رکود بازار و افت قیمت کامیون و تریلر،بی باری یا اشباع شدن بازار؟

آنچه در این مقاله می خوانید:
Toggleدر حالی در اواسط اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به سر میبریم که بازار خودرو های تجاری از ابتدای سال ۱۴۰۲ رونق و جان خود را از دست داده است و با شیب ملایم در حال افت قیمت و کاهش قیمت کامیون های چینی و اروپایی وارداتی در کشور هستیم.
هر چند که این موضوع باعث متضرر شدن بسیاری از مالکان کامیون های وارداتی و یا کامیون چینی شده است اما همچنان راه چاره ایی وجود ندارد.
مشاهده قیمت روز کامیون ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
دلایل افت قیمت کامیون
در دو ماه اخیر بدلیل پلاک شدن ناگهانی تعداد زیادی کامیون وارداتی بدون گواهی اسقاط که طبق آمار حدود ۸هزار کامیون کشنده وارداتی بوده است و از طرفی تولید و پلاک شدن کامیون های چینی در بازار که در حال حاضر ۱۳ شرکت در حال تولید کشندا تک دیفرانسیل چینی غیر اروپایی در ایران هستند ،این تعداد کامیون وارداتی و چینی که همه در نسخه تک دیفرانسیل کشنده به بازار عرضه شده اند باعث رکود و افت قیمت تدریجی کامیون ها در دو ماه اخیر سال ۱۴۰۲ بوده است.
به گفته بعضی از کارشناسان رفع مانع گواهی اسقاط که شرط اصلی نوسازی ناوگان جاده ایی بود و به ازای هر کامیون وارداتی یک کامیون مدل پایین از رده خارج میشد و یا با ازای هر چهار کامیون چینی یک کامیون مدل پایین از رده خارج میشد،دلیل افت قیمت و رو به اشباع رفتن بازار کامیون در کشور است.

مشاهده قیمت روز انواع تریلر
نکته مهم آنکه تمام این چند هزار کامیون فقط و فقط در یک نسخه تک دیفرانسیل کشنده بدون برنامه ریزی و هدفمندی به بازار وارد شده که تمامی این کامیون ها یک نوع کارایی را دارا هستند ،این موضوع باعث شلوغی بی سابقه پایانه های بار بنادر و کم شدن میزان بار های آزاد برای حمل در سطح کشور شده است ،کم میزان بار نیز ارتباط مستقیم با کاهش قیمت کامیون و عدم میل خریداران برای نو سازی کامیون خود گردیده است.
البته که بسیاری از مشکلات رانندگان و مصرف کنندگان کامیون مانند نبود سوخت کافی ،بالا رفتن قیمت کامیون ها بدون تناسب به قیمت حمل بار نیز عاملی بسیار مهم و موثر در کاهش قیمت کامیون و قیمت تریلر در کشور است.
مشاهده قیمت روز انواع کامیونت
شما بازار خودرو های سنگین را چگونه پیش بینی میکنید آیا افت قیمت ها ادامه دار خواهد بود و یا شاهد افزایش قیمت ها خواهیم بود؟!
شبکه های اجتماعی
اینستاگرام مدیر سایت اینستاگرام باکامیون گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان گروه واتس اپ نیازمندی رانندگان یوتیوب باکامیون
جدیدترین ویدئو ها
مطالب پربازدید
-
-
-
-
-
نارضایتی رانندگان از کامیون های بدون آینه نسل جدید بنز و داف3 فروردین, 1402
232 دیدگاه
بشدت تا چند ماه آینده شاهد افت شدید قیمت کشنده مخصوصا چینی هستیم زیرا تقاضا بسیااار کم شده و عرضه بشدت بالا هست و عملا خریداری در بازار وجود ندارد، و قیمتها هم بسیار از قیمت واقعی بالاتر هستند و توان خرید وجود ندارد.
کارت سوخت وهوشمند اسقاطیها که مسدود شدند انوقت حساب دست بعضی هامی یاد اینجا ایران هست وباقانون جمهوری اسلامی اداره میشود هدف نوسازی ناوگان حمل ونقل هست گاراژهاپر خودروی فرسوده میشه چون نه گازوییل داره نه توان جنگیدن درمقابل خودروهای جدید پس خود به خود فراررابر قرار ترجیع میدن
یجوری میگی انگار اونایی که ماشین کهنه سوار شدن خوششون میاد بیار از جیبت پول بده بریم عوض کنیم بعدشم راس میگی اینجا حرمتی برا کسی که چهل سال کارکرده نمیزاره تمام کسائی که کهنه سوارن همشون پیشکسوتن زیادی دور برت نداره .مملکت دلال های زیادی مثل تو داره
دولت اول که براش نون داره وکاری هم به اینکه راننده ها متضرزر میشون نداره دوما میخاد کاری کنه که راننده جماعت تودستش باشه واعتصاب نکنه ولی ماملت باید اینو در نظر داشته باشیم که باینکار فقط خودمون ضرر میکنیم بارنیست وپایانه ها ودلالها هم دنبال همینن که کرایه هارو بشکنندکه صرفه اقتصادی نه برای راننده هایه قدیمی نه اونایی تازه تحویل میگیرن نداره
ای قرمساق حتما ماشین جدیدداری به فکرخودتی
به همین خیال باش
اتفاقا ماشینهای جدید چون خرجشون خیلی بالاست افت قیمت دارن نه ماشین های قدیمیه کم خرج توام جزو دلالهایی هستی که وارداتی مونده رو دستت
تو یه جاکش بنگاه دار هستی
گوزو حالا خودت f500 سواری که زر میزنی همون مدل پایینشم نمیتونی بخری
دولت اول که براش نون داره وکاری هم به اینکه راننده ها متضرزر میشون نداره دوما میخاد کاری کنه که راننده جماعت تودستش باشه واعتصاب نکنه ولی ماملت باید اینو در نظر داشته باشیم که باینکار فقط خودمون ضرر میکنیم بارنیست وپایانه ها ودلالها هم دنبال همینن که کرایه هارو بشکنندکه صرفه اقتصادی نه برای راننده هایه قدیمی نه اونایی تازه تحویل میگیرن نداره
بار نیست کرایه ها همه خیلی کمه دخل و خرج نمیخونه و از همه مهمتر قیمت ها حباب داره خیلی از قیمت اصلیش بالاتره دیگه توان خرید ندارن . بنظرمن قیمت ها بشددت میریزه فقط اونایی که قسطی خریدن خدا به دادشون برسه
این باربری های بی وجدان را از سر راه رانندگان بردارید یه ماشین با کلی هزینه میره تا مقصد اونوقت اقا یک سوم کرایه را کمسیون میگیره اخه این چه قانونیه تازه بعضیاشون نصف کرایه را میگیرن وفقط یه بارنامه بیشتر که نمیدهند ای ت…ف
ماشین دار مدل پایین راه نون خونشون هست بایدماشین قیمت پایین باشه تاخودش هم میزارید کنا .رانی کامیون ذوقی نداره یابید مال راننده باشه یا ماشیندارقدیمی ومالک کامیون فرسوده هرکه از مامانش قهرکرده دولت کامیون داده گاودار کفتردار سگ فروش همه رو وارد قشر راننده کردند آبرویی براحمل ونقل نگذاشتند حتی سارق جیب زن وگوشی دزد وغیره
سلام خدمت دوستان واسه پایین اوردن قیمت باید اگهی فروش تو سلیت شیپور ودیوار بزنیم زیر قیمت بازار تا قیمتها بیان پاین اگه نفری یکی آگهی بزاریم حله
به این شرط که قیمت دلار ثابت باشه ماشین سنگین طوری با مغز میخوره زمین که حالا حالاها نشه جمع کرد،با آزاد شدن ورود کامیون ۵سال کار کرده و همچنین اینکه هر آقازاده ایی رفته چین یه برند کامیون آورده باید هم اینجوری بشه بهتر وقتی دولت به هر ننه قمری مجوز واردات میده همین میشه مجوز واردات فقط باید به راننده داده بشه که شب روز تو سرما و گرما داره توی جاده جون میکنه شرکتهای حمل نقل که با مکیدن خون راننده آدم شدن رو چه به واردات مگه شرکت حمل می شینه پشت کامیون بار رو به مقصد میرسونه.
افرین
داداش اصل ماجرا هزینه های بالای زندگی و قیمت خیلی خیلی بالای تریلی ها هست کسی دیگه نمی تونه خرید بکنن بلکه شرکتی ارگانی باشه که دیگه با قیمت بالا ترجیح میده اجاره بکنه ماشینآلات تورم بی پولی قیمت زیاد
انشاءالله دست دلال کوتاه بشه قیمت کشنده های اروپایی میاد زیر یک میلیارد 😇
حالا به نظرشماکشنده میخام بخرم مندم چکارکنم بگیرم یانه
سلام بخر تو یک مملکت چیزی ارزون نمیشه
سلام داداش گلم اینجا ایران هست کار امروز به فردا مسپار وسلام
نخر برادر پولتو یه جا دیگه سرمایه گذاری کن….بده طلای اب شده یا سکه یاشمش بخر ولی پول نقد نگه ندار….این دوستمون درست میگه چیزی پایین نمیاد اما این برا چیزی صدق میکنه که با کنترل و برنامه ریزی باشه….وقتی بازار اشباح شده و تو هر نمایشگاه کلی ماشین صفر خوابیده و هر ماه هر شرکت داره ثبت نام میکنه معلومه با مغز میخوره زمین
مدارک تو آماده کن یدونه اروپایی وارد کن سهمیه هر راننده یدونه بدون اسقاط هستش
بخرید ان شاءالله خیره چرخش براتون بچرخه.
انشاءالله دست دلال کوتاه بشه قیمت کشنده های اروپایی میاد زیر یک میلیارد 😇
خدا کنه دست دلالهاقطع بشه کامیونی که سال 80 خریدم باقسط 70 میلیون الان شده 4میلیارد واقعا جای تأسف داره
انشالله که بیاد پایین تا هرراننده ایی که واقعا به بدبختی وزحمت داره تواین گرما وسرما با کامیون فرسوده کارمیکنه بتونه حداقل چند صباحی ماشین خوب سواربشه ونگران خرابی ولوازم نباشه.مگر ایرانی چی از بقیه کشورها کم داره
اگه تو خواب ببینیم
بشین تا بیاد
طبق آماری شما دادید حساب دو دو تا چهار تا هسته قیمت رو بکاهش و فروش اقساطی کامیون
سلام.به نظر من قیمت کامیون به نرخ اسفند 1401 بر میگرده.چون هر ساله تا خرداد وضع بار خرابه.بعدش دوباره خوب میشه که باعث افزایش قیمت کامیون میشود.منم ماشین دار هستم.دلال و بنگاهی نیستم.
آقا وحید این محاسبات بیش از چهل سال پیش میباشد که کار با تره بار کشی خوب میشد الان تریلی تک از بی باری میره تو شخم که هندونه بزنه کار تا پنج سال میره تو رکورد خواهید دید
بله درسته از سال ۹۱ تا ۹۶ هم شاهد این وضع بودیم که نه بار بود نه کرایه فقط وسیله ها گرون بود تا ۵ سال اینطور هست چون یه تعدادی گاواشونو فروختن ماشین خریدند اینه که وضعیت اینجوری شده در درجه دوم هم دلالان بزرگوار
سلام بنز تک ده چرخ کسی اجاره ای داد زنگ بزنه ۰۹۱۴۰۶۶۲۹۶۹
به همون خیال باش اره دیگه ماشین یک میلیاردی شد پنچ شش میلیارد احمقی عین تو باید هم خوشحال بشه از افزایش آخه چقدر بی عقلی تو
بله وقتی هر ننه قمری کامیون وارد کنه و تعداد کامیون بالا بره و کامیونی جاش اسقاط نشه کشور ماهم مثل دوست و یاور همیشه مومن و کشور برادر عراق میشه که کامیون زیاد و بار کم ،بزار چندسال دیگه یه اف 500و با یه وانت تاق میزنم
خیلی عالی
سلام درایران به کامیون کالای سرمایه ای شده والله بااین قمت وسرمایه روهواواین کرایه هانمی صرفه
همه کشندها تادوماه دیگربه خاطرکم بودباروقیمتهای شدیدی که داشته وسودبانک بالاوافزایش چندهزار ماشین درطول یک یا دوماه که پلاک شدند واسخواتی که تحویل نگرفتند به نظرهمه رانندگان شیب ۶۰درصدپاین میاد بخاطر فروش ۱۰درصدازمالکان کم کم..وماشینهایی که دلالان درنمایشگاه ودرسوله ها نگهداری میکنند. کاهش شدیدی درراه است
فقط وارداتی ها رو میبینی مگه چینی ها اسقاط میدن. سالی ۲۰ هزار چینی داره مونتاژ میشه. از اول طرح واردات کلل ۱۵ هزار تا کشنده دست دوم پلاک شده استاد
قیمت ها فعلا کاهشی است .
قیمت کامیون نسبت به بهمن ماه ۱۴۰۱ دوبرابر شده ،توایران اف اچ پلاک گرجستان یک و نیم میلیارد ،همون ماشین پلاک ایران ۷ میلیارد ؟!!!!! بعد صحبت از ضرر میکنید؟؟ یه خبر جعلی درست میکنید ،تا منافع خودتون رو تامین کنید؟!
قیمت کامیون نسبت به بهمن ماه ۱۴۰۱ دوبرابر شده ،توایران اف اچ پلاک گرجستان یک و نیم میلیارد ،همون ماشین پلاک ایران ۷ میلیارد ؟!!!!! بعد صحبت از ضرر میکنید؟؟ یه خبر جعلی درست میکنید ،تا منافع خودتون رو تامین کنید؟!سود واردات برای هر کامیون سه میلیارد تومنه !
درسته دو برابر شدند اونم به خاطر چند لیتر گازوییل هست من خودم بندرعباس هستم بیا وضعیت بار رو ببین. باری نیست. اونم که هست شرکت نفت که کرایه ای نمیده. فکر کن اگر ماشین هایی که داخل جایگاههای سوخت صف بستند به خاطر فروش گازوییل بیان داهل پایانه چی میشه. ماهی یک بار اگر بار گیر بیاد.
بیشتر ماشین های وارداتی و صفر چینی توی بنگاه ها به امید گران شدن خاک میخورن ،بازار ثابت بشه یا کاهشی بشه دلال ها هم مجبور میشن کامیونهارو بفروشن تا سرمایه شون رو نقد کنن فقط کافیه راننده و مصرف کننده چند ماه طاقت بیاره و خرید نکنه تا دلالهایی که چند ساله دارن خون راننده هارو میمکن و همه رو بیچاره کردن به ک…ن دادن بیافتن
ای ولا. داداش با ماشین 40 سال پیش خود سرکنید دوماه دیگه دلالها خودشونم رو ماشین میدن. بعدشم وقتی هر چلغوزی چس قرون پول داشته و سر از چرخای ماشین در نمیاره رفته یه کشنده ثبت نام کرده معلومه که بازار رو میرینه توش. چه بهتر. بزار زمین بخورن تا دیگه از این غلطا نکنن
رامننده. گان عزیزوزحمت کش ایران عزیز کامیون وکسنده حق شماست نه حق دکتر مهندس وسرمایه دارها متعاسفانه دولت بی بند بار جلو همه دراین بازار اشفته باز گذاشته تاهرکه سودی ازاین بازارخواَست ببردکدام. خانم دیدیدکه راننده کشنده باشد که کامیون وکشنده ثبت نام میکند وسود هنگفتی ازخریدوفروش ان بهجیب مزند
کدام راننده اعتراض واعتصاب کرد هرچه بهروزمان بیایدحقمان ایت
سلام بر برادرام عزیز خدا لعنت کنه هرچی دلال خون به جکر کن راننده مظلوم بخدا خانم خانه دار میشناسم فقط بخاطر اینکه شوهرش کارمند بانکه ودسترسی به پول نقد داره افتاده توی کار خرید وفروش کشنده صفر خاک بر سرما راننده ها. نمیخوام بگم واردات بده ولی توضیعش باید به حق باشه زمانی که شاپور غلامرضا پهلوی وایت واینترناشهارو وارد کرد داد دست راننده های واقعی که قدذت خرید نداشتن ولی الان هرکسی پول داره واصلا نمیدونه ماشین سنگین چیه محق تراز ماراننده هاست خدا لعنت کنه
دمت گرم
حلالت
سلام درامدریالی باهزینه دلاری مساوی است باپرکردن جیب شرکتهای حمل ونقل وسلطان های سرمایه دار
سلام درامدریالی باهزینه دلاری مساوی است باپرکردن جیب شرکتهای حمل ونقل وسلطان های سرمایه دار
سلام وقتی یه عده مفتخورماشینوارد کنند واسقاطهموجود نداشته باشد میشود این…..راننگاناصلی که واقعا راننده هستند وزحمت میکشند رابیچارهکردیدخداازتاننگذرد
درامد حاصل از کرایه ها ده برابر سال ۹۶ هست
ولی قیمت بعضی کشنده ها ۲۰ تا ۳۰ برابر نسبت به سال ۹۶ هست.رکود کجایه؟.کرایه ها و قیمت دلار این ۵سال آخر یه بازار داغ الکی و بی پشتوانه به وجود آورد .اینقد گرون شد که اگ قرار به این باشه قیمتش ثابت بمونه کسی که کننده این کار باید ۵سال دیگ با این استهلاک های وحشتناک شاید بتونه تعویض کنه
انشا الله کاهش
خداوند لعنت کنه هر مدیر بی لیاقتی رو بلد نیست حمل و نقل چیه باید به ازای هر ماشین یک اسقاط میشد اما نشد باید ماشین رو هر کس کواهینامه یک و کارت هوشمند داره اسم نویسی کنند تا جلوی دلال بازی گرفته بشه.حالا با یک فاجعه روبرو هستیم که ده نفر عاقل بیان نشه کار کرد
دقیقا همینه. دلال جماعت رو باید با خاک یکسان کرد
امیدوارم که بشه
امیدوارم که بشه
سلام واقعآ این وارداتیها راباید به راننده ها بدهند که مدارکش ن کامله نه به شرکتها آقازاده هایی که پول دارن وهیچی از ماشین سردرنمیارن فقط بخاطر افزایش قیمت چندین ماشین وارداتی میخرن واقعآ این خیلی بی انصافی وظلم به خیلی از راننده هایی که خودشون زحمت میکشن ولی توان خریدماشین وارداتی را ندارندمجبوران برای کسه دیگری کارمیکنند
دوساله راننده شدی توقع داری یه اف اچ بهت بدن بگن بیا بگیر واسه خودت؟!!
تو اروپا هم این حرکت قفله و کامیون اکثرا در مالکیت شرکت هاست.
هر کس هم پولشو داره بسم الله الانم ریخته ماشین وارداتی بخره و واسه کسی شوفری نکنه….!!
خیلی ساده هستین
وقتی.بارنباشه.کامیون.وکشنده.به.چه.دردی.می.خوره.
میرن خارج کار میکنن مثل پلاک گرجستان باز ایران میمونه با همون کشنده های کهنه زوار دررفته دولت هم میاد کارت سوخت اونارو باطل میکنه تا ماشینش برگردن به مملکت
الان کل دنیا دنبال راننده پایه یک کم سن و سالن
ب امید خدا بازار خودرو روند کاهشی بگیرد و مردم ی نفسی بکشند.از این همه تورم
برادرها خیالتان تحت که ارزون نمیشه الان میخوان طرح اسقاط برا وارداتی 5ساله بزارن ماشینهای قدیمی وچینی های کارکرده رو اسقاط میکنم یه قیمت نجومی برا این 5ساله ها میزان میگن ماشین کهنه باید اسقاط بشه با اون قیمت هم که خودشون میخوان میزان برا وارداتی های 5ساله حاله هی بگید ارزون میشه
ماشین را باید کسی ثبت نام کنه که کارت هوشمند داشته باشه نه کارت ملی متاسفانه دولت ما خیلی ضعیف عمل کرد هرکی کارت ملی داشت ثبت نام کرد به همین خاطر ماشینها قیمتش افت مکند
سال ۹۸ تا الان قیمت کشنده در کشور ۲۰۰ برابر شده چرا؟
ماشین کشنده افت شدید دارد فعلا نخرید
امید به خدا قیمتا بیاد پایین انشاللله
سلام واقعا مملکت به فنا رفته قیمت لوازم یدکی لاستیک و… اصلا نمیصرفه جالب اینجاس قیمت گاری از کمپرس گرفته که ۱۸۰۰ و یخچال ۳۵۰۰ اصلا با عقل جور در نمیاد
قیمتها خیلی بی منطق بالا رفته تازه تا 2یا3 میلیاردکه یک کامیون اروپایی افت کنه که نمیکنه هنوز قیمتش منطقی شده.
نخرید فقط
سلام بنده جانباز هستم گواهینامه پایه یکم دارم بیست سال نتوانستم یک دستگاه کامیون چینی بخرم روزبروز هرچه بخری روزبعد دوبله شده خدا به دادما برسه اول ماشینهای چینی را مفت میدادن الان شده همان ماشین شش میلیارد
ماشین قیمتش شده سرسام اور باز مینوسی رکود کشندی بدرد نخور چینی تو یکسال چند برابر کردین هنوز هم حرف رکود میزنید. خبر گذاری شرکتها وارد کنندها بانک مرکزی نسبت به قیمت دلار وماشین همه به گرانی دامن میزنید. کی دیگه با این حقوق میشه امید ماشین دار شدن داشت.
قیمتاواقعی وجدایی قرآنی خیلی بالاست خداازسرواردکنندگام بی انصاف ودلالهای مرتبط نگذره که خون مردمو میمکندخدافرصتشون نده این پولهاروبخورند
قیمت ماشین اروپایی همون خرید باید باشه و گمرکی و غیره بی معنی هست و قیمت ماشین چینی صفر نصف اروپایی ۳ سال کار و هیچ ربطی نباید به دلال بازی یا کمبود بار یا واردات زیاد وکم نداشته باشه داشته باشه و براساس فروش کارخانه اروپایی و به یورو هست که توایران دلال بازی که دست آقازاده ها توکاره و از موقعیت و بدبختی مردم سو استفاده میکنن
آخه با این سهمیه هزارلیتر گازوئیل درماه وآزادهم وجود ندارد بزنی وبار هم کم و مخارج چندبرابر وکرایه ثابت سال قبل کدوم عاقل میاد پنج ملیارد بدد ماشین خب میدد دوتا ویلا شمال ویکماه بعد یک ملیارد سود میفروشد باید سوخت وبار باشه وانهم به روز نه کرایه سال قبل هزینه به روز
دنگ فنگ 60میلونی شدە 3میلیارد اومدی میگی قیمت کامیون اومدە پایین
انشاالا که با بیان حضرت آقا سال مهار تورم انجام و اجرا بشه تا قیمت کامیون پائین بیاد و رانندگان زحمت کش بتوانند خودشون کامیون بخرند
انشاالله. دلالان دیوس وکارکنان و مسولین بورس کالا که گرانی ومزایده راه انداختن بره خرید کشنده نابود ورسوا بشن که نرخ کشنده روبردن بالا …خداهردوگروهشان نابود بشن
همه اینا دلخوشیه برا ما عاقلانه فکر کنید کامیون ۵۰ سال پیش داره کار میکنه تو کشور بعد اینا کامیون و بیارن پایین محاله
قیمت کامیونها فضایی رفتن بالا
قیمت ها خود به خود میان پایین
هرروز ماشینهای چینی وارد بازار میشن
از یک طرف هم کامیونهای وارداتی
قیمت کامیونها فضایی رفتن بالا
قیمت ها خود به خود میان پایین
هرروز ماشینهای چینی وارد بازار میشن
از یک طرف هم کامیونهای وارداتی
کسی که تو طبقه سه هست همیشه در رویای کاهش قیمت است ولی واقعیت تلخ این است که پول دیگه ارزش سابق خود را نخواهد داشت در نتیجه سیزده میلیارد میشه ده میلیارد
عالیه قیمت بیادپایین
اداره ی استاندارد منفعل مانع ورود کامیون های بنجل چینی شود
الان قیمت خونه مسکن میله بالا نیمه های دوم تابستون هر مسکن حدود 2برابر میشه ولی ماشین کاهش دار قیمتاش بیشتر هم پایین میاد ولی بعد از ماه مهر یا نیمه دوم آبان قیمت کامیون خیلی میره بالا
آقا والا بلا اگر نخرید کور هم میشن قیمت را پایین میارن یعنی چی که ماشینی که پنج شیش ملیارد میارزه را ۱۳ ملیارد پول یا مفت میدین اگر پول زحمت و عرق ریختن باشه که نباید بدین این مفت خورهای دلال و شرکتی بخورند
این قیمت های که الان تو بازار هست حباب هست و در واقعیت باید خیلی پایین بیاد و خواهد آمد اما تو این مملکت ما هیچی درست و در جای خودش نیست و نمیشه پیش بینی کرد و ما کامیون داران از این قیمت ها مخصوص لوازم یدکی و لاستیک راضی نیستم و امسال که تمام لوازم و و و افزایش قیمت داشت اما کرایه تغیری نکرده با اینکه قرار بود هر ساله تن کیلومتر طبق تورم کشور افزایش یابد اما متاسفانه هنوز خبری نیست و خدا داند چه اتفاقی خواهد افتاد.
این رانندگان بدبخت که شبو روز تو جاده اند قیمت ها رو بالا نبورده اند این خود دولت و دلال و نمایشگاه داران هستن که این بلا رو سر رانندگان درآورده اند ….
وگرنه آخه نمایشگاه داره یا دلال میخواد کار کنه بسم الله کار کنند دولت به جای این که بگه راننده کامیون ها وکسانی که پایه یک دارن بیان تا ماشین اروپا یا سه سال کارکرد یا چینی بهشون بدیم و نوسازی کنیم .
اومده گوفته دلال ها آماده باشین دارم براتون بازار کسبو کار راه میندازم
چیزی که ما دیدیم تا حالا افزایش بوده
کاهش و …اینا همش دری وری و یه سراب بیش نیست
تا اخر سال دلار ۱۰۰ رد میکند
ارزانی مرد
آره با یورو ۶۰ هزاری و عوارضهای که از ۱۵۰۰ تا دومیلیارد به بالا باید پرداخت بشه حساب کنید قیمت یک وارداتی از قیمت الان تو بازار هم بالاتر میزنه بدون احتصاب حداقل شش ماه خواب
خدا کنه دست دلالهاقطع بشه کامیونی که سال 80 خریدم باقسط 70 میلیون الان شده 4میلیارد واقعا جای تأسف داره
من ۲۵سال راننده تریلی هستم تریلی یک میلیارد هم گران است چون ۲۱ درصد باربری ۲۱ درصد خرج روز مره ۳۰درصد لوازم یدکی ۲۰درصد لاستیک جریمه عوارضی وغیره برای من فقط نهار در رستوران میخورم میماند
آقا هرچه ماشین تولید بشه بارهم زیاد میشه مثل دهه هشتاد چقدر کامیون چینی داد مردم اون وقت تازه کرایه کم بود الان که کامیون تریلی ماهی دویست تومن به بالا کار میکنه کار تانکر کرایش عالیه کار لبه یا کفی هم خوبه کاشی از یزد میزنن تا خسروی 30 تومن کرایه میگیرن تو مرز دوروز خواب داره اگه کار بده چرا کامیون بااین قیمتا میگیرن اف اچ با یدک پشتش بعضی مدلها تا 15 میلیارد پول میدن اگه نمیصرفه چرا این پولها میدن این مردم بخوان کاری بکنن چهل جور تحقیق استخاره میکنن
کامیون گران میشه چون مردم میخرن کارهم خوبه
نه بابا جان فکر نکنید چونکه قیمتها سرسام آور است ومردم پول خرید ندارند بازی همین است که قیمت رو به افول باشد تا بشود دست در کیسه مردم نهاد از قیمت دلار وارز وطلا چیزی میفهمید یا که هنوز این بازی هست سر نوشت خودرو وارداتی یا ثبتنامی چی شده همش دروغ از آب درآمد یه دونه سواری رسوندند مایارد ۲۰ تومن کم کنند هیاهو می کنند دیدید نمیدانم چه خبر است نخرید نخرید ثبت نام نکنید
آخوندا کاری کردن یه کامیون اسقاطی شده دو میلیارد.یعنی اندازه دیه سه تا انسان .
عزیزان هرساله این نوسانات هستش بازار میبرند بالا و فروشنده هستن بعدش کم کم میارن پایین خوب که به شرایط شد میخرند سودم میکنن
سال۹۴ فاو۲۰۰ ملیون بوده حالا شده ۴۵۰۰ با صد تومن نقد واقساط در بنگاه پر بود کسی نمی خرید می گفتن چینی بدر نمیخوره ولی الان دوتا دوتا پیش خرید میکنیم بعد میگیم وضع کار خوب نیست ما خودمون میخایم گرون بشه
امیدوارم قیمتها بیاد پایین هرچقدر پایینتر بهتر
سلام خدمت دوستان عزیزم کامیون گرون نیست وقتی یک منزل و یا مغازه چند میلیاردی شده و دولت هزینه اسقاط را گردن راننده می اندازد و هر آقازاده به نام تولید قاتلان چینی را وارد میکنند و بدون فرسوده تزریق ناوگان حمل و نقل می کنند وضع بار خراب میشه و اون رانندگان زحمتکش و عزیزی که قبلا با ده و یا بیست و یا پنجاه میلیون میتوانستند صاحب ماشین نو شوند نشدند الآن وضع بهتر از این نمی شود.
خداراشکر خداکنه همین طوری ادامه پیدابکنه تا هزینه تعمیر و نگهداری هم بیادپایین الان قطعه که اینجا ده میلیون میخری عراق 2/500میخری انشاالله آف اچ 500بیاد3میلیارد تاراننده هایی که برای مردم کارمیکنن خودشان صاحب ماشین بشن
واردات بی رویه ولی خیلی خوبه یکم قیمت بیاد پایین با رئالمادرید بخای تو اروپا کامیون بخری نصف این پولا که ایران میدی اونجا باید بدی
کاهش پیدا کنند خیلی عالی مبشه
دلیل اصلی فقط کاهش قدرت خرید مردم و گرانی قطعات یدکی و کمبود بار است
طرف ۱۰میلیارد به کشنده بدهد و۲۰روز تو بندر امام واسه یک بارگیری و… گر
سلام من تمام متن هارو خودم فقط زدی به خال درست گفتی دمت گرم
قیمت ها کاهشی هست و کاهشی هم میمونه وقتی راه واردات کامیون و دستگاه های سنگین باز باشه خود به خود میاد پایین اگه دلار قیمت قبل بود الان بهترین کشنده های اروپایی ۲تومان بیشتر نبود ولی دلار رفت بالا ولی همین که واردات آزاده بازار هرروز میاد پایین تر بازار سواری هم به محض اینکه اولین ماشین از گمرک ترخیص و پلاک بشه ریزش قیمت سواری شروع میشه
فقطاینبیشرفبازیهابهانهشدبرایقیمتماشینهای
مدلپایینمگهمیشهماشین۵۰سالهبشهبالای۲
میلیارد
سلام و خسته نباشی باید واردکننده خود راننده باشه نه دلال هر راننده مدارک دارد یک کامیون با مجوز و بدون گمرکی ظرف یک ماه نگاه کن قیمت کشنده روز اروپای در ایران زیر 1یک تومان هر راننده هم تعهد پنج ساله که در کشور ایران بار جا به جاه کنه
سلام و خسته نباشی باید واردکننده خود راننده باشه نه دلال هر راننده مدارک دارد یک کامیون با مجوز و بدون گمرکی ظرف یک ماه نگاه کن قیمت کشنده روز اروپای در ایران زیر 1یک تومان هر راننده هم تعهد پنج ساله که در کشور ایران بار جا به جاه کنه
هیچموقعهقیمتپاییننمیادعمرنتوایرانچیزیقیمتشپاییینبیادهمینوارداتیااولشباپول ما۱۵۰۰بودنالان۹میلیاردن…..
هیچموقعهقیمتپاییننمیادعمرنتوایرانچیزیقیمتشپاییینبیادهمینوارداتیااولشباپول ما۱۵۰۰بودنالان۹میلیاردن…..
چرا موقعی که کامیون میره بالا هیچ مسولی صداش در نمیاد ولی وقتی ۱۰درصد افت کنه سریع سرو صداش در میاد و به فکر چاره میافتند که جلو ش رو بگیرن .فقط پای آقازاده ها و دلالهای با نفوذ وسطه .نماینده ها فکر ماشین سنگین هم برای خودشون باشن شاسی بلند که گرفتن.
درودبر هموطنان عزیز لاستیک ولوازم یدکی سر به فلک کشیده جادها همش نابوده اوضاع سوخت بیداد میکنه بار کم شده هیچ راننده ای وهیچ مسولی هیچ روزنامه نگاری هیچ سایتی سراغش نمیگیرند ولی یک ماه قیمتها افت نکرده راکد مانده داد مسولین سایتها اقازادها رفته بالا راهش نخریدن نخریدن خواباندن است
دولت مردان عرب پرست ما که فکر همه هستن جز مردم کشور خودشون بازار کشور مارو کردن مستعمره چین هرچی آشغالی چین کمونیست تولید کن ما براش صف وامیستیم.!!بعد میگن استخوان کافر نجسه داد ستد باهاش حرام!!
دولت مردان عرب پرست ما که فکر همه هستن جز مردم کشور خودشون بازار کشور مارو کردن مستعمره چین هرچی آشغالی چین کمونیست تولید کن ما براش صف وامیستیم.!!بعد میگن استخوان کافر نجسه داد ستد باهاش حرام!!
خاک تو سر شون شدیم مستعمره چین و روسیه
سلاموقتیماشینفرسوده۴۵سالههنوزدارهتوجادههاکارمیکنهچهکامیونچهخاورشنمیتونناسقاطکننبجاشماشیننوبدستقشررانندهجماعتبدناوضاعبهخوبینرفتهنمیرهفقطسودهرودلالباریامیببرنبس،
حالا یه بارهم به نفع مصرف کننده داره میشه
اگرگذاشتید راننده راحت ماشین دار بشه
ماشین چینی مفت میخرند چین هم میده که تمام معدن درکشور عزیزم بار کنن به چین بفرستن پولی که دادن میگیرن سود اقساطی
هنوز کجا شو دیدین تازه این اولش است فقط کافی یه پنج شش ماه کسی نخره بعدا نگاه کنید انشاالله با مخ میخوره زمین
انشالله که همینجوری کاهشی باشه
وقتی قیمت کامیون بیاد پایین قطعه و لوازم مصرفی هم کاهش پیدا میکنه قیمتها تو چند سال گذشته بیخودی بالا رفته و باید کاهش پیدا کنه
در حق ما ماکهنه سوارها ظلم شد وقتی گواهی اسقاط حذف شد
برگ نمیر بهار میاد
خداکنه ارزون بشه ماتاکی حمالی کنیم برای دلالا ۲۵سال کارمیکنم نمیتوانم ۲ دانگ بخرم
برگ نمیر بهار میاد خدا کنه همه گفته ها راست باشه
درامد ماشین باید جوری باشه که فقط کسی که راننده براش بصرفه بخره خوبه که ماشین زیاد بیاد توبازار
قیمت خیلی بالا است مهمستضعفین وطبقه سه که درامد بهجزحقوق روزانه اگرتا اخر عمرشان کارکنندوچیزی مصرف نکنند نمی توانند قسط اول رابپردازنذ
طرف رفته یه کشنده چینی خریده به ۸۰ میلیون حالا شده ۳ میلیارد فکر میکنه خودش خیلی مرد بوده که این سرمایه را به هم زده حالا اگر بخاد ۱۰۰ ملیون بیاد پایین خودشو جر میده
اگه قاچاق سوخت ازکاربیفته بعدش منتظرسردرگمی قیمت هاشروع میشه
کرایه ها شده توافقی و کم شده بار فوق العاده کم شده همه جا شلوغ شده کمسیون بالا رفته هزینه ها چند برابر شده الان برای کسانی که خودشون کننده هستند صرف نمیکند دخل و خرج جور نیست بیشتر شرکتها و کارخانه ها خودشون کشنده خریدند و بار خودشون را حمل میکنند بازار سقوط میکند
دولت دوست نداره خود راننده کشنده واردات کند مثل سواری ها انقدر قیمت بالا میبره هرکس نتواند ماشین بخردبعدشروع می کند قسطی یالیزنیکی یک مدت ماشین می صفر میل خریدی خواستی بفروشی ده میلیون با قیمت کم امروز همان کشنده هارا اول دادن ببنیدچندخریدن همان ماشین بعد از شش ماه دوبله قیمتش شده فعلان خریدار داره روزی ماشین میاد پایین کسی نخرد انجا قیمت افت می کند
سلام هیچی پایین نمیاد جون که ماشینهای وارداتی را اکثرا سرمایه دا رخریدن احتیاجی هم به پول ان ندارن من راننده یاشما راننده از کجا بیاریم ۶میلیارد بدیم یه کامیون بخریم و راننده گرفتن ۲۰ درصد دارن کار مکنن حالا من شما حی دلمان را خوش کنیم ارزان میشد نه آقا ماشین من شما همان کامیون فرسوده اس
بار کشنده ها کم نشده قطارا دارن میبرن .همین چادرملو ک پر کامیون بود الان دیگ کسی نیس چون بار خوافو داره قطار میبره بارا فولاد مبارکه هم اکثرشو قطار میبره بندرم گندومارو بیشترش قطار میبره
من تمام سرمایه ام رو دادم یک ماشین وارداتی خریدم. الان در خانه خوابیده چون پول گاریشو ندارم. تف به این تورم که مردم رو بیچاره کرده
کلا مملکت ما اینجوری هست،تا میبینن شغلی مثل همین ماشین طی یکی دو سال گذشته تا به امروز سود خوبی داشته،همه پولشون رو میزنن به این کار حتی اگه نامرتبط با شغل قبلیشون باشه،تا این بازار رو اشباع نکنن ول کن قضیه نیستن
نفهم خودش سوده برا دلال
سلان دوستان علی هستم اهل کرمان ارتشی ام اما پایه یکم دارم این گرونی کامیون نیست این بی ارزش شدن پول ملیمونه وگرنه کامیون که هیچ اگه اجر هم می خریدی ارزش افزودش بیشتر از کامیون بود طلا سکه دلار خودرو بورس و اخیرا ارز دیجیتال سوراخی شده برا دولت که کسری بودجه خودش رو جبران کنه این اقلام بولدن و تو چشم اما در واقع تورم ظاهری در اقلام دیگه چراغ خاموش و بیشتر از اونایی که گفتم بوده کامیون در یکسال کامیون می سازه اما مسکن و طلا و بورس و ارز و …. درامدزایی نداره اینم حساب کنین کامیون بخرین هر چند گرون اگه قصد کار دارین ولی اگه می خواین بخوابونین گرون شه هرگز چرا که ارزش افزوده اهن قراضه از خودرو طلا سکه دلار ارزدیجیتال که تو چشم رسانه هان و دولت بیشترین مقاومت رو می کنه که کمترین افزوده رو داشته باشن تا ابروش نره؛ بیشتره
دوستون دارم فقط به حال ما ارتشیا دعا کنین بدبختیم حقوق ماهانه زیر ده تومن
ممنون
با سلام خدمتان همکاران عزیز تا زمانی که دلال دستش تو جیب راننده باشه همین آش و همین کاسه ی مشت مفتخور وارده کننده شدن ماشین ۴۰۰تومانی سال ۹۶کردن ده یازده میلیارد کردن یکیم نیست تو یعقه اینا وایسه بگه چرا اصلا دلار ۵۰ نه بگو ۶۰ مگر نو ی ماشین اف هاش ۵۰۰چنده که میاد اینجا میشه سلطان الانم که خدا برکت بده به ی مشت آدم که نمیدونه ماشین چیه ی پول باد آورده که معلوم نیست داره از کجا میاد میاره تو بازار حمل ونقل و ماشین میخره یارو دلش خوشه از بندر بار میزنه تهران ۳۰ میلیون بدبختیشم مال منو امسال منه که تو این مملکت کار دیگه ای بلد نیستیم باید بسوزیم بسازیم با ی مشت ماشین اشغال وفرسوده تمام این بدبختیا از خودمونه که رحمی به حال هم نداریم نمیگم به امید روزای خوب لااقل به امید همین ده سال پیشی که گذشت
سلام
هنوز هیچی نشده به جای افزایش کرایه کاهش داریم باید برای بارالتماس بکنی این کار ارزش نداره سرمایه 10میلیاردی بخواب التماس هم بکنی تخریب شخصیت مالکان ورانندگان درپیش رو هست
این هم یک بدبختی تازه بیچاره مردم
سلام
من خودم یه فرسوده سوارم هم خودم وکامیونم توجادهاپیرشدیم
کامیون هیچ نونی نداره اگه مردم بدونن هیچ عقل سالمی پشت کامیون نمیشنه نه خواب داری نه اسایش فقط براگاراژ دار اساس فروش لاستیک فروش میدوی اصلا اکثررانندهای جدید که وارد این کارشدند فقط گول خوردن فک میکنن تمام کرایه می مانه براراننده هیچی براماشین دارجز دوری ازخانواده وخستگی یه ماشین اوراق نمیمونه یادتون باشه همون خودروهای فرسودم یروزی نبودن
الحمدالله ماشین در ایران هیچ وقت غیر از افزایش افت نکرده یا ثابت نمانده ، وقتی قیمت بسیار بالا باشه اگه یک سوم ماشین هم کم شود باز قیمت بالاست
هزینه های خودماشین قیمت بالا ماشین بیکاری کمیسیون بالای باربری ها دلیل نخریدن
سلام به همه دوستان و. رانندگان گرامی زحمت کش
بنده دوسال پیش یه کشنده داشتم فروختم بهتر بشه دگه نتونستم ماشین بخرم.. انشالله که قیمتها بیان پاین تا همه شوفرها هم ماشین دار بشن خدا از زبونتون بشنوه بیاد پاین
درزمان جنگ کشنده های N12و اسکانیا ۱۱۲ واردکشور شد
که جزو باکیفیت ترین وپیشرفته ترینها در زمان خودش بودیعنی زمان جنگ بهترین کشنده های اروپایی صفر کیلومتر را وارد کردیم وکشنده های ولوو به صورت اقساط به کسانی که سابقه رانندگی داشتند واگذار گردید دقت کنید در سال ۶۲ و ۶۳ ودر زمان جنگ این کار انجام شد
پدر خودم در آن زمان از این کامیونها تحویل گرفت
الان هم باید تسهیلاتی برای راننده حرفه ای قایل شوند تا راننده بتواند صاحب ماشین باکیفیت شود وچرخ حمل ونقل کشور هم به دست همین رانندگان وبه نفع همین رانندگان بچرخد
سلام انهایی که کامیون دارند مخالف افت قیمت هستند
من کارت هوشمد دارم وراننده جاده بودم بدون حتی یکخلافی در طول ۴۰ سال رانندگی .. کجا انصاف است که کشنده تک از ۲۰۰ میلیون بشود ۶ میلیارد مگر یک کشنده چقدر درامد دارد .. ما ملت بدبختی هستیم و حاضر هستیم شب وروز تو جاده باشیم و برای شرکتها کار کنیم که به خیال خودمان تریلر داریم .. باید قیمت ها عادلانه باشد و این افزایش مافیایی از بین برود
سلام خدمت رانندگان مظلوم …
جدا مسئولین و در حقیقت مافیای صنف چی فکر کردن ! شغلی که نه سختی کار داره نه سنوات نه عیدی نه حتی یک جفت جوراب بابت زحمات بی وقفه و قیمتهای بالای ۱۰ میلیارد کامیونی که در اروپا یک چهارم این مبلغ کامیون میشه خرید خب بهتر نیست ۱۰ میلیارد توی بانک باشه که سودش از کارکرد کامیون بیشتره ! دست از کمونیستها بردارید و بقیمت اروپا بهترین کامیون و تحویل رانندگان بدید ،
سلام بنز تک ده چرخ کسی اجاره ای داد زنگ بزنه ۰۹۱۴۰۶۶۲۹۶۹
تناسب افزایش کشنده با حجم بار در چرخه اقتصادی سنخیتی نداره و به تدریج در نبود محموله ترانزیتی طبیعتا” اولین قشری که ضرر خواهد کرد رانندگان و صاحب کامیون های کشنده هست علی الخصوص اونایی که هیجانزده با اخذ وام های کلان بانکی وارد این عرصه شدند ضمنا این سیاست کلی دولت بود بخاطر کنترل کرایه ها و اعتصابات رانندگان بدون اقساط اقدام به صدور مجوز واردات نمود تا یک دستگی در صنف رانندگان نباشه مبادا اعتصاب کنند .
متاسفانه در اقتصاد بحران زده کشور و ملت هیجان زده وارد این عرصه شدند که عاقبت خوشی برای این قشر وجود نداره .
در پایان از هموطنان عزیز خواهشمند در مسائل اقتصادی هیجانی عمل نکنند.
با اینکه تعداد معدودی منفعت ببرند ولی در کل تعداد زیادی سرمایه گذار ضرر خواهند کرد.
فقط قیمت ها رو بردید بالا.من نمیدونم مسئولین بی لیاقت چیکار میکنن.اگه ماشین سنگینی هست باید دست راننده باشه.نه اینکه تو نمایشگاه پارک باشه.وهرروز یه افزایش قیمت نجومی داشته باشه.یه ماشین چینی زیر ۵میلیارد نیست.خدا لعنتتون کنه
سلام دوستان من میخام ماشین کشنده بخرم به نظرشما بخرم
دوستان تولیدهرخودرودربرابراسقاط یه خودروحرف عاقلانه ای نیست چون دراون موقع تعدادخودروثابت می مونه .اهم مشکلات ۱استهلاک بالا۲کمبودسوخت۳کرایه پایین۴تحریم وعدم رونق اقتصادی
باعرض سلام ادب؟متاسفانه مافیاخودروهای سنگین باعث نابه سامانی هستند اگربه راننده ای که بالای5سال کارتهوشمندش کارمیکرده صاحب ماشین یانبودندمیگفتند هرکدوم میتونین یک کشنده واردکنید خیلی عالی میشدچون کل رانندههایی که قشرزحمتکش جاده هستندبه 5هزارنفرهم شایدنمیرسیدهمینهاخودشون یک کشنده خریدمیکردن هربرندی که دوست داشتند بنز ولووداف اسکانیا رنو واقعاعالی میشدمتاسفانه سودهای میلیاردی رو دلالان مافیابردندقسط فشارروقشرراننده میادحسابکنیدراننده خونه خودشوفروخته تمامپولهاشوروهم گذاشت یکخودروخریدمتاسفانه بازارکامل اشباع میشه کارکم میشه صرف اینکه سوخت کیلومتری کردند وباربریها نشستندیک بارنامه میزنندبالایک میلیون تومن میگیرندپس این اتیش تاچندماه اینده دودش توچشم قشرراننده میره ماشین اضافه بازاراشباع توباربریها هم دلالان دست توکارمیگیرندباعث میشه خیلیهاازاین بازارخارج بشن خداکنه قیمتهاطوری پایین بیاد که هرراننده عزیزیک ماشین سنگین برای خودش بگیره تاروزی حلالی بخوره بازهماینجامافیا دلالان روح رانندگان ازبین خواهندبرد مامتسفانه 44سال مدیریت نداشتیم به اینجارسیدیم خداکنه رانندههای عزیزپول داشته باشندالانقرارکامیونی بگیره اروپایی بگیره که یک میلیون کیلومتربامداراکردن خرج خاصی ندارندبتونندبالای چندسالی زحمت میکشندراهی تعمیرگاه نشوندهرروز؟مطالعه میکنم کارخانهای امریکایی اول بفکرراحتی راننده هستند برعکس چین ایران اول بفکرپولهای توجیب رانندههای عزیزمون هست که بتونندخودرویی بزنند هرسه ماه توگاراژباشندومافیاوارادات قطعات نونی بخورندخدایاتوربه حق هرکی قبول داری کمکی به مردم ایران بکن امین
الهی آمین
باسلام ای کاش برای اینکه کسی اختلاس نکند دلالی نکند به مال وثروتش افتخار نکنه وبه مردم فخرنفروشد.قانون ازکجاآورده ای اجرا میشد.
اونیکه میبره ۱۰ میلیارد به ۵۰۰ ولوو پول میده ماهی چقدر میخواد کار کنه مگه .یکی نیست بهش بگه ببری بزاری بانک که بهتره ۲۰۰ میلیون ماهی کاسبه شبم پیشه زنو بچشه .نخرید تورو خدا بزارید قیمت بیاد پایین .دیدین میرین بنگاه یارو نشسته اونجا به من یا تو راننده پایه یک داره با چشم بدبخت یا بهتره بگم فقیر نگاه میکنه .دیگه نمیدونه که اگر راننده های عزیزو زحمت کش گرانقدر نباشن باید بره ور دل ننش .نه اینگه پنجشنبه جم کنه بره لب دریا جوج بزنه به ریش راننده هم بخنده دمتون گرم .حق.
خداقوت به تمام رانندگان زحمتکش
تا زمانی که حتی با قیمت روز دلار ماشین رو به خود راننده نمیدن و میدن به دلال و جیب دلال ک مفتبری میکنن رو پر میکنن ماشین ارزون نمیشه(افت الان هم سطحی اومده پایین..۵ تومن گرون شده ۱تومن اومده پایین)
میخواد چقدر پایین بیاد. دولت منافع دلال رو درنظر میگیره ن راننده ک همه چی به زحمت اون بستگی داره.
زمانی میشه گفت ماشین ارزون شده ک خاور رو بدی با لیزینگ دولتی بتونی تک صفر بخری.
ن واسه ۲ مدل بالاتر کلی وام و ملک و لیزینگ بدی….
رانندگان زحمت کش!!! آخه چرا چند ماه طاقت نمیارید مگه چقدر استطحلاک رو بزارید کنار صافی میخوایید کار کنید
برید تو دیوار خیلیها فروشنده هستند چون اصلن نمیتونن یه سرویس هم برن و راننده ندارن و خودشون کننده نیستن و فقط یه پول زیادی داشتن و شنیدن تریلی فلان قدر کار میکنه.
دلال ها کل کامیونهای اروپا و چین رو بخرند بازم باید راننده کار کنه و زحمت بکشه و اگرم راننده متحد باشه و چند ماه خرید نکنه باید تورشی بریزند
بعضیها خودشون رو به آب و آتیش میزنن بخاطر چشم و هم چشمی که کار بلانصبت زنانه هست میخان ۲مدل بالاتر داشته باشند به هر قیمت
تعداد این افراد کم هستند و زحمتکشان بیشمار
پس قدر زحمتتون رو بدونید.
والا مردم گذاشتید سر کار تو این ۵۰ سال چی اومده پایین ارزون شده که توقع دارید کاهش قیمت داشته باشه وقتی خود دولت کارخونه دارند به مردم میفروشند و قسط میبندند پس و پیش راننده با چه ضامن هایی میبدند کجا توقع ارزونی دارید.هر چی دارید دو دستی نگه دارید نفروشید که فردا همونا باید بیشتر پول بدی که به خودت پس بده
سلام من خودم کمپرسی بنزمدل ۵۲ دارم خداروشکر بد نیست قیمتا سربه فلکه ولی حاضرم باهمین بنز کار کنم تا یه ماشین چینی بیکیفیت اگه قیمت کامیون بیاد پایین دیگه هرکسی اینکاره نیست کامیون میخره کاررانندها خراب میکنه کامیون باید مال راننده باشه یارو بقالی داره میخواد کامیون بخره
ان شالله مالیات برعایدی کارهمه تمام میکند
سلام.چون بیشتر کشنده ها تک هستند قطعا برای کاربردی که تک دفرانسیل دارد بازار اشباع شده مگه حجم باری که برای کاربرد کشنده تک موجوده چقدره که این همه ماشین یا وارد شدن یا مونتاژ میشن
چاپ بی رویه پول باعث تورم و نابه سامانی بازار میشه و کلی پول سرگردان دست افراد سود جو و دلالان می افته که این امر باعث میشه که این حجم از سرمایه وارد هر بازاری که میشه اون بازار در ابتدا جذاب به نظر برسه تا مردم بیشتری وسوسه بشن و سرمایشون رو بیارن تا سود کنن و بعد با ضرر بسیار بالایی همراهه ، بازیگردان این بازی بازار رو جوری سعودی و پر سود میکنه که افراد سود جو و افراد طمع کار حتی منزل و مسکن خود رو میفرشن تا وارد این بازی بشن و سود کلان به جیب بزنن ( مثل بازار بورس چند سال پیش ) حالا وقتی اون حجم از پولی که بی رویه تزریق سیستم بانکی شده وارد بازار هدف شد ، باید با ترفندی از دست مردم جمع بشه ، دقیقا مثل پول سوزی وحشتناکی که تو بورس اتفاق افتاد ، الان دقیقا این برنامه به پیک خودش رسیده و پول سوزیه وحشتناکی مثل بازار بورس این بار در خودروهای سنگین اتفاق میوفته ،
اصلا جاده های ما کشش این همه ماشین ندارم اصلی بار نیس من نمیدونم چ فکری میکنن اینقد ماشین وارداتی چینی و…پلاک میکنند
به نظرمن قیمت کامیون بربالا بیادپایین هرجور که فکربکنی چوبش وفقط راننده میخوره همین وبس،بخدای احدوواحدهیچ کجای دنیا
اینجوری نیستیعنی چه این همه بی عدالتی،بایدهرراننده ای که کامیون فرسوده داشت تحویل میدادیه کامیون وارداتی بهش میدادن یعنی باید محاسبه میشدبعدبقیه شم میدادن به کسی که مدارک کامل داره اونم نه بااین قیمتهای سرسام اور،نه اینکه دست یه عده اقازاده ودلال ازخدابی خبر،کاش توی یه کشورکافر بدنیامیامدم
اینا که مدیریت ندارم یه بار کامیون کم میشه کرایه میرا بالا باز کامیون میارن کرایه میاد پایین. باید توازن رهایت بهش با توجه به حجم بار و درآمد ماشین و استهلاک با پولی که بند میکنی بسرفه
با سلام . به نظر بنده دولت در چند ماه اینده طرح از رده خارج کردن کامیون های فرسوده رو اجرا خواهد کرد .واکنون در حال جایگزین کردن انها است وابتدا چاه را میکنه بعد منارو میدزده وباعث افزایش قیمت ها خواهد شد ابنجا ایران است و هیچ چیز به عقب بر نمیگردد
روزی در تاریخ از ما یاد میکنند به عنوان احمقانی که خودمان ماشین ارزان و بی کیفیت را به چندین برابر از دولت میخریدیم و با بیخوابی و عرق جبین بدون وقفه ذخائر مملکتمان را با سرعت هرچه تمامتر به چین و عمان و افغانستان و دوبی و….. حمل میکردیم و بخیالی که با این کار برای فرزندانمان آینده بسازیم در صورتی که کشور را با دست خودمان تناژ تناژ به تاراج سپردیم دیگر نه معدنی نه چاه نفتی نه محصولات کشاورزی و نه هیچ چیز باارزشی برای آیندگانمان نخواهد ماند
اف اچ ۵۰۰ باید الان با هر مبنایی که حساب کنند حدود یک و نیم میلیارد باشد نه پانزده میلیارد.
خاک بر سر عزت ایران شد و رفت
والا ما که ندیدیم تو این مملکت چیزی بیاید پایین..چند وقت میره تو رکود و بعد یه تورم نجومی میفته به بازار.ما که همگی از خدامون هست که ارزون بشه چون دیگه دخل و خرج نمیخونه با هم..کرایه ها ثابت مونده چند ساله ولی خرج ماشین به دلار داره میره بالا…یه دست لنت امروز عوض کردم 4میلیون و چهارصد..لاستیک چینی جفتی 25 میلیون تومن…ادم دردش را بره به کی بگه؟؟؟هر چی کار میکنیم داره پول اصطحلاک میدیم دلمون خوشه داریم کار میکنیم..نه سختی کار دادن به راننده ..نه کرایه ها بالا رفت نه بیمه درست شد هیچی به هیچی…یه بار میزنی ۲۰ کرایشه باید سه میلیون بارنامه بگیری یه تومن دلالی بدی گازاییل و حقوق راننده را هم کم کنی میبینی تهش هیچی نمونده ..والا دیگه نمیصرفه..یکی تو این مملکت هم نیست به داد این مردم برسه خودمون هم که بدتر از دولت مردهامون…طرف ماهی۱۰۰ تومن قسط بسته یه ماشین خریده اومده کرایه ها را نابود کرده ..با هر کرایه و هر تناژی دارن بار میزنن..خدا به فریادمون برسه
خوبه ماشین بالا رفته بازم انقد ماشین خریدن که حد نداره اگه بیاد پایین که انقد زیاد میشه دیگه باری نیس جابجا کنی همینجوری طرف خاور میخره ماهی ۳۰ملیون قسط میده ارزون بشه چی میشه اخه مملکت فقط راننده میخواد چیز دیگه نمیخواد
هر چهار کامیون چینی مساوی است با یک کامیون عالی
باید اونقدر پایین بیاد قیمتش که کسی که میخواد کار کنه با اقساط بخردش و کار کنه نه مثل الان دنگ فنگ اسقاطی سه میلیارد باشه
ماشین کهنه سواریم بریم دزدی دیوث الکی حرف مفد میزنی یا ماشین باباتو سواری خبراز کسی نداری
در کشورهای دیگر یک مافیا دارند در کشورما زیاد
سلام خدمت همه رانندگان زحمتکش واقعی . خدارو شکر میکنیم که قیمت تریلی ها بخصوص کشند های چینی در حال افت شدید قیمت هستن من خودم سال ۱۳۹۸ اف هاش 500 داشتم فروختیم که شغلمو عوض کنم ولی نشد الان با ۲۰ سال سابقه ماشین داری رفتم رانندگی برای مردم . خیلی از مالکان کامیون مثل بنده هستن بالاخره این گرونی باید یه جایی ترمز کنه و با ایسته نمیشه که کامیون چینی به ۱۰ میلیارد برسه خدا لعنت بکنه دلالان کامیون که خیلی از رانندگان زحمت کش که مدارک کامل دارن را خونه نشین کردن . کامیون چینی باید برسه به قیمت یک میلیارد و اف هاش 500 هم باید بشه چهار میلیارد . خدارو شکر که هیچ خریداری پیدا نمیشه که این دلالان کامیونهای خودشونو بفروشن …. رانندگان عزیز برای خرید عجله نکید ۳ ماه صبر کنید بعد بببنیند چقدر قیمتها پایین اومده فعلا نخرید فعلا نخرید بخدا هیچ باری گیرتون نمیاد
دوستان عزیز قیمتها بشدت پایین میاد برای خریدن عجله نکنید . اف هاش باید بشه ۲ میلیارد اونقدر پایین میاد که دیگه کسی به کامیونهای چینی گوزو اصلا نگاه نکنه
پایه یکم دارم راننده میشم بشرط فقط ماشین سالم درحد نو کفی
خدا کند ارزان شود چون همه این کشندها دست دلال است اگر دولت مردان میخواهنددست واسطه قطع شودباید موقع ثبت نام به هر کارت هوشمند راننده فعال یک کشند تحویل بدهند تاگران نشود
اگه دلال جماعت دستشان کوتاه شود خودرو گران نمیشود ثبت نام باید فقط باهوشمند فعال صورت بگیرد
آخه من چه گناهی کردم تمام سرمایه زندگیم فروختم دادم یه دافران والان نمیتونم برم جاده چون میگن بار نیست بخام بفروشم هم یک میلیارد ضرر کردم.
توطئه ای در کار هست 🤷♂️
ماجرای سال 94داره برا انواع ماشین سنگین تکرار میشه
چون لوازم گران کرایه پایین وبار هم نیست عدم سود دهی ماشین آلات سنگین باعث افت قیمت شده
دست کسی هم نیست
دوستان عزیز،هر نظری دارین محترم،اما درباره دلال بااحتیاط صحبت کنید..دلال..!؟؟یعنی فلان بنگاه دار که ۳تا یاده تا ماشین وارد کرده؟؟بچه فلانی و داماد فلونی چی کاره هستن که بنگاه بخوان قیمت تعیین کنند..
قیمت همه کامیونها افت کرده متاسفانه قیمت کرایه هم روز به روز کاهش می یابد
ماشین دار مدل پایین راه نون خونشون هست بایدماشین قیمت پایین باشه تاخودش هم میزارید کنا .رانی کامیون ذوقی نداره یابید مال راننده باشه یا ماشیندارقدیمی ومالک کامیون فرسوده هرکه از مامانش قهرکرده دولت کامیون داده گاودار کفتردار سگ فروش همه رو وارد قشر راننده کردند آبرویی براحمل ونقل نگذاشتند حتی سارق جیب زن وگوشی دزد وغیره
این چند سال اوضاع کار خوب بود همه آمدن سمت ماشین
از حالا به بعد مثله یک لاستیک هست که بیش از حد بادش کرددیگه جا نداره
ماشین بد به زمین میخوره
کاری هم به دلار و اینا نداره
احتمال زیاد نویسنده این متن اسقاط فروشه یا اینکه ذینفعه.
نه دوستان کسی شوفر بود این سرمایه چنان نداشت از همه لحاظ آمدن تو شغل راننده رانندگان را بکوبند زمین خیلی کارمندان ادارات قا ضیها والا پمپچی ها کشاورزان مغازه دارا آمدن الان زرد پشت هم میبینند انشالله شاهد آینده خوب باشیم نه کرانی الان نظر بنده رفتن کرایه بالا اشتباه هست باید بازار نزنیم بشود وسیله ارزان شود نه کرایه دو درصد بده بالا وسیله لاستیک قطعه ۱۰۰ درصد بده بالاتر و سلام
خداکنه ماشین افت کنه قیمت واقعی باشه چون پارسال با کسی شریک شدم وسهمم گوربه گیرکرده گفت شوفر مثل پشکل ریخته آخه صاحب ماشین شده منم حقم پامال کرده گردن کلفت داره میگرده منم از نو شوفری خدامردی کنه همه هم سطح باشند ماشین مثل پشکل بشه که بی پدر ومادر این حرفا روبه شوفر نزنه هرمادر هرزه ای شده اربابمون خداکنه خداوردی درحق ضعیف کنه نه مادر جاده بی سر وپایی حکومت کنه
خداکنه ماشین افت کنه قیمت واقعی باشه چون پارسال با کسی شریک شدم وسهمم گوربه گیرکرده گفت شوفر مثل پشکل ریخته آخه صاحب ماشین شده منم حقم پامال کرده گردن کلفت داره میگرده منم از نو شوفری خدامردی کنه همه هم سطح باشند ماشین مثل پشکل بشه که بی پدر ومادر این حرفا روبه شوفر نزنه هرمادر هرزه ای شده اربابمون خداکنه خدامردی درحق ضعیف کنه نه مادر جنده بی سر وپایی حکومت کنه سر راننده بیچاره
امیدوارم که قیمت بخوره زمین ۴ تا جوون یا کهنه سوار بتونن حداقل قسطی ماشین مدل بالا بخرن تا دست دلال و سرمایه دار و سرمایه گذار بشکنه
امیدوارم که قیمت بخوره زمین ۴ تا جوون یا کهنه سوار بتونن حداقل قسطی ماشین مدل بالا بخرن تا دست دلال و سرمایه دار و سرمایه گذار بشکنه
دوستان کشنده دافران چجوریه؟
بار نیست کرایه ها همه خیلی کمه دخل و خرج نمیخونه و از همه مهمتر قیمت ها حباب داره خیلی از قیمت اصلیش بالاتره دیگه توان خرید ندارن . بنظرمن قیمت ها بشددت میریزه فقط اونایی که قسطی خریدن خدا به دادشون برسه
بار نیست کرایه ها همه خیلی کمه دخل و خرج نمیخونه و از همه مهمتر قیمت ها حباب داره خیلی از قیمت اصلیش بالاتره دیگه توان خرید ندارن . بنظرمن قیمت ها بشددت میریزه فقط اونایی که قسطی خریدن خدا به دادشون برسه
قیمت ها خیلی حباب داره و به قیمت اصلیش نیست بار کمه کرایه ها کمه دخل و خرج نمیخونه هرجا میریم چند روز خواب داره . چخبره مگه چیشده که چند میلیارد سرمایه بخوابونی همش هم توجاده و دور از خونه باشیم مگه چقدر درمیاریم . بنظرمن قیمت ها بشددت میاد پایین
خدا قوت به همه کامیون سوران.اقا کامیون اگه دست مصرف کننده .ماشین کهنه را از ش تحویل بگیرند .کمکی کردن به حمل نقل .اینجا و
فقط سود دلال میکنه. .
دوستانالانکهپیامهارامیخوندممتوجهشدمچقدرراننده منتظرهارزونبشهاگرهمارزونبشهباهجومهمینها دوبارهگرونمیشه،
خدا قوت به همه کامیون سوران.اقا کامیون اگه دست مصرف کننده .ماشین کهنه را از ش تحویل بگیرند .کمکی کردن به حمل نقل .اینجا و
فقط سود دلال میکنه. .
تا حکومت حکومت رانت خوران وآقازاده هاست به ولله هیچ ماشینی نه ارزون میشه نه از رده خارج
باسلام خیلی با این همه کامیون های چینی وارداتی بار بد شده چرا من باید با ۲۲تن بار با تریلی برم ده میلیون بدع یک ده چرخ باری با ۱۰ تن همراه من بیاد ده میلیون خرج لاستیک های تریلی .روغن . و بقیه تعویضی هاش چی اصلا خیلی اوضاع بد شده.
بای این قیمتای تخیلی ماشین ۵ سال کار اروپارو ک انجا اسقاط شده ورمیدارن میارن ایران صد برابر قیمت واقعی میچپونن تو قین راننده بدبخت با این استعلاک و گرونی کرایه کم .صرف نداره .۸تا ۱۳ ملیاردم قیمت ماشینه ک اگه ی چپ کنه ۱ تا ۵ ملیارد هزینه درست کردنشه .الان ماشین ۴۰سال پیشم شده خریدنش ارزو .اینا ی مشک زالو اند حمل نقل ۲۰ سال پیش باید جدید میشود الان تمام کشورای دنیا برای کاهش سوخت و افزایش کیفیت عبور مورور دارن بروز ترین کامیون های دنیا رو استفاده میکنن .بجز این خراب شده ک دولتش پدر کشتگی با ملتش داره لعن بر پدران شما باد ک مملکت ب لجن کشیدیت جاکشا
ماشین یه وسیله برای کار هست نه کالای سرمایه ای!!! با این که میگن افت قیمت داشته بازم دو یا سه برابر قیمت کشورهای دیگه است !!هنوز جا داره بیاد پایین اف اچ ۵۰۰ بیشتر از ۵ملیارد ظلم هست و بقیه اش میره تو جیب دلال
سلام این افت قیمت هابرای اینکه بعضی هادرجابرن ماشین بخرندوبادرصدکمی کاهش قیمت وامامتاسفانه مردم بدبخت هرچنداگه بخرن ماشین ۲میلیاردی را۱میلیاردبازم هرکسی که پشت این قضیه هست خودش میدونه بعدش چکارکنه که بیشتراز۲میلیاردبشه هیچ وقت امیدی به کاهش قیمت ماشین سنگین یاسبک رانداشته باشیدکه هیچ وقت اون بالادستی های……س….بازم بدمیندازن به مردم بدبخت
تا دلال هست نمیزاره کامیون بیاد پایین من بهتون میگم تا سال آینده هیچ کاهشی نداریم مگر این که دولت بیاد فقط به این راننده ها ماشین نو بده و با کمی قیمت کمتر ، وقتی ماشین میارن یا میزنن چه فایده که دست خودشون ماشینو میچرخونن و همین جورم قیمتش میره بالا .
الان من یکم جور کردم نمیتونم بخرم قدرت خرید بیاد پایین عرضه تقاضا درست نباشه حل میشه
سلام خدمت دوستان
لطف کنین اگه کسی اطلاعات مفیدی داره بز اره
فحش بدوبیراه اونم با اسم ناشناس و…مثل…
که فایده نداره
کوچیک شما داود هاشمی هستم.همگی پایدار تا پای دار
نه شوخی کردم پاینده باشید وقبراق
سلام دست حرومزاده مافیایی تو کار بازارماشینه که تو ایران مردم آرزوی ماشینداری درست باید به گور ببرند مگر گرجستان با ایران چه فرقی داره باید سوخت گرون باشه نه ماشین تاهم قاچاق نشه وهم ماشین ارزون تاکننده کار بتواند کار کند نه سرمایه دار بخره رانند ه بره برا گردن کلفت گازوئیل قاچاق کنه از مجبوری
👍👏👏
همینکه پایه یک برا ثبت نام یکی از شرایط شده خیلی خوبه به زودی بازار کامیون بامخ میاد پایین فقط وای به حاله اونایی که قسطی خریدکردن (*** لعنت به هرچی دلاله***)
ای …تو این باربری های مفت خور جاکش
بازار کشنده خراب شده ولی در نظر بگیرید کفی و تانک و از همه مهمتر کانتینر چادری به شدت گرون میشه بخاطر زیاد شدن کشنده
دلیل اصلی افت قیمت اینه که هیچ کدام از کشنده های اروپایی و چینی توسط راننده خریداری نشده یعنی قیمت و شرایط فروش بر حسب توان خرید راننده نبود ،تمامی کشنده ها توسط یه مشت دلال مفت خور خریداری شد که با سود چند برابر فروخته بشه الانم نه خودشون توان کار کردن دارن نه راننده توان خرید،شکر خدا رو دستشون باد کرده واسشون شده آیینه دق،هنوز بیش از اینا ارزون میشه مگر اینکه دوباره صادر کنن🤣
کشنده خیلی اومده پایین من خودم اومدم اردبیل ده چرخ ولوو مدل۵۹بخرم میگه قیمتش۲۷۰۰ولی یه فوتون کشنده الان میگن ۴تومان
درود بر دوستان خیلی قشنگ واضحه داره چه اتفاقی میوفته نظام سرمایه داری داره یواشکی به کمونیستی تبدیل میشه یعنی تمام سرمایه ها اعم از خودرو ملک وکارخانه میشه مال دولت که از شانس بد رانندگان عزیز اولین سرمایه ای که قراره نابود بشه وازسرمایه دربیاد کامیومنه تا۵سال دیگه مسکن
حتمن قیمت خیلی خیلی افت میکنه همه نمایشگاه ها اشباع شده
کلا هدف دولت ازهمون اول همین بود که کامیون رواز سرمایه دربیاره تابتونه درآمدشون روبگیره والا هیچ کجای دنیا اینجوری نوسازی نمیکنن .درضمن کشوری که هنوز بنز جنگ جهانی دوم روداره تولید میکنه راننده ها چه جوری انتظار نوسازی دارن
سلام خدمت دوستان عزیر اگه میخواید ماشین سنگین ارزون ودلال بیچاره کنین نفری یه آگاهی توسایت دیوار وشیپور بزارین واسه فروش هر کامیونی زیر قیمت بازار اگه هرچی تعداد بیشتر بشه قیمت میاد پایین موفق باشید
سلام خدمت دوستان واسه پایین اوردن قیمت باید اگهی فروش تو سلیت شیپور ودیوار بزنیم زیر قیمت بازار تا قیمتها بیان پاین اگه نفری یکی آگهی بزاریم حله
اگرهمارزون بشه بااینهمهمتقاضیامادهدوبارهمیپرهبالا
واقعأ حق راننده است نه هرکه ازننه اش از شیر جداشه بشه ماشیندار راننده بد بخت بیا برا مفت خوراودلالو سرمایه دار حرومزاده کار کنه خدایی کامیون وارداتی حق رانندهاست نه هرکس دیگه حمل ونقل مسول پدر ومادر داری باشه دولتمردان حمایتش کنه که راننده رو صاحب ماشین کنند نه هرکسی رسید بقال وکارمندو دکترو شرکت نفتی وغیره تسهیلات درخور شایسته به راننده زحمتکش بدند نه اینکه بانکها گنابادی دربیارند به راننده وام ندند فقط حمایت مردانه
ماشین دار مدل پایین راه نون خونشون هست بایدماشین قیمت پایین باشه تاخودش هم میزارید کنا .رانی کامیون ذوقی نداره یابید مال راننده باشه یا ماشیندارقدیمی ومالک کامیون فرسوده هرکه از مامانش قهرکرده دولت کامیون داده گاودار کفتردار سگ فروش همه رو وارد قشر راننده کردند آبرویی براحمل ونقل نگذاشتند حتی سارق جیب زن وگوشی دزد وغیره
اگرگازوییل قیمتش بالاخره پای گازوئیل فروش بسته بشه قیمت کامیون واقعی میشه که مردی مثل احمدی نژاد میخواد که از مادر بزاید شیر مادرش حلالش باشد که جولان مفت خوری رو میبست مردد حلالزاده آیه مرد کاش دوباره میومد
سلام عزیزانبهگفتهرهبرعزیزمانانشاالله قیمتهاپایینمیادانشاالله وضعیتمون بهترمیشههرچندبهبعضی ازدوستانرانندهگفتمکهرهبرعزیزمانواسهبهترشدنحالروزمونوپاییناومدنقیمتهاتاکیدکردن دوستانمنومسخرهکردنوحالامیدوارمازخداوتاکیدرهبرمانشاالله جوریقیمتهابرمیگردسرجایهخودشوامسالکسانیکهحرفمنوبهتمسخرگرفتنازغصتهکوربشنانشاالله دقبکننداخهخیلیهاگفتندهرزمانحرفازارزونیزده میشهمطمعنباشیدمیخواددوبرابربشهامامنامیدوارمکهقیمتهاهمونجورینجومیدلالها بالابردنانشاالله بهلطفخدابزرگتر کشورمپایینمیادکوربشنکسانیکهنمیتونندببیند
فقط خاک برسرت نتونستم ساکت بمونم تورو مسخره کردن تو همون مسخره ای برو بمیر خاک برا تو زیاده از کود کمتری کود بکار میاد مغز نخودی تو ن
خاک تو سرت
به یاری ولطف خداقیمتها واقعی میشن کاروخدادرست میکنه سلطان محمود کیه دلال کیه. فقط خدااسراییل داره فرومیپاشه دلال ومافیای یقه سفید کیه براخدامعطلی نداره امیدمان به خدا نه بنده های بیخود الهی یه امید خودت نه بنده های بیخودت
درود وقت بخیر
مملکت ما و مردم شریف ایران علی الخصوص راننده ها چون بی تدبیری عده ای مسول ناکارامد رو میخورند
درکنار این بی تدبیری. راهی هم باز شده برای عده ای دلال از خدا بیخبر
اگر دولت مجوز واردات رو به هر کسی نمیداد الان نباید وضعیت ما این باشه تا دلال هم بتونه سواستفاده کنه من نمیدونم این هوشمند وگواهینامه که دولت داره به راننده میده. چرا نباید جزو شروط تحویل گرفتن کامیون وارداتی باشه؟
چرا هرکسی میره ماشین بهش میدن؟
کامیون وارداتی در درجه اول حق اون خصیه که مالک کامیون فرسوده هست. در درجه دوم حق امثال من راننده
اخه چرا کامیونی که حق خیلی ها نیست رو میدین بهشون بعد من راننده باید بیام برم برا اونها کار کنم تازه زور هم بشنوم مثلا مالک کامیون من معلم هست. بعد برا من نرخ حقوق هم میزاره فقط میتونم بگم متاسفم
وبه قول شاعر از زندگانیم گله دارد جوانیم شرمنده جوانیم از زندگانیم
بعد سالها وهرروز تورم شریک دوتا معلم شدم اخر سر هم با کلی ضرر دستم رو گزاشتن تو حنا
خیر نبینه اون مسول بی تدبیر
سلام همکارای گلم بنده باری بنز باری ۴۹ داشتم فروختم چند بار جیروفت وکرمان گازوییل تموم کردم وکارت گازوییلم سوخت ومشگلاتی ک هرروز تکرار وتکرار الان ک ماشین ندارم انقدر مخم راحته کاشگی اصلا راننده نمیشدم اینا روگفتم که اینو بگم هرچی پرزحمت ترین شغل همون رانندگیه واخرش اگر اتفاقی برامون نیفته بازنشسگیمون از کارگر عادی ضیفتره درسته دلال گیرش میاد اما اخرش هم دلال هم راننده بازنده ایم همش پول نیست که باباجون دنیاثروت داشته باش اخرش چی کجا میخای خرج کنی دریاچه ارومیه که اب ندتریم سیو ۳ پل میخای بری خشگه هممونم نمیتونیم بریم کانادا پس بهتره خودمون بهم رحمی کنیم
ارسال دیدگاه