معرفی و بررسی کامیون ولوو FH460، کامیون محبوب ولوو

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleکامیون ولوو FH460 که در مدل های مختلف عرضه شده است. عرضه اولیه کامیون ولوو 4×6 بوده و از جمله بهترین کامیون های باری در سراسر دنیا بحساب می اید.
کمپانی ولوو شرکت خودروسازی سوئدی بوده که انواع خودروها و کامیونهای سنگین و تجاری را تولید میکند.
کمپانی ولوو در سال ۱۹۲۷ تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در یوتبری سوئد واقع شده است.
نسخههای جدیدتر این کامیون به صورت تک دیفرانسیل در سال های اخیر دوباره وارد شدهاند که در ادامه به بررسی آن میپردازیم.

مشخصات فنی کامیون ولوو Fh460
کامیون ولوو Fh460 دارای موتور ۶ سیلندر با حجم ۱۳ لیتر با قدرت ۴۶۰ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰۰ نیوتن متر و مطابق استاندارد آلایندگی یورو ۴ میباشد.
این کشنده با وزن ناخالص مجاز ۱۰۰ تن و توانایی تحمل وزن ۳۴ هزار کیلوگرم مجهز به گیربکس ۱۶ دنده با ۱۲ دنده جلو و ۴ دنده عقب و سیستم کلاچ ۲ صفحه هیدرولیک و بادی است.
کامیون ولوو Fh460 دارای مخزن سوخت با حجم 730 لیتر (دو مخزن 365 لیتری) و مخزن ادبلو با ظرفیت 90 لیتر و ظرفیت روغن ۳۳ لیتر و ظرفیت مایع خنک کننده ۴۰ لیتر میباشد.
همچنین این کامیون مجهز به پیش گرمکن استارت، سیستم توربو شارژر، سیستم ترمز کاسهای در محور جلو و عقب، سیستم ترمز ABS، ترمز توقف فنری مجهز به سوپاپ ترمز وزنی که قدرت توقف اضطراری را تامین کرده و سیستم فرمان هیدرولیکی است.
کابین این کامیون خوابدار با پوشش ضد زنگ و مجهز به صندلی بادی قابل تنظیم و صندلی شاگرد تعلیق دار با قابلیت تنظیم است.
از سری امکانات و تجهیزات کشنده ولوو Fh460 میتوان به سیستم کاتالیست هوشمند SCR، سیستم تزریق مایع ادبلو، آینه های جانبی مجهز به گرمکن، سیستم تهویه مطبوع، سیستم قفل مرکزی، سرعت سنج تاخوگراف، سیستم های هشدار دهنده، صفحه نمایش دیجیتال، بوق الکتریکی شهری و بادی، سیستم تنظیم سرعت خودکار، لاستیک زاپاس، آفتابگیر بیرونی و داخلی، جک ۲۰ تن، ایموبولیزر ،یخچال، بخاری درجا، سیستم ترمز موتور VEB و سیستم ترمز خفه کن اگزوز اشاره کرد.
شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
14 دیدگاه
آقا اطلاعات غلط نده خواهشن این عکسی که گذاشتی باری هستش اصلا سایپا دیزل تا حالا اف اچ باری نزده اون اف ام هستش
کجاشاسم سایپا دیزل اومده؟؟ نوشته کمپانی سوئدی
آقای محترم شما ندیدی
کجاشاسم سایپا دیزل اومده؟؟ نوشته کمپانی سوئدی
عالی مثل همیشه
سلام
این بنده خدا که حرفی از سایپا دیزل نزده که نوشته کمپانی ولوو
سلام دوستان نظرتون درمورد اف اچ ۴۶۰ جدیدا نه قدیمیا چیه وچه فرقی بین ۴۸۰ و۴۲۰ سقف کوتاها داره از نظر اصطحلاک وخرج مخارج وتوی جاده
ماشیناخوبن اماقیمتش بالاست و ارزش خریدنداره
ماشیناخوبن اماقیمتش بالاست و ارزش خریدنداره
اصلا حرف زدن در این مورد احمقانه است چه رسانه شنیداری وچه رسانه مکتوبی هیچ خبر درستی تا حالا منتشر نکرده اند خیانتکار واقعی آنها هستند که در طول این ۴۵ سال کلا سر مردم ایران کلاه گذاشتند خدا لعنتشون کنه
باتوجه به قیمت نوجومیش مفتش گرونه
متاسفانه این جونها زرقو برق این ماشینارو میبینن بخیال گلوبلبل ب هر قیمتی باهر شرایطی میخرن میان تو جاده اولا شوفر نبودن شاگردی نکردن از سختیهاش و الافیاش و هرارویک بدبختیش خبر نداشتن طفلکا تصادف ، قطعه ، سوخت ، خالی برگشتن ووو……نمیدونستن بیچارها گرفتار میکنن خودشونو بخدا ماکه ی عمر کارمون اینه قست نواشتیم زیرش زاییدیم وای بحال این جونها
من خودم دیدم اروپایی هست
همه چی تموم
ارسال دیدگاه