برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

4370

کامیون هوشمند ۲۴ ساعته اسکانیا بدون سر نشین مخصوص معادن

تاریخ خبر

کامیون اسکانیا هوشمند AXL، جدیدترین عضو خانواده اسکانیا خودران یک کامیون مفهومی است که سرنشین راننده ندارد. از آنجاییکه اخیرا شرکت‌های خودروسازی به دنبال ساده و پایدارتر کردن پروژه‌های حمل و نقل هستند، وسایل نقلیه خودران به طور چشمگیری مورد توجه قرار گرفته‌اند.

اسکانیا از بزرگ ترین کمپانی های بزرگ سازنده انواع کامیون و موتور دیزلی و وسایل نقلیه می باشد. این کمپانی در سوئیس تاسیسشده و دفتر آن نیز در سوئیس قرار دارد.

کامیون‌ اسکانیا خودران AXL توسط یک سیستم کنترل هوشمند هدایت و نظارت می شود. این کامیون هوشمند در معادن و پروژه‌هایسنگین توسط یک سیستم لجستیک کنترل می‌شود که به کامیون می‌گوید چگونه باید کار کند. ویژگی و طراحی قوی و قدرتمند کامیوناسکانیا AXL با محیط های سخت و دشوار در معادن و پروژه های ساختمانی بزرگ مطابقت دارد.

کامیون اسکانیا AXL
کامیون خودران هوشمند اسکانیا AXL

کامیون اسکانیا هوشمند AXL  دارای سیستم محرکه تمام برقی نیست؛ بلکه از پیشرانه‌ی احتراق داخلی بهره می‌برد. موتور احتراقی کهکامیون اسکانیا هوشمند را به حرکت در می آورد، نمونه ای از ترکیب فن آوری سنتی و جدید است و انرژی آن به نحو مطلوبی از سوختزیستی تجدیدپذیر تامین می شود.

 ماژول جلوی هوشمند جدید در این کامیون اسکانیا جایگزین کابین سنتی شده است. همچنین کامیون اسکانیا AXL یک کامیون خودراناست که دارای بسیاری از فناوری های جالب دیگر نظیر تجهیزاتی همچون دوربین، رادار، لیدار و گیرنده‌های GPS نیز می‌باشد.

همچنین باید گفت که این مدل اسکانیا خودران برای کار در معادن و پروژه های سنگین طراحی شده است و هنوز برای تردد در خیابان وجاده‌های عمومی به اندازه‌ی کافی مناسب و هوشمند نیست.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به باکامیون می باشد.