فیلم تست جاده ای کامیون ام پاور کمپرسی جدید با بار در معدن و جاده

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleدر این ویدئو به سراغ تست جاده ای کامیون ام پاور کمپرسی، یا همان ام پاور BD300 جدید گروه بهمن رفتهایم. تلاش کردهایم تا تمامی مزایا و معایب این کامیون را به صورت دقیق بررسی و به تصویر بکشیم. در باکامیون برای اولین بار در ایران، تست جادهای کامیونها را به همراه بار در مسیرهای سخت و چالشبرانگیز انجام دادهایم تا عملکرد واقعی آنها را در شرایط جادهای برای شما نمایش دهیم.
فیلم تست جاده ای کامیون ام پاور کمپرسی جدید
عملکرد تست جاده ای کامیون کمپرسی امپاور با وزن و بار مشخص در سربالایی و سرازیری
همانطور که در ویدیو مشاهده کردید، کامیون ام پاور کمپرسی در حالت بارگیری حدود ۱۲ تن عملکرد قابل توجهی از خود نشان میدهد. در این شرایط، صدا و لرزش خودرو به میزان چشمگیری کاهش یافته و تجربه رانندگی نرم و آرامی را فراهم میکند.
در سربالاییهای تند، این کامیون بدون هیچگونه بکسباد و افت قدرت، بهراحتی مسیر را طی کرده و شتاب و کشش مناسبی ارائه میدهد. این ویژگی نشاندهنده قدرت بالای موتور و هماهنگی سیستم انتقال قدرت است.
در تست سراشیبیهای طولانی و تند، عملکرد این کامیون با دنده یک و در حالت خفهکن کاملاً نرم و بدون لرزش انجام میشود. همچنین، در حالت خفهکن، خودرو بهخوبی شتاب گرفته و بار را بدون مشکل به پایین سراشیبی هدایت میکند. نکته قابل توجه این است که در این شرایط، صدا و لرزش به حداقل رسیده و راننده احساس کنترل و امنیت کامل دارد.
یکی از ویژگیهای برجسته تست جاده ای کمپرسی تک امپاور، عملکرد آن در دنده ۵ و سرعت ۵۰ کیلومتر در سراشیبی بدون نیاز به ترمز است. در این حالت، خودرو بهراحتی مسیر را طی کرده و بدون کوچکترین لرزش یا تکان، به حرکت خود ادامه میدهد.
علاوه بر این، در زمان حرکت در سراشیبی، فن خنککننده و دمای آب کاملاً ثابت و روی ۸۰ درجه تنظیم باقی میماند. این موضوع نشاندهنده عملکرد مناسب سیستم خنککننده و پایداری موتور در شرایط سخت است.
بهطور کلی، کامیون ام پاور کمپرسی در جادههای پرشیب و پرفرازونشیب، با عملکرد پایدار و بدون لرزش خود، تجربهای مطمئن و آرام را برای راننده به ارمغان میآورد.
نحوه عملکرد سیستم و آپشن ها در تست کامیون امپاور کمپرسی
در تست جادهای کامیون کمپرسی ام پاور، عملکرد کروز کنترل این خودرو در مسیرهای طولانی به خوبی ارزیابی شد و توانست خستگی راننده را کاهش دهد. دید مناسب و طراحی اصولی کابین نیز باعث شد راننده تسلط کافی بر جاده و محیط اطراف داشته باشد. سیستم تعلیق و ترمزگیری این کامیون نیز در مسیرهای ناهموار عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد و به عنوان یک گزینه مناسب برای حمل بارهای سنگین معرفی شد.
کامیون کمپرسی امپاور 19 تن مجهز به سیستم ترمز جلو و عقب کاسهای دو مداره مستقل بادی و همچنین ترمز دستی پنوماتیکی بر روی محور عقب است. این کامیون از ترمز اگزوز به عنوان ترمز کمکی نیز استفاده میکند. همچنین، امپاور 19 تن دارای سیستم ترمز ضد قفل است که به کمک کنترلرهای الکترونیکی عمل میکند. این سیستم شامل خشک کن هوا، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری (ESC)، سیستم ضد لغزش (ASR)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS) و سیستم کنترل الکترونیکی ترمز (EBS) است.
در بخش تعلیق، کامیون امپاور کمپرسی از سیستم تعلیق جلو و عقب با استفاده از فنر تخت چند لایه، کمک فنر و استابلایزر استفاده میکند. این سیستم تعلیق بهبود استحکام و پایداری خودرو را فراهم میکند.
آرامش و آسایش راننده در مسیرهای طولانی در تست و بررسی امپاور تک کمپرسی
رانندههایی که با کمپرسی ام پاور و گیربکس FAST سروکار دارند، به خوبی میدانند که این مشخصه یک شتاب مناسب و قابل قبول را به کمپرسی میدهد. این ویژگی در مسیرهای طولانی و معدنی که باری سنگین به همراه دارند، میتواند تفاوت قابل مشاهدهای را روی کارایی و خستگی راننده ایجاد کند.
کامیون امپاور bd300 با سیستم مورد استفاده در تعلیق و شاسی، تکانهای قابل قبولی را در مسیرهای سنگلاخ و معدنی فراهم میکند. این موضوع به ویژه در مسیرهای معدنی که عموما شرایط سختی برای راننده ایجاد میکنند، از خستگی زودهنگام جلوگیری میکند و راننده میتواند با انرژی بیشتری مسیر را پشت سر بگذارد.
در رانندگی مسیرهای طولانی، کمپرسی ام پاور با بهرهگیری از موتور قوی و گیربکس FAST، میتواند تجربهای بینظیر را برای راننده فراهم کند. شتاب مناسب، تعداد دندههای منعطف و مصرف سوخت بهینه، همه ویژگیهایی هستند که این کمپرسی را به گزینهای مناسب برای مسیرهای طولانی و مشاغل سنگین معدنی تبدیل میکند.
مزایا و معایب کامیون ام پاور کمپرسی در تست جاده ای
امپاور bd300 کمپرسی در تست جادهای با ویژگیهای برجستهای همراه است که آن را به گزینهای مناسب برای کارهای سنگین تبدیل میکند. از مزایای آن میتوان به قدرت موتور بالا، عملکرد خوب در جادههای ناهموار، و ظرفیت حمل بار زیاد اشاره کرد. سیستم تعلیق آن نیز بهطور مؤثری ارتعاشات را کاهش داده و راحتی راننده را در مسیرهای طولانی تأمین میکند. اما در عین حال، معایبی نیز دارد. مصرف سوخت نسبتاً بالا و ابعاد بزرگ که ممکن است در ترافیکهای شهری مشکلساز شود، از جمله نقاط ضعف این کامیون هستند. همچنین، سیستم ترمز در شرایط بار سنگین نیاز به دقت بیشتری دارد و ممکن است در برخی شرایط عملکرد آن به اندازهی مطلوب نباشد.
بیشتر بخوانید؛ فروش اقساطی کامیون امپاور باری و کمپرس شرایط ۳۶ ماهه|مهر 1403
بر اساس تست جاده کامیون ام پاور کمپرسی، این کامیون مناسب چه کاربری است؟
کامیون ام پاور کمپرسی بر اساس تستهای جادهای، گزینهای مناسب برای کاربریهای سنگین مانند حمل مصالح و فعالیت عمرانی به شمار میرود. مشخصات فنی کامیون ام پاور به دلیل برخورداری از موتور قدرتمند و سیستم تعلیق مقاوم، توانایی جابجایی بارهای سنگین را در مسیرهای ناهموار و شیبدار به خوبی دارد. موتور بهکار رفته در کامیون کمپرسی امپاور، از برند معروف و با کیفیت کامینز با مدل ISD300 50 است. این موتور ۶ سیلندر خطی با سیستم تزریق مستقیم است و استاندارد Euro 5 EEV را دارد. همچنین، به کاتالیست هوشمند (SCR) مجهز شده است. این موتور با حجم ۶۷۰۰ سیسی، قدرت ۳۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۱۰۰ نیوتنمتر تولید میکند.
سیستم سوخت رسانی این کامیون از نوع انژکتور-کانال مشترک بوده و با برند بوش آلمان همکاری دارد. باک سوخت آلومنیومی این کامیون ظرفیت 600 لیتر و مخزن ادبلو آن ظرفیت 25 لیتر دارد.
گیربکس کامیون کمپرسی امپاور 19 تن از نوع قدرتمند FAST و مدل 8JS118TA-B است. و عملکرد این گیربکس به صورت دستی است. طراحی کمپرسی این خودرو نیز امکان تخلیه سریع و آسان بارهایی مانند شن، ماسه، سنگ و نخالههای ساختمانی را فراهم میکند و در پروژههای راهسازی و ساختوساز کارایی بالایی دارد.
علاوه بر این، مصرف سوخت بهینه و دوام بالای قطعات، باعث شده تا ام پاور کمپرسی در مسیرهای کوتاه و متوسط عملکرد اقتصادی و مقرونبهصرفهای داشته باشد. این ویژگیها، همراه با استحکام بدنه و شاسی، آن را به گزینهای ایدهآل برای کار در معادن و پروژههای زیرساختی تبدیل کرده است. بنابراین، این کامیون انتخابی مناسب برای افرادی است که به دنبال خودرویی مقاوم و کارآمد برای حملونقل بارهای سنگین در شرایط سخت کاری هستند.
مقایسه با رقبا هم قیمت
قیمت کامیون در بازار چیزی حدود 3,550,000,0 تومان (زمان نگارش این مطلب) به فروش میرسد. که بسته به اینکه کاربری نصب شده باشد یا نه، متغیر است. در همین رده قیمتی، محصولات جدید دیگری نیز عرضه میشوند، مانند کامیون LR285 دیما و کامیون دوو که قیمت آنها بیش از 3.5 میلیارد تومان است. همچنین، کامیون قدیمی بنز واگن هود 1924 نیز در این بازار حضور دارد که قیمت آن در مدل باری و کمپرسی حدود 2.8 میلیارد تومان است.
در صورتی که قصد خرید و فروش کامیون ام پاور را دارید. میتوانید به صفحه آگهی های این محصول در سایت باکامیون مراجعه کنید.










شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
-
67 دیدگاه
اینبار تایر نپوکوندی؟ 😉🤣
سلام ن اینبار تریلی نداشتیم…
روی صحبتم با کاربر نیما هست ،
رفیق عزیز گیریم که مهارت ایشون یک هزارم شما هم نباشه ، اما با این وجود راه خودش رو پیدا کرده و انقدرهم خوب تو جایگاه خودش ظاهر شده که کمپانی های وارد کننده ماشین های میلیاردی شون رو واسه تست و تبلیغات بدستش میسپارن
ضمنن ایشون تو رسته و جایگاه شغلی که داره نیاز نداره اندازه راننده هایی که حرفهای و شبانه روزی درحال زحمت کشیدن هستن مهارت رانندگیش رو بالاببره
ای کاش زمان ورود هوو و دانگفینگ های سری اولی هم یهجا مثل باکامیون بود تا من و شما قبل از خرید لااقل میفهمیدم باچی طرفیم
سلام آقای روستا شما به این حرف هاگوش نکن
هرکی یه نظری میده کارتون عالیه من اکثر تست وبررسی هایی که انجام میدی رو میبینم ولی بهتر بود
تو یه مسیر سربالایی طولانی آسفالت هم یه تست میگرفتید تستی که توسربالایی ازماشین گرفتید همون دنده یک توخاکی معدن خیلی کوتاه بود مثلا میشد سراشیبی طولانی که ازمعدن اومدید بیرون همون رو دوباره برمیگشتید تاتوسربالایی های طولانی ماشین خودشو بیشتر نشون میدادازلحاظ سرعت وشتاب قدرت ودمای موتور
سلام آقای روستا شما به این حرف هاگوش نکن
هرکی یه نظری میده کارتون عالیه من اکثر تست وبررسی هایی که انجام میدی رو میبینم ولی بهتر بود
تو یه مسیر سربالایی طولانی آسفالت هم یه تست میگرفتید تستی که توسربالایی ازماشین گرفتید همون دنده یک توخاکی معدن خیلی کوتاه بود مثلا میشد سراشیبی طولانی که ازمعدن اومدید بیرون همون رو دوباره برمیگشتید تاتوسربالایی های طولانی ماشین خودشو بیشتر نشون میدادازلحاظ سرعت وشتاب قدرت ودمای موتور
سلام شرایط پیش پرداخت آمیکو چنده
تمام این امکانات رو رنو میدلام داره صدای داخل کابین هم نمیاد
سلام عزیز دل
تشکر قلبی برای پستت که بسیار آموزنده بود . دمت گرم.
کامیون ایمپاور تک کمپرسی کامیون خشکی به نظر میاد اگه فنر جلو بنزی باشه بهتره و گیربکس فست بدرد نمیخوره گیربکس کمپرسی باید قدرتی باشه ترمز عقب کاسه وجلودیسکی خوبه
الکی تعریف نکن بابا آخرش پخ چینه …مشک آن است که خود ببوید نه آن که عطار بگوید
برای بالا بردن کمپرس چرا مثل بنز از بغل گیر بکس استفاده نکردن .
این کامیون اسمش با خودشه تو جاده و معدن من نمیفهمم این بَزَک بُزَکهای رو جلو پنجره و چراغ واسه چیه دقیقاً… فک کردن دارن سواری میزنن…
تمام این امکانات رو رنو میدلام داره صدای داخل کابین هم نمیاد
سلام چرا کمپرسش با بغل گیربکسی نمیره بالا مثل بنز،این بعضی جاهاکه میخوای بارو بکشی مشکل پیدا میکنی.دوم اینکه درمورد بخاری وکولرش توضیح ندادین.
سلام کامیون ام پاورکمپرسی ۶چرخ قیمت چنده
سلام قیمت اعلامی شرکت 2.500
سلام قیمت کامیون ام پاورکمپرسی۶چرخ چنده
دیفرانسیل قفل کن یا کمک داره برا بالا امدن ازرمپ؟؟دفرانسیل پلوس تخت هست یانه؟؟
سلام قیمت ماشین و نگفتید و چه طوری شما این ماشین و تحویل گرفتید چون گفتید قراره به بازار ایران عرضه بشه
سلام قیمت ماشین و نگفتید و چه طوری شما این ماشین و تحویل گرفتید چون گفتید قراره به بازار ایران عرضه بشه
تو رانندگیت ایراد زیادی داشتین
همون دست گرفتن دسته دنده و انداختن تو دنده یک و تعویض از یک به دو مشخص کرد چند مرده حلاجه 😂😂😂😂
انگار داره دنده سواری عوض میکنه،به خدا این اگه یک روز بشینه پشت داف یا ولوو سریهN گیرباکس میذاره پایین😏😏😏😏
تست ولو هم بزار
چه ولوو ایی دوست عزیز؟اینطوری که این بنده خدا دسته دنده رو تو دستش گرفته بود و دنده تعویض میکرد،به نظر شما میتونه هشت تا دنده ولوو های سریه N رو تعویض کنه؟
قول میدم تو چهار به پنجش کیر کنه و نتونه برا اولین بار حا بزنه این اگه یه ولوو سری Nدستش باشه شرط میبندم همون روز اول گیرباکسش رو پایین میاره
با سلام وخسته نباشید لطفا تست پیلسان ۴۸۰ یا دافران هم بزارین…
سلام لطفا یه تست جاده ای از کشنده kx بزار ممنون
سلام حتما
الکی تعریف نکن بابا آخرش پخ چینه …مشک آن است که خود ببوید نه آن که عطار بگوید
سلام از کجا میشه خرید
آیا نقد و اقساط هم میدن
سلام بزودی شرایطش اعلام میشه
سلام. عالیهههه. میخواستیم تو کمبود تک کمپرسی ک ب روز باشه. دوستان ماشین نو رو با رنو ۱۵ سال کار مقایسه نکنن و تازه بگن رنو بهتره. بهتر هست ولی برا مکانیک و لوازم فروشش ن راننده
خوب نبودبنزبهتره
سلام خدمت شما
اول اینکه میل موجگیر عقب از سال ۸۳ رو کمپرسی رنو میدلام و بعدش آتکو آکسور اف ام اویکو نصب شد که حدودا میشه بیست سال پیش.بعد نشانگر آمپرهای دیجیتال به همین روال الان بیست سال هست رو رنو میدلام هست .رفیق یکم اطلاعاتت ببر بالا .بعد ماشین چینی سه سال تولید میشه بعدش کارخونش تعطیل میشه.برید از برند های اروپایی وارد کنید .
سلام کولر بخاری نداره؟ مشخصات دیفرانسیل چیه ؟
سلام و وقت بخیر
توی فیلم و تو سایت نوشتید گیربکس 18 سرعته!!!!!ولی 8 دنده معمولی بود!!!!!!چرا؟؟؟؟
سلام آقای روستا عالی بود
بررسی کامیون باری دانگ فنگ هم بگذارید
سلام ممنونم حتما
سلام آقای روستا
واقعا عالی توضیح دادید
و ماشالله دست فرمان خوبی هم دارید
سلام خسته نباشید مفید بود
لطفا تست عملکرد کامیون دوو۱۸تن باری روهم بزارید ممنون
سلام حتما بزودی
سلام خسته نباشید مفید بود
لطفا تست عملکرد کامیون دوو۱۸تن باری روهم بزارید ممنون
سلام کولر بخاری نداره؟ مشخصات دیفرانسیل چیه ؟
سلام حیف پول بابت موتور کمینز چین بدی در کل فوتون ضعیف هست هر کارش کنید از بنیاد ضعیف هست
با سلام
من یه چند ماه دیگه میخوام بخرم لطفا راهنمایم کنید مایلر تک بخرم یا ام پاور تک بنظرتون کدم بهتره برا کار در معدن
طلا هستن
دوست عزیز که میگی کمپرسی بروز نداریم..اف ام اکسور اتیگو رنو اویکو اینا اروپایی بروز هستن که اصلا مقایسه نمیشه کرد درحد این اروپایها نیست که میگی رقیب نداره
سلام دوست عزیز،شک نکن این یه چیزی گیرش میاد که داره اینطور تبلیغ میکنه,والا 3تومن بدی یه ولوو سری Nتوپ طلا تروتمیز بگیری سگش به صدتا چینی می ارزه
و همچنین برندهای که شما گفتی
دوست عزیز که میگی کمپرسی بروز نداریم..اف ام اکسور اتیگو رنو اویکو اینا اروپایی بروز هستن که اصلا مقایسه نمیشه کرد درحد این اروپایها نیست که میگی رقیب نداره
خدا برکتش بده این کامیون امپاور تا ۱۰ سرویس جواب میده بعدش به امید خدا باید برا مکانیک قطعه فروش کار کنی
سلام موتور این محصول ۳۰۰ اسبه چرا نوشتین ۲۸۰ اسب بخار
سلام موتور این محصول ۳۰۰ اسبه چرا نوشتین ۲۸۰ اسب بخار
کاویان تک کمپرسی بدون مرگ کار میکنن حالا اینکه صفره چند سال بدون ایراد کار میده آخه کمپرس زیاد جاده رو نیست مسافتاش نزدیکه خوبه کار میده
سلام دوست عزیز،شک نکن این یه چیزی گیرش میاد که داره اینطور تبلیغ میکنه,والا 3تومن بدی یه ولوو سری Nتوپ طلا تروتمیز بگیری سگش به صدتا چینی می ارزه
و همچنین برندهای که شما گفتی
اونجا که به قول خودت خواستی بار رو خالی کنی(چالش بر انگیز بود) بنزی که سرویس جلو شما بود،همونی که تو کارگاه رو باسکول قبل شما رسید،اون کامل تا بالا رفت بادنده عقب با اینکه موتورش 240اسب قدرت داشت،اما چرا این ماشینی که اینقدر ازش تعریف کردی و 280اسب قدرت داشت با گیرباکس فست و سرعتی و «قدرتی»😂😂😂چرا زایید نتونست تا بالا بره؟
نگو من نخواستم برم که خنده ام می گیره چون کاملا مشخص بود که دیگه بالاتر نمیرفت و همونجا آخرش بود از بکسوادی که کرده بودی مشخص بود،باز راه داشت بالا بری باید از همون پایین در گاز میرفتی.
سلام اون شن ساده داشت و اصلا یه جای دیگه از انبار خالی کرد. اون جلوتر رسید چون تو راه ابتدای شهر کات زدیم چون ما مسیر رو بلد نبودیم وایسادیم بیاد.برای بالا رفتن هم نیروی کارگاه صداش تو فیلم میاد میگه خوبه همین جا …چشم هارا باید شست
چه ولوو ایی دوست عزیز؟اینطوری که این بنده خدا دسته دنده رو تو دستش گرفته بود و دنده تعویض میکرد،به نظر شما میتونه هشت تا دنده ولوو های سریه N رو تعویض کنه؟
قول میدم تو چهار به پنجش کیر کنه و نتونه برا اولین بار حا بزنه این اگه یه ولوو سری Nدستش باشه شرط میبندم همون روز اول گیرباکسش رو پایین میاره
الان زمان ولوو ان نیس که بحسشو اوردین
سلام آقای روستا خیلی عالی بود ممنون 🙏🙏
لطفا بررسی کامیون اسکانیا R460 رو هم بزارین . تشکر
سلام آقای روستا عالی بود ممنون 🙏🙏
لطفا بررسی کامیون اسکانیا R460 رو هم بزارین . تشکر
سلام به نظرتون یه بهتره یا بنز تک صفر ؟
برا شهری که سربالایی و پاین زیاد داره کدوم رو پیشنهاد میدید ؟
سلام و درود بر آقایونی که کامنت گذاشتن و اونهایی که کامنتهارو خوندن.نظر دادن اشکال نداره ولی هلکی ایراد گرفتن بی معنیست.آقایونی که میگن این ماشین بدرد نمیخوره یکی دیگه گفته ای N10 و فلان این مزخرفاتو بزارید کنار.تمام کارهاش و توضیحاتش درست و به جا بود تنها ایراد بزرگش یه چیزی بود که هیچ کس اشاره نکرد.هرکسی از روی بخل وحسد یه چیزهایی گفت ولی اونی که میخواستن با قضاوت درست و بدون کینه بگن نگفتن.من انصافا و خدایی قضاوت میکنم.تنها و تنها ایراد بزرگ و نابخشودنی آقای روستا این بود که از خفه کن خیلی طولانی استفاده میکرد و به موتور خیلی فشار سنگین میامد.استفاده از خفه کن بین تایم ۱۰ ثانیه تا آخرش ۲۰ ثانیه میباشد نه اینکه ۵ دقیقه حتی ۱۰ دقیقه موتور توی فشار خفه کن باشه اینو هیچ مکانیکی هیچ مهندسی هیچ کارشناسی و حتی هیچ عقل صلیمی اینو قبول نمیکنه.آقای روستا این ایراد بزرگو اصلاح کن دیگه هیچ ایرادی نداشتی.دستتون درد نکنه خدا خیرت بده.اونهایی که میگن دنده رو اینجوری عوض کرده هی اونجوری عوض کرده اونها از روی بخل وحسادت یه حرفهایی میزنن.یارو میخواد بگه من ۳۰ ساله داف وماک و غیره سوار شدم خوب اونها لیور دنده هاشون خیلی بزرگه مجبوری که کونت پاره بشه دو دستی عوض کنی الان لیورهای دنده بروزه باید بروز عوض کنی. بدرود خداوند یارت
سلام
شرکت ما سه عدد کمپرسی BD300 خریداری کرده و تصمیم داریم سه تا اتاق کمپرسی بزاریم روش . اما جایی سراغ نداریم که اتاق کمپرسی رو الگو برداری کنیم واز طرفی فاصله محور عقب با انتهای شاسی فاصله زیادی داره وانتهای ان حدود 90سانتیمتر تک شاسی کارشده واحتمال اینکه درحالت تخلیه با جلو ماشین بلند بشه هست
لطفا اگر اطلاعاتی در این مورد هست راهنمایی بفرمایید
سلام آقای روستاخسته نباشیدباپول این امپاورکه تقریباباقیمت بنزتک هم قیمته به نظرشمابنزبهتره یاامپاورراهنمایی کنین لطفا
سلام خسته نباشی آقای روستا میشه تست وبرسی کامیون 19تن دیما رو هم بزاری ممنون میشم دستت درد نکنه
سلام خسته نباشی قیمت کمپرسی ۱۹ تن
سلام.لطفا تست آمیکو تک باری را هم بگذارید.خیلی از امپاور قویتر و بهتره .حداقل 15ساله تو بازار ایران هست
سلام و خسته نباشید.لطفا تست آمیکو تک باری را هم بگذارید.خیلی از امپاور قویتره
ارسال دیدگاه