مقایسه قیمت ارزش خرید کامیون های داف و کامیون های مان وارداتی

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleبا توجه به اینکه اخیرا واردات کامیون های مان طبق گفته بعضی از گروه های وارداتی مجاز شده است و این کامیون ها نیز می توانند در کنار کامیون های ولوو، کامیون های رنو و کامیون های داف به کشور وارد شوند در این بخش تصمیم گرفتیم مقایسه ای بین ارزش خرید کامیون های داف با کامیون های مان داشته باشیم و مقایسه کنیم در رنج قیمتی که تقریبا این دو کامیون در یک حد قرار می گیرند کدام یک ارزش خرید بهتری را دارد.
واردات کامیون های مان نیز مانند واردات دیگر کامیون ها به کشور شامل کامیون های پنج ساله یعنی از مدل های 2019 به بعد می باشد.
قیمت کامیون مان وارداتی
قیمت کامیونهای مان در اروپا، پس از کامیونهای اسکانیا، بیشترین قیمت را دارا هستند. قیمت کامیون مان تی جی اس ۲۰۲۳ حدود ۱۷۰ هزار یورو برای نسخه تمام فول و موتور ۶۱۰ اسب بخاری، با رنگ اختصاصی مان میباشد. لازم به ذکر است که بالاترین مدل این کامیونها سری تی جی اس میباشد که از سال ۲۰۲۱ به بعد تولید شده است و به عنوان کامیون برتر سال ۲۰۲۱ انتخاب شده است.
قیمت کامیونهای مان تی جی ایکس ۲۰۲۰ تا تی جی اس ۲۰۲۳ در بازار کارکرده، حدوداً از ۹۵ هزار یورو تا ۱۷۰ هزار یورو متغیر است که بسته به نوع موتور، نوع کابین، رنگ و امکانات مختلف میتواند متفاوت باشد. هزینههای گمرکی تا پلاک برای این کامیونها هنوز مشخص نشده است. کامیونهای مان به دلیل کیفیت بالای قطعات مختلف، هزینه کم و موتور و گیربکس قوی و همراه با کابین بزرگ و مناسب، در سراسر جهان به ویژه در ایران، بسیار محبوب هستند.
قیمت کامیون داف وارداتی
قیمت بازار آزاد کشنده داف سقف بلند 2019 حدودا، 6.800.000.000 تومان می باشد، قیمت اعلامی به دلیل نوسانات قیمت دلار و ارز متغیر است.
انتخاب شما بین کامیون های داف و مان وارداتی چیست؟؟؟

شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
30 دیدگاه
مان حرف نداره کیفیت بالای داره
مان بهتره با آب هوای ایران همخوانی داره
چند سال پیش با یه راننده شرکت باربری آبادان که مان ۴۸۰ سقف کوتاه دستش بود تو صف تخلیه بار صحبت میکردم گفت مان عالیه تا زمانی که سالم باشه والی دردسراش زیاده چون خدمات نداره و قطعاتش خیلی گرانه.میگفت اطرف شیراز ماشین خاموش شد مجبور شدیم برای یه برقکار از تهران بلیط پرواز بگیریم که بیاد دیاگ بزنه و برای روشن کردنش هزینه تعمیر نیم موتور رو از شرکت گرفت
واقعا ماشین روز دنیا هستند اما چه حیف تو ایران مناسب جاده های ما نیست خدمات خوبی ندارد قطعات خیلی گرانی دارن
فقط ولوو
هیچی ولوو نمیسه
فقط ولوو
اصلا داف 6800 نیست با 4ونیم راحت میشه خرید چون هرکی داره پشیمون هست سوختش با سوخت ایران سازگار نیست
سلام توشهرک کامیون اسلامشهرزیرپنج شش تومن داف نیست شماچطورمیگیدباقیمت چهارونیم میشه داف خرید؟میشه راهنمایی کنید
بله. میشه. با 2و500یه دونه 2019میخری.برا ترخیص و گواهی اسقاط و پلاک هم حدود 1و نیم میشه هزینش. هزینه گمرک و اینا هم بزاری روش میشه 4و نیم
درحال حاضر قیمت کشنده ها بالای کشاورز با این همه زحمت گوجه سبب زمینی سیب الو گلابی همه خاک برسرامروزکشاورززحمت می کشد کرایه ماشین نمی شود حرفی بزنی قیمت کامیون بالا قیمت کامیون امروز خیلی بالا باشه همان کشنده یک میلیارد بیشترزورکشاورزبدبخت پول کرایه ماشین نمیشه
قیمت اصلی کامیون در ایران به نوع خدمات و قطعات بستگی داره.طبق تجربه ای که از استرالیس دارم با توجه به کیفیت بالای این برند و تکنولوژی روز اویکو استرالیس استقبال خوبی ازش نشد و قیمت به مراتب پایین تری نسبت به کیفیتش پیدا کرد و تنها دلیلش کمبود خدمات و مکانیک و قطعه و فروشندگان محدود و خاص قطعه که قیمتهای کاملا دلخواهی ارایه میدن در سالهای ابتدایی ورود این کشنده بود.
در حال حاضر رنو تی های پنج زمانه بهترین گزینه برای جاده های ایرانه.تکنولوژی و قدرت و اصطحکام ولوو سوئد به همراه اینتارد قوی وویت المان و کابین به مراتب بزرگتر از ولوو و قیمت به مراتب پایینتر از ولوو و سازگاری با هر نوع سوخت باعث میشه گزینه خیلی مناسبی برای بازار و جاده های کوهستانی ایران باشه
فقط ولوو شاه
من که داف ترجیح میدم از قدیم میگن مان صاحبش پشیمان
فقط ولوو
من در نمایندگی داف کار میکنم و داف خیلی خوب است
سلام
کشنده مانخیلی خیلی عالی هست.من خودم مان ۲۰۰۶رو از صفر دارم از سال ۲۰۱۸هم خط اروپا کار کردم تا چهار ماه پیش .الان هم در حال کارکردن در ایران هست ما یه داف ۵۳۰ صفر هم گرفتم واز داف هم خیلی راضی هستم ولی نسبت به کیفیت مان قابل مقایسه نیست
مان خیلی خیلی عالیه. ما یه کشنده مان ۲۰۰۶رو از صفر کیلومتری داریم واز سال ۲۰۱۸خط اروپا کار کردم.الان هم در ایران کار میکنه.یه داف ۵۳۰صفر هم گرفتیم و از داف هم راضی هستیم.ولی به نظر من داف از لحاظ کیفیت در مقابل مان یه پله پائین تر هستش
من چند سال مان داشتم خیلی عالی و خیلی هم کم اصطحلاک است و مناسب هر جاده ای هست و هر سوختی هم مصرف میکنه بدون مشکل
فقط ولوو فقط
بهترین کشنده فقط ولو
بهترین کشنده فقط ولو
مان اَشغال ترین ماشینیه که من دیدم سال هشتادو چهار یدونه صفرشو خریدم اینقدر عقبم انداخت که هنوز دارم تقاصشو میدم فکر کنم اگه بجا خرید مان رفته بودم جزو داعش زودتر آزاد شده بودم دوتا از دوستان هم که خودشون ماشین داشتن رفتم ماشین دوم رو مان خریدن حالا دارن شوفری مردمو میکنن
مجیدمیانالی هیچ کدوم مثل ماک وبنزنمیشه بقیه فقط پزعالی جیب خالیه
ماشین فقط ولو
سلام وعرض ادب خدمت دوستان آقای ناشناس دارم به شما میگم چرا مردم رو میخای بیچاره کنی چرا دروغ میگی من خودم برج یک امسال داف مدل۲۰۲۰ گرفتم تازه بااسقاط ۱۴۲میلیون ومالیات پلاک ۵۶میلیون که الان شده اسقاطی ۴۸۰میلیون ومالیات پلاک ۱۳۲میلیون ثبت سفارش هم ما۲۸۰ میلیون پرداخت کردیم که شده ۵۰۰میلیون هزینه شرکت هم شده ۴۵۰میلیون شده دیگه پوله گمرکی ارگان های دیگه بماندبه ما گفتن ۹۰۰ میلیون تمام میشه براتون فقط کافیه قراردادیک طرفه ای رو که امضا میکنی امضا کنی اون موقع براما۱۶۰۰ آب خورد خودد آن بیچاره نکنید
جواب هر مقایسه ای در ایران اینه ماشینی ک قطعات گیر بیاد و ارزون باشه و عمومیت داشته باشه
حالا کم اصطحلاک ترینم باشه مان یا داف یا هر بندی مهم اینک توی ایران ولوو عمومیت داره
فقط بدی اینا اینک باید برم پیش شرکت ولوو ی موتور قدیمی یورو ۳ بگیرن روی شاسی fh500 بذارن تا هم قیمت کم بشه هم راننده ها راحت بشن
همشون ماشینهای خوبی هستن بستگی بە رانندە ست
هر ماشینی بستگی رانندش داره برا سالم بودن و کم استهلاکیش.
ارسال دیدگاه