برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

4214

فیلم بررسی کشنده داف نیوفیس جدید در ایران،کامیون برتر ۲۰۲۲

تاریخ خبر

در این ویدئو به سراغ بررسی کشنده داف نیوفیس ۲۰۲۲ رفته ایم و مشخصات فنی داف ایکس جی و اطلاعات کلی درباره این کامیون را برای شما شرح داده ایم.

داف نیوفیس ۲۰۲۲

داف نیوفیس ۲۰۲۲ جدید ترین و مدل بالا ترین کامیون اروپایی است که بتازگی توسط خریداران خصوصی به کشور در نسخه های ایکس جی و ایکس اف وارد شده است.

هنوز نسخه داف ایکس جی پلاس به کشور وارد نشده که بدلیل کابین بزرگی که دارد قیمت بالاتری را نیز دارد و صرفه اقتصادی خرید داف ایکس جی نسبت به ایکس جی پلاس بالا تر است.

داف ایکس جی در انواع موتور ۱۱ و ۱۴ لیتری با گیربکس اتوماتیک زد اف در اروپا عرضه می‌شود که فعلا تنها کامیون داف نیوفیس با موتور ۱۳ لیتری در نسخه ۴۸۰ و ۵۳۰ اسب بخاری به کشور وارد شده است.

داف ایکس جی رقیب مستقیم ولوو اف اچ نسل پنجم ،رنو تی نیوفیس و اسکانیا سری اس خواهد بود که با حضور تمام این برند ها در ایران رقابت سرسختی را خواهند داشت.

داف نیوفیس در ایران در نسخه ی ایکس جی حدود ۸ میلیارد تومان را در نسخه بدون پلاک قیمت دارد و قیمت داف نیوفیس در اروپا حدود ۱۳۵ تا ۱۵۰ هزار یورو است که قیمتی کمتر را نسبت به رقیبان دارد.

با توجه به نبود خدمات داف نیوفیس در کشور یکی از چالش های اساسی داف نیوفیس خدمات پس از فروش و لوازم مصرفی این کامیون خواهد بود که با توجه به دارا بودن قیمت بالا در دسترس نیز بخوبی نیستند.

داف نیوفیس نسبت به نسل قبلی خم از نظر موتور و گیربکس و هم از نظر طراحی و کابین با نسل قبلی متفاوت است که این موضوع رفع چالش خدمات این کامیون ها در کشور را سخت تر می‌کند.

لطفا نظرات خود را درباره کشنده داف نیوفیس ۲۰۲۲ در کشور را برای ما بنویسید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به باکامیون می باشد.