معرفی مدل بالاترین کامیون ماک دنیا.ماک انتم mack anthem

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleدر این مقاله جدید ترین ماک در دنیا با نام ماک انتم را مورد بررسی قرار داده ایم.
تاریخچه شرکت ماک
شرکت ماک Mack در سال 1900 توسط جک ، ویلیام و اگوستوس ماک تحت نام شرکت برادران ماک در بروکلین شهر نیویورک امریکا تاسیس شد که یک شرکت صنایع سنگین امریکایی است و از زیر مجموعه های ولوو به شمار می اید . شرکت فرانسوی رنو در سال 1990 ، ماک را خریداری کرد وبا ادغام ان در بخش صنایع سنگین خود ، رنو تراکس را تاسیس کرد . در سال 2001 شرکت سوئدی ولوو کلیه سهام رنو تراکس را خریداری کرد و مالکیت یرند ماک نیز به ولوو واگذار شد . دفتر مرکزی ماک در شهر گرینزبورو ، در کارولینای شمالی ایالت متحده قرار دارد .

مدل بالاترین ماک دنیا
معرفی کشنده انتم Anthem
کامیون ماک انتم جدید ترین کامیون ماک در دنیا است که از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ یعنی همین حالا در حال تولید در آمریکا است.
کامیون ماک انتم با توجه به کاربری و محل مورد استفاده در انواع کابین و موتور و گیربکس قابل سفارش است.
کامیون ماک انتم اولین محصول برند ماک پس از برشکستگی و خریداری این شرکت توسط ولوو تولید شده است و اتاق این کامیون بر پایه اتاق وی ان ال ساخته شده است.
کامیون ماک انتم بدلیل طراحی جذاب ،موتور قدرتمند ،کابین با کیفیت و قیمت مناسب یکی از پرطرفدار ترین کامیون ها در بازار آمریکاست.
طی یک بررسی ماک پس از پیتربیلت و کنورث سومین برند کامیون ساز پرطرفدار در آمریکا بحساب می آيد.
کامیون ماک انتم به دلیل زیبایی در ظاهر خود توجه بسایری رانندگان را به خود جلب کرده است ؛تزیینات زیبا و خاص روی کاپوت و نوار های فلزی که در جلو پنجره کامیون به کار برده شده اند هم چنین طراحی تخت خواب مدرن و صندلی راننده که هنگامی که بلند شود دیگر سر فرد به سقف کامیون برخورد نمی کند .
با نگاهی دقیق به جزییات انتم میفهمیم که این محصول جدید بسیار لوکس و جذاب است و شباهتی به دیگر کشنده های این برند یا دیگر شرکت ها ندارد .
بدنه ی خارجی این کشنده به صورتی طراحی شده است تا مصرف سوخت را کاهش می دهد که این موضوع جهش بسیار خوبی در زمینه ی ایرودینامیکی می باشد ، انتم از یک کاپوت جدید و سپر جلو و اینه های متفاوت بهره مند شده است و جلو پنجره ای برجسته که نام ماک نوشته شده است و ان را نمایان می کند . به گفته ماک ، آزمایش آیرودینامیک این محصول در مرکز فضایی کندی واقع در فلوریدا انجام شده است.
از سری ویژگی های دیگر انتم ؛ اضافه شدن سیستم ضامن جدید به کاپوت ( تا فرایند باز شدن ان را ساده تر و سریع تر کند تا در زمان انجام بازرسی ها صرفه جویی شود ) ، شاسی مقاوم تر با پوشش جدید ، تمام چراغ های بیرونی ان LED هستند که انرژی کم تری نسبت قبل مصرف می کنند ، طراحی مجدد بخش های داخلی برای در دسترس بودن کلید های کنترل و دستگیره های ضروری برای راننده ، نزدیک بودن کنترل های مربوط به سیستم تهویه هوا و گرم کننده ، ترمز دستی و دنده به صندلی راننده می باشد .

مشخصات فنی ماک انتم Anthem
کامیون ماک انتم بعنوان جدید ترین ماک دنیا مجهز به موتور13 لیتری می باشد و ظرفیت تحمل بار ان حدود ۲۹ تن خالص است ، این کامیون برای بالا رفتن از جاده های کوهستانی و در کل شرایط سخت جاده ای قدرت مناسبی را از خود نشان می دهد .
موتور کامیون ، بین 325 الی 425 اسب بخار قدرت دارد و بین 1780 و 2115 نیوتن این موتور می تواند گشتاور تولید کند هم چنین این کشنده بین 415 الی 500 اسب بخار در فاصله 1979 تا 2522 نیوتن متر به بهترین نحو ممکن می تواند گشتاور تولید می کند . گلگیر ها و کاپوت های این کشنده به شکل سه تکه تولید شده اند پس در نتیجه مسئله تعمیر و تعویض را راحت تر می کند .
بنا به به کار گرفتن اصول ایرودینامیکی که در ابتدای مقاله مطرح شد این مسئله روی سوخت ان اثر گذاشته و مصرف سوخت ان را حدود 3 درصد نسبت به دیگر کامیون ها کمتر کرده است و این ویژگی انتم را متمایز می کند .

سیستم گیربکس ماک
ماک انتم مجهز به دسته های کنترلی است که روی پنل گیربکس قرار داده شده که این دسته ها بین کامیون و اسپیلر نصب شده است و دسترسی راننده به دسته ها را راحت کرده است . ماک جدید طراحی ارگونومیک کابین ، توان و نیروی مناسب و عالی موتور یک مزیت برای کامیون محسوب می شود و در اخر پریز های برق زیادی که برای درگاه های متنوع وجود دارد .
دریچه ورودی جدید روی این کامیون نصب شده که کمک می کند کشنده بعد از استارت زدن گرم شود. در واقع بعد از استارت زدن در دمای بسیار پایین به دلیل دریچه ورودی کشنده، سریع گرم خواهد شد .دو پیشرانه موجود در این این کامیون باربری ماک انتم همراه با گیربکس ۱۲ ساعت طراحی شده است. این کامیون اتوماتیک و دستی می باشد و روش کار آن به این صورت است که رایانه درابتدا سرعت کامیون را اندازه گیری کرده و سپس دنده صحیح را انتخاب می کند ؛ گیربکس های ۱۳ و ۱۴ سرعت را برای طراحی این نمونه کامیون باربری در نظر گرفته اند.

قیمت کامیون جدید ماک
در بررسی قیمت انتم باید توجه کنیم که این ویژگی های منحصر به فردی که در شکل ظاهری و موتور و … گفته شد قطعا قیمت بالاتری نسبت به دیگر کامیون ها دارد ، طراحی خاصی که در این کامیون به کار گرفته شده و استاندارد های مربوط به قدرت و امنیت را در این کامیون به خوبی می توان مشاهده کرد .
اکنون به بررسی قیمت برخی مدل های ان می پردازیم :
مدل 2020 MACK ANTHEM 64T
قیمت : USD $85,000
مدل 2022 MACK ANTHEM 64T
قیمت : USD $169,995
مدل 2019 MACK ANTHEM 64T
قیمت : USD $114,900
نظرتون راجع به کامیون ماک جدید چیه؟
جهت مشاهده کامیون ماک سری آر در ایران اینجا کلیک کنید.


شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
122 دیدگاه
باسلام واقعا آدم لذت میبره ازتماشای ماک انتم تاچه برسه سوارش بشی وتوجاده باهاش رانندگی کنی خدایا خدایا؟؟؟؟
با سلام ، چون صنعت خودرو از ابتدا در انحصار کشورهای پیشرفته بوده و همیشه پیشگام در صنعت خودروهای سنگین و سبک هستند و محوریت اصلی مدیریت ساخت و تولید رفاه حال شهروندان کشور خود و همسایگان است با توجه به امکانات فوق پیشرفته نسبت به نسل های گذشته این صنعت ، نظر غیر کارشناسی کشورهای عقب مانده و یا در حال توسعه فقط از نگاه سیاسی و اقتصادی مورد تحلیل قرار میگیرد که این مسئله از هیچ نگاه و دریچه ای نه زیباست و نه سازنده پس باید برای پیشگام بودن در صنعتی ابتکار عمل بخرج داد و خود و برند جهانی را بدنیا عرضه نمود و همیشه حرف اول را با ژست خاصی بدنیا زد نه با کلاهبرداری و خالی کردن جیب مردم و های و هو کردن فقط مردم کشورت را با روشهای مختلفی استثمار کرد.
انسانهای طمعکار ، گرسنگانی هستند که شکمشان را هیچ سفرعه ای سیر نمیکند ، چون افکارشان همیشه گرسنه است.
بنده یکی از پر طرفدارترین محصولات کمپانی ماک و بنز هستم که این دو برند هیچوقت با تبلیغ در عرصه جهانی خودنمایی نکردند بلکه در عمل بدنیا بعنوان یک محصول فکری و صنعتی خود را در دل جاده های دنیا جای دادند.
با تشکر
عالی بود
کامیون ماک یکی از برندهای مطرح کامیون سازی است.در سال ۸۲ یک موتور ماک r600تعمیر کرده ایم هنوز موتور به زمین گذاشته نشده
داش از رو کتاب نوشتی یا این حرفا از خودته
سلام و درود
مگه کتابی هم وجود داره در این باره؟
خودت واسه گفتن چی داشتی ، چون معلومه از حرفهای دوستمون که چیزی نفهمیدی .
افرین به شما این بهترین جواب یه نادان بود
😂
انتر جان عاقلان دانند این حرفها را
سلام امیر.واقعا میتونستی نظر خودتو از لحاظ فنی بیان کنی و هیچ نیازی به ارائه دیدگاه سیاسی نبود.اینو بدون که تقسیم بندی کشورها از لحاظ میزان پیشرفت به نوع تفکرات مردمشون برمیگرده نه پیشرفت صنعتی.اگه فرهنگی در کار بود باید میدونستی اینجا فقط و فقط بحث فنی بیان میشه و لا غیر
جالب گفتی پیشرفت به تفکرات مردم بستگی دارد پس اگر مردمی دوچار تفکرات واپس گرایانه باشند ، تصور هر نوع پیشرفتی برای آنها محال و غیر ممکن خواهد بود چون نگاه آنها رو به گذشته است نه آینده .
برو کشکتو بساب با فرهنگ
ماک سلطان همیشه بوده وهست.کامیون ماک جنگی۱۹۴۲ میلادی داره الان کارمیکنه.واقعا کیفیت وآلیاژساخت بالایی داره،،،
بسیار بسیار عالی و بجاست
فدات شم اصلا انحصاری نیست این صنعت خودرو اتفاقا لح لح میزنن این کومپانی ها که نمایندگی یا مونتاژ تو یه کشور دورتر از خودشون داشته باشن.دقت کنی تویوتا هیوندا کیا بنز فولوکس بی ام و همه توامریکا کارخونه مونتاز دارن.چون امریکا بازارش خوبه از طرفی با مونتاز تو همون کشور شما از گمرک هزینه حمل و نقل خسارات احتمالی بیمه اتومبیل ها که با کشتی میارن و…انقد زیاد میشه که هر کومپانی ارزو داره این کار رو بککنه.کارخونه جنرال موتورز شولورت مپیکان سیترون چرا قبل انقلاب تو ایران مونتاز داشتن؟؟چون همشون یه کشور میانی پیدا کرده بودن که از هر طرف جابه جایی ماشین برای شوروی چین زاپن افریقا رو نزدیک کرده بود و امتیازات خوری هم ایران بهشون داد مثل معافیت ۵ ساله از مالیات ولی نداشتن ایران راهشو بره حیف.الان چین این کار رو از ۲۰ سال پیش شروع کرده و کومپانی ها تشویق کرد به سرمایه گداری و خالا به جایی رسیده که امریکا هم وجود نمیکنه چین رو تحربم کنه چون اکثرا وارداتش از چینه که جالبش اینه سرمایه دار ها هم امریکایی هستن یعنی رکبی خوردن که نگو
داداش ماذا فازا..؟!!!!!
فکر کنم صفحه رو اشتباه باز کردی.. یه دفعه برگرد یه رفرش کن
بیاااااا
واقعا محشره از نظر کیفیت وزیبایی
بهترین ماشین سوارن 3میلیاردماچینی سواریم 4,5ازبرکات تحریم وکاسبان سیری ناپذیرمون دست همه مسولین دردنکنه
چینی سوار خوب هم باشیم خوبه که بگو چینی سوار درجه 3 سواریم
به به واقعا ادم حال میکنه با این تراکها،باید تو ایران ایم تراکها روزی بیاد تو جاده ها…
واقعا خیلی خیلی عالی حرف نداره انشالله یه روز هم ایران رکورد شو نو بزنه
واقعا خیلی خیلی عالی حرف نداره انشالله یه روز هم ایران رکورد شو نو بزنه
ماک همیشه سالارجاده هابوده چه اونوقت که جنگی بودوبهش میگفتن ماک جنگی چه حالاکه خیلی امروزی تروپیشرفته ترشده
با سلام ، در گذشته نه چندان دور در کشورمان شرکتی بود بنام ایران کاوه که ماک آمریکائی را تقویت کرده ، حتی کشنده های قدرت مندی که کالاهای صنایع نفت و پتروشیمی را شرکتی بنام فخار بعهده داشت و نام ماک را در سرلوحه کامیونهای ایران قرار داده بود ، امیدوارم دلسوز و خیّری مجددا” این شرکت ماک را در کشورمان فعال کند و انواع ماشینها را وارد کند،ایرانی شایسته بهترین .
داداش اصغر قندچی
درود بر سازندگان
درود بی پایان
عالیست لطفا ازاینها زیاد پخش. کنید تا لذت برده شود
سلام حتما
علی رضا داداش عالی بود ♥️👏🏼
مطالب بسیار عالی بود
درود متشکرم
سلام
کلا برعکس مطلب نوشتی
ابتدا اطلاع کامل کسب کن بعد بنویسید
ولو تمامی پیشرفتش مدیون ”
ماک” هستش
شناختش توی آمریکای شمالی مدیون “وایت”
سلام ولوو دومین کمپانی بزرگ خودرو ساز قبل از خرید ماک هم بوده و بنظر خرید ماک بیشتر لطف به برند ماک بوده .هر چند سیاست های ولوو برای فروش بیشتر و راه اندازی تولید وی ان ال نیز بی هدف نبوده
تا کی باید نگاه کنیم حرس بخوریم تمام کامیون های بنجول چینی پدر مردم در آورده آه آه از این همه لج بازی و مدیریت ضعیف
سلام اگه کمی دقت کنید چیزی از یک معجزه کم نداره حتی کامیونهای ماک قدیمی که ۷۰ سال توی جاده های ناهموار ایران کار کردن فقط میتونم سر تعظیم فرود بیارم جلو این همه قدرت وظرافت .
سلام به نظر من اگه خوب دقت کنید یه چیزی مثل معجزه میمونه و فقط باید در برابر این همه قدرت و ظرافت و تکنولوژی سر تعظیم فرود بیاریم
باسلام اونا همیشه تلاش می کنند بهترش کنند ما تلاش میکنیم گرانتر بشه
چی ساختن .اونابفکرآینده هستن .مادنبال لقمه دردهن .هیچوقت هم پیشرفت نخواهیم کرد
ماک همیشه پادشاه جاده بوده…کیفیّت،قدرت،شتاب،زیبایی و…همه و همه نشان از اوّل بودنست
از نظر ماک بهترین ماشین دنیاست
درود بر شرف انسانی که در همه حال به فکر رفاه و آسایش هم نوع خودشه
سلام عالیجنابان، پای ماک بخاطر وابستگی شاه به آمریکایی ها به ایران باز شد البته قصد فروش هم نداشتن.. اونم بخاطر نیازشون به ارسال محموله ها به روسا بخاطر شکست آلمان نازی
ما جنگی شو داشتیم، ظاهرش همون کامیون بود ولی قطعاتش کلا تعویض با کاوه بود
رانندگی باهاش خیلی سخت بود ..
چه بلایی سر اون بیچاره های دلسوز که تو شهرک صنعتی کاوه ماک میساختن قطعات رو میساختن موتور و گریبکس هم وارد میکردن.و به حمل و نقل کشور هم کمک میکردند.یه مستند هست ببینید و قصاوت کنید دلیل بدبختی و عقب ماندگی صنعت در ایران چیه
سلام کاشکه رابطه ها خوب می شدو دوباره شاهد دیدن ماک های جدید در کشور باشیم دوستان همه ماشین ها چه مارک ولوو چه بنز وماک و انترناش همه خوبن ولی حیف این ماشینها که چرخشون در جادههای ما بچرخد در کشور ما باید چرخ ماشینها ی چینی بچرخد. کوچکتون صمد
اقای امیر،از قدیم به ما گفتن هنر نزدایرانیان است و بس،ولی بنظر من هنر دست همین حضرات کشورهای غربی هست،که از هیچ محصولات کاربردی و قدرتمند وزیبایی می سازند،مثل همین ماشین الات،
به این میگن ماشین نه ماشینهای چینی
به این میگن ماشین نه ماشین چینی
بیشتر شبیه هتل میمونه تا کابین ماک
سلام مکابین در بزرگ تریین سایزش که معروف هس به قاره پیما واقعا هتل سیاره
دمت گرم داداش خیلی اطلاعات خوبی دادی بهمون
درود بر شما
من کامیون ماک انتم ۲۰۲۰ دارم. کامیون خوب و قابل اعتمادیست.
چند تا دنده داره این کامیون شما
سلام گیربکس های کختلف با توجه به نیاز مشتری روی کامیون سفارس گذاری میشه از 4 تا 16 دنده دستی یا اتومات
با سلام
امیر خان چنان با کلمات بازی کردی انگار داری غذا درست میکنی
فرضا حرفات درست این طبیعی یکی اول یکی دوم
حرفای که زدی رو بخون سر کلاس فلسفه نیستی همه چیزو قاط زدی فکر کنم مریضی
با سلام
امیر خان چنان با کلمات بازی کردی انگار داری غذا درست میکنی
فرضا حرفات درست این طبیعی یکی اول یکی دوم
حرفای که زدی رو بخون سر کلاس فلسفه نیستی همه چیزو قاط زدی فکر کنم مریضی
خدا سپاسگزارم ازت ولی ای کاش حالا که منو راننده کردی …. حداقل تو آمریکا بدنیا میومدم تا از رانندگی این ابر قدرت لذت میبردم نه با این ماشینهای چینی فقط باید زجر بکشیم
یاد کنیم از زنده نام اصغر قندچی
اقا علیرضا ای کاش یه آمار فروش از این جواهر هم منتشر میکردی ….. چون آمار فروش خودش یه تبلیغ عالی هستش برای پیشرفت یک محصول
به امید روزیکه بازم ماکهای جدید تو ایران ببینیم و باهاشون کار بکنیم خسته شدیم از این چینی های لعنتی امیر دیزل
به امید روزیکه بازم ماکهای جدید تو ایران ببینیم و باهاشون کار بکنیم شدیم از این چینی های لعنتی امیر دیزل
در دنیای تراکها مارکهای مختلفی هستند که خودنمایی میکنن.ولوو ، بنز ، ماک ، کنورث، داف اسکانیا،…ولی از نظر من زیباترین کامیونهای دماغ دار، کنورث و ماک هستن.
یه زمانی شرکت خاور ، کامیون میساخت ، و چینی ها با التماس هم نمیتونستن از ایران خرید کنند ، اما به لطف مسئولین ،…..
حرف زیاده
سلام
ما تا عمر داریم باید ماشین بیکیفیت چینی سوار بشیم و همیشه از نو و صفری کامیون دنبال لوازم یدکی باشیم
اگه کامیون ماک یا کنورث یا هر نوع کامیون امریکایی کا دست چین تو ساخت اون دخالت نداشته بخریم خرابی نداریم لوازم یدکی کم خریداری میشه و تاجر سود کمی میبره پس شرط عقل اینه کالای بی کیفیت مساوی با خرابی بیشتر لوازم و سود بیشتر تاجر
واقعا که چه از گذشته وچه از حال
ساختشون فوقالعاده هستش
فارغ از هرگونه نظریه سیاسی ! ماک ک از برندش هویداست، با وفاست ، سمبل استحکام، قدرت ، ایمنی ، راحتی راننده ومطمعن و استاندارد کشور سازنده، کامیون باس در میدان و ناهمواری جاده و حمل و نقل امتحانش رو پس بده ک این برند نمره قبولی جهانی داره !! و کشور های مدعی سازنده باس محصولی تولید کنن ک توانایی رقابت با این برند رو داشته باشن ک تلنگر بزنه ب ماک.
ماارزوبدل ماندیم ناجوان بودیم حالا دگه نمیتوانیم ازرکابش بالا بریم
یه نفر حرف حساب زد اونم اقای امیر بوده که بنده خدا بهش بر خورده،،،بر عکس حرفات همه چیز به سیاست حاکمان بر میگرده نه فرهنگ مردم،،قبل از انقلاب ۵۷ ماک تو مملکت ما تولید میشد،،با انقلاب واتخاذ سیاست های غلط نه تنها تولید برند های خوب تا به امروز از بین رفته وبه برندهای آشغال چین رسیده بلکه باعث نابودی فرهنگ مردم ومملکت هم شده،،،
سپاس
دقیقا
سلام شهرام هستم ازاراک ماک نگو طلا بگو سلار جاده های ایران
لایک و دیگر هیچ…
قصر متحرکه 😍😍
ماشاالله
ما لیاقتمون ماشین چینی هست
آزما دیدن وحسرت خوردن
از اونا ساختن ولذت بردن
وای بر ما
واللهِ ماهمون چینی شم نمیتونیم بخریم، شماکه داریدخداروشکرکنیدوکارکنید، نه گازوءیل فروشی😁
با سلام خدمت دوستان نه تنهاماک بلکه مدتی کشنده های جدیدواردشده همشون عالی هستش بشرطی که لوازم مصرفی ویدکی به راحتی پیدابشه وخریدنش وقیمتش باعث سکته طرف نشه خوبه که هرروز بهترازدیروز روبه پیشرفت هستیم وجاگزین خودروفرسوده میشود که باعث آسایش وآرامش راننده های زحمت کشی که ۲۴ساعته پشت فرمان با اون حجم بارتوجاده هاهستن .
عشق ماک ای کاش بجای اشغال چینیها ماهم میتوانستیم تو ایران از اینها سوار لعنت بر سیاست
واقعان کامیون های ماک بی نظیر بسیار هم قدرتمند ما قدیم ماک داشتیم هرچقدر بحش بار میزدیم اخ نمیکفت توی جابجایی غول اسا دیدیم که چقدر محموله های فوق سنیکن توسط ماک جابجا شدن اینکه میکن 29 تن این حرفه این ماشین خیلی بیشتر از اینهارو میکشه قدیمیهاش که 400 500 تن رو راحت با کشنده کمر شکن مثله اب خوردن میکشه
اشتباهه ولی پشت فرمونم خدایی عین مرتضی عقیلی حز کردم اونا کجان ما کجایم موهامو سفید کرد دنگ و فنگ چقد آمار طلاق و دعوای بین شریک و پرونده های دادگاه ها رو برد بالا جدی میگم نخندین کلی خانواده رو از هم پاشوند طلا و خونه میفروختن میخریدن جواب نمیداد فکر میکردن بنزه پس میده مالتو فقط مکانیک و قطعه فروشا صاحب مال و منال و شاسی بلند شدن قدیما مکانیک صبح زود میومد آب و جارو میکرد برا آقای راننده الان خدمو حشم داره ساعت ده صبح اگه بیاد خونه آباد البته ترقی هم کردن راننده ها ولی تعداد کمیشون اونم کمکی کشاورزی و دامداری داشتن
سلام درود برشرف چنین انسانهای درستکار ک اینچنین هتلهای پرقدرت وزیبای رونده میسازند درود بر شرفشان ک انسانند.
بازهم عالی و به جای تشویق و تایید طبق معمول می گوییم آمریکا مرگ بر تو که جنس خوب تولید می کنی و درود بر ما که جنس قدیمی منسوخ شده بی کیفیت با قیمت بالا نسبت به بازارهای جهانی تولید می کنیم
نام قدیمی و توربین ها و جنگنده های آمریکایی تا حالا به ایران در عمل خدمت کرده اند نه خیانت این دیگه که محشره .الله اکبر
خیلی دلم میخاد یکیشو بخرم ارزومه.ولی هیف پول ندارم😶😔
خوب نیست الکیه هنوز به گرد پای سایپا هم نرسیده(البته تو فروش)!!!!!!!
ناشناس راننده بازنسشته …زمان طاغوت بابار باید باماشین ماک ۲۰دنده ازبوشهرتاتهرانرامیآمدی فرمان رادرسربالائی هاول میکردی بادودست دنده عوض میکردی تامیفهمیدی ۱۸تاپنچری گرفتن توهوای۴۵ درجه یعنی چی؟ نان درآوردن چقدرسخت بودمن همه جور ماشین داشتم زحمت زیاد کشیدم.ماک؛انترناش؛دوباره ماک جدید؛ولو؛fhحالا باز نشسته گی خداراشکر (برای همکاران عزیزم آرزوی سلامتی دارم فقط خواب آلود رانندگی نکنید لطفا)
مگه داریم
باسلاممنجزییازکلوازرانندههایاینکشورهستمخدارحمتکندرفتگانخاکراپدرمرانندهویادممیادوقتیازسهراهاذرینمایندگیاقایقندچیماکهفتادوپنچفایل گلاسیزردقناریباهشتحلقهلاستیکنوهنوزیادمنمیرودبیسترندهوحرکتودندهعوضکردنوسوتکشیدنوقدرتانراخداسازندهواورندهاینصنعتراازدنیااخرتاجردهدماشینمردنانبدهوقابلاعتمادومدعیشاگردیوشوفرشدنباانواقعاهنروقابلتاییدبودبنازمانسگجلویکاپوتراکه.هنوزمهنوزحرفاولواخرراخواهدزد
روحت شاد اگه بودی الان بهترینش تو ایران بود خسته شدیم از کشور چین وجنس چینی
با سلام برادر عزیز نظر شما فقط از روی فکر خودته تمام کشورهای صنعتی فقط و فقط برای پول گرفتن و استسمار کل جهان دست به تولید ماشین الات میزنند از ان اول تا بحال نه برای استفاده همسایگان و خودشان بنده خدا انها شرکتهایی هستند که در تبلیغ ماک اگر خواندی دها بار با با غولهای صنعت دست به دست شدهاند فقط برای پول نه اسایش جنابعالی خیلی ساده ای هرچه جای خودش داره بله توسعه علم و صنعت هست ولی انها برای خالی کردن جیب مردم دنیا ماشین میسازند حتی کشور ما
با سلام برادر عزیز نظر شما فقط از روی فکر خودته تمام کشورهای صنعتی فقط و فقط برای پول گرفتن و استسمار کل جهان دست به تولید ماشین الات میزنند از ان اول تا بحال نه برای استفاده همسایگان و خودشان بنده خدا انها شرکتهایی هستند که در تبلیغ ماک اگر خواندی دها بار با با غولهای صنعت دست به دست شدهاند فقط برای پول نه اسایش جنابعالی خیلی ساده ای هرچه جای خودش داره بله توسعه علم و صنعت هست ولی انها برای خالی کردن جیب مردم دنیا ماشین میسازند حتی کشور ما
با سلام کلا نظر دوست ما بر خلاب اصول تجارت است چون فقط و فقط کشورهای صنعتی برای خالی کردن جیب مردم دنیا تولید میکنند نه برای اسایش حتما اسلحه و بمب را هم اسایش تولید میکنند فقط جنگی راه بیندازن و بفروشند
وقتی مهندسی خودشو بذار جای راننده میبینه چه چیزی کم و چه چیزی باش بهتره و در کل شاهکار مهندسی👏مهندسی که به فکر ارتقا کیفیت و کارایی هست …
به امید روزی که خیلی راحت در دسترس ما قرار گیرد😪
چه قدر برای راحتی راننده وقت میزارن کیف میکنه ادم از طراحی داخل امکانات راحتی وقتی این همه رفاه و میبینی میفهمی که پولی که داری میدی به شرکت با دل جون راضی هستی نه مثل بنز ایرانخودرو که پنجاه ساله ولکن این اتاق نیستن و کامیون پنجاه سال قبل و به قیمت بنز روز میدن به مردم و میگن ما مسلمان خدا هستیم البته ما خودمان هم مقصر هستیم چون با خرید این نوع کامیونها تایید میدیم به این ساختار شرکت از قدیم گفتن خلایق هر چی لایق
انشالله دوباره رابطه ها درست میشن و ناوگان حمل و نقل ایران همانند سال ۱۳۵۴ دومرتبه پر قدرت به ایران و ایرانی خدمت میکنند،و پای کامیون چینی از مملکت قطع میشه
به امید صلح و رفاه هرچه تمامتر رانندگان زحمتکش و غیور ایران زمین
یا علی
کامیون باید جفت باشه تا در هر وضعیتی ،برف باران یخبندان بتونه حرکت کنه دماغ دار آیرودینامیک باشه تا سوخت کمتری مصرف کنه وموقع تصادف آسیب کمتری به راننده برسه ،دنده ای باشه که راننده خوابش نبره. اول کنورث بعد ماک بعد پیتربیلت …ضمنا بخاطر داشتن همین موارد هست که در کشور آمریکا کامیون بی دماغ و تک محور حق تردد ندارد
البته در امریکا ممنوعیتی برای تراک بی دماغ وجود ندارد ولی مورد اقبال قرار نگرفته ، خیلی کم ، مدلهای قدیمی بیشتر لوکال کار میکنند
تراکهای تک محور برای حمل بار حجمی در شهر ها و حومه استفاده میشوند
سلطان جاده های امریکا پیتربیلت (peterbilt)خیلی خاطرخواه
داره و خیلی گرونه، حتی دست دومش که بالای یک میلیون مایل
روشه به راحتی خرید و فروش میشه
Kenworth هم تراک خیلی خوبیه و من تجربه خوبی باهاش دارم
سر بالایی و گرما حالیش نبود ، کابین بزرگ تقریبا تخت کویین سایز و طراحی داشبرد شبیه هواپیما
به این دنیا دل نبندید دنیا محل گذر است خیلی هم زود می گذرد
بهترین های این دنیا ذره ای هم از خوبی های اون دنیا نیست
این دنیا فقط باید به راه راست رفت
این دنیا فقط زمانی درست میشه که امام زمان ظهور کنه
الهم عجل لولیک فرج
انسانهای فهیم وبا عقل همیشه سعی میکنند در صورت توان از امکانات ووسایل خوب و باکیفیت استفاده کنند و ربطی هم ندارم کجا درست شده باشه ولی افسوس به حال ما
فقط عاقلان دانند اقای یحییلو چی گفتن
👍🏻👍🏻
به به ازهمه صحبتهاودیدگاهایتان ولی افسوس که به این کامیونها دسترسی نداریم وکسی هم دلسوزرانندگان نیست
آخه این چیه؟ این چه کاریه با ما می کنید.؟ چرا با احساس آدم بازی می کنید.. آخه من دیگه چجوری زندگی کنم.. من دیگه عاشق شدم رفت.. 😭
سلام اگر خاطره میخاهی از شوفر قدیمیها به پرس چون تمام لوله گاز از سرخس تا نیرو گا نکا را همین ماشینها ی آمریکاها از خرمشهر زحمتش کشیدن
سلام فقط میشه گفت ماک طلا هست اگر وارد کنند بسیار عالی هست
سلام اقای علیرضا روستا شما خودتون از ماشینی را دوست داری؟؟
سلام تمام برند ها محبوبیت خاص خودشون رو دارن
امسال وارد ایران میشه و چینی جمع میشه
بزار ببینیم کاسبان تحریم میزارن ما زندگی کنیم و ماشین خوب سوار بشیم یا بازم میخواهند مملکت رو به عقب ببرند
خدا.وکیلی.دمت.گرم
من خودم بچه سیرجان هستم من خیلی آقای روستا علیرضا خان دوست دارم الهی داعش نبینند پدر مادرش مرسی که هستی سالار استفاده میکنیم ازت
أه واقعا کافرها چگونه اینها را می سازند.
میگن یکی کلا مادر زاد نفهم هست ولی اون کسی که خودش زده به نفهمی خیلی سخت میشه ادمش کرد حالا بحث این بیسواد های عقب افتاده هست که هر برند آمریکا میگن بدرد نمیخوره برید یه مطالعه کنید تاریخچه صنعتی شدن آمریکا به چه سالی برمیگرده واقعا تجربه حرف اول میزنه در رابطه با صنعت
شرکت ولوو درصدر خودروسازان
عصرجابجایی انلاین زمان”
زمان جابجایی مسافت
@@
میشه ما همیه کشنده ماک جدید انتم رو تو ایران داشته باشیم
قبل از هر سخن باید یادی از بزرگ مرد خلاق کارآفرین وزحمت کش زنده یاد اقای اصغر قندچی نمود مبتکر و بنیان گذار کمپانی ماک در ایران از اطاق سازی اتوبوس های بنز تا ساخت کابین ماک و شاسی کامیون ماک و در نهایت منتاژ این کامیون سر سخت و مقاوم را در کشور عزیزمان را داشته
نظر شخصی بنده در ایران دو نوع برنداز کامیون های مطرح کارایی خوب با شرایط اب و هوا ایران را داشتند
۱ ماک
۲ بنز مایلر
امید آن دارم در اینده کامیون ماک مدل Anthem و مدل های بی دماغ کابین دار در ایران به دست صنعتگران ایرانی خلاق و متعهد منتاژ و به بازار عرضه گردد
راننده کشنده سیمان هستم.
۲۰۲۳ ولوو صفر و از اول ۲۰۲۴ ماک انتم صفر
در مقایسه این دو کشنده که اینجا تراکتورتریلر یا تراک کفته میشن نظر خودم را براتون مینویسم
ولوو خیلی تراک راحتیه
سوار و پیاده شدن ، صدای داخل کابین کمتر و عایق بندی بهتر و کیفیت داخل بالاتره ، اینه های بی نظیر و کلا دید عالی از اطراف و خلاصه بگم خستگی احساس نکردم .
از نظر فنی تقریبا در یک حد بودن ولی از مکانیک ها و رانندگان دیگر شنیدم که ترنزمیشن ماک کیفیت خوبی نداره
البته من در کامیون ماک هیچ ایرادی ندیدم به شرط اینکه میتننس به موقع خصوصا روغن را پشت سر نیندازیم
میگن حتی از آریسان هم قدرتمند تره
حتی از آریسان هم قدرتمند تره
ارسال دیدگاه