برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

9988

بالاخره فیلم بررسی کامیون مان ۵۰۰TGX جدید وارداتی‌ امکانات بینظیر

تاریخ خبر

در این ویدئو به سراغ بررسی و معرفی کامیون مان تی جی ایکس نسل جدید کشور یعنی مان وارداتی نسخه سوپراپشن کامیون مان۵۰۰ مدل ۲۰۱۹ رفته ایم.

مان وارداتی جدید

همان طور که می‌دانید حدود سه ماه است که واردات کامیون های مان نسل جدید به کشور در حال انجام است و این واردات به دست اشخاص و گروه های خصوص انجام می‌شود.

کامیون های مان از مدل ۲۰۱۹ به بالا مجاز به واردات به کشور هستند که محبوب ترین نسخه موتور های ۱۳ لیتری مدل ۲۰۱۹ مان ۵۰۰ است و از مدل ۲۰۲۰ به بالا نسخه مان ۵۱۰ نام گذاری می‌شود.

کامیون های مان نیوفیس نیز که از مدل ۲۰۲۱ نیمه دوم به بالا هستند قابل خریداری و ورود به کشور هستند.

قیمت کامیون مان وارداتی نسخه ۵۰۰ و مدل ۲۰۱۹ بر اساس نوع اپشن و امکانات و کارکرد از حدود ۴۰ تا ۵۰ هزار یورو است و مدل ۲۰۲۰ از ۵۰ تا ۵۵ هزار یورو و به همین شکل قیمت ها بر اساس مدل بالا می‌رود.

قیمت کامیون مان نیوفیس مدل ۲۰۲۲ حدود ۸۰ هزار یورو و مدل ۲۰۲۱ حدود ۷۰ هزار یورو است.

هزینه پلاک و ترخیص از گمرک کامیون های مان وارداتی حدود ۲ میلیارد تومان خواهد بود وحدود ۴ماه ترخیص این کامیون ها از گمرک زمان خواه بود.

با توجه به اینکه تاکنون مان وارداتی نسل جدید در میان کامیون های وارداتی نبوده است و روند ترخیص این کامیون ها دقیق مشخص نیست ممکن بیشتر نیز زنان ببرد.

رقیب مستقیم کامیون های مان وارداتی داف از نظر قیمت بحساب می آیند که باید منتظر بود ببینیم واکنش بازار نسبت به رقابت این دو کامیون به چه شکل خواهد بود.

کامیون های مان در سری ۲۰۲۰ به قبل نسخه تی جی ایکس و از ۲۰۲۰ به بالا نسخه مان تی جی اس هستند که در هر مدل نوع کابین می‌تواند متفاوت باشد اما معمولا نسخه هایی که وارد کشور شده اند مانند کامیونی که بررسی شد بزرگ ترین سایز کابین را دارا هستند.

این کامیون مان نسخه ایندوژوال یکی از فول ترین نسخه های مان تولیدی است که به سفارش شرکت خاص تولید گردیده است.

در این ویدئو جزئیات این کامیون را برای شما بیان کرده ایم.

این کامیون توسط مجموع ای آن یورو تراک وارد شده و متعلق به آقای وحید زعفری است.

گالری

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به باکامیون می باشد.