برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

10215

مسابقه کامیون بنز اکتروس جدید با ولوو نیوفیس و داف ۵۳۰

تاریخ خبر

طبق روال هر سال عید امسال نیز تصمیم به برگذار کردن مسابقه کردیم و این بار سه تا از جدید ترین کامیون های وارداتی که وارد ایران شده اند را به چالش کشیدیم و مسابقه کامیون ولوو با بنز و داف را برگذار کرده ایم.

مسابقه کامیون بنز با ولوو و داف

برای مسابقه شتاب که فقط و فقط برای نشان دادن عملکرد بهتر موتور با گیربکس و دیفرانسیل برگذار می‌شود ما سه کامیون در یک رده انتخاب گرده ایم که هر سه کامیون موتور ۱۳ لیتری در یک رنج قدرت هستند و سه نیز گیربکس مشابه ۱۲ دنده اتوماتیک اینتاردر گیربکس دار را دارا هستند.
هر سه این کامیون ها از نظر توان در یک رنج قرار می‌گیرند و هر سه حدود ۵۰۰ اسب بخار قدرت را تولید می‌کنند.
کامیون داف ۵۳۰ مدل ۲۰۲۰ کامیون وارداتی نسل جدید است که دارای موتور ۱۳ لیتری پکار و گیربکس ۱۲ سرعته اتوماتیک زد اف است.
کامیون دیگر ولوو اف اچ۵۰۰ وارداتی نیوفیس نسخه موتور معمولی است که این کامیون دارای گیربکس دوازده سرعته اتوماتیک ای شیفت اختصاصی خود است.
در پایان کامیون بنز اکتروس ال جدید ترین کامیون بنز است که آخرین تغییرات کامیون های بنز در آن ایجاد گردیده و به نوعی بالاترین سطح از تکنولوژی بنز را دارد.
مسابقه شتاب زمانی با ارزش تر میشود که مکس گیربکس ها در هنگام دنده دادن رت نمایان می‌کند و نشان می‌دهد کدام کامیون شتاب و عملکرد شرعت گیری بهتری را نسبت به دیگر کامیون دارد.
شتاب بهتر کامیون در کاهش اصطحلاک و هزینه های مصرفی در بلند مدت و کاهش مصرف سوخت بلند مدت دخیل است و به همین دلیل است که معمولا کامیون ها نظر صفر تا صد یا صفر تا نود با یکدیگر مقایسه می‌شوند.

امیدواریم که از دیدن این مسابقه لذت برده باشید اگر نظری داشتید لطفا برای ما کامنت کنید.

گالری

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به باکامیون می باشد.