قیمت کامیون های وارداتی ۵ساله،واردات کامیون بلامانع شد!

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleدیروز پنج شنبه اولین سری نامه های تخصیص ارز کامیون های وارداتی الخصوص کامیون های وارداتی پنج ساله انجام شد و با آزاد شدن سامانه جامع تجارت تخصیص ارز واردات کامیون پنج ساله دیگر چالش و مانعی را نخواهد داشت.
واردات کامیون پنج ساله
از سال ۹۹ واردات کامیون های اروپایی با عمر کمتر از پنج سال در دست انجام است اما طبق مصوبه سال ۱۴۰۲ واردات کامیون هایی با عمر پنج سال نیز مجاز شده بود که هنوز به اجرای نهایی نرسیده بود اما حال با آزاد شدن سامانه جامع تخصیص ارز واردات کامیون های پنج ساله نیز انجام میگردد و طبق این طرح کامیون های ۲۰۱۹ به بالا میتوانند وارد شوند (کامیون های ۲۰۱۸ نیز در صورت محاسبه طبق سال ۲۰۲۳ میتوانند وارد شوند اما چون ۲۰ روز دیگر حدودا تحویل سال میلادی به ۲۰۲۴ است واردات کامیون های ۲۰۱۸ ریسک بالا دارد و انجام نشود بهتر است.)

قیمت کامیون های وارداتی پنج ساله
قیمت کامیون های وارداتی پنج ساله با توجه به نوع اپشن امکانات و ویژگی های متغیر است اما به شرح زیر است:
قیمت کامیون داف ۴۸۰ وارداتی مدل ۲۰۱۹ : حدود ۴۵ تا ۵۵ هزار یورو
قیمت کامیون داف ۵۳۰ وارداتی مدل ۲۰۱۹:حدود ۵۰تا ۶۰ هزار یورو
قیمت رنو تی ۴۸۰وارداتی مدل ۲۰۱۹: ۵۵ تا ۶۵ هزار یورو
قیمت رنو تی ۵۲۰ وارداتی مدل ۲۰۱۹: ۵۷ تا ۶۷ هزار یورو
قیمت ولوو ۵۰۰ وارداتی مدل ۲۰۱۹: حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار یورو
هزینه ترخیص و پلاک گذاری کامیون های پنج ساله یعنی ۲۰۱۹ کمتر از سه ساله ها است و حدود ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ بر اساس نوع و برند کامیون متغیر میتواند باشد.
چهت خرید کامیون های وارداتی میتوانید با شماره زیر ارتباط بگیرید.لازم به ذکر است خرید کامیون های وارداتی تمام نقدی است و پس از تسویه مبلغ یورو کامیون ظرف مدت دو هفته به بازرگان میرسد و زمان پلاک و ترخیص کامیون های وارداتی حدود ۳ تا ۶ ماه زمان بر است.
شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
85 دیدگاه
عرض سلام و احترام خواهش بنده این است که دولت روی قیمتها نظارت دقیق تری داشته باشد
حالا تعداد کامیونها ن تنها از راننده ها بیشتر شده بار هم بطور متناسب گیر هیچکدوم از اینا نمیاد و اینکه تعداد راننده هامون از ماشینمون کمتر شده لطفا بر اساس ی منطقی کاری رو انجام بدید
احتمالا تو از اونایی هستی که دوست داری واسه حمل بار نازتو بکشن و با یه کرایه مبلغ بالا تاغچه بالا بذاری،
باید رقابت وجود داشته باشه،،،،
دوست عزیز رقابت تویه کرایه منطقی نداره حرفت اشتباهه چون قیمت تعرفه بارهابااستهلاک همخونی نداره ومفتکشی یاحمالی فایده نداره بایددولت اسقاط کنه نه پول بگیره واقعاداره به عزیزانی که ماشین اسقاطی دارن ظلم میشه دولت هم حمایتی نمیکنه شماهم اینکاره نیستی منفعتت تویه چیزدیگس اگه نه وقتی 14روزمعطل یکباربندرباشی بعدمیفهمی این حرفا یعنی چی آرزوی سلامتی همکارای گلم
پس ماشینهای کندرو وبیترمز که ترافیک ورست میکنن تکلیفشون جیه تو جاده ها
رسیدم تو این بی برنامگی مسولین
سلام دولت مافقط فکرسرمایه داروتاجرفکرراننده نیستن منی که کشنده مدل ۶۲کارمیکنم تاکی بایدتوجادها کارکنم چرافکراسقاطی رونمیکنن
فقط خدا کمک مردم از جمله راننده های بیچاره بکند
بابا این چه وضعی شده هیچ قانونی نیس وای به حال کسی که مفتی بار میبره این ی خیانته. بس کنین از این….
هیچی وام بدون کارمزد به دارندگان خودروهای فرسوده بدین تا بتونن خودروهای فرسوده خودرا عوض کنن
دمت گرم خوب زدی تو دهنش
دمت گرم
بهتر لااقل با این کار طرف ماشین 40سال کارکرده میگه 3میلیارد
اگه واردات با تعویض مدل پایین بود به این وضع کم باری و کرایه های پایین ختم نمیشد الان واسطه ها و باربری ها منتظر بگی کرایه کمه پشت خط ۱۰ راننده قسط عقب افتاده منتظره
برنامه وارد کردن کامیونهای اروپایی خیلی عالی بود ولی خارج نکردن مدل پایین ها کلا برنامه بار رو بهم ریخته
احتمالا میشه دهنتو ببندی
کسی نمیخواد ناز کنه چرا حرف حساب میزنن دوتا نخود ناپخته خودشون صاحب نظر میدونن آخه مغز فندقی فکر نکردی تودنیا رقابت باکرایه نیست رقابت در مسافت ورعایت قانون وسلامت کامیون وسرنشینه نه در چیزی که تو کند ذهن میگی تا زمانی که مثل تو وامثال شماهایی هست وضع حمل ونقل بدتر میشه که بهتر نمیشه تازه به دوران رسیده گاو چران
عجب آدمی هستی؟ حکومتی هستی؟؟؟؟؟
تنها راه جمع اوری کامیون اسقاطی ارزان شدنه
وقتی که گرون باشه معلومه که کامیون اسقاطی هم گرونه
با قیمت خرید دولت هم نمیخونه کسی هم نمی خاد مالشا
مفت بده مالو زندگیشه ولی اگر قرار باشه دولت یک ملیارد
گمرک بگیره وضع همینه کامیون فرسوده اسقاط نمیشه
اسکله شهید رجایی نوبت 14000 میزنه
سلام هرچیزی توکشورما دست دلال افتاد خود به خود بالا میرود و دزدی وغیره داخلش پیدا شده جز مستقیم دولت دخالت داشته باشد وبه راننده که الان شوفری تجاران وظلم بهش شده، مستقیما بدهد روی کارت هوشمند راننده دولت میفهمد بدهند
باعرض سلام وخسته نباشید به یکایک راننده های عزیز. اگر دولت به جای اینکه ارز دولتی به وارد کنندگان کامیون بده خوب براساس اون کارت عضویت ناوگان و کارت هوشمند راننده ، برای خرید کامیون وارداتی به خود راننده ارز دولتی واگذار کنه تا راننده راحت تر ماشین خرید کنه
سلام لطفاً نظرات بر واردات ماشین ها باشد تا رانندگان هم صاحب ماشین شوند نه اینکه بدست دلال بیفته همه ماشین ها رو دلاان میگیرند
احتمالا تو از اونایی هستی که دوست داری واسه حمل بار نازتو بکشن و با یه کرایه مبلغ بالا تاغچه بالا بذاری،
باید رقابت وجود داشته باشه،،،،
باسلام اولا شماراننده نیستی که داری اینجوری صحبت میکنی .دوما اگرم راننده هستی انشاالله شمایکیشو بخری هرچی بارکرایه پایین وده محل تخلیه بنجل بودشماببر رقابت کن.عموالانش بارنیست چی داری میگی میشه مثل افغانستان برای یه بارباید۴۵روزبخوابی تانوبتت بشه.بعدم بااین قیمتی که دادید عمرا دلالها بدن ۱۰۰هزاریوروبه بالاست دولتم که دستش بادلالها تویه کاسه است.
شما بیا اگه ۱۲۰ هزار يورو ولو ۵۰۰بهت کمتر دادن بازرگان. این قیمت شما گذاشتی درسته ولی دالال یا وارد کننده نمیده با این قیمت اینا تو هر ماشین به دو ملیارد کمتر سود قانع نمیشن
علی سیرجانی
باعرض سلام و خدا قوت
ارزکشورمیدهیدداراییداشتهونداشتهرانندهمظلوممیگیرد
لااقلکامیونباکفیتمخصوصنماکامریکابنزالمانولووسوید
واردکنیداینقدرایناشغالاچینیبهناچاربهرانندگانغالبنکید
خداییجادهبنادرراههاپمپهایسوختگیریتواناینهمهکامیونچینینداره
برای گرفتن گواهینامه پایه یک کاری کنید راحتتر بشه به دو راحذف کنید
خخخخخخخ
برای گرفتن گواهینامه پایه یک کاری کنید راحتتر بشه به دو راحذف کنید
هر کی از راه رسید گواهینامه گرفت دیفرانسیل وگیربکس نشناخت ولی انتظار داشت …..
راننده بتونه وارد کنه
سلام بااین وضع موجود احتمالا زیاد سال اینده دولت یا گازوییل گرون کند یااینگهمثلا از فلان مدل دیگه حق کار مدارد
وقتی کامیون داری که کامیون فرسوده داره ونمیتونه عوض کنه کامیونشو میخوام که واردا نکنن کامیون دولت باید تدابیری بیندیشه که راننده بتونه صاحب کامیون بشه وکامیون فرسوده عوض بشه نه مشتی معافیای کامیون سود این کارو ببره
خواهشن به فکر اسقاط کامیونها هم باشید اگراین دولت مردمی هست به فکر رانندهای که ماشین اسقاط دارند باشد نه به فکردلالها وجیبخودودولت باشد یک بارهم که شده به رانند زحمتکش فکر کنید
دوست عزیز رقابت تویه کرایه منطقی نداره حرفت اشتباهه چون قیمت تعرفه بارهابااستهلاک همخونی نداره ومفتکشی یاحمالی فایده نداره بایددولت اسقاط کنه نه پول بگیره واقعاداره به عزیزانی که ماشین اسقاطی دارن ظلم میشه دولت هم حمایتی نمیکنه شماهم اینکاره نیستی منفعتت تویه چیزدیگس اگه نه وقتی 14روزمعطل یکباربندرباشی بعدمیفهمی این حرفا یعنی چی آرزوی سلامتی همکارای گلم
اون شرکتی که این کامیونا درست کرده این همه سود نمیخوره که گمرک ایران میخوره این هیچ چیزش به نفع رانندها دولت اگه راست میگه صاحبان کامیونهای فرسوده اجازه بده بدون گمرکی کامیون وارد کنند هم ناوگان ما نو میشه هم برا راننده ها خوبه
باید کامیونهای وارداتی رو به کسی بده که اولا راننده هست دوم به رانندگانی که کامیون فرسوده دارند سوم وام با سود بانکی کم واسه رانندگان و کامیون داران بدن چهارم یه کشنده هم به من بدند که راهنمایی تون کردم
دولت باید کامیون های فرسوده اروپایی و زیر مدل 90 چینی رو اسقاط کنه و وبا یه وام بدون بهره ناوگان حمل و نقل رو بروز رسانی کنه. ولی واااای از دست دلال و مافیای ذینفع
دولت باید کامیون های فرسوده اروپایی و زیر مدل 90 چینی رو اسقاط کنه وبا یه وام بدون بهره ناوگان حمل و نقل رو بروز رسانی کنه. ولی واااای از دست دلال و مافیای ذینفع
متخصص،زیر مدل۹۰ یعنی اف اچ ۴۸۰ مدل ۹۰ بدی، یه شکموتو قسطی،بگیری. فکر نکن همه مثل خودت مغز کلن
خوب بخون نوشته فرسوده اروپایی وزیر نود چینی
با سلام من یک راننده کامیون هستم با۲۰سال سابقه کار در شرکت نفت.سال ۹۶ماشینم فروختم ۱۴۵میلیون الان شده ۳میلیارد و نیم.دولت باید وام کم بهره به خود رانندگان که کارت هوشمند فعال دارند و مالک نیستن عطا کنه و اجازه واردات با گمرکی پایین بده.تا رانندگان زحمت کش صاحب کامیون بشن
سلام لطفاً شماره تماس برای خرید بفرستین
سلام لطفاً شماره تماس برای خرید بفرستین
سلام اینا هر برنامه ای که میریزن باید اول برای خودشون نون داشته باشه. وگرنه فکر کردین دلشون به حال مردم میسوزه یعنی شما میگی خبر ندارن که واردات خودرو افتاده دست یه مشت دلال خوناشام. یارو مسئول فروش از کارخونه زنگ میزنه به باربری که برام ماشین بگیر بیاد بار بزنه یه جوری ماشین بفرست که یه پولی برا من هم بمونه،… همه جوره دارن از بغل ماشین دار و راننده میخورن.!همه مثل زالو افتادن به جون راننده
به نظرم دولت باید ماشينهاي فرسوده تحویل بگیره به جایش از اینماشینها بده الباقی نقد بگیره هم به رانده فشار نمیاد هم دولت سود مکنه
تا زمانی که دولت نه محترم زانو نزنه جلو امریکا اگه امام زمان هم بیاد زندگی ما ایرانی ها تغیر نمیکنه این خط اینم نشان. زنده باد محمد خاتمی و دوستی با دنیا.
سلام هرچیزی توکشورما دست دلال افتاد خود به خود بالا میرود و دزدی وغیره داخلش پیدا شده جز مستقیم دولت دخالت داشته باشد وبه راننده که الان شوفری تجاران وظلم بهش شده، مستقیما بدهد روی کارت هوشمند راننده دولت میفهمد بدهند
سلام دوستان عزیز من ایوکو330مدل70داشتم 20روز پیش ترمز بریدم خدا شاهده اگه خودمو پرت نمیکردم باید خودمو میکشم یا اگه تو یه عوارضی این مشکل پیش میومد چه افتضاحی به بار میومد واقعا دولت تو زمینه اسقاط خیلی بیتفاوته هم ملت وهم دولت باید تاوانشو بدن
سلام دوستان عزیز من ایوکو330مدل70داشتم 20روز پیش ترمز بریدم خدا شاهده اگه خودمو پرت نمیکردم باید خودمو میکشم یا اگه تو یه عوارضی این مشکل پیش میومد چه افتضاحی به بار میومد واقعا دولت تو زمینه اسقاط خیلی بیتفاوته هم ملت وهم دولت باید تاوانشو بدن
هرکی فرسوده داره تحویل بده دست دوم بیاره
با سلام تا زمانیکه خود راننده نتونه ماشین وارد کنه و واردات دست یه عده دلال و بنگاهی هست قیمت ماشینها روز به روز افزایش خواهد داشت راننده باید خودش شخصا با کد ملی خودش ماشین وارد کنه
با سلام تا زمانیکه خود راننده نتونه ماشین وارد کنه و واردات دست یه عده دلال و مافیا هست قیمت ماشینها روز به روز افزایش خواهد داشت راننده باید خودش شخصا با کد ملی خودش ماشین وارد کنه
خواهشن واردات رابه راننده بدهید نه به دلالانداود
خواهشن واردات رابه راننده بدهید نه به دلالان
هرکس بایددرکارخودش استادباشدوارداتوصادراتنبایدانحصاری باشدقدیم ماشین سنگین به التماس وقسطی میفروختند درستش هم همینست که به کارارزش قایل شوندتافرهنک کاروکارگرجابیفتد,,, ,
انکسی که تصمیم گیرنده این وارداتیها هست بیا انهایی که هوشمند فعال دارن وارداتی را در اولویت کار قرار بده یعنی اینکه کسی هر شخص یا ارگان یا … بابت هر وارداتی باید هوشمند فعال داشته باشه الان راننده بیکار ورداتی دست یه عده دلال سرمایه دار و بیشرف تو پارکینگ خوابانده تو تهران اصفهان ووووو گاراژها پر راننده پایه یکم بیکار
باسلام خدمت دولتمردان از اول انقلاب تا حال حاضر این چه سیاستی هست کامیون وماشین سواری چندین برابر قیمت خارج هست کشور همسایه افغانستان ماشین وکامیون چندسن برابر از ما ارزونتر میده اگر به فکر اقتصاد کشور هستیم کمرکات واردات ماشین سنگینن وسبک را جمع کنیم تااز کشت وکشتار مردم باماشینهای ایرانی وچینی گرفته بشه شما دولتمردان از یه عده کم که اقتصاد کشور را بدست گرفتند وبه هر قیمتی دلشان بخواد میفروشند راننده ها برای ثوتمندان رانندگی میکنند اکثرا کامیون ها را ثروتمندان دارند بیایید به هر راننده ای امتیاز وارد کردن کامیون بدون واسطه وگمرک بدهیم تا کمک اقتصاد کشور باشه اگر ماشین وارد نمیکنیم که ضربه به کارخانه های مامیخوره در صورتی که این کارخانه های ایرانی هیچ رقابتی با ماشینهای خارجی ندارند اگر میداشتند خودروهای با کیفیت تولید میکردیمباز هم بخاطر افزودن به ثروت یه عده ای کم مردم شریف ما اسیب ببینند ودر همه موارد این مشکل گمرک وبدبختی مردم هست راه اهن بسازید جاده های دوبنده بسازید واگر کامیون وارد میکنید خواهشا از این کامیونهای چینی وارد نکنید
یه سال دیگه هر کی تونست بار گیر بیاره باید به گردنش مدال بندازیم هر کی از شهر خودش بار زد باید خالی برگرده شهر خودش نوبت بزنه ظرفیت همه شهرها واسه کامیون تکمیل تکمیل خدا نکنه یه روز مرزها بسته بشن باید یه ماه یه بارم گیرمون نمیاد
سلام. ماشین زیاد شده . ماشینهای فرسوده را از رده خارج کنید.
خدا نابود کنه این شرکتهای وارداتی رو که از روز بستن قرارداد با مشتری دروغ میگن تا روز آخر. من یازده ماهه یه داف خریدم حالا ترخیص نشده.
سلام چکار می کنید دنيا درحال برقی کردن ماشین هاست ما هم دنبال ماشین قبرستان دیگران. مسئولان.زمانی بهترین بودیم الان هم ازافغانستان هم بدتر تحریمه کهنهای هم نیاد چینی هم نیاد.
باید کامیونهای وارداتی رو به کسی بده که اولا راننده هست دوم به رانندگانی که کامیون فرسوده دارند سوم وام با سود بانکی کم واسه رانندگان و کامیون داران بدن چهارم یه کشنده هم به من بدند که راهنمایی تون کردم
هرکس بایددرکارخودش استادباشدوارداتوصادراتنبایدانحصاری باشدقدیم ماشین سنگین به التماس وقسطی میفروختند درستش هم همینست که به کارارزش قایل شوندتافرهنک کاروکارگرجابیفتد,,, ,
سلام
هرکس بایددرکارخودش استادباشدوارداتوصادراتنبایدانحصاری باشدقدیم ماشین سنگین به التماس وقسطی میفروختند درستش هم همینست که به کارارزش قایل شوندتافرهنک کاروکارگرجابیفتد,,, ,
زهی خیال باطل که دولت به فکر مردم و راننده باشه که بخواد سیستم حمل و نقل رو با اسقاط و مدیریت بر واردات بروز کنه.فقط میخوان با این کار بی برنامه و واردات بی رویه ناوگان رو پر کنه که دیگه اصلا فکر اعتصاب به سر هیچکی نزنه و گردن سرمایه دار و دلال رو کلفت تر کنه.دیگه نه راهها گنجایش تردد داره نه پمپ بنزین ها سوخت گیر میاد نه گاراژ ها ن مرز ها نه بار گیر نمیاد و نه ،،،خدا آخر عاقبتمون رو بخیر کنه.
سلام بنده گواهینامه پایه یکم دارم ارزودارم ماشین داشته باشم پول ندارم برای کسی کارمی کنم خرج خانه ام درنمیاد شما پولدارها همیشه جلو هستید به هرقیمتی بکن می خرید ماداریم تماشامی کنیم ارزو داریم بیاد پایین ماهم صاحب ماشین بشیم ارزوانروز
سلام آقای روستا و رفقا
ولوو نیو فیس تمام فول یا همون (فولترین) ولوو چند کلید هست ؟
قیمت حدودی ولوو نیو فیس تمام فول کسی میدنه؟
دیدگاه شما در انتظار تایید مدیریت است.
سلام آقای روستا و رفقا
ولوو نیو فیس تمام فول یا همون (فولترین) ولوو چند کلید هست ؟
قیمت حدودی ولوو نیو فیس تمام فول کسی میدنه؟
بنازم به این دولت
بنازم به این دولت
هرکس میتونه وارد کنه اون ور آب میخری میاری کمرگ یه شرکت واستون کاراشو انجام میده پنج شیش ماه پلاکش میاد میتونی باهاش کارکنی
بنازم به این دولت ریسی
بنازم به این دولت ریسی
سلام بقران ظلم به راننده وکسانی که عاشق این شغل هستن الان کسانی ماشین دار هستن که دست چپ راستشان بلد نیستن اما چون پدرشون پولداره سوار شدن که واقعا باید پشت پراید بشینن از جمله راننده به نام حسین مرادی از خانمیرزا که دست چپ راستشو بلد نیست
اگه راننده میخوان وارد کنن نمیشه چند تایی از این چینی ها روبفرستن قزوین ببم جان
والا ناوگان و حمل و نقل کالا گنجایش این همه کامیون رو نداره
لااقل یه زحمت بکشید همینجور که کامیون آشغال چینی رو مونتاژ میکنید و از اون طرف واردات رو آزاد کردین
ماشینهای کارکرد بالا رو هم جمع کنید که این بی سر و سامانی برطرف بشه
این واسطه گری و منفعت طلبی دیگه داره اوضاع رو خراب و خراب تر میکنه
بجای اینکه سر و سامان بده
مملکت ما شده سطل آشغال چین اداره کردن چنین مملکتی احتیاج به دکتر مهندس دانشمند و فیلسوف نداره به بی سواد ترین کسی که خوندن ونوشتن هم بلد نیست بدن خیلی بهتر اداره میکنه
در حال حاضر توسط همین گونه اشخاص اداره میشود. ضمنا عوضش امنیت داریم….
یه شهاب سنگی هم نمیاد خیالمون راحت کنه….
برای اینا کار نداره قانون بذارن ک با عمر ۱۰ سال وارد بشه و مافیا طوری برنامه ریزی میکنن ک اروپاییها دو سه تومن از مونتاژی بیشتر باشه وگرنه اگه اجازه بدن ۲۰۱۵ یا ۲۰۱۶ یا حتی ۲۰۱۷ وارد بشه با تمامی هزینه ها کمتر از ۵ تومن میشه و کمتر از مونتاژی و این به نفع یه عده ای نیست
الان دیگه روکارت هوشمندراننده واردمیکنند اسقاط گذشت خیلی بهتره
سلام بنده بیست سال گواهینامه پایه یکم دارم ارزو دارم یک کشنده مناسب بخرم هرچه دارم بفروشم یک میلیارد دوروست میکنم یک نفر خوب پیدا کنم شریک بشم بازهم خوب
درود …
به چه دلیل واردات تا شماره گذاری ۳ الی ۶ ماه زمان میبرد؟ مگر خودروی خدمت و ع پلاک نیست؟ مگر غیر از خدمات به کشور کاری هم میتواند انجام دهد ، این زمان را به کمتر از یکماه برسانید و اجازه دهید هر شخص حقیقی دارای مدرک رانندگی بتواند خودش وارد کرده و مراحل را طی نماید ، البته اگر دلسوز کشور هستید ….
ای برادر کاشکی ۶ ماه بود ما که الان ۸ ماهه هنوز هم هیچ خبری نیست بیشتر کسانی که گرفتن بیشتر از یک سال چشم انتظار بودن
ارسال دیدگاه