ثبت نام کامیون اقساطی دوو تک باری و کشنده کاسپین خودرو

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleشرکت کاسپین خودرو که نماینده انحصاری کامیونهای کمپانی دوو در ایران میباشد، طرح پیش فروش کامیون ۱۸ تن تک محور دوو وکشنده ۴۴ تن تک محور دوو به صورت لیزینگ ( ۳۶ ماهه) از تاریخ ۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ آغاز کرده است.
پیش پرداخت اول خرید کامیون دوو ۱۸ تن تک محور به مبلغ ۱۹/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال زمان ثبت نام بوده و پیش پرداخت دوم به مبلغ ۳/۵۶۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال زمان صدور دعوتنامه و باقیمانده مبلغ ۱۸/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بوده که به صورت لیزینگ با ۱۲ چک هر ۳ ماه یکبار است. قیمت نهایی خرید کامیون دوو ۱۸ تن تکمحور ۴۰/۵۶۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال و تاریخ تحویل آن مرداد ۱۴۰۲ است.
کشنده ۴۴ تن تک محور دوو با پیش پرداخت اول زمان ثبت نام ۴۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال و پیش پرداخت دوم زمان صدور دعوتنامه ۶/۱۶۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال و باقی مانده مبلغ ۲۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بوده که به صورت ۱۲ چک هر ۳ ماه یکبار نیز قابل پرداخت است. قیمتنهایی خرید این کامیون دوو ۶۶/۱۶۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال و تاریخ تحویل آن مرداد ۱۴۰۲ است.
تحویل خودرو در منطقه ویژه سلفچگان بوده و تمامی کامیونها با پلاک موقت تحویل داده میشوند.
پرداخت تنها به نام خریدار و در وجه شرکت کاسپین خودرو مورد تایید است و واریز مبلغ باید به شماره شباR110120000000009523504130 بانک ملت به نام شرکت کاسپین خودرو فرهنگ انجام شود.

مشخصات فنی کامیون دوو ۱۸ تن تک محور
کامیون دوو ۱۸ تن تک محور دارای پیشرانه 5890 سی سی قدرتمند ۵ سیلندر خطی با قدرت ۲۸۰ اسب بخاز و گشتاور 980 نیوتنمتر بوده و مطابق استاندارد آلایندگی یورو ۶ است.
این کامیون مجهز به گیربکس ZFXS100 آلمانی ZF دستی 6 دنده جلو/یک عقب و وزن 5800 کیلوگرم میباشد.
ابعاد کامیون دوو ۱۸ تن تک محور 9000 میلیمتر طول، 2495 میلیمتر عرض، 2940 میلیمتر ارتفاع بوده و فاصله بین دو محور اینکامیون 5100 میلیمتر است.
از سری امکانات و قابلیتهای کامیون دوو ۱۸ تن تک محور میتوان به سیستم تهویه مطبوع، توربوشارژر، اینترکولر، کولر و بخاریدرجا، شیشه بالابر برقی، سیستم صوتی و تصویری و ریموت کنترل درب ها اشاره کرد.

مشخصات فنی کشنده ۴۴ تن تک محور دوو
کشنده ۴۴ تن تک محور دوو دارای موتور دوسان مدل DV11K و ۶ سیلندر با قدرت ۴۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰۸ نیوتن متر است. این کامیون مطابق استاندارد آلایندگی یورو ۵ بوده و ظرفیت روغن ۳۵ لیتری دارد. کشنده ۴۴ تن تک محور دوو مجهز به گیربکس ZF مدل ۱۲AS2330TO و ۱۲ دنده است.
این کامیون دارای باک با حجم ۸۰۰ لیتری از جنس فولاد و باک ادبلو با حجم ۴۷ لیتری است.
از دیگر امکانات و قابلیتهای کشنده ۴۴ تن تک محور دوو میتوان به فرمان هیدرولیک، بخاری درجا، ترمز بادی دیسکی مجهز به EBS،ترمز موتور و برق ۲۴ ولت اشاره کرد.
شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
19 دیدگاه
خداییش شرایط تک باریش خیلی بهتر از آمیکو تک باریه عالیه
آمیکو بهتر از دوو هست چون قدرتش بیشتر دوو انگار بنز تک سواری
مگه چه خبر کشنده چقد میخوای بدی همین کشنده تو کشورهای دیگه 2500 قیمتشه
اگه کارت هوشمند لازم نداره خیلی از بازنشستها میخوان
دوو در ایران جواب داده و سواری هاش خیلی عالی از آب دراومدن حالا ماشینهای سنگین دوو هم وارد جاده های ایران شدن.خداییش از نمونه های چینی خیلی بهترن در حد اروپاییهاست.هرکی بخره بورد کرده.حلال اولسون.
اصلا این قیمت کشش بازار نداره ماشین با امکانات خیلی بهتر ارزان تر خیلی زیاده تو بازار با این پول داف یا رنو یا دیما یا اف اچ ۴۸۰ میتونی بخری تازه این ماشین هیج گونه خدماتی تو ایران نداره امکان نداره کسی اینقدر پول بالا این ماشین پرداخت کنه چون ناوگان هم خیلی زیاد شده اصلا باری وجود نداره دیگه
اصلا این قیمت کشش بازار نداره ماشین با امکانات خیلی بهتر ارزان تر خیلی زیاده تو بازار با این پول داف یا رنو یا دیما یا اف اچ ۴۸۰ میتونی بخری تازه این ماشین هیج گونه خدماتی تو ایران نداره امکان نداره کسی اینقدر پول بالا این ماشین پرداخت کنه چون ناوگان هم خیلی زیاد شده اصلا باری وجود نداره دیگه الان کشنده چینی همه پرقدرت با قیمت ۵ تومن همه گیربکس موتور اروپایی با امکانات روز دنیا ریخته تو بازار کسی استقبال نمیکنه
خر زیاده
بسیار زیاده قیمت کشنده
قیمت گرانه ولی آمیکوچه قدرتی دارد
من خودم بنز تک دارم ولی آمیکو خیلی قبول دارم لامصب قلدره و ساده
کشنده قیمت خیلی بالاست
با این بازار قیمت اقساط ماهیانه اش خیلی زیاده لااقل مدت سال رو زیاد کنن مبلغ اقساط رو بیارن پایین ماهی حداکثر ۳۵ تومن تا همه بتونن بگیرن تشکر کنن
خیلی خیلی قیمتش بالاست ، نمیدونم طبق چچیزی اینقیمتا را قالب میکنن ب ملت
متاسفانه همه میگویند قیمت بالاست وهمه هم میدانند درنمیاد ولی باز هم مغزهای فسیل شده زیادند که بروند وبخرند هیچ اجباری نیست پول یک دستگاه داف یا رنو تی را بدی دوو بخری بشه مایه دق مرگی
فقط وفقطنیسان R270،سرعتی،پرقدرت،کم خرج وقیمت مناسب،لامصب باباروبدون بار،سربالا وسرزیر،هیچ فرقی براش نداره،اگه خداقسمت کنه یکیش بخرم
فک نکنم حتی یک مورد هم کسی بخره کشنده با این رکود سنگین بازار
فک نکنم حتی یک مورد هم کسی بخره کشنده با این رکود سنگین بازار
مگه انسان دیونه ای قیمت میده کشنده.. په کی میتونه قسط بده.
با ای اوضاع بار و کرایه..
ارسال دیدگاه