کشنده ی سوئدی ولوو وی ان ایکس(vnx) کامیونی به استحکام یک صخره

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleشرکت ولوو تراکس آمریکا کشنده ی vnx خود را برای حمل و نقل فوق سنگین به شما معرفی می کند:
کشنده vnx به گونه ی طراحی شده است تا بتواند در مسیر های خارج جاده ای و به عنوان کشنده ی یک قطار جاده ای سنگین ترین بارها را از سخت ترین جاده ها عبور دهد.
موتور کشنده vnx
کشندهی vnx با دو مدل مختلف موتور قابل سفارش است. موتور D13 ولوو با قدرت 500 اسب بخار و خروجی گشتاور 2500 نیوتون متر موتور کامینز X15 با توان تولید 605 اسب بخار و گشتاور خروجی 2800 نیوتون متر
گریبکس ولوو vnx
برای موتور ولوو گریبکس آی شیفت ولوو در نظر گرفته شده که ترکیب این دو پویایی کشنده را افزایش داده و تا 6 درصد کاهش مصرف سوخت را موجب شده است.
برای موتر کامینز X15 سه مدل گریبکس از دو برند ایتون فولر و آلیسون در نظر گرفته شده است. گریبکس های ایتون فولر دستی یا تمام اتوماتیک از 10 تا 18 سرعته هستند. گریبکس های آلیسون 6 سرعته تمام اتوماتیک هستند.
محور ها و چرخ ها ی کشنده ولوو وی ان ایکس
محور فرمان جلو به طور خاص برای کاربرد های سنگین با کنترل بهتر، جا به جایی آسان تر و تعمیر و نگهداری کمتر طراحی شده است. اکسل ولوو هندلینگ کنترل و پایداری بهتری را ارائه می دهد. بازوی فرمان جدید طراحی شده امکان گردش چرخ تا زاویه 40 درجه با لاستیک پهن را فراهم می کند. کشنده ها در دو تیپ سه محور و چهار محور با دو محور محرک در دسترس هستند.
محور های عقب برای حمل و نقل های سنگین یا کاربرد های خارج از جاده با حداکثر وزن طراحی شده اند. محور های محرک به طور ایده آل برای حمل و نقل محموله های سنگین، استخراج معادن و ساخت و ساز مناسب است.

کابین ولوو vnx
نمای داخلی
داشبورد vnx برای کاهش حواس پرتی با نمایش اطلاعات حیاتی مورد نیاز راننده در یک نگاه سریع و با گروه بندی کنترل های پر کاربرد در دسترس بهینه شده است. یک نمایشگر 5 اینچی قابل تنظیم با گرافیک بهبود یافته با کلید های کنترل های نصب شده روی فرمان کار می کند و اطلاعات مهم را ارائه می دهد. چیدمان تمیز و متقارن کلیدها روی داشبورد و نور پس زمینه سبز روشن،خواندن آنها را آسان می کند و خستگی چشم را کاهش می دهد.
قسمت خواب
یک تخت خواب کامل 70 اینچی و فضای نشین کار آمد و جا دار ارائه داده می شود. از پنل کنترل تخت خواب می توان قفل کردن درها، گرمایش و سرمایش و تنظیم صدا را نجام داد.
نمای بیرونی
برای بهبود دید و کاهش تعمیر و نگهداری از لامپ های LED استفاده شده است. اگزوز های استیل عمودی، سپر جلوی مقاوم دارای یک پین مرکزی برای بکسل که نیرو را به شاسی انتقال می دهد.
شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
19 دیدگاه
بهترین.ماشینهستندمنهمیهپایهیکهستمولیافسوسماشینیندارم
انشالله خدا یکی بهتر از این قسمتت کنه
به نظر من ولوو باید نفر اول باشه چون هرروز تریلی پیشرفته میسازه
خدایی وقتی اسم کشنده و کامیون میاد ولوو حرف اول رو میزنه. حیف که تو ایران زیادی قیمتش رو بردند بالا
توی هر چیزی و هر جایی همیشه یکی هست که حرف اول رو میزنه و ولوو تو کل جهان حرف اول رو میزنه…قدرت سرعت استحکام و و و و…..به شخصه من عاشق vnx هستم…… کلا ولوو اگر دقت کنید ازقدیم هم از لحاظ فنی و ظاهری شبیه ماک هست…مثلا روغنخوری…آبخوری…قدرت…استحکام…سادگیش…طراحی جالب هم داره…..
زده بادتمامی تکنسین ولو ولی حیف گرون
سلام ودرود.ولوویعنی زندگی یعنی عشق.قدرت و
پشتوانه
موذنی از همین ماشینش خوبیه اما پولشهم خوب ده میلیارد هشت میلیارد از کجا این پولها را میارند خدایا به ماهم نگاهی بکن
ولوو یعنی سایپا مطمعن
فقط مدلشومیشناسیم کسی کهنمیتونه بخره
درمقابلغیبتکامیونهایامریکاییخوبالبتهولووحرفاولرامیزنه.ضعیفترینقابلرقابتباقویترین.
اینا باید ساخت قم و کاشان باشن
ولوو خیلی خوب است عشق فقط ولوو
Hello my love 😘💕 volvo
Hello my love 💕 volvo
سلام.ما که پایه یک داریم!!!!؟چی؟شدیم.پیروافثرده شدیم باماشینای چینی…. آمریکا نیروی ماهروکار امدشو؟؟!مثل ایران.ازبین نمیبره!!!!!!!.
واقعا حرف نداره
این ماشین ها بدرد همون کشورها میخوره حیف نیست بندازیش تو جاده های ایران. تو ایران فقط بنز مدل پایین خوبه
سلام – بسم الله رحمن الرحیم ولوو ( ع ) وسلام
سیداحسان از دیار هُلاکو خان ” مراغه “
ارسال دیدگاه