دیما گران شد! افزایش قیمت کامیون دیما برای حواله های مهرماه

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleشرکت دیما دیزل عرضه کننده کامیون های کشنده دیما در کشور در آغاز مهرماه ۱۴۰۲ که دعوت نامه تکمیل وجه حواله های ثبت نامی تیرماه را ته به صورت قیمت غیر قطعی بودند صادر کرده است قیمت کامیون دیما در شرکت را ۵۱۵۰ به صورت تمام شده اعلام کرده است.
افزایش قیمت کامیون دیما
قیمت شرکتی کشنده دیما تا آخر شهریور ماه بر پایه ۴۹۵۰ بود اما حال با توجه به مشکلات ارز برای شرکت های مونتاژ کننده قیمت شرکتی کامیون دیما کشنده برای مشرف کنندگان و افرادی که در ماه های قبل کامیون را به صورت قیمت غیر قطعی ثبت نام کرده بودند ۵۱۵۰ تمام میشود که این قیمت نشان از افزایش قیمت کامیون دیما به اندازه حدود ۲۰۰ میلیون تومان است که پیش بینی میشود با افزایش قیمت شرکتی کامیون دیما دیگر رقبا کامیون دیما در کشور نیز اقدام به افزایش قیمت شرکتی کامیون های چینی کنند.
دقت فرمایید که افزایش قیمت کامیون دیما صرفا برای حواله هایی است که با قیمت غیر قطعی کامیون را سفارش گذاری و پیش خرید کرده بودند و کامیون هایی که با قیمت قطعی به در اواخر شهریور ماه به فروش رسیده اند دچار افزایش قیمت شرکتی نخواهند شد.
حال باید شاهد باشیم ببینیم قیمت بازار کامیون دیما پس از افزایش قیمت شرکتی چه میزان افزایش قیمت را خواهد داشت ،حال در روز سوم مهرماه ۱۴۰۲ قیمت بازار کامیون دیما ۵۳۵۰ بوده است که پیس بینی میکنیم با توجه کسادی بازار ،افزایش قیمت شرکتی آنچنان تاثیری بر روی قیمت بازار کامیون دیما نخواهد داشت.
احتمالا با توجه به وضعیت بازار و از طرفی مجبور شدن شرکت ها به افزایش قیمت محصولات تقاضا در بازار کامیون کم شده و با کاهش تقاضا احتمالا باید شاهد عرضه کامیون های چینی با شرایط اقساط خرید کامیون چینی ها باشیم که در صورت اعلام شرکت ها برای شما عزیزان در وبسایت باکامیون اعلام میکنیم.
شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
-
40 دیدگاه
سلام هرچی دوست دارین گران کنیدکسی کامیون نمیخوره چون بارنیست که بخوادسرمایشوبندکنه. تازه بااین پول میره داف میخره سگش شرف داره به این آشغال چینی.
سلام من ۱۰سال ماشین داری کردم هیچ هیچ الان فروختم کافه زدم خیلی خیلی درآمدش بهتره دیگه ماشین داری نمیصرفه شوفری نمیصرفه بار کجاست مگه بار قاچاق
کی میخره؟؟؟
انشاالله قیمتها بیایند پایین
اگر 40 درصد کل مبلغ رو میگرفتن توکل به خدا یکیش رو میخاستم بااین حساب نمیخام
سلام خدا لعنتشون کنه
کشور که صاحب نداره هر که راست خودش به مردم بدبخت ظلم میکنه ۵۳۵۰ کامیون ۲میلیارد چکش
چند میخاد در امد داشته باشه که به ۷نیم میلیارد پول و اسطحلاک و حقوق راننده بخوره
دیه با ای قیمتها سرمایه گذاری توی کامیون اشتباه محضه
کم کم تا خبر بشی باید از خودش بکنی تکه تکه بخوری
لعنت به همتون
لعنت ب بهتون نمیذارین یک اب خوش از گلو ملت پایین بره
مملکت که صاحب نداشته باشه همین میشه دیگه
ایران چه کشوری بود و چه بلایی سرش اوردن
جوونا همه ارزو به دل وای وای وای
باید گریست بر مردمانی حقشون نیست به قران این همه گرونی و ظلم و ….
لعنت بر باعث و بانیش
هرچی دوست دارید گران کنید کی که بخره الان بار نیست یکسال دیگه هنوز بدتر هم میشه انشاالله که تمام ماشینها تون روی دست شما باد کنه به امید آن روز
همون پول بزاری داخل بانک بهتره بدون استرس که هستی بخور و بخواب بری تو جاده که خدایی ناکرده هزار جور اتفاق بیفته وقتی هم که به مقصد رسیدی آیا کرایه تو بدن یانه
لعنت بهشون
من تریلی دارم الان یه هفته هست در خونه خوابیدم بار نیست امسال یک ریال پس انداز نداشتم هرچی هم کار کردم شده استهلاک هرکسی بیاد تواین شغل سرمایه گذاری کنه یعنی باخته این شرکتهای چینی هم تو این کساد بازار و بی باری و کاهش دلار به جای کاهش دارن افزایش میدن من موندم چرا همه چیز ما با دنیا فرق داره همه دنیا کیفیت میره بالا قیمت پایین ماه کیفیت میاد پایین قیمت هم میره بالا
با کدوم بار میخوان وام بدن تمام کرایه ها شدن پس از مرگ بازار بازار ورشکسته ۵میلیارد تومان ماشین چینی درصورتی که سال ۷۸ ماشین آلمانی ۱۲۰ میلیون بود چرا خون رانندها رومیمکید ملکت شده بیصاحب لاستیک ۳۰ میلیون روغن ۵میلیون هزینه هازیاد سود را باربری ودلال میکانیک لوازم فروش تنها نجات کارخونه ها فروش تمام اقساط به رانندگان .کارکنند بگن زنده. هستیم به امید نابودی خائنین
سلام دمت گرم واقعا واقعیت گفتی همینه. همه شرکته ونمایندگیها درفکربالاکشیدن قیمتها هستن کسی بفکررااندازی کارش نیست فقط میخوان یک سری رانندها روگرفتا بدبختیها کنن که نتون کمرراست کنن بدخت ترین قشرجامعه همین رانندها هستم که هیچ کس براش ارزش قایل نیست همه فکرمیکنن که طلب دارن ازاین راننده ها
کامیونداری دیگه تمام.
کامیونداری دیگه تمام. @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@
دروغ تحویل مردم ندید بار نیست کدوم کار کرایه کرایه دو سال پیشه اما استعلاک خرج ماشین بیداد میکنه چیزی واسه راننده نمیمونه
دقیقا اقا هادی.داف هم کم خرجه هم با کیفیته.هرکی بره به دیما انقدر پول بده،به خودش و خانوادش توهین کرده
خرید با این قیمتها دیوانگی محض است سود پولش گیر نمیاد
این قیمتها کلاهبرداری است با عقل جور در نمیاد وخرج به دخلش نمیخوره سود بانکیش گیر نمیاد
مولا رفت الاغش را تو بازاربفروشه بهش گفتند مولا بی وسيله میشی گفت یه قیمتی میگم که کسی نبره حالا نمیدونم اینا که وسيله سواریشون نیست برا چی قیمت بالا میبرند که کسی نخره
ک
هیچ
سلام دمت گرم واقعا واقعیت گفتی همینه. همه شرکته ونمایندگیها درفکربالاکشیدن قیمتها هستن کسی بفکررااندازی کارش نیست فقط میخوان یک سری رانندها روگرفتا بدبختیها کنن که نتون کمرراست کنن بدخت ترین قشرجامعه همین رانندها هستم که هیچ کس براش ارزش قایل نیست همه فکرمیکنن که طلب دارن ازاین راننده ها
سلام من ۱۰سال ماشین داری کردم هیچ هیچ الان فروختم کافه زدم خیلی خیلی درآمدش بهتره دیگه ماشین داری نمیصرفه شوفری نمیصرفه بار کجاست مگه بار قاچاق
خداکنه شرایط اقساط بلندمدت منطقی که رانندگان بتونن مالک بشن شاهدش باشیم برای همین دیما مبلغ ۶۰۰تومن نقدومابقی دراقساط ۷۲الی ۸۴ماهه میتونه اولین قدم برای فروش عادلانه و منطقی باشه
این آشغالها یه چینی را این مردم بی فکر می خرند وگرنه با این پول داف یا اف هاش 480بخری خیلی بهتره از این لگنهایه چینی
سلام کی ماشین می خره پولو بدی به ملک خیلی بهتره تا این ماشین های چینی
سلامفکرکنمانسانهایاومدنبمانندنیازیبهقبرنیست
سلامفکرکنمانسانهایاومدنبمانندنیازیبهقبرنیست
درود، کسی اگر ۵.۵ پول داره بهتره بره اروپایی بیاره، با همین پول میتونه یه اف اچ ۵۰۰ مدل ۲۰۲۳ وارد کنه که خریدش ۴تومنه و۱.۵ هم هزینه های گمرکی و پلاکش میشه، گول این جوسازیا رو نخورید
مردم بیچاره جایی نرفتن ببینن، یعنی نزاشتن
کشورای دیگه کامیون روز و مارک با نصف قیمت ایران بهت میده 20 درصد نقد و تا پایان بدهی با گارانتی بار.
وکلی خدمات دیگه و در آخر هم تخفیف،
حدود ۴۵ سال پیش کشنده رایت و وایت و اینترنشنال و ماک دولت شاهنشاهی وارد میکرد و بصورت از دم قسط بدون سود ب رانندگان واگذار میکردن و ملت ایران قدرنشناس بودن و گفتن این دولت نوکر آمریکا و انگلیس هست و چنین دولتی نمی خواهیم ما ی دولت مردمی و اسلامی میخواهیم حالا هم تحویل بگیرید خیلی هم خوبه حق این ملته و ب حقشون رسیدن
خخخ بار کجا بود که هر ی تبلغ دروغ میکنید
درود دوستان عزیز
الان همه شما ها و حتی خود من حرفمون اینه که کسی کامیون خرید نکنه اللخصوص کامیون چینی
ولی ما ایرانیها خودمان همیشه برا بوجود آوردن گرونی و تورم در صف اول بودیم قول میدم اگر چند روز دیگه گفتن کانیون چینی ۳۰۰ میلیون کشیده بالا دوباره همه براش صف میکشن
ماشین داری دیگه داخل ایران صرف نمیکنه؟ بارنیست هزینه ها بالا بخوای قسط بدی می برای خانوادت میمونه داخل جادهاپرشده ازماشین چینی افغانی کشورهای همسایه
کشنده اشباع شده هر کسی پول داشته رفته کشنده خریده
الان کار کامیون های باری و کمپرس بیشتره نسبت به کشنده
اونم اگه اشباع نشه
آخرین تلاش های شرکت های تولید کننده برای تحریک تقاضای خرید اما با عرض معذرت حکایت اون مثال که میگه داداش ….دی آب قطع فقط باید دولت بودجه بذاره و شروع به اسقاط حداقل ۲۰ سال به پایین کنه والا باید در کارخونه های داخلی رو تخته کنه و کارگران شون رو بفرسته خونه با این وضع بار و کرایه استهلاک بالا.
مظلومتر از مردم ایران دیگه نیست هر بلایی که بخوان سرمون درمیارن چه خبره 5.5میلیارد بدی اشغال چینی همه این دست اندر کاران خائن هستند نسبت به مردم نمیدونم خدا کجاست این همه ظلم میبینه کارشون نداره مقصر خودمون هستیم وقتی می دویم وسبقت میگیریم برای خرید چرا هر قیمتی که میخواد نده انشاالله از بالا تا پایین روز خوشتون دندون درد باشه
با چه آلیاژی این ماشین چینی ها را میسازن هنوز ۲ سال کار نکرده تموم شاسی و زیر بندش زنگ میزنه
استارت و دینام و بقیه قطعاش یه بار مصرفن یه مرتبه باز میکنی جا پیچ هاش هرز میشه قابل تعمیر نیس
عمر و پول ما بالا چه آشغالایی میره با این وضع افتضاح بار و کرایه ؟؟؟؟؟؟
ارسال دیدگاه