برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

10140

فیلم تست جاده ایی کامیون ام پاور باری 19تن bd300 .مزایا و معاعیب

تاریخ خبر
تست جاده ام پاور باری

در این ویدیو به سراغ تست جاده ایی کامیون ام پاور باری و معرفی و بررسی مشخصات فنی کامیون ام پاور باری گروه بهمن رفته ایم.

تست جاده بررسی ام پاور باری

در این ویدیو کامیون باری ۱۹ تن ام پاور بعنوان جدید ترین کامیون باری ام پاور از گروه بهمن که در کشور عرضه می‌شود را مورد تست و بررسی قرار داده ایم.کامیون ام پاور19 تن از جمله جدید ترین کامیون باری در کشور بحساب می اید.
در حال حاضر همان طور که بیان شد قیمت ام‌پاور باری در بازار حدود ۳۴۰۰ در نسخه های پلاک زرد است اما قیمت شرکتی این کامیون ۲۸۵۰ بوده است اما در سری ثبت های نام های یک ماه آخر سال ۱۴۰۲ با قیمت غیر قطعی و به صورت پیش فروش فروش رفته است که قطعا پس از عید افزایش قیمت شرکتی چشم گیری را خواهد داشت.
جهت خرید کامیون ام پاور باری می‌توانید به نمایندگی های گروه بهمن در سراسر کشور مراجعه فرمایید و یا اینکه از طریق سایت ما یعنی سایت باکامیون از شرایط و زمان های ثبت نام آگاه شده و اقدام نمایید.

مشخصات فنی کامیون ام پاور باری

موتور کامیون ام پاور باری: شش سیلندر ۶.۵ لیتری ،توان ۳۰۰ اسب بخار ،گشتاور ۱۱۰۰ نیوتون متر
استاندارد الایندگی موتور یورو پنج
گیربکس کامیون ام‌پاور باری:فسا ۸ سرعته دستی ،سبک سنگین تقه ایی
ابعاد کامیون ام پاور باری:طول ۸۸۵۰ ،عرض ۲۴۷۰ ،ارتفاع ۲۷۵۰
وزن کامیون ام پاور باری : وزن ناخالص مجاز ۱۹تن ،وزن خالص ۴۹۵۰،طرفیت محور جلو ام‌پاور باری ۵.۵ تن ،ظرفیت محور عقب ام پاور باری ۱۳تن
سیستم ترمز ام پاور باری محور جلو‌دیسکی محور عقب کاسه ایی

تجهیزات و امکانات کامیون ام پاور باری :

ترمز ضد قفل، سیستم ضدلغزش به همراه برنامه کنترل پایداری، هشداردهنده حرکت بین خطوط و خروج از خط، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم هشدار برخورد از جلو به همراه ترمز اضطراری هوشمند، نمایشگر مالتی‌مدیا به همراه سیستم صوتی، تخت خواب راننده، کروز کنترل، کلیدهای روی فرمان، صندلی بادی راننده به همراه تنظیمات، آینه‌های برقی جانبی با گرم‌کن، شیشه‌بالابرهای برقی، گرم‌کن و سردکن صندلی راننده، تهویه‌مطبوع، بخاری درجا، حسگر نور چراغ‌های جلو به همراه تنظیم ارتفاع چراغ‌ها و چراغ‌های رانندگی در روز، مه‌شکن عقب و جلو، بوق دنده‌عقب، قفل‌مرکزی، جک بالابر برقی اتاق، تنظیم گاز درجا، قطع کن باتری، آفتاب‌گیر داخلی، بوق شهر و جاده و…

گالری

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به باکامیون می باشد.