برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

4322

معرفی کامیون مفهومی و فضایی اویکو زد تراک ،کامیونی از آینده

تاریخ خبر

کامیون مفهومی و فضایی اویکو زد تراک کامیونی برای آینده است که با موتور گازی ارائه شده و در نسل جدید با بیومتان که از بیوگازتصفیه شده به دست می آید کار می کند. سوختی که نقش کلیدی در ایجاد حمل و نقل پایدار با آلایندگی صفر، تضمین انتشار کم CO 2 و انتشار بسیار کم PM ایفا می‌کند.

کامیون اویکو زد تراک دارای یک فرمان خودکار است، طراحی این فرمان به راننده اجازه مي‌دهد تا چيدمان كابين خود را با توجه بهكاربرد يا كاري كه در آن لحظه با كاميون مي‌خواهد انجام دهد پيكربندي كند.

درباره یکی دیگر از پیکربندی‌های جالبی که ایویکو برای این کامیون مفهومی و فضایی اویکو زد تراک به ارمغان آورده است، میتوان گفتزمانی که خودرو پارک شده است شما می‌توانید کابین را به گونه‌ای تغییر دهید که جادارتر باشد و از آن نهایت استفاده را ببرید. دیوارهکابین به طور خودکار عقب میرود و طول داخلی کابین خودرو را 500 میلی متر افزایش می دهد.

کامیون اویکو زد تراک تهویه مطبوع سیستم مخصوص به خود را در اطراف صندلی راننده دارد تا از بهترین شرایط و دما لذت ببرید. اینکامیون با کانسپت مبتنی بر کامیون سنگینی است که از Bio-LNG با مخازن سازگار، آیرودینامیک پیشرفته و سیستم بازیابی گرمایاتلاف کار می‌کند تا حمل‌ونقل طولانی‌مدت را تا 2200 کیلومتر و انتشار گاز دی‌اکسید کربن تقریباً صفر ارائه دهد. این تعریف می‌کند که چگونه فن‌آوری‌های جدید و رانندگی خودران نقش راننده را تغییر می‌دهد که به یک اپراتور تدارکات داخلی تبدیل می‌شود.

کامیون اویکو زد تراک
کامیون اویکو زد تراک

مشخصات فنی کامیون اویکو زد تراک 

کامیون اویکو زد تراک دارای مخزن سوخت آلومینیومی 1200 لیتری و دارای یک لایه فویل بازتابنده برای محافظت از آن در برابرتشعشعات گرما است. برخلاف خودروهایی مانند مرسدس برقی Urban eTruck و نیکولا سمی با موتور هیدروژنی، موتور کامیون اویکوZ Truck با قدرت 460 اسب بخار  و گشتاور 2000 نیوتن متر از گاز طبیعی مایع معمولی (LNG) استفاده می کند.
کامیون اویکو زد تراک با برد 2200 کیلومتری آیرودینامیک و ویسکوزیته پایین و سیستم بازیابی انرژی از اگزوز برای افزایش بهره‌وریسوخت را ارائه می‌دهد. راندمان سوخت فعلی این کامیون  تا 37 درصد بهبود یافته که حتی از کامیون مفهومی ولوو نیز بالاتر است.همچنین راندمان با استفاده از لاستیک‌های میشلین X Line Energy با مقاومت غلتشی پایین بهبود می‌یابد، که گفته می‌شود قطربزرگ و رزوه‌های باریک آن باعث صرفه‌جویی در مصرف سوخت برای هر 100 کیلومتر می‌شود.
فشار تایر، فرسودگی لاستیک و دمای لاستیک از جمله داده هایی است که می توان از طریق رابط ماشین انسانی (HMI) در کابینکامیون مشاهده کرد. HMI برای نمایش “اطلاعات تطبیقی” یا اطلاعات لازم در هر زمان طراحی شده است. برای دسترسی به ایناطلاعات و سایر امکانات از پنل هوشمند واقع در کابین باید استفاده کرد.

کامیون اویکو زد تراک
کامیون اویکو زد تراک
کامیون اویکو زد تراک
کامیون اویکو زد تراک

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به باکامیون می باشد.