسط بده استرس و بی خوابی کمتری میکشه پس تصادفش کمتره سوم تو جاده ها که داری میری خرابی کدوم بیشتره شما اصلا ماک خراب تو جاده دیدی یا بنز یا ولوو چهارم وقتی یه ماشین سنگین با 120تا سرعت یا بالاتر از سواری با بار سبقت میگیره خطرش برای دیگر استفاده کنندگان بیشتره یا ماکی که داره با سرعت مطمینه میره اینا اکثرش حرفه میخوان جیب دلال ها پر پول بشه
مفت گرونه
از قدیم گفتن بنز نون در بیاره ….درسته امکانات نداره ولی خدایی برا کارتو معدن و خاکی عالیه ….مدل 61دوازده سال داشتم خدایی خوب بود ..مدل جدید ها رو نمیدونم ..هر کسی چیزی میگه ….در ثانی تمام وسایلش زیاده و به نسبت ارزون ….دیگه با این شرایط مملکت داشتن همین هم غنیمته که هر کسی توان خرید نداره
این ماشین بدرد توجاده نمی خوره.فقط باید بره تو معدن…..
Fh750که داشته باشی بازم باید با این سالار مدارک بگیری👍
یه حرفی یه دفعه آقای روستا توی بررسی بتز ۱۹۲۴ باری زدن و واقعا جالب بود
فرمودن این کامیون اصلا کامیون بنز نیست این درواقع کامیون ایرانخودرو دیزل هست
بله دوستان بعضیا هستن فکر میکنن چون آدم بنز روشه یعنی آکتروس ۲۰۲۵ هست نه خیر این ماشینو هیچ جای دنیا نمیشناسن اصلا هیچ جا نمیدونن این ماشین هنوز تو ایران داره تولید میشه اصلا بنز عمدتا این کامیون گردن نمیگیره تازه اینی که ایرانخودرو دیزل داره میزنه که بی کیفیت تره
شما نگاه کنید حدودا ۴۰ یا ۵۰ سال میش این کامیون رو به برزیل هم بردن با تغییرات مهم و اساسی که یکیشون این بود که برداشتن داخلش رو کاملا عایق بندی و چرم کشیدن ولی الان بعد ۷۰ سال این کامیون هنوز که هنوزه حتی توی مدل ۱۹۳۰ داخلش آهنی هست تابستون داخلش انگار فر کیک پزی
این کامیون اگر درستش بود باید به جای آرم بنز و برند بنز باید عکس اون یابو ایرانخودرو دیزل رو بزارن
ارسال دیدگاه