جدید ترین کامیون اویکو ،کشنده اویکو اس وی .iveco sway

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleجدید ترین کامیون اویکو در دنیا کشنده اویکو اس وی است که در مدل های مختلف کابین و موتور های ۴۸۰ تا ۶۷۰ اسب بخاری تولید میشود.
اویکو اس وی به کشور های مختلف اروپا در حال صادر شدن است اما بدلیل نبود خدمات اویکو جدید و غیر فعال بودن زامیاد بعنوان تنها نماینده انحصاری اویکو در ایران ،از حضور کشنده اویکو جدید در کشورمان محروم هستیم.
قیمت اویکو اس وی حدود ۱۴۰ تا ۱۶۵ هزار یورو بر اساس مدل و آپشن متغیر است.
اویکو جدید
کمپانی اویکو از کشنده جدید خود به نام اس وی(S-way) رونمایی کرده است. بیش از 2500 دستگاه کشنده اویکو اس وی تنها در اولین سال فروش به جادههای اروپا راه یافتند. از آن زمان،اویکو S-Way نقش خود را به عنوان یک کامیون فوق سنگین مقرون به صرفه و قابل اعتماد در بازار تثبیت کرده است.
کشنده اویکو اس وی جدید با وجود تمام ویژگیهای خاص خود کارایی، قدرت و راحتی را برای شما با هم در یک کامیون سنگین به ارمغان می آورد تا به افزایش بهرهوری و سودآوری پروژهها و کسب و کار شما کمک کند. این کامیون سنگین جایگزین مدل قبلی استرالیس محسوب میشود.
دلایل زیادی وجود دارد که چرا این کامیون در بین مشتریان باهوش محبوب است. طراحی راننده محور کابین جدید که ترکیبی از شرایط درجه یک زندگی و کار در محیطی جادار است از ویژگیهای چشمگیر این مدل است.
با گرانتر شدن گازوئیل، بدیهی است که کشنده اویکو اس وی با بهره وری سوخت و سوخت گاز مایع بسیار محبوب است.
کشنده اویکو اس وی جدید بر اساس عملکرد پایدار برجسته خط کامیون سنگین این برند ساخته شده است و به کاهش انتشار گازهای PM، NOx و CO2 دست می یابد. همچین این مدل با سیستم تصفیه HI-SCR و از طریق راندمان سوخت استثنایی ناشی از فناوری پیشرفته موتور و گیربکس Hi-Tronix و راه حل های چندگانه صرفه جویی در مصرف سوخت مانند Smart EGR به محیط زیست کمک شایانی میکند.

کشنده اویکو اس وی
طراحی مجدد کشنده اویکو اس وی موجب صرفه جویی در هزینه و بهرهوری بهتری برای کارفرمایان پروژهها و کسب و کار میشود. عملکرد آیرودینامیکی بهینه، کشش را تا 12 درصد کاهش می دهد و همراه با بهبود پیشرانه، راندمان سوخت را تا 4 درصد افزایش می دهد!
بنابراین کامیون IVECO S-Way هزینههای معمول را نیز کاهش میدهد و هزینه کل کمتری را بدون به خطر انداختن کیفیت قدرت و عملکرد خود برای شما به ارمغان میآورد.
مشخصات فنی اویکو جدید
اویکو S-Way بعنوان جدید ترین اویکو همچنین با یک شاسی تقویت شده طراحی شده است که به طور خاص برای جادههای ناهموار و خاکی طراحی شده است. کشنده اویکو اس وی با ارائه ساختار قوی تر، می تواند به راحتی در زمین های ناهموار و سخت پیش برود و عملکرد و بهره وری خود را به حداکثر برساند تا به رانندگان و بار کشنده کمک کند تا با خیال راحت و به موقع به مقصد برسند.

امکانات اویکو جدید
اویکو اس وی بعنوان مدل بالاترین اویکو در دنیا دارای طراحی جدید شاسی اس وی، با چیدمان سیستم پنوماتیک بهینه، موتورهای با راندمان بالا و گیربکس جدید Hi-Tronix، عملکرد و قدرت بهتر و مصرف سوخت کمتری را در ساعات کاری طولانی ارائه می دهند.
طراحی جدید S-Way با سیستم ترمز الکترونیکی و سیستم کمک ترمز، برنامه پایدار الکترونیکی، دید بهبودیافته و مجموعه ای از ویژگی های دیگر که برای ایمنی در ماموریت و پروژههای طولانی مدت ضروری هستند، ایمنی بیشتری را در جاده ها برای رانندگان به ارمغان می آورد.
کشنده اویکو اس وی به ظور ویژه طراحی شده است تا شرایط کاری درجه یک را در کابین ارتقا یافته خود به رانندگان ارائه دهد. S-Way که با در نظر گرفتن راحتی راننده ساخته شده است، همراه با فضای ذخیره کافی و صندلیها و تختهای راحت ارائه میشود. بنابراین رانندگان شما با این کشنده میتوانند در پروژههایی با مسافت طولانی شبانه به خوبی استراحت کنند و امنیت بالایی داشته باشند.
تمامی عملکردهای کلیدی کشنده اویکو اس وی برای سهولت در دسترسی روی فرمان آن قرار گرفته اند که ایمنی را افزایش میدهد و به راننده اجازه می دهد تا به طور کامل روی جاده تمرکز کند. علاوه بر این، سیستم این کامیون امکان قابلیت میرورینگ تلفن همراه هوشمند شما روی سیستم را فراهم می کند، بنابراین راننده می تواند بدون به خطر انداختن تمرکز خود در جاده، به تلفن خود دسترسی داشته باشد.
فرمان چند منظوره با 22 کلید، تمام عملکردهای لازم را در اختیار راننده قرار می دهد. داشبورد و پشته مرکزی برای بهبود راحتی و کارایی کار با یک چیدمان جدید و عملکردهای بسیار افزایش یافته دوباره طراحی شده اند.

یک دکمه شروع/ایست جدید و یک شیار برای کلید الکترونیکی با کنترل از راه دور یکپارچه وجود دارد که به راحتی روی داشبورد قرار می گیرد.
اویکو تلاش زیادی برای ساده کردن کابین کشنده اویکو اس وی تا حد امکان انجام داده است تا به مصرف سوخت کمک کند.
چراغ های جلوی این مدل شامل نشانگرها، چراغ های اصلی و مه شکن هستند که به عنوان چراغ های پیچ نیز عمل می کنند.
برخلاف مدل Stralis، سپر جلو کشنده اویکو اس وی اکنون در بخشهای مختلفی قرار دارد، بنابراین اگر یکی از آنها آسیب دید، میتوانید به جای کل آن، یک قطعه جداگانه را تعویض کنید!
پله داخلی این مدل پایین آمده است، هنوز سه پله به داخل کابین باقی مانده است و ارتفاع داخلی 2150 میلی متر است. کمدهای بالای سر این کامیون بسیار بزرگتر هستند و طبقه بالایی برای ایجاد یک فضای ذخیره سازی پایین می آید. یک یخچال فریزر بزرگ در کنار راننده قرار دارد و یک جعبه ذخیره نیز در کنار آن وجود دارد. دو کمد خارجی بزرگ هم در هر طرف قرار گرفته است.
کامیون S-Way یک صندلی کاملاً جدید نسبت به مدل استرالیس دارد که 60 میلی متر پایین تر نصب شده است. یک فرمان با کف صاف و فضای بیشتری برای زانوهای شما در اطراف ستون فرمان وجود دارد. تشک استاندارد صندلی نیز اکنون ضخیم تر و نرم تر است.
رادیو استاندارد کشنده اویکو اس وی اکنون دارای DAB است و می توان آن را به تجهیزات دوربین متصل کرد. همچنین این سیستم به بلوتوث و نقاط شارژ USB متعددی مجهز شده است.
کامیون IVECO S-Way طیف وسیعی از گزینهها را برای برآورده کردن نیازهای کسبوکار شما دارد. دوام، راحتی و امنیت بالای S-Way به لطف فناوریهای صرفهجویی در مصرف سوخت، ویژگیهای ایمنی و سیستم عالی داخل کابین، و فضای داخلی فوقالعاده راحت آن بیهمتا است.
با افزایش روزافزون قیمت سوخت، اپراتورهای حمل و نقل از شنیدن اینکه S-Way جدید صرفه جویی در مصرف سوخت را تا 4 درصد (در مقایسه با مدل قبلی خود) ارائه می دهد، خوشحال خواهند شد. یکی از دلایل بهره وری سوخت کشنده اویکو اس وی، عملکرد آیرودینامیکی برتر این کامیون سنگین است. برای مثال، سقف جدید این مدل کامیون کاملاً با قسمت جلویی وسیله نقلیه ادغام شده است و سطح صافی را ارائه میدهد که کشش را به حداقل میرساند.
همچنین عملکرد آیرودینامیکی کشنده اویکو اس وی در کنار کیت آیرودینامیکی بهینه شده و طرح جدید درب که تا پله دوم امتداد دارد، سطح صافی را در کنارههای کابین ایجاد میکند و جنبش این مدل را در جریان حرکت کاهش میدهد.

موتور اویکو جدید
S-Way دارای انتخاب گسترده ای از موتورهای دیزلی و گاز طبیعی است که برای همه کاربردها مناسب است.
موتورهای دیزلی، با سه جابجایی و توانی بین 330 تا 570 اسب بخار، قدرتی پیشرو دارند. همچنین این ویژگیها در نسخه های گاز طبیعی موجود هستند که عملکرد تمیز و بی صدا را ارائه می دهند.
از ویژگیهای خاص کشنده اویکو اس وی میتوان به ویژگی ضد دور زدن (که از مدتزمان دور آرام و خاموش شدن خودکار موتور جلوگیری میکند)، EGR هوشمند (که با بهینهسازی زمان تزریق و کاهش مصرف، راندمان احتراق را افزایش میدهد) و انواع لوازم جانبی موتور هوشمند که از هدر رفتن انرژی در هنگام کار جلوگیری میکند اشاره کرد.
موتورهای کشنده اویکو اس وی با گیربکس خودکار Hi-Tronix با کلاچ الکترونیکی جفت می شوند که پیشرفته ترین فناوری را در رده خود و بهترین نسبت گشتاور به وزن در کلاس و فواصل طولانی مدت را ارائه می دهد.
این موتورها با محورهای عقب کاهشی جدید و با راندمان بالا همراه شده اند و نسبت محورهای عقب بلندتر به 2.31:1 با لاستیک های پروفیل استاندارد مجهز شده است. این امکان کاهش سرعت قابل توجهی را فراهم می کند و در نتیجه کارایی بیشتر هنگام کروز در مسیرهای طولانی مدت را به همراه دارد.

اویکو S-Way سطوح بالایی از ایمنی را با مقاومت مکانیکی مطابق با استانداردهای تصادف کابین ECE R29.03 ارائه میکند. طراحی جدید این کشنده همچنین با شیشههای کناری یکتکه و آینههای دید عقب، دید مستقیم بسیار بهتری را برای راننده فراهم میکند.
کشنده اویکو اس وی مجهز به چراغهای فول الایدی میباشد که پرتوی بسیار تیزتری دارند که دید و درک موانع را تا 15 درصد بهبود میبخشد و ایمنی را در شرایط کم نور افزایش میدهد. علاوه بر این، کامیون سنگین S-Way دارای مجموعه ای کامل از سیستم های پیشرفته کمک راننده است. که به راننده کمک می کند تا وسیله نقلیه را به طور کارآمد و ایمن اداره کند.
همچنین کشنده IVECO S-WAY Natural Power تنها کامیون LNG است که بردی تا 1600 کیلومتر را برای ماموریت های طولانی با 460 اسب بخار ارائه می دهد. با استفاده از این وسیله نقلیه، میتوانید از تمام مزایای گاز طبیعی که تنها جایگزین کم آلاینده در دسترس برای گازوئیل در کامیونهای سنگین است بهرهمند شوید، که انتشار ذرات معلق را 99 درصد کمتر از گازوئیل ارائه می دهد.
جهت آشنایی با کمپانی اویکو اینجا کلیک کنید.
شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
42 دیدگاه
مجوزش میگن صادر شده و به زودی این ماشین و هم وارد میکنند.
خیلی ها نوشته بودن ولوو و خیلیها هم اسکانیا ولی یک عده نوشته بودن اگه اویکو داشتین دیگه سراغ این دوتا نمیرفتین حالا اونایی که داشتن یه توضیحی میدن که ببینیم کدوم بهتره
عالی عالی ما که تو خوابم نمیتونیم همچین ماشینی سوار بشم
من راننده هستم از خواندن این مطالب واقعا منو افسردگی گرفته از داشتن یه ماشین خوب باید آرزو به گور بشیم .
یه خاور ۸۰۸ مدل ۷۰ دارم
دارم باهش دق میام خوشحال آنانی که همچین ماشینی سوارن ما که آویو که پیشکش یه اکسور تک باریم داشته باشم برام زیاد بپناه بر خدا
بیارید از این ماشینها بدید به راننده نه دلال کسی که گواهینامه و کارت هوشمند فعال داره
سلام از ما به شما استاد آنان ماشالا به شما عزیزان
سلام از ما به شما عزیزان استادان ماشالله
خرید کامیون
لطفاً لطف کنید قسطی هم بدید به رانندگان واحد شرایط
سلام امکانات خیلی خوبی داره ،کاش شرایط فروشش رو جوری بزارید که راننده های جوان هم توانایی خرید کامیون رو داشته باشند نه دلال ها ،شرایط قسطی واقعا کمک به راننده هایی هست که چند طال هست دارن زحمت میکشن برای دیگران
سلام بر همه غیور مردانه جاده ها
بخدا این مملکت صاحب نداره وگرنه ماهم یجورای میتونستیم به این ماشینا سوار بشیم
ثبت نام کی شروع میشه
این شغل که ستون اقتصاد مملکتها روی آن استوار است به مافیای سرمایه داری سپرده شده نه خود راننده ها پس باوجود قیمتهای نجومی که بعلت تبدیل ارز بوجود آمده سرمایه گزاری بدون خلاف ممکن نمی باشد دقت کنید و احساساتی نشید و حقیقت رو فراموش نکنید من ۵۰ سال در این شغل شلاق خوردم و زیرو رویه این کارو دیدم و بغیر از این هم نمی تواند باشد
باسلام ایران شده دلالستان هنو یه کامیون مستقیم چه دولتی چه شخصی بدست راننده ندادن بیچاره راننده اگه به راننده فاقد پلاک و کارت هوشمند فعال میدادن خیلی خوب بود
خیلی عالیه
از ۳۳۰ که ما داریم که خدامونو در آورده
حالا رسیده به این کامیون
محشره
انشالله به بهترین ها برسید
سلام
عالی بود
سلام قیمت
در ضمن با کشنده چینی26تن بار پس از طی گردنه کوهستانی وقتی در شیب قرار می گیری باید از ترس قیچی شدن سرعت40تا حرکت نمایی اما اروپایی با سرعت100برو پایین سیستم ترمز آنقدر قدرتمند عمل میکند کفی عقب همه چرخها همزمان روی ترمز قفل بر خلاف فرتون وامپاور فقط ترمز کله عمل میکند قادر به تقسیم قدرت ترمز بین چرخها عقب نیستند
ایویکو کامیون خوبیه ولی متولی وارد کننده این کامیون که شرکت زامیاد باشه این کامیون را ذلیل کرده در نتیجه تنها عیب این ماشین نداشتن بازار فروشه وگرنه از نظر اصطلاک از کامیونهای دیگه بهتره
متاسفانه تا حدودی درست میفرمایید
انشالاه ما رانندهگان ایرانی هم سوار این کامیونها مشویم ما حا لا بیست دنده را بر میداریم کدام راننده پول دارد همچین ماشینی بخرد
سلام چقد ما بد بختیم که هنوز تو 40 سال پیش موندیم حالا خیلی ها بابتش بدوبدو دارن تازه پارتی هم پیدامیکنن بخرن ای داداش
بعضی از دوستان میگن چرا از این ماشینها نمیارن بدن به رانندگان ….. یا میگن واردات افتاده دست دلال ها و از این صحبت ها ….. قبول دارم منم ….
ولی دوستان باید عاقلانه نظر داد …. همین کشنده تو خوده اروپا حدود ۱۴۰/۰۰۰ هزار یورو قیمتشه که با قیمت یورو الان حدود ۵ میلیارد قیمتش میشه و حدود ۵۰۰ میلیون هزینه گمرک و خدماتش میشه حدود ۱ میلیارد هم اسقاط …. که ماشین حدود ۶ میلیارد و نیم درمیاد که کم قیمتی نیست ….. و خیلی راننده ها توان خرید شو شاید نداشته باشن ….
اولا ارزش پول ما پایین اومده …. الان یورو حدود ۳۷۰۰۰ تومن شده که خودش خیلی رو قیمت کامیون تاثیر میزاره ….. از طرفی اگه واقعا باید کاری کنن برای رانندگان … باید دولت وام های کم بهره بده به رانندگان و کسانی که واقعا تو این صنف هستند …. و یک مورد دیگه ، الان کامیون وارداتی با عمر ۳ سال و کمتر داره وارد میشه … یعنی از یک ماه دیگه مدل ۲۰۱۹ هم دیگه نمیشه وارد کرد …….اگه تا کامیون ۵ سال کار کرده میشد وارد کرد خیلی خوب میشد ؛ هم قیمتشون مناسبه و توان خرید دارن رانندگان ….همه ناوگان زودتر نوسازی میشد ….. الان کامیون ۴۰ سال پیش داره تردد میکنه تو جاده ها ولی نمیزارن ماشین اروپایی ۵ سال یا ۶ سال کار کرده بیاد …..
همش وعده دروغ میدن
همش تبلیغ همش تبلیغ چه فایده مردم قدرت خرید ندارن
سلام این ماشین اصلا ایران نیست و صرفا جهت اشنایی مردم این مطلب قرار داده شده است.درضمن افرادی که راننده هستند بالاخره با تلاش خودشون به ماشینی که میخوان خواهند رسید
کاش پولش بود
سلام هرچی هست برا حملو نقل نیسن برا دلالی هست به راننده که نمیدن اول خوب دلال میکنن بعد که حسابی قیمتش را که بردن بالا آخر سر میان به راننده میدن با کلی اسکونت ونزول سودهای زیاد
سلام کامیون شده قطب زحمت برای امثال من و همکارانم
و پول زیاد برای دلالان
من یک اسکانیا شصت و سه دارم ببینید چگونه میتوان م تبدیل بشه با این در آمد
فقط با دیدن این کامیون ها تا امید میشوم از زندگی
با سلام .توی این مملکت با صادقانه کار کردن کسی به جایی نمی رسه من شخصا کسانی را می شناسم که قبلا ده چرخ داشتند ولی الان سه دستگاه تریلی اسکانیا دارند فکر می کنید از راه حلال به دست آورده نه به خدا .از راه قاچاق مواد به دست آورده. تا بوده همینه
چرا اینقدر به مردم دروغ میگید
اروپا یک راننده با حقوق ۳سال یه اویکو میخره
ایران تا ابد به قول امام هچ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مردم پولتونو ندید به این وارد کننده ها
خدا نابودشان کنه
خدا نابودشان کنه
ای بابا دارین فقط مردم دق مرگ میکنین
باسلام بااین وضع اقتصای ما داریم هیچ جوانی نمیتونه ازاین ماشینها سوار بشن متاسفانه همشومیبرن کشورهای دیگرمن خودم همه مدارک این ماشینو دارم ولی پول نیست بخریم اقساطی هم نمیدن گناه ماچیه
اگه به روز ترین ماشین ها رو هم بیارن تو اینجا راننده هیچی نیست هیچی هم نمیشه
خودتحقیری ممنوع…
ما که دستمون بهش نمیرسه پس اخه
[…] آشنایی با کامیون اویکو اس وی […]
قیمت هشت چرخش چنده؟
سلام هنوزهیچ چیز مشخص نیست
اویکو به نظرمن بهترین ماشینه
ارسال دیدگاه