فیلم تست جاده ایی کامیون ام پاور باری 19تن bd300 .مزایا و معاعیب
در این ویدیو به سراغ تست جاده ایی کامیون ام پاور باری و معرفی و بررسی مشخصات فنی کامیون ام پاور باری گروه بهمن رفته ایم.
تست جاده بررسی ام پاور باری
در این ویدیو کامیون باری ۱۹ تن ام پاور بعنوان جدید ترین کامیون باری ام پاور از گروه بهمن که در کشور عرضه میشود را مورد تست و بررسی قرار داده ایم.کامیون ام پاور19 تن از جمله جدید ترین کامیون باری در کشور بحساب می اید.
در حال حاضر همان طور که بیان شد قیمت امپاور باری در بازار حدود ۳۴۰۰ در نسخه های پلاک زرد است اما قیمت شرکتی این کامیون ۲۸۵۰ بوده است اما در سری ثبت های نام های یک ماه آخر سال ۱۴۰۲ با قیمت غیر قطعی و به صورت پیش فروش فروش رفته است که قطعا پس از عید افزایش قیمت شرکتی چشم گیری را خواهد داشت.
جهت خرید کامیون ام پاور باری میتوانید به نمایندگی های گروه بهمن در سراسر کشور مراجعه فرمایید و یا اینکه از طریق سایت ما یعنی سایت باکامیون از شرایط و زمان های ثبت نام آگاه شده و اقدام نمایید.
مشخصات فنی کامیون ام پاور باری
موتور کامیون ام پاور باری: شش سیلندر ۶.۵ لیتری ،توان ۳۰۰ اسب بخار ،گشتاور ۱۱۰۰ نیوتون متر
استاندارد الایندگی موتور یورو پنج
گیربکس کامیون امپاور باری:فسا ۸ سرعته دستی ،سبک سنگین تقه ایی
ابعاد کامیون ام پاور باری:طول ۸۸۵۰ ،عرض ۲۴۷۰ ،ارتفاع ۲۷۵۰
وزن کامیون ام پاور باری : وزن ناخالص مجاز ۱۹تن ،وزن خالص ۴۹۵۰،طرفیت محور جلو امپاور باری ۵.۵ تن ،ظرفیت محور عقب ام پاور باری ۱۳تن
سیستم ترمز ام پاور باری محور جلودیسکی محور عقب کاسه ایی
تجهیزات و امکانات کامیون ام پاور باری :
ترمز ضد قفل، سیستم ضدلغزش به همراه برنامه کنترل پایداری، هشداردهنده حرکت بین خطوط و خروج از خط، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم هشدار برخورد از جلو به همراه ترمز اضطراری هوشمند، نمایشگر مالتیمدیا به همراه سیستم صوتی، تخت خواب راننده، کروز کنترل، کلیدهای روی فرمان، صندلی بادی راننده به همراه تنظیمات، آینههای برقی جانبی با گرمکن، شیشهبالابرهای برقی، گرمکن و سردکن صندلی راننده، تهویهمطبوع، بخاری درجا، حسگر نور چراغهای جلو به همراه تنظیم ارتفاع چراغها و چراغهای رانندگی در روز، مهشکن عقب و جلو، بوق دندهعقب، قفلمرکزی، جک بالابر برقی اتاق، تنظیم گاز درجا، قطع کن باتری، آفتابگیر داخلی، بوق شهر و جاده و…
شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیونجدیدترین ویدئو ها
-
فیلم معرفی قویترین کامیون دامپ تراک با ظرفیت بار ۹۰تن7 اردیبهشت, 1403
-
فیلم بررسی امکانات ولوو اف اچ۵۴۰ نسخه خاص تولید محدود31 فروردین, 1403
-
فیلم تستجاده کامیون ولوو افام۴۴۰ جفت با بار در گردنه پلزال24 فروردین, 1403
-
بررسی ولوو اف اچ ۵۰۰ آی سیو از نگاه منتقدان مجله Trucker در اروپا19 فروردین, 1403
-
فیلم تاریخچه اسکانیا از دوچرخه سازی تا ساخت اسکانیا ۵۰۰17 فروردین, 1403
مطالب پربازدید
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
17 دیدگاه
جایگزین مناسبی نسبت به بنز قدیمی هست که همه چیش یه زمان میگفتن طلاست ولی خوب همه قطعات افتضاح تبریز با اینکه خودم مخالف چینی هستم بازم جایگزین خوبیه ولی خوب بازم قیمت هم خیلی مهم
لطفا بررسی فورس ۱۲ تن رو هم لطف کنید.البته با بار و مخصوصا در گردنه.ممنونم
سلام فکر میکنم لازم نیست حین رانندگی اجزای داخل رو معرفی کنی اول برای خودت و بعد برای دیگران مشکل ایجاد میشه
سلام
صدای موتور زیاد
تخت خواب نیمه کابین که صبحت نکرد
چون ترمز ماشین ضعیف است وگرم میکند جلو دیسک و عقب کفشک
آتگو مال ۱۷ سال پیشه انگار سواری رانندگی می کنی
در کل ماشین ضعیف و در طول سالهای متوالی سریع از بین می رود چون قطعات اصحلات ندارند و راننده که از اول جوانی کار وعمر خود را هدر و بدبخت میشه
سلام خسته نباشی بی زحمت تست جاده دایون ۴۳۰باباربزارید خیلی وقت قول دادین اما برسی نکردین
سلام خدمت آقای روستا. ممنون از زحماتتون.
اگر ممکن باشد دافران کمپرسی رو هم یه تست بکنید
سلام ویدیو بررسیش تو سایت هس
ممنون. منظورم با بار بود.مثلا تست معدنی
سلام نسخه کمپرسی ام پاور رو در معدن بررسی کردیم ویدیوش هس.لینک بازدیدش
https://bakamion.ir/blog/review-empower-dumptrucks-bd300/
سلام آقای روستا ،این کامیون که داری بررسی میکنی گفتی دومین شاسی هست که از چین میاد بعد میگی پرفروش ترین کامیون چینی
سلام لطفا تست جاده ای فوتون ۴۳۰ رو هم بزارید
ای لعنت بر پدر اونی که باعث شده اون لگن بنز هنوز تولید بشه،حیف سه تومن که بدی اون آهن پاره رو بخری
ممنون میشم از اروپایی و چینی ها دست بکشی و آمریکایی هم تست بگیری عالی میشه
کابینش خیلی تو ذوق مینه ، این مابین مال کامیونت هست نه تک باری ، ضمن اینکه فضای در اختیار راننده پشت فرمون بشدت کم و مایه مشکلات زانو ،کمر و گردن میشه، درکل انتظارم از گروه بهمن بالاتر بود
ایسوز بهتر از این ماشینه
واقعا احساس میکنم وضع فیلم برداری و صدا خوب نیست با یه دست توضیح میدید با یه دست فیلم میگیرید فرمان رو کی بگیره لطفا یکم با احتیاط تر رانندگی کنید و وضع فیلم برداری و صداروهم بهتر کنید ممنون
آخه.این.جوان.چه.تجربه.ای.رامیخواد.برایک.راننده.که.عمرشوتوجاده.گذاشته.بده.لااقل.یک.ادم.فنی.وکارکشته.این.کاررا.برای.چنین.فرمایشاتی.میذاشتید.اقااااااآکریمی
ارسال دیدگاه